280 poäng.
spliff macht frei
typ 180 eller nåt, var ju ändå platsgaranti på gymnasiet
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
290 eller 295 tror jag jag hade. 8an och 9an var jag knappt närvarande p.g.a min depression och ren lathet vilket innebar ett streck i idrott som jag höjde i nian till vg. Åh det var tider det. Fråga mig inte varför jag fick de betygen heller, ja fick mvg i kemi,fysik och teknik bl.a. och jag har fan inte en aaaaaaning om nånting inom det området. Men jag skrev bra på proven och gjorde alltid bra arbeten, min charm förtrollade nog dom svinen också ;P
minns inte riktigt. två vg och resten g har jag för mig plus ett mvg i gympa. eller ett vg och resten g plus mvg'et där. fattar inte hur alla ni andra kan komma ihåg. och framförallt inte hur ni minns poängen. jag minns inte ens min gymnasiepoäng
Man ska vara stolt om man har 30 poäng. Var det inte helt omöjligt att bli underkänd i högstadiet? Det har jag för mig.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
230 tror jag..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
275
L'âge d'or était l'âge où l'or ne régnait pas
180 p... skitbetyg.. men ändå starkt jobbat för en som haft det svårt.
http://www.finest.se/drzamani Varje andetag! Varje natt och dag! Varje slag jag slog var för AIK, stolta AIK!
140p. Hade "bättre" saker för mig än att gå på lektionerna.
Well it ain't no use to sit and wonder why babe, given you don't know by now...
190, kom in där jag ville
men du vapenvila, hur gick det sen ? IV ? var ?
180 tro jag .. fick asmycke fint av morsan för att jag fixade g i grundämnena :]
- men nog om dig nu.
Jag är sjukt intresserad av Amfetaminpsykos's betyg, den smartisen. Jag drog ihop 220 eller 225.
Har man sagt A får man säga B, så man får C vad D E!
185 poäng skrapade jag ihop till slut
235
Det är inte lätt när det är svårt..
265
REJECT THE INDEPENDENCE OF KOSOVO!<br><br>http://www.thepetitionsite.com/takeaction/905791187/sign
eller 260 kommer inte ihåg
REJECT THE INDEPENDENCE OF KOSOVO!<br><br>http://www.thepetitionsite.com/takeaction/905791187/sign
Skivsamlare
2007-02-22 23:09
135 stadiga poäng & jag var fan ruskigt nöjd.
http://www.soundcloud.com/adamkross
285
"du är inte en stor hund, du är mer som Toto, du har inga pengar"
165.. Var hatad av samtliga lärare. Men dom kunde inte ge mig IG, så det blev G i alla utom ett.
Aldrig mer....
230 eller 235, kommer inte ihåg riktigt.
80...
I'm a relatively respectable citizen. Mutiple felon perhaps, but certainly not dangerous.
285 tror jag och gymnasieintagningen var 30, haha.
Why the fuck can't emcees emcee no more?
ingen gymnasie intagning har 30..folk ljuger för mkt i den här! horer
Anden,?har inte lagt dizz till kaggen och co. nån hoe satte upp en låt med min röst i audio å sa att de var en dizz till dom,nej.
Det beror på hur många som söker, om linjen har plats för 30 och 25 söker så kan den 26:e komma in genom att endast ha G i grundämnena.
DIF!
mc9 P15 Jodå det finns linjer som bara kräver att du har G i matte, svenska och engelska.
Jag hade 4 IGn och ett VG. 125 poäng eller nått blir väl det?
A Profound Hatred of Man
Om inte alla platser fylls/eller precis fylls och lägsta har 30 poäng blir ju det gränsen. Folk sa att man skulle kämpa för att kunna söka vart man ville men ute på landet kommer alla in dit dem söker. En kille i min förra gymnasieklass hade poäng som 0, 1 och kanske 2,5någon gång på proven, i gymnasiet då, vettefan hur han klarade högstadiet, haha, garvar var gång jag tänker på det.
Konstigt, alla dina flickvänner säljer sig för en mosbricka.
180p. = Två Väl Godkänd och resten Godkänd.
http://Soldjah.blogg.se/
det blir 170, bara 16 ämnen räknas
Konstigt, alla dina flickvänner säljer sig för en mosbricka.
Lyricist
2007-02-23 00:57
235 tror jag. Nöjd var jag iallafall!
tvåhundrafytiofem, med handduken halvt in i ringen...
when Im first you dont go next<br>myspace.com/askinovic
Jag hade SO som blockämne och fick tack vare det hela 200p. Fick dock ett papper från läroverket som gav mig fri kvot till vad jag än sökte, ganska så glassigt. Valde samhälloch fick kvickt höra att ingen i klassen ens hade i närheten av så låga betyg som mig, ändå rövknullar jag större majoriteten (räkna alla förutom en person; skickliga mannen dvs) i alla ämnen. Grattiiiiis.
160. Lagom och bra. Hade Ig i nått ämne (idrott) och vg i nått...
i 8an hade jag godkänt i Musik och bild ( gick inte på några andra lektioner ) och i 9an så bytte jag skola då hade jag godkänt i svenska o engelska
tja e de du som e sad? du fett skÖöÖön på graffa! kan ja få köpa en skiss av dej??.. Styleline x2
inga.. :(
Whiskey & Cola !.
4,1 i snitt från 9:an.
Fan mannen, du är fett med ful// Ey, kolla din tand den är fett med gul
195
60p hhaha
inte bränd, inte varm, bara rostad helt enkelt.
160 poäng.. godkänt i alla ämnen...
320 i slutet av 8an, bara 315 i 9an :/
VI ÄR ÖVERALLT! Dubbeln 2lax9!
KungenKrook, kan man ens få 315... för övrigt låter det som om att många mytar om sina betyg,, man behöver inte skämmas över att man inte är ett ljushuvud!
grundskolan 245 p. gymansiet 20 mvg 5 vg 6 g 1 ig har jag nu iaf. gick ut med 16 mvg egentligen, fixade upp fyra denna hösttermin på komvux. arbetar på..
Femme fatale
nu när man tänker efter var högstadiebetyget inte ett piss värt.. det var bara gymansiebetygen som avgör något alls.
Femme fatale