I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Vilka kändisar hatar du?

Övrigt - Blandat

2007-04-07 17:45
Jonka:
"Här uppe kallar vi henne för grisen."
Här nere kallar vi dig för avundsjuk.

2007-04-07 17:54
Enola:

"Marie Fredrikson.
Synd att inte cancern tog död på henne..."

Visst du kanske ogillar henne men det där vara bara riktigt jävla lågt

2007-04-07 18:06
Jag är en ganska sansad kille i de flesta fall.

Det finns dock tillfällen då hjärnan utlyser undantagstillstånd, och de är samtliga kopplade till synen av riksmongot Brinkenstjärna. GAAH!
Blotta åsynen av honom sätter mina muskler i ofrivilligt battle-mode och jag får adrenalinchocker och vill double-roundkicka honom så hans rövhaka antar Danmarks topografiska profil.

Mitt förakt för den vidriga människan eldas på ytterligare när man ser sånt som toppbannern på hans hemsida:

http://www.brinkenstjarna.net/

Säg, vem mår inte dåligt av att se något liknande? Jag har ondgjort mig över denna kvasiorganism förut, och jag kommer bannimig göra det igen, var eviga gång tillfälle ges. Han är en mutation mänskligheten ännu ej gjort sig förtjänt av, trots två världskrig, elände och postkodpingo.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-04-07 18:14
knugen
yepp jag slår lågt, det är lättare så.
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög.
(itsclive.blogspot.com)

2007-04-07 18:40
De flesta låtsaskändisar, dvs människor som inte har några direkta talanger, utöver att bli fulla och hamna på löpsedlar.
Look with your own eyes - See with your own mind

2007-04-07 18:41
Scarlett Johansson
Så fruktansvärt överskattad brud. Blek och lönnfläskig, dessutom verkar hon vara en sjukt trist människa. Här uppe kallar vi henne för grisen.

Haha, det där var ju årets. Lite komplex kanske?

2007-04-07 19:23
Carolina Gynning
Om hon nu klassas som kändis.

Hursomhelst, jag vill bara våldta henne blodig för att hon e så otroligt dum i huvudet. tack hej.

2007-04-07 20:21

Carmen electra för att min pojkvän tycker att hon är den hetaste kvinnan som vandrat på denna jord !!! KILLKILLKILL!

annars hatar jag nog ashley olsson för att hon är så jävla läcker !

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-04-07 20:30
Carola
Behöver jag ens kommentera?
^ Smart sagt.

2007-04-07 21:22
Lulu jävla Carter i Äntligen Hemma. 
Hon är inte 20 år gammal och hennes inredning ser ut som alla andras.
Skåne!
Sångare

2007-04-07 21:44

L.Ron Hubbard : För att han är en manipulativ idiot med sjuka åsikter/värderingar/tro.

2007-04-07 23:00
BERT KARLSSON;: för att han är äckligast

2007-04-07 23:46
anna book - fula jävla fitt kärring som skriker i micken

BÖG Magnus, hatar alla bögar

2007-04-07 23:47
glömdew skriva att anna book e tjock

2007-04-08 01:07
orka hata så himla mycket hela tiden..speciellt människor man inte känner mer än vad tidningarna skriver.

är dock lite trött på alla som verkligen gör allt för att få uppmärksamhet i medier trots att de inte har något att komma med.
Delam tange barat

2007-04-08 09:44
måste säga att hela jävla sveriges "kändiselit" är faktiskt ganska patetiska, och när är man egentligen "känd" när man varit med i BB eller nåt annat jävla skit program där allting handlar om att hävda sig..vem har störst bröst, vem festar hårdast etc.

seriöst, patetisk är vad det är.

Nä jag skiljer inte "kända" människor från varann. Liksom Danny (idol) och carola.. B kändis som B kändis

I Sverige måste man hävda sig

"syns man inte, finns man inte"

2007-04-08 09:51
men för att skriva det som skulle skrivas i tråden så,

Carola

Nr 1 på min lista faktiskt. Finns inte ord för denna sjukt irriterade människa! Parkerar vart hon vill, uttalar sig som en j-a idiot och sen tar tillbaka det hon sagt och omformulerar sig. Kvinna! bestäm dig för vart du står.

BB deltagare

"My boobs, my boobs, my boobs are so big" Snälla männsikor, det är inte underhållning, eller jo kanske samma effekt som apor på zoo, sjukt patetiskt. Och nej, jag är inte avundsjuk

Idol

Dessa "talanger" som egentligen är kopior av 1000 andra med samma stil. Herregud! Dom säger - ja men jag kör mitt race, heelt annurlunda. But please

Rapsody in rock

snälla människa SLUTA klinka på ditt j-a piano!! börjar bli fett trist! samma samma samma, gaaah

2007-04-08 10:15
Snälla människa SLUTA klinka på ditt j-a piano!! börjar bli fett trist! samma samma samma, gaaah

Precis. Gå och se när Tony Richardsson kör några varv speedway i stället.
Vatten är ett farligt gift, vilket omger Visby stift

2007-04-08 10:34

hur kan ni era sjuka menniskor hata amy diamond? hon er en stackars flicka fran huskvarna som kommer ha fett med pengar ner hon slutar gymnasiet. hon har ju knappast valt det sjelv. hon gor svindalig musik. men vafan, hata henne?

vafan sa ja nu?

2007-04-08 10:37
som sagt hata är ett starkt uttryck..men det är ju med en nypa salt, eller peppar..eller nån annan skit =P

hahaha

2007-04-08 12:18
Jag hatar väl ingen, men det är störande med svenska "kändisar" som spenderat några år utomlands och helt plötsligt börjat med att snacka ful svengelska med amerikanska "r".

"Förrr det ärrr ju så närrr man prrromotarrr sin business all day..."

Tyst...

Two roads diverged. I took the one less traveled by and that has made all the difference. /Robert Frost

2007-04-08 12:52
hur fan kan man dissa peter siepen! han är ju en av de skönaste svenskarna, han bara är som han är, respekt ju.
I'm tired of being shot down, put down and dissed.
I wanna be picked up, held tight and kissed.

2007-04-08 12:55
menbarasluta F75

Alla som sett Rocky + Drago borde ha fått en ökad förståelse och respekt för Peter ;)

Är det en slump att bara tjejer dissar Scarlett Johansson? Just throwing it out there.

2007-04-08 14:01

2007-04-08 14:38
Lulu Carter

Gaaaah jag hatar henne! Så jävla jobbig och helt jävla dum i huvudet. Hon brukar vara på mitt jobb ibland, hatahatahatahata!
och vad gör hon med läppstiftet? ser ut som att hon har sugit av en jävla bajskorv.
puss
Sångare

2007-04-08 14:51
peaches: John Legend, talanglös? Herregud människa! Har du hört honom sjunga?

2007-04-08 21:24
haha, så kul att alla tar illa upp. klart jag är svartsjuk på scarlett för att hon får alla hunkar och inte jag. men annars är jag fullt komfortabel i min egen kropp, tack!

peaches - tack för lite stöd där.

2007-04-08 21:56
jag tänker inte överdriva och säga att jag hatar de här personerna men jag tycker extremt illa om

Carola Äckliga, psykopatleende människa. Som min kära mor sa idag: "Henne skulle jag kunna fälla krokben för utan att skämmas."

Anastacia Jag får ont i öronen och huvudet av hennes irriterande skrikande. Fattar inte hur hon kan vara så hyllad av alla kritiker för sin "kraftfulla" röst. Borde förbjudas att göra musik.
"What the fuck?! That ain't no fuckin' name, yo. That ain't that nigga's name. You can't be serious. Barack Obama. Get the fuck outta here." - DMX

2007-04-08 21:58
Jag skäms lite, hur kommer det sig att ingen har nämnt Sanna Bråding?!
jagvillocksåhaenblog.com

2007-04-08 22:30
Midas

eww... visste inte vem det var så jag googlade henne, nu vet jag, hon borde nämnas, ja.

och carola MÅSTE vara den svensk man tycker MINST om! galna kärring! bert karlsson hamnar väl på 2a plats pga att han gjorde henne stor.
I'm tired of being shot down, put down and dissed.
I wanna be picked up, held tight and kissed.

2007-04-08 22:38
Ja fyfan, Carola med.
jagvillocksåhaenblog.com

2007-04-08 22:49
50 cent. Han är den sämsta rapparen genom tiderna och ful som stryck är den jävla råttan oxå! Död åt 50 cent!!
Ta mig inte seriöst
Jag är inte på riktigt
Sångare

2007-04-08 23:12
Systemfel: Moraltanten dyker upp.

2007-04-08 23:54
Finns sjuuukt jävla många kändissar jag hatar:

Darin:

Kommentarer överflödiga.

Håkan H:

För att han är den han är.

Snygg-Erik:

För att han är äcklig och gjorde en låt som Håkan H gör.

Per Gessle:

För att han är en snål jävla solarie kille.

Robinson-Robban:

Kommentarer överflödiga.

Däremot jävligt chill kändissar:

Ben Stiller:

Riktigt grym helt enkelt.

Owen Wilson:

Också riktigt grym.

Magnus Gyllenberg:

Hur chill som helst.

There is plenty off fish in the sea.

2007-04-08 23:55
Jag hatar systemfel.

och sen hatar jag också
paris hilton & ebba von sydow
blåsta jävla fula äckliga talanglösa skithoror fan vad jag önskar att dom dör DAGLIGEN

ALLA BRATS
ja det behövs väl ingen motivering . DÖ DÖ DÖ!! VÄRDELÖSA MÄNNISKOR

STICK YOUR DISCO UP YER ARSE!

2007-04-08 23:55
DARIN... för han ser typ ut som abo..aladins apa :P

2007-04-08 23:56
Fan vad jag glömde många på båda listorna.
There is plenty off fish in the sea.

2007-04-09 00:41
Nick Nolte

typ hon rosa tjejen på svt som pratar som hon vore retarderad som alla verkar älska av någon annledning?
Macaulay Culkin gots the hung ups for crack

2007-04-09 00:43
Han som är rösten i alla cdon.com reklamer! om han räknas som kändis.. i vilket fall pratar han som en sliskig jävla pedofil som sätter på barn dagligen

2007-04-09 03:34
Hat är ett starkt ord.. och här är det jäävligt mycket "hat"...

det jag reagerade på var:

att KarlKadaver nämde Michael Jackson.. vilket gjorde mig ganska arg..  pga att han "knullar" med barn ???? ( som han blev frikänt från på alla punkter)..  det är snarare SYND om honom med tanke på hans barndom och planerna bakom att ställa han i skiten. och han är enligt mig en av världens  främsta musiker..

och john legend.. han är en grym sångare och enligt mig inte ett dugg överskattad..

jag har nog inget hat.. "bara tycka lite mindre om!"
Hjulet snurrar men hamstern är död

2007-04-09 14:56
men jaaa oväntat att michael jackson skulle gå fri . Betyder nog mycket
han knullar med barn, dom enda det är SYND om är barnen han KNULLAR

2007-04-09 15:02
Virtanen och Epilepsi Ebba von Sydow

2007-04-09 15:11
Fan de flesta har angett "Ful" som motivering till varför de hatar någon de inte känner. Weird att man kan störa sig så mycket på utseende när man själv ser ut som en babiansröv.

2007-04-09 15:32
Kvinnomisshandlaren Martin Timell, där har ni en riktig smilfink....

Sitter och gör sig till i TV rutan som världens trevligaste myspappa, och går sedan hem & slår på sin fru......

2007-04-09 15:33
Ziggy_Marley: Va, gör han?
Men .....men...han är ju en liten dvärg. Går han på crack eller?

2007-04-10 17:01

Enligt säkra källor från en som jobbar på TV4 så har dom hållit krismöten angående detta, efter att Timells fru suttit & gråtit och pratat ut om händelserna........

2007-04-10 17:21
Beyonce...jag blir sååååååå fuckin trött på denna bruden she's fuckin errrrrrrywhere!Mediocre talent highly overrated...klär sig som en tant o har fler peruker än min mormor...så.I had to let it out.*andas ut*

2007-04-10 17:49
Dizzy_Dog> Va? Ben affleck varför då han är kul ju, tex i den där mary...

Jag gillar inte Linda Rosing, Paris Hilton, alla på "mer än müsli" dom gör värdelös tv och dom tror dom är nått
shimmy shimmy yo

2007-04-10 18:31
alla måste ju hata killen som hade/har något barnprogram där de tävlar på SVT .. sjukt speedad kille :S

2007-04-10 19:06
ogillar då...

Olsentvillingarna- för att dom är fula,ser ut som två små råttor som nån har trampat på.plus att dom har så fula kläder,alla säger att dom klär sej så snyggt å blabla värsta stylisten men det ser ut som att dom har varit och shoppat kärringkläder på nån sunkig second-hand butik.och så ser dom ut att vara kring 12.

Lindsay Lohan-hon verkar så bitchig,och så är hon en ful grupptryckare.

Scarlett Johansson-hon ser så vanlig och tråkig ut som det bara går och ändå tjatar folk om hur vacker hon är,vartdå?
och så ser hon jävla pryd ut.

Johhny Depp,Brad Pitt och liknande-som alla tycker är snygga men som egentligen är fula skäggiga gamla gubbar och jag fattar inte hur ni kan se nåt sexigt i dom.

AayFukYuuuu :@