210 poäng lallade ja till mig vilket jag inte kan hajja ja lallade igenom skolan gjordei ntemycket till nytta utan var bara i ksolan inte nödvändigtvis på lektion alla gånger men ändå 210 duger.
Dom som blundar ska ja blända å och dom som slocknar ska ja tända!
160 p menhade det jävligt svårt i skolan så jag är stolt över betygen ;P
Det är bättre att fråga och verka okunnig än att inte fråga och förbli det.
295 p det duger :P
forever feels like home
Men
Amar F19 max man kan ha i grundskolan är 320p hur har du det med matten? du borde ju haft mvg++ i alla ämnen med dom poängen :S ??
btw vet inte riktigt tvåhundratrrettio poäng kanske..
streck i allt inklusive håltimmarna...
shoe. ja men jag skrev ju för högstadiet hade jag 245.
Femme fatale
word läste fel:P trodde du skrev 345 =)
195 har jag för mig.. ingen höjdare.
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac
Amar: Högstadiet är grundskolan :P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
160 tror jag att jag fick Och då tror jag ändå att jag var över medel i min klass bland killarna:) Hade lätt kapacitet att få massa mvg, men jag pallade inte. Och NO-lektionerna gick jag aldrig på, så det var 3 ig'n där.
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Trodde inte whoa-folket var såna pluggisar:)
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Producent
2007-02-23 12:54
Alla G, 160p, haha!
Nine.D Multifaceted Creativity http://www.INFININETY.se
235 poäng hade jag
"Nothing says leave me alone like doo doo-butter in my pa-ants"
Helt seriöst fick jag : 0 st poäng.
Be wise, Legalize!
Vum hur är det möjligt?:O. Var du inte på nån lektion eller?
blev skol less + cs torsk i slutet av 7an, sen dess gick jag ingen skola förns jag gick första på IV
Be wise, Legalize!
215
Wordlife no doubt baby
vum. aha. kej:P
270p
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
Åttan 70 p Nian 245 p
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
195
Peace! Im out! // Machete Masta Crab Whacka
the_passenger, äh jag räknar gymansiet som grundskola också, även om det inte är det, det sociala trycket på att gå gymansiet är lika stort som om man vore tvungen iaf :D
Femme fatale
shit hur kommer man ihåg sånt....aja kommer iaf ihåg att det var över 150 men under 200 poäng
Nä vad roligt, verkligen jättekul!!
210 poäng vet ja att jag hade.. 1 mvg.. sen ja .. vettefan .. :D
Hjulet snurrar men hamstern är död
260, mest nöjd med mitt MVG i träslöjd.
- OKAAAAJ
210..
"Frankrike har aldrig någonsin varit så fritt som under den tyska ockupationen."
275 lyckades jag få, fast det betydde inte så mkt egentligen med tanke på att min linje var typ 220 poäng...
WHADUP
MVG i allt utom slöjd där jag fick G eftersom läraren "inte ville vara elak" (gjorde en smörkniv och en pall). Gillade att flasha det men sen hoppade jag av gymnasiet så det var all for nothing
Människa! Hur okunnig är du inte i din visdomshögfärd! Tig ty ni vet ej vad ni säger.
160
Det va bättre förr, svenskunderjord!
60 poäng tror jag
Ta mig inte seriöst Jag är inte på riktigt
Fan vad oviktigt det känns med grundskolebetygen såhär ett par år senare.
Veritas Amicus, Henkso Amicior!
fan vad alla vad smarta här då:P
Förmodligen så har jag bara en helt fungerande hjärnhalva, då alla ämnen jag fått MVG är praktiska ämnen. Matematik ska tydligen vara logiskt men jag har inte funnit den logiken. Iofs uppnådde jag 250 poäng om jag minns rätt, så helt fel gick det inte. Men det är lite jobbigt när man måste använda mobilens kalkylator för att se till att man inte handlar över sina tillgångar. Tar sån jävla tid.
Graffare
2007-02-23 18:20
2 MVG 4 G Resten VG damn jag e skillad
Call me Mr. Tibbs
Fan vad oviktigt det känns med grundskolebetygen såhär ett par år senare. verkligen. fan, jag tog högstadiet på för stort allvar och gymnasiet på för lite. fast jag måste säga att det aldrig har känts så bra att plugga som nu. Har satt värde på skolan och njuter av att ha något att göra. känner mig mer tacksam över det jag får lära mig och jag tror att jag..ve och fasa, håller på att bli vuxen, förtantningen har börjat! det är ganska kul att utmana sig själv, och man känner sig så jävla bra när man når sina mål man satt upp.
Femme fatale
175.. alla G sen mvg i musik å vg ibild
255
Walking the street of dreams
305 tror jag. kan det stämma?
Amar: Det är en nödvändighet att gå på gymnasiet för att arbetsmarknaden ser ut som den går.. högutbildade får nöja sig med att vända burgare.. man måste utbilda sig för att ens ha en möjlighet att få ett jobb
tror jag fick typ 200. skitnöjd med tanke på att jag hade typ ig i allt i slutet av åttan.
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se
Fick mitt första betyg i julas! VG i biologi och engelska resten G
Producent
2007-02-23 21:37
Jag tror jag gick ut grundskolan med 2, 3 i snitt.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
255 fick jag
här får du lite kärlek