jumpcut ja, deras bitmärken ser typ ut som formen av pepparkakor. helt galna fiskar, men det är väl inte en haj typ? det framgick inte alls på programmet jag såg iaf.
MYRORNA!!!!!
Henkish a.K.a ProNooB.
phatie F20 : Den heter Cookie cutter shark :P Tror vi såg samma program, som handlade om de tio värsta betten i djurriket?
Jeux d'Hiver! untzuntzuntz "Kan graffarna SNALLA halla sig till limm och sina egna forum." -QanA
Om man ser över alla elmenten och status över djuren så e Hajarna top of the foodchain i vattnet, dom kan röra sig i grupp, dödar valar och strimlar resten av alla kaxig vattendjur! Finns ingen som sätter upp sig mot dom om det inte e delfiner i överläge! Krokodill och hajen rör sig i olik vatten, tror inte krokodilen har nån chans eftersom hajen rör sig som en torped i vattnet. Härskare över tiden lär det vara krokodilen eller valen, vet inte vem som har levt längst. På landet e det annorlunda eftersom det finns många djur som, örn, björn,katt, tazmanier, krokodiler, sen försvarande djur som elefante, noshörningen, flodhästen och så vidare. Det är dom större försvarande djuren som härskar på land, men vetefan hur det hade sätt ut om det kom en noshörning lr eleftan i antarktiskt. Däremot finns det djur som e otroligt bra på att överleva, t.ex. råttan som har en dna struktur som gör att det mesta från dess kropp växer tillbaka efter några dagar/veckor! Ska även tillägga att den här DNA:n e forskarna ute efter att kunna andvända på oss. Ni fattar säkert varför, om inte fattar så kan ni börja om med självmorden! I dom med rikerna så e det myrorna som styr! blablabla gifta hit och dit! helt omöjligt att vet vem som e the boss, men skulle tippa på råttorna om några år efter deras anpassningar i den smutsiga värden så lär dom bli giftiga, radioaktiva m.m. och bli ett hot mot oss människor! Den överlägsna rasen! Klart!
ormen för fan!
..we can get Sting down there, he saves the whales, saves the trees, saves the orchids, how about saving the CBGB's, punk? - Vinnie Stigma
jumpcut Vad är det för snack att Järven tar en björn alla dagar i veckan? Såg ett program om järvar i kanada tror jag det var. många björna flyttat in på Järvar teritorium. Och populationen av järvar hade minska drastiskt. Ibland lufsade björnen iväg när järven försökte jag bort den, men ibland inte och när det väl blev bråk då dog i stort sett alltid järven.
Jag röstar för Liger, stor, cool, och det finns inte många.
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
Mvh P18 Att den sen är steril kan ju iofs vara en nackdel...
Fan mannen, du är fett med ful// Ey, kolla din tand den är fett med gul
På tal om dinosaurier... Borde inte krokodilen räknas till jordens härskare eftersom att de är det djuret som funnits längst utan ändring? Eller har jag missuppfattat det? måste säga att detta var ett grymt dåligt argument då t.ex Maneter och Bakterier inte ändrats alls nästan sen livets början....
Get Random!
jumpcut ja det var det. jaha, trodde det var en liten övermäktig fisk bara :D aja, jag håller en tumme på den i en fajt iaf :D
Jeux d'Hiver! untzuntzuntz "Kan graffarna SNALLA halla sig till limm och sina egna forum." -QanA
vem jiddrar med ett lejon egentligen?
livet
en gång i tiden var världens farligaste rovdjur ett stort bläckfiskliknande träsklevande slibb slabb som kallas "Swampster". På programmet hade dom gjort en dataanimerad rekonstruktion av hur d såg ut... o d va fan så äckligt.. såg d på discovery eller animal planet men hittar tyvärr inget annat om den.
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)
Orkar inte läsa alla inläggen, men jag tror på flodhästen. Tydligen jäkligt farlig.
"Nothing says leave me alone like doo doo-butter in my pa-ants"
Unrealistic P29 Det är sant att den är steril, men jag hade inte tänkt mig att den skulle döda sin motståndare med aids precis.
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
Flodhästen är härskare .. kan döda noshörningar om den så vill jävligt kraftiga käkar
Eller Neadertalarna dom var Starkare en människan mycket starkare fast mycket osmartare så människan utrota dom .. men iaf neadertalarna är coolast och bäst
vi homosapiens tog ut neandertalarna eftersom vi var battre pa att organisera oss, men neanderthalarna lar inte varit varsta retardsen alls.
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)
jumpcut, du har "fel". du har säkert skrivit något om det, men jag läser aldrig allt:) att krokodilen inte förändrats, (vilket den har), betyder inte att den är överlägsen. Nu kanske ja fick dig tillslut! :D
cry me a river! --> thcrew
Intressant med flock/stim. Men möjligtvis har det med att det är ett däggdjur att göra? Tror dock inte att späckhuggaren tar en haj, modell större. även om den heter killer whale av en anledning. Delfinen borde också räknas halvhögt, dom e fan riktigt elaka. Inte ovanligt att dom dödar hajjar iaf. Men en mot en handlar det mycket om storlek och styrka, vithajjen är helt klart elakare. På land så finns det bara ett djur som är fullkomligt överlägset. Elefanten. Finns inte ett enda djur som har en rimlig chans att döda en elefant på 6 ton och typ 3 meters betar.. Lägg därtill hud som typ motsvarar en 3cm läderrustning och ja, svaret känns rätt uppenbart. I övrigt finns det 2 djur som borde nämnas i sammanhanget. Sibirisk tiger och Isbjörn. Isbjörn vs Brunbjörn borde isbjörnen vinna på ren storlek och styrka. -------------------------------------
flodhästen är också jävligt elak, även om den knappast är någon graciös sak ovan land. Men elefanten vinner allt :) Elefanter lyfter liksom träd och grejer till vardas med snabeln. Björnen skulle överleva endast för att den sprang iväg :D
sen har Jumpcut faktiskt rätt om järven. Järven är en jävla elak sak. Finns dokumenterade fall, ett flertal, där en järv skrämmer iväg hela vargflockar osv. Det är ingen hemlighet att den skrämmer iväg en och annan björn också. Men om de nu måste slåss till döden så e den rätt körd.