vad fick du för betyg i grundskolan?
vad fick du för betyg i grundskolan? skulle vara kul att veta:)
5 MVG 7 VG 5 G Om jag minns rätt--
140 poäng
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
195
Follow the dao, right about....NOW!
235 tror jag det var... eller 220
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
30. -nej jag är inte korkad, jag har haft en jävlans strulig uppväxt.
work some magic
inte för att jag förstår varför det är kul att läsa siffror men.. 290
Delam tange barat
jag är 155 poäng korkad
Not only am I not learning, I'm forgetting stuff I used to know
Snackar ni högstadiet eller gymnasiet?
Det står grundskolan i rubriken?
krossad_anka: Grundskola. You do the mathmatics ;) 190 här
jah går i 9an,,men har 80 eller 90 poäng:) men jah arbetar mej uppåt nu så:) jah ska minst ha g i allt:)
Anden,?har inte lagt dizz till kaggen och co. nån hoe satte upp en låt med min röst i audio å sa att de var en dizz till dom,nej.
50 poäng ..men sen gick jag somarskola så jag fick 60 men vet inte om det räknas riktigt..
225 poäng! yeah! lagom mkt tycker jag :)
Jojon är återigen en statussymbol, Så börja Joja! Om jag var en pingvin skulle jag..
Kommer fan inte ihåg... 250 låter bekant. Men hm. Vad blev det om man fick alla Godkänt, 180 va? Jo då kan det nog stämma med 250. Sen kom gymnasiet och betyg kändes inte så viktiga längre. Folköl och flickor upptäcktes. Eller inte.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
tror det var 190, tyckte inte det var så viktigt då, tycker det är ännu mindre viktigt nu.
"Because the organizing power of labor is the only real threat to a fascist government, labor unions are either eliminated, or are severely restricted."
4,1 yes, I'm old...school.
We call them winerbrods.
60 poäng
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
typ 210 nåt mvg några vg
305 poäng... grundskolan är ett stort skämt, allt är lätt :S
3 mvg 9 vg 4 g
My heart lives in my vagina.
gymnasiet däremot.. 7 mvg, 2 vg, 8 ig o resten g
260 poäng...till ingen som helst jävla nytta heller för den delen då jag gick en gymnasielinje som krävde typ 50 poäng (och nej kunskapen i sig är inget att hänga i julgranen, minns fan inget)
255p. - var väldigt nöjd med det minns jag! :p
Drick Mjölk! *Muuuuuuuu*!!!
jag tror jag hade mvg i allt utom franska och gympa. Så typ 300 kanske?
Skåne!
Hazn_ & Rastasite: Och vad är grundskola då? (Mhh, känns som ni redan vet mina betyg vid det här laget)
krossad anka det är högstadiet där alla var höga:P
265 poäng, tycker det är ett bra poäng :)
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
haha ok. aja, högstadiet: vinter i åttan: 0 poäng slutet av åttan: 50 poäng vinter i nian: 20 poäng slutet av nian: 50 poäng efter sommarskolan: 60 poäng gymnasiet: 0 poäng (dock kommer jag gå ut med 1 vg och 2 g i sommar)
255 poäng.
Married to the money, fuck the world, that's adultery
185 poäng.. räckte gott och väl till den linjen tänkt gå så jag tog inte skolan allt för seriöst.
200 tror jag 1 MVG 4/5 (?) VG resten G
Hur tänker du nu?
-10 Fattade aldrig hur det gick till.
You already know, den e on lean!
265 poäng och vi har konstaterat att jag antagligen hade lägst grundskolebetyg av alla i min årskull på handels. =) (å andra sidan var jag borta halva nian pga körtellfeber och behövde inte mer än 205 för att gå det jag ville)
"Jag vill hitta någon dampad whoaklottrare på riktigt nångång och bara se om dem fungerar i verkligheten, om dem kan öppna dörrar och skala bananer och sånt." /anonym admin.
Det var 290 eller 300, kommer inte ihåg. Helt värdelöst. Alla kom in på det dom ville i Västerås det året och det var ju inte direkt fråga om kunskap jag har behövt senare i livet... Gymnasiebetyget känns ju också lite halvonödigt efter man pluggat klart på högskolan. Sucksuck.
What we do in life echos in eternity.
235 eller 245 hmm ja nåt sånt.
Rör inte min prilla !
245, ganska så bra tycker jag. Men som sagt onödigt nu i gymnasiet.
jag drog ihop hela 170 pinnar
Holden makes a great deal to australia
Åttan - 30 Nian - 40 Har jag för mig att det blev.
165 p ..
fortsättning följer...
Toastare
2007-02-22 19:49
3,4... höjde mig från 3,1
Jag skyller allt på Emma!
245 eller kanske 255 p
I'm like the fly Malcolm X, buy any jeans necessary. http://idonthaveenoughsneakers.blogspot.com/