Vilka kändisar hatar du?
Ja som rubriken säger.. Motivera gärna anledningarna oxå.. Jag hatar:Håkan Hellström En kille från götet som går omkring i en förliten sjömanskostym, han kan inte sjunga och han är den största brudmagneten på hela allsång på skansen, varför?Filippo Inzaghi Jävla äcklig jävel, filmande jävla arroganta italienareBritney Spears Oskuldsfulla popprinsessan Britney Spears gick från liten pop fjolla till helt körd i huvet knarkande, avrakad subba. Damn stackars barn. Annika Lantz Helvete va världelös jävla komiker, och hon är ju helt väck också. Ju mindre du är med i parlamentet dessto bättre, och du får gärna sluta i radio också så jag slipper veta att du finnsGeorge W Bush Har USA någon haft en mer korkad president än denna? Fast det sjukaste är att nästan alla vill ha bort honom men på nått jävla sätt lyckas han ändå vinna valet. Är det Floridas fel? eller är bara Amerikaner dumma? jag tror alla vet att det är bådaBubblare Paris Hilton Varför är hon ens kändis för? hon måste vara den mest anledningslösa kändisen som finns. Och hon är ju helt borta också. Pappa betalar
Madonna för att jag tycker att hon är äcklig när hon kråmar omkring halvnaken o tror att hon e jätte snygg. de tycker inte jag.. huu tycker inte ens hon sjunger bra. Linda rosing(om hon nu anses vara kändis, gör de i media iaf) För att hon är så fruktansvärt patetisk. jag skulle kunna spy på henne.
Scarlett Johansson Så fruktansvärt överskattad brud. Blek och lönnfläskig, dessutom verkar hon vara en sjukt trist människa. Här uppe kallar vi henne för grisen.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
madonna, helt rätt skissen. även mad antiprops till: ebba von sydow, paris hilton och carolina klüft (felstav?) grabbarna-boys: göran hägglund, han unga halvnya snubben i parlamentet och peter siepen (felstav)
tag ett stycke bro<br>tag ett stycke brand<br>blanda, skrik ageri
Sofia Bach Ingen superkändis direkt, men ack så jävla irriterande Det kommer fler när jag har en gnällig dag
"Det är varje människas förbannade plikt att bli ett original"
Sofia Bach är äcklig, som en val nästan.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ah jag kommer bara på fler och fler, kan ju medge att jag inte heller gillar Sofia Bach och Ebba von Sydow..För alla som kollar på parlamentet: Tjejerna förstör fan parlamentet, dem är så jäävla tråkiga, fy fan Dock kan jag inte riktigt förstå det där med Scarlett, den motiveringen var lite sådär. Daaaaaamn Jonka is hot :P
här har ni katastrofen
bevis Ebba von Sydow har ju fått sparken som chefred. nu. Ska börja på nätversionen av VR istället. Så ni som läser den kan ju fira nu.
Håkan Hellström Samma anledning som trådskaparen.Darin, Ola och Dany Ingen idé att dela upp dessa tre. Det är samma skit i olikt utförande. Har Sveriges 9 till 14 åringar verkligen ekonomin att lägga ut 200kr 3 gånger om året för att hålla dessa.. fjantar.. vid liv?Zlatan Han ger ett sådant obegåvat intryck hela tiden då han utalar sig om allt möjligt. "Har det faktum att du skaffat barn fått dig att känna dig annorlunda, gladare eller mer okoncentrerad på fotbollen?" - Absolut inte Linda Rosing . Viktoria Silverstedt . Paris Hilton m.fl Förut brukade man vara känd för att man kan något speciellt. Men dessa damer är kända av de faktum att de blivit kända, utan något alls begåvning.Britney Spears och Kevin Federline Kan faktiskt inte bry mig mindre om Britneys hår eller deras skillsmässa, snälla håll er borta från mina löpsedlar. Allt som läker ut stämmer säkert inte ens till hälften.Lasse Agnér Världens mest jobbiga besserwisser. hatar det faktum att han får betalt för att ventilera sig och allt låter bara skit men han uttrycker sig ändå med en sådan ton att "tror du inte det jag skrivit är du dum i huvudet"50 cent Alldeles för dålig på att göra musik för att vara så känd och rik som han är. Robinsson-Robban Största idioten någonsin. Enda sättet du kan få en till förstasida är ifall du blir kidnappad och styckmördad.. kanske dags att iscensätta det?
facebook.com/idiomatisk - fan page
Hon må vara vit men det andra kan man omöjligt veta
Nä, men jag skulle nog inte vilja ta reda på om mina åsikter stämmer heller. Hur kan man utse henne till världens sexigaste kvinna? Större delen av min vänkrets är hetare än den bruden alltså.
Men tänk då att dem är okända så ingen känner till att de är så heta ;)
Ni är änna riktigt trista människor. Samtliga nämnda personer lär ju ha åstakommit mer i sina liv än vad nån av er har så tyst med er och kliv tillbaka till vilket medelklasspatetiska hål ni kröp ut från. Ja, jag inser också ironin med att jag hatar på er för att ni hatar.
http://www.LQP.se - The Portal To Self (ehm, myself, that is)
Emil_Brikha: Amen till det, hej förresten, hoppas allt är bra, kul att se ett livstecken =) Inte så frekvent besökare här inne längre...
Rainmaker, jääävligt sant faktiskt.. hmm va fan emil, då kan ju inte du åstakommit mycket i ditt liv efter som du är 28 år och fortfarande medlem på Whoa.. Hur känns det? Svårt att åstakomma det Robban gjort. NOT
Emil_Brikha P28: Jag förstår delvis vad du menar. Från min sida är det inte direkt hat utan mer att jag tycker Sofa Bach verkar vara en obehaglig jävel på flera sätt. Även om hon har åstakommit mer i livet så får jag väl ogilla henne? På vilket sätt gör det mig till en tråkig person?
"Det är varje människas förbannade plikt att bli ett original"
Fredrik: Min aktivitet på whoa är direkt relaterad till hur tråkig tillvaro jag har just då hehe. Ledig från jobbet idag och inga planer i helgen... Då blir det lätt att man sitter hemma, käkar gott och sprider sitt varma ljus över whoa ;) Muzzka: Din mamma, borde skämmas... gå ur ditt pojkrum, in i vardagsrummet och hälsa henne det. Robban har tjänat feta pengar, festat som en äkta svenne och knullat fler snygga tjejer än ni nånsin kan porrsurfa er till. Ergo, han har åstakommit mer än er, än dig Muzzla.
http://www.LQP.se - The Portal To Self (ehm, myself, that is)
Emil_Brikha P28 jag är hellre okänd än att måla mig blå i SVT och välta ett bord. Tackar.
Emil_Brikha P28: Samma här, slitsam vecka, kroppen behöver jordnötsringar och vila. Du är lika populär som alltid ser jag, gött, behövs fler som dig på whoa. Det gamla gardet....det är stockholm du håller till numera? Du verkar må bra i alla fall :)
träffade jag en ömpunkt månne.. Någon är visst väldigt avis på Robinson Robban
Det är väl iofs den som hatar på någon som brukar vara avis?
R.I.P. Zika R.I.P. Teraq R.I.P. Jens R.I.P .Calle R.I.P. Stoffe
kan inte alla bara fortsätta hata
Måste citera bland det roligaste jag någonsin läst på flashbacks forum.
Att göra en Nordman
För mig var detta en riktigt hemsk upplevelse och rent ut sagt vidrigt. För några år sedan när Håkan Hemlin inte var på topp var han inhyrd för ett sologig på 4års jubileet av vår kära pub DH här i bonnhålan. Jag jobbade för tillfället på denna pub och efter giget fick håkan pengarna svart eftersom fogden skulle ta alla pengar annars. Det fina var då att istället åka hem till fru och barn bestämmer han sig för att stanna kvar i hålan och spendera pengarna ihop med hålans "finest". De följande dagarna ringde hans oroliga fru puben och frågade efter håkan och vi hade inget bra svar, för Håkan cyklade glatt omkring med byns alkisar och tjackpundare, drack öl på bänkar och var allmänt sunkig, ett helt accepterat beteende i vår lilla by, men det som vi i byn aldrig kan förlåta honom är följande: Under en av sina festdagar med a-laget lyckades han belägra en av sina nyfunna vänners syster, inget fel på det om det inte vore byns enda pizzabagares fru! Mustafa var en gudabenådad pizzabagare men tyvär utan konkurrens vilket gjorde att pizzans kvalitet ofta var direkt kopplad till Mustafas psykiska tillstånd , tex förstörde introduktionen av JackVegas automater kvaliteten på vår pizza i fyra månader innan mustafa skickade tillbaka dom till svenska spel efter att själv ha spelat bort det mesta han ägde. Samlaget blev snabbt berömt på byn och givetvis fick Mustafa reda på allt, i mer än ett år fick vi lida, Hawaii med en kvarts ananas ring, platta calzones och allmänt sunkiga pizzor,Tillslut orkade inte mustafa mer och flyttade och än idag går det inte att käka en god pizza i denna gudsförgätna By. Så F*** Y** HÅKAN F*** Y** VERY MUCH!
daviden P25 hahaha sjuukt roligt!!
För övrigt så är Scarlet Johanson riktigt riktigt vacker. Mycket snyggare än den andra bruden det länkades till i tråden. Den andra bruden såg ut som vem som helst. Scarlet har ett speciellt utseende vilket inte många har!
En kändis jag avskyr är
Bingo Rimér Eller ja, iofs kanske jag skulle säga att jag börjat få lite mer respekt för honom på senare dar. Men gawd han va jobbig ett tag asså.
Married to the money, fuck the world, that's adultery
Hellström håller jag med om... jag stöder inte hans gnälliga sångröst. Bush är också en självklar listplatshållare. Världens största idiot till president.
http://www.finest.se/drzamani Varje andetag! Varje natt och dag! Varje slag jag slog var för AIK, stolta AIK!
Tyra Banks För att hon har jättehög panna och ser mer eller mindre ut som en alien och jag måste slå till något varje gång jag tittar på top model för hon säger samma skit i varje avsnitt. Men jag tycker om själva programmet, så länge hon är ute ur bild.
Men Emil_Brikha dumt att hata på folk som åstadkommit MINDRE än en själv, dem är det ju bara synd om. Bara tjejer gillar Super-Pippo för de tycker om män som inte skämms för att gråta om de blir petade på ;PJonka vad väldigt icke-pk att hata folk som är lönnfeta eller valar för att dom är lönnfeta eller valar. skämms skämms
Människa! Hur okunnig är du inte i din visdomshögfärd! Tig ty ni vet ej vad ni säger.
ivanka HAHAAAaa, men du vet min diss blev ju så mycket elakare nu...
Människa! Hur okunnig är du inte i din visdomshögfärd! Tig ty ni vet ej vad ni säger.
Nämen tyra är skön! Haha.. jag glömmer aldrig den gången hon lackade på en av deltagarna... "we were ALL rooting for you!!!"
http://www.finest.se/drzamani Varje andetag! Varje natt och dag! Varje slag jag slog var för AIK, stolta AIK!
Jonka F17: Scarlett är nog världens vackraste kvinna! En bild är knappast något bevis då det går att ta fula bilder på precis vem som helst! Avundsjuka kallas det här nere.
hejhej
peter siepen dra helvete va
Scarlett är snygg men överskattad. Peter Siepen förtjänar mer respekt.
Vatten är ett farligt gift, vilket omger Visby stift
kan du motivera varför peter siepen förtjänar mer resepekt?
Han är svennelivets antites.
Vatten är ett farligt gift, vilket omger Visby stift
men vafan, kan man inte droppa hela den här grejen me att svensk e de värsta man kan va. eller iallafall att innebörden "osvensk" alltid måste va så jävla positiv. ifall svenskarna va så jävla värdelösa på allt hela tiden borde vi väl dött ut för ett tag sen. fan kliche.
De i Hey Baberiba hatar jag, eller nä jag hatar det svenska folket för att folk anser att de är roliga. Patetiskt.
Rör inte min prilla !
Peter Magnusson Jävla tönt och härmapa.
Well it ain't no use to sit and wonder why babe, given you don't know by now...
Carolina Kluft - för hon är så jävla ful. Hon har ett uteseende som gör mig förbannad. Det är något visst med det.Stefan Holm - Eller vafan han nu heter . höjdhopparen - för att han är en tönt.Britney Spears - av samma anledning som alla andra skrivit. Hon hade inget - får allt - blir olycklig över det. haha, då är man bara så jävla dum i huvudet !Darin - gahh, pallar inte honom. Han är en jävla tönt.. en riktig mes. såg ett mtv inslag med honom haha, så jävla skämmig !Lyckochansens, ordjaktens och pussels programleder m.fl - För att dom är så falska och tråkiga. Världens drygaste människor att höra på. Alla förutom Anki edvinsson - för hon e snygg ;) Ähh, finns hur många som helst.. kommer bara inte på fler nu.
Ken, Petter, Markoolio, Ayo..........mfl.. Alla dom rapparna som inte är bra igentligen, bara för att dom är 30+ och började rappa långt innan dom flesta andra så vart dem kända. Dom är ju sämre än 70% här på whoa!
Alla För att dom är fommar hela bunten
va?
Linda Rosing.. Henne skulle jag gladligen mata till ett gäng utsvultna vargar.
Avril Lavigne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Fast hata är ett starkt ord.
Credit crunch crunch baby
prata inte illa om håkan hemlin, han är ju kung
www.myspace.com/dressyourself
att folk orkar engagera sig i att hata människor dom inte känner...
"Jag vill hitta någon dampad whoaklottrare på riktigt nångång och bara se om dem fungerar i verkligheten, om dem kan öppna dörrar och skala bananer och sånt." /anonym admin.
och så kan ju vissa skärpa till sig lite tack....
"Jag vill hitta någon dampad whoaklottrare på riktigt nångång och bara se om dem fungerar i verkligheten, om dem kan öppna dörrar och skala bananer och sånt." /anonym admin.
50 cent helt värdelös på att göra musik.. Pluss att jag inte tkr om folk som snitchar=)..Hata han!
SunShine Reggae!.
Jag siktar in mig på svenska kändisar för det är närmast. Malou von Siwers (hur det nu stavas) hon äcklar mig och väcker allmänt obehag. Carina Berg Hon tror att hon är rolig men det är hon inte alls.Per Gessle Jätte brun, jätte äcklig och har aldrig haft en bra hårdag i hel sitt liv. Marie Fredrikson. Synd att inte cancern tog död på henne...Hey Baberiba gänget Av samma motivering som Carina Berg.
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
KarlKadaver Word tillbaka på det där med Woody Allen förresten.
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
Brukar inte hata folk jag aldrig träffat men jag HATAR Linda rosing
http://www.myspace.com/danielscriptchess