I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Vilka kändisar hatar du?

Övrigt - Blandat

2007-04-10 19:10
ChewwY

eh, scarlett johansson ser vanlig och tråkig ut? det är ju precis det hon inte gör, hon ser inte ut som en plastig hollywoodbrud och därav så vacker. hon är naturlig och inte pinnsmal. låt mig gissa, du är tjej?
I'm tired of being shot down, put down and dissed.
I wanna be picked up, held tight and kissed.

2007-04-10 19:40
Carolina Gynning

Hatar henne av hela mitt hjärta så jävla äcklig.
Och kan säga att mitt hat växte ännu mer när den där hor*n fick Ronaldinho's matchtröja efter matchen mot Ecuador.

Hon är känd genom att vara en hoe inget mer.. och nu ssitter hon i tv4 och spelar så jävla smart fyfan vad jag hatar henne.
FuelDOg P23

har du aldrig halkat till, råkat greppa en öl som stog framme, öppnat den i fallet och landat på rygg med den i munnen? hände rmej varje helg..

2007-04-10 19:46
Carolina Gynning som sagt skulle jag lätt avtjäna 3 år för att få bort...

Hon verkar aldrig ha något vettigt att säga med sin äckliga röst som med sin attityd verkar vara hämtad ifrån en 12-årig flicka...
when Im first you dont go next<br>myspace.com/askinovic

2007-04-10 20:01
hon borde helt enkelt inte få visas upp i tv...

En annan jävel jag hatar rejält är Bert Karlsson... men det är mest för att han är ett girigt svin som egentligen inte bryr sig om musiken... och ännu mer hatar jag honom sen jag såg hans talkshow där han och felix herngren satt och hatade fildelning enbart för att det resulterade i att de förlorade pengar...

2007-04-10 22:28
alla jävla kärringar i parlamentet!

låt grabbarna ta över komiken istället för fan!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-04-11 00:08
Carolina Gynning är inget annat än en dålig kopia av andra som är snygga... och absolut inte ett dugg rolig. Hur kan du ens säga så?!

Bert?! Ja, det är jävligt roligt när han kör upp sin feta kuk i din konsumentröv va?

2007-04-11 02:14
Eftersom det är fult att hata på whoa där alla ska lägga in ett "one love" i var och varannan mening, så tycker jag MINDRE OM Tom Cruise då.
Han ger mej kalla kårar med sina psykosögon, och är allmänt obehaglig.

Och, min ståndpunkt ala "Men Scarlett?"
Lönnfet? Vilka jävla ideal lever du genom?
Hon är vacker!
Lite överskattad skådis kanske, men vacker som en dag. Jag är avundsjuk!

2007-04-11 02:27
Ricki Lake
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.