Jag ska förklara doktor phil. Det första inlägget jag skrev kanske lät lite puckat, men som jointen ovanför mig sa, vi har inte tillräckligt med sånna idioter i sverige för att en sån sak ska ske TROR JAG. jag säger inte att det är så. Varför jag tror att det är en söttre chans att en invandrare skulle göra det? Det talar väl för sig självt, jag varken rasist eller patriot, men komigen.
Blenda shonarna som vill spela mangas, en ozman i din skalle och det blir en kongas!
Jag drar inte alla över en kam finns många invandrare som sköter sig bättre i det här landet än svenskar.. Men jag står kvar vid att jag inte tror att en svensk skulle utföra en sån sak, men man vet ju aldrig
Blenda shonarna som vill spela mangas, en ozman i din skalle och det blir en kongas!
cameljointen, så du menar att invandrare är så puckade?
413
Kankse om man kunde få vapen licens när man föds och kan köpa vapen typ öveallt. Då skulle det nog redan varit några massakrar i Sverige.
-? ? ? ? ? ?- {@L_@} -? ? ? ? ? ?-
säkerligen
Det har väl vart nära en gång? Har för mig att polsen grep två 18 åringar som förberedde en "skolmassaker" de hade t.om. filmat när de provksöt med vapnen i skogen?
http://www.herrbitter.blogg.se/
asumetrisk Du har fortfarande inte nämnt en anledning till att det är troligare att invandrare skulle göra det än en svensk.
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly
Den typen av brott begås oftare av invandrare och i andra länder än i sverige, ?
så om en svensk invandrar till Belgien, så är det större chans att han begår sådant brott, för att han är invandrare? du är 'glup' lär dig nåt slaviskt språk (polska, ryska bosniska) whatever, så kommer du förstå vad det betyder.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Till asumetrisk
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
asumetrisk källa?
Get Random!
Nej, inga svenskar, jag syftade på invandrare i sverige.. Ja, nu måste jag ju verkligen lära mig ett slaviskt språk, vise man. Haha, värsta grejjen det blev alltså.. Nog om det jag tror bara det är så, har väl egentligen ingen riktig förklaring på varför, tror bara det är så. punkt
asumetrisk vilken punkt? Jag kan lova att det finns en stor del svenskar skulle kunna göra detta, fler än många invandrare...
Get Random!
Okej det är vad du tror. Har du mer rätt än mig då eller?
Jepp... ens ursprung har ingenting att göra med ens mod, eller lust att massakera skolelever..
Get Random!
Aha okej då vet jag .........................
Det är inte lite skillnad på att växa upp i irak eller sverige då?
asumetrisk det har jag inte sagt... men jag tror knappast att skillnade får en att slakta skolelever... eller andra personer heller för den delen...
Get Random!
asumetrisk Att säga att det är större chans att en invandrare gör det än en svensk utan att han någon som helst anledning är rätt rasistiskt/patriotiskt i min mening.
"Den typen av brott begås oftare av invandrare och i andra länder än i sverige, ?" 1. Vilken typ av brott?
De två mest kända massmördarna i Sverige är väl Flinck och Zethraues?
2. Källa
3. Vad har detta med andra länder att göra? Handlar ju om skolmassakrer i Sverige nu.
låter som en festlig ide...
jalla mohammed<br> abooooo
Eccan P20 . Du är den bästa killen i hela världen, är det bra nu?
asumetrisk Nej, jag är inte den bästa killen i världen. Men du bevisade just nu att du inte har några som helst argument utan är bara en småfeg rasist, alternativt en totalignorant och dumdristrig människa. (Det ena utesluter inte alltid det andra i och för sig.)cameljointen P11 Du säger alltså att invandrare helt enkelt är puckade nog att utföra en skolmassaker, men inte svenskar... BARA för att det helt enkelt är så. Check yourself... Det är rasism.
Nej, jag är ingen rasist. Jag har redan förklarat mig, men då kommer du med dina jävla svar som, " aha jag är fett viktig, bla bla bla bla bla " Jag har redan förklarat mig, räcker det inte för dig är jag ledsen men jag har inte tid med sånt här, HOJJJJ!
asumetrisk Hahaha... när har jag svarat med att "jag är fett viktig"? (Har inte ens haft en antydan till det, bara du som verkar vara sjukt passiv-agressiv) Jag försöker bara få dig att svara. Du har fortfarande inte gett något riktigt svar på varför det är troligare att en invandrare gör det än en svensk... SNÄLLA! Kan någon ge mig argumentet för att det är troligare att en invandrare skulle utföra en skolmassaker än en svensk! Hur ska jag ens förstå er om ni inte förklarar? Allt ni i princip säger är: "Jag är ingen rasist eller så, men det är klart det är en blatte som skulle göra det i så fall... Det vet man ju hur dom är! Slåss och krigar typ hela dagarna."
Det första inlägget jag skrev kanske lät lite puckat, men som jointen ovanför mig sa, vi har inte tillräckligt med sånna idioter i sverige för att en sån sak ska ske TROR JAG. jag säger inte att det är så. Varför jag tror att det är en söttre chans att en invandrare skulle göra det? Det talar väl för sig självt, jag varken rasist eller patriot, men komigen. Är du helt seriös? Jag blir nästan lite rädd för dina inlägg. Jag blir inte rädd för rasismen eller så, mest för den nivån dom ligger på. Bara ditt inlägg är ju ett bevis på att svenskar kanske inte alltid är så smarta, och du säger att ci inte har tillräckligt med sådana idioter i sverige? Hah! Jag har svårt för att ogilla folk, men du... snälla, kom med ett inlägg om förklarar mer än det du droppat hittills. Att ens skriva ngt som ovan skrämmer mig. uh!
paj, pajjen, pajson - en maträtt av gräddad deg med fyllning... mm jummie!
Nej, inga svenskar, jag syftade på invandrare i sverige.. Ja, nu måste jag ju verkligen lära mig ett slaviskt språk, vise man. Haha, värsta grejjen det blev alltså.. Nog om det jag tror bara det är så, har väl egentligen ingen riktig förklaring på varför, tror bara det är så. punkt Så, nu har jag läst alla dina inlägg i tråden. Hur kan du bli förvånad över att folk ifrågasätter dina åsikter, som i mina ögon ser ut som rasism. Hur kan du tycka ngt så grovt när du inte ens har en förklaring på det? Hur känns det att skriva ngt sådant? Jag blir fan arg.
...Det är alltså fritt fram att skriva historia.
- Det är ett ganska hett ställe att demonstrera på. Det är ju "vänsterland", en stark provokation av högerextremister att demonstrera på Medborgarplatsen, säger Johan Kjellmor, yttre befäl vid Norrmalmspolisen, till DN:s reporter på plats.
asumetrisk "
Nej, jag är ingen rasist. Jag har redan förklarat mig "
Den senaste kille som sade så till mig förklarade sig i stil med...
"
Vaddå? Jag är inte rasist bara för att jag värderar folkgrupper olika "
Att du säger att du är rasist gör ingen skillnad, det är hur du tänker.
GLHFDS
- Det är ett ganska hett ställe att demonstrera på. Det är ju "vänsterland", en stark provokation av högerextremister att demonstrera på Medborgarplatsen, säger Johan Kjellmor, yttre befäl vid Norrmalmspolisen, till DN:s reporter på plats.
Haha,, säg vad ni vill men rasist är jag då inte. Nej, ni får ingen riktigt förklaring av mig. Varför? DÄRFÖR.
asumentrisk kan endast citera RandomHero: Att du säger att du är rasist gör ingen skillnad, det är hur du tänker.
jag tror bara inte att en svensk skulle göra en sån sak, msåte jag vara en rashatare för det?
Okej dr.phil två.
asumentrisk För det första så vill jag att du ger din definition av svensk. För det andra så vill jag att du utvecklar din åsikt där, varför tror du inte att en svensk kan göra en sådan sak?
En svensk medborgare är en svensk medborgare. Jag tror bara inte det, har väl ingen direkt förklaring till varför. Snälla börja inte skrika så du väcker dina grannar..
asumetrisk hur tycker du att du låter? Att tro ngt så stort, utan att ens veta varför?
Tycker det låter extremt bra, annars hade jag väl inte hållt fast vid det
Kristinebergskolan för typ 18år sen då högg en kille den andra med en blyertspenna igeonom halsen 22gånger.. psycko:S
Pundare med Prestationer.
interior haha du har många rätt...inte
SKU - SKU - SKULASON!
cameljointen Allting handlar väl om varför du tror det. Din tanke kanske helt enkelt grundades på att de är en av de mer utsatta grupperna i bl.a. skolorna och därmed skulle vara mer frustrerade p.g.a. motgångar de möter dagligen?
interior haha snälla, du vet ingenting om mig så yttra dig inte om huruvida jag har varit utanför landets gränser eller inte. Du tror på fullt allvar att det är typ omöjligt att få tag i vapen i sverige ?! snyt dig och kom in i matchen.
SKU - SKU - SKULASON!
cameljointen P11 Du behöver inte använda caps lock. Jag har glasögonen på och ser varje liten bokstav... Var inte orolig för det!
"Sånna där idioter" är folk som utför skolmassaker?
Nej, det har vi inte haft... Men vi har haft andra massmördare.
Det ÄR rasism om du tror att en invandrare kommer göra det, utan att ha en enda anledning till att du tror det.
(Vet inte ens om det finns en anledning som gör att det är mindre rasistiskt.)
"jag vet vad jag tror, och tycker det inte är det minsta rasistiskt. Som sagt, bara för att ni påstår att ni inte är rasister betyder det inte att ni inte är det...
Men framförallt;
Jag vet inte vad du tror och det har jag frågat en jävla massa gånger nu.
Ni som tror att om det skulle inträffa en skolmassaker i Sverige så skulle en invandrare stå bakom det får gärna säga varför!
Skillnaden är att i Sverige pangar inte dom deppiga emokidsen ihjäl så många som möjligt innan dom tar livet av sig. I sverige handlar det istället om självmordsmasakrer =)
<_Monk_> oh man, you have some rigid, distorted, stubborn and obsolete opinions and attitudes
cameljointen Nej, precis. Vad är det då som säger att den förste som kommer göra detta är en invandrare?
Lyricist
2007-05-24 21:21
Svenskar är töntiga... jag vill se mer mord i skolorna!!
Ja tror de kommer ske nångång , lääätt
"It was about selling dope to put our kids thru college"
Lyricist
2007-05-24 21:48
Min förra skola planerade ett par killar att spränga skolan, har för mig de hade sprängämnenen osv.
W like Whoa - Woxic
Lyricist
2007-05-25 04:39
fortfarande bara planering, töntar... Jag vill slå upp tidningen och se "nu jävlar har det hänt"
jag tänker inte nämna några namn , till dom jag riktar mig mot men ni känner er säkert träffade ändå! att tro att d e en ivandrare som kommer göra det först e bara så jävla rassistiskt så d inte e sant . jag tror mer att d kommer vara en svensk kille me högerextremistiska åsikter som får ett fri spel o går in o köttar blattar i en skola tex. någon som har fått spel på alla blattar som flippar me han i sin svenska skola tex osv där har ni en anledning till varför d skulle ske! och varför jag tror att det skulle vara en svensk som gör d isåfall. d e rassistiskt o skriva att d kommer o vara en invandrare som gör d utan o komma me en anledning till varför ni tror att d just e en invandrare som kommer o göra d! rätta mig gärna om jag har fel , men den sista massakern var väll inte genomförd av en amerikan? var han inte asiat? en utbytesstudent eller??
jag e så RAK att du blir SNE!