Producent
2007-02-17 01:55
penguin. vem säger att jag ska göda mig själv igen? du verkar tro att bara för att jag nar min malvikt sa kommer jag sitta där i en säck med ister och ett saltkar i ena handen och äta med andra. jag vet hur det funkar när man ska trappa upp efter svält. och även utan svält, sa fattar jag att man inte kan käka chips och pizza vartnnan dag
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
Producent
2007-02-17 02:03
penguin, jo vissa dricker sa mycket. da min pojkvän tex. han dricker minst 4 liter per dag. annars far han huvudvärk. jag vet inte exakt hur mycket kalorier en sprite zero innehaller. jag har för mig att det var runt 3/dl vilket innebär att man maste dricka ungefär 4 liter för att komma upp i samma kaloriniva som en 33cl colaflaska innehaller. om jag nu inte har räknat fel. om man väger 75 kg, sa kan man dricka ungefär 7-8 liter aspartamsötad läsk (om man räknar med att dom har sötat med högsta möjliga mg/liter, vilket var typ 600 tror jag, vanligtvis brukar det innehalla mindre) utan att bli "aspartamförgiftad CANCERDÖDBÖLDVAR" eller vad du nu vill kalla det för. jag vet faktikst inte vad du menar med att det ine finns nagra genvägar.
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
MEN LYSSNA PÅ DIG SJÄLV. "jag ska svälta ner mig till 50 kg" vadfan hände med "jag vill att min kropp ska må bra". Börja knarka, det är ett snabbt sätt att gå ner i vikt, skitsamma om huvudet och kroppen tar stryk. du blir juh smal och snygg! bla, hyn blir sämre, håret blir sämre, imunförsvaret sjunger, du blir trött och kroppen m.å.r i.n.t.e b.r.a av att bantas! plus att man kan bli sjuk av att banta. aja, jag orkar inte ödsla energi på ngt sånt här. jag fortsätter lira tvpel. lycka till med bantningen.
Producent
2007-02-17 02:20
men alltsa vad är det md dig. växte du upp i ett brakigt hem eller? maste du blir helt upprörd och köra häftiga punchlines? om du läser lite nogare, istället för att läsa tjejsättet. dvs, läser dom delarna du vill läsa, sedan mixtra om allt i skallen och fa för dig saker, och vägra lyssna! 1. jag skrev att ajg skulle ga ner till 55! det är inte överdrivet lite för min längd 2. jag skrev att min favoritmetod var crash dieting, men jag nämnde aldrig att jag tänkte göra det nu. 3. jag skriver att det är BÄTTRE att äta 6 ganger om dagen (än crash dieting) sa ditt tjat är liksom inte nyheter för mig. och har ingen poäng i denna traden eftersom jag redan har skrivit om det. och läs igenom fuskbiten igen. snälla. du verkar fatt allt om bakfoten usch tjejer är som killar när man skriver "sex" i en mening. fast med allt!
En fredag kväll kl 2 på natten....2 tjejer bråkar om vilken bantingsmetod som är mest effektiv...lycka till!
12345678910
bli heroinmissbrukare i ett halvår så kanske era feta dagar är borta
Producent
2007-02-17 03:47
men vad uttänkt skämt när folk säger samma 35 ganger i en trad som har 70 inlägg
fyra plutten! Jag ska inte säga för mycket, men av den senaste bilden jag har sett på dig. be as you are! :)
http://www.innuce.nu
sorry, läste inte alla 70 inlägg om bantning innan ja posta
Hörde jag sex?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent
2007-02-17 05:50
aww sikkan. va söt du är! men joho jag behöver visst banta. jag kanske inte är världens fetaste, men min mage och rumpa ser ut som en badboll ihop! och jag trivs inte med det.
Ta bara tjack om du vill gå ner i vikt
Jag käkar bara yoghurt. 9kg lättare sedan december ungefär
Asså hur går man upp egentligen, jag har gymmat i ett tag nu och jag har fan gått ner nåt kilo sedan jag började. Jag är ca 1.80m+ väger mellan 65-67kg. Antar att jag gått ner eftersom jag har ökat min förbränning som ändå redan var extremt hög, men jag har ändå gått upp i volym i muskler ganska rejält så märligt att jag är kvar på samma vikt. Är det bara att äta protein tills man spricker så kommer jag gå upp i vikt från muskler? Jag tränar varannan dag på gym och ibland så simmar jag mellan dessa dagar, har tänkt att börja springa också regelbundet. Det ser ut som att det kommer bli en oerhört svår uppgift för mig att gaina weight eller?
mellanöl P21 enbart yoghurt? tröttnar du inte? men jag kan tänka mig att det är jävligt effektivt.
one_mic P17 tror att du behöver investera i proteinpulver, a´la gainer. kolla
gymgrossisten
Wisdom is wonder
vaniljj F26 Nepp faktiskt inte. Kör på 1-2 drickyoghurts om dagen. När jag blev sjuk för ca 3 år sedan tappa jag aptiten. Så tvingar i mig mat typ. Men det var först i början av december jag börja köra på yogurths. Min mamma orka inte med att jag inte åt något. Hade nog inte käkat på en vecka så hon köpte hem yoghurts. Vanilj och päron är den godaste helt klart. Käkar hellre en sån än går ut på restaurang. Igår blev det dock en måltidsersättning (nutrilett) istället.
FYRA MIN KVINNA! jag kan hjälpa dig massor. Jag har gått ner 27 kg genom att äta som jag gör. Men jag orkar inte skriva ner hur jag gjorde nu, kan göra det ikväll!
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced
ett grymt tips är att skaffa körtelfeber, då kan man inte äta eller dricka. jag gick ner typ 6kg när jag hade det, skitbra om man behöver banta!
Alla har ju inte lika ideal. Jag tycker det är skit fint med smala tjejer.
fyra F23 "ja det framgar i det jag skrev." Nej du skrev aldrig i ditt meddelande att man gör av med runt 2400 kcal per dag. Och du skrev att man ska hålla sig runt sin kalori per dag nivå. Du skrev aldrig att man ska utgå från energin man gör av med per dag eller per vecka, o därifrån räkna hur mycket man gör av med."det är inte bra för kroppen eftersom man knappt rör sig efter klockan 18. da funkar smältningen lagsammare" Vem är du att säga att man generellt sätt rör sig knappt efter kl 18? Det är olika från person till person. Dessutom så spelar det ingen roll, det du ska kolla på är om du ligger på kaloriunderskott generellt sätt. Dvs man måste se på kaloriintaget på en längre tidsperiod än 8 timmar framåt. Man måste se generellt sätt över resten av dygnet. Eller resten av veckan. Att gå ner i vikt är ett långtidsprojekt. Inte ett 8 timmars race. Men det finns ingen som helst anledning att sluta äta efter kl 18."för till slut sa blir man helt besatt och proppar i sig 124912 4kg av det! sa bästa är att tänka "jag far äta det, men jag har ingen lust" och funkar inte det! sa unna dig lite."" Eller så slutar man vara beroende av socker?"an alla här sluta vara sa pk eller! alla tjockisar ORKAR inte vänta i typ 2 ar innan dom ser nagon skillnad. " Man behöver inte vänta 2 år. Däremot är det ganska mycket ett långtidsprojekt att gå ner i vikt. Där det handlar om sunda matvanor och bra livsstil. Du har inte tänkt att denna hets att gå ner i vikt kanske är anledningen till att du fortfarande är tjock? Extrema dieter, en massa skitiga gymmyter och liknande är det som leder till fetma och anorexi. Sunt förnuft och sunda vanor är det som leder till en bra kropp."jamen iallafall anledningen varför man inte ska äta efter 18 är för att kroppen ställer in sig pa vila och inte bränner lika mycket. man kan tillexempel inte sova sig smal. sadär nu vet ni det" Detta är en MYT. Dvs det är inte sant. Jag förstår helt och hållet varför penguin F19 blir frustrerad. Du har ju en intelligens nivå på en småbarnsnivå. Du vill ha allt nu, och du är för lat för att träna och äta hälsosamt. Därför går du på krashdieter som troligen fuckar både din kropp o ditt psyke. Det finns inga genvägar. Ha en sund livsstil helt enkelt. Och helt ärligt, jag tror du behöver skaffa dig lite kunskap inom området näringslära träningslära. Så du inte lever på gamla gymmyter och crashdieter. one_mic P17 Har hört att det är svårare att gå upp i muskelvikt mycket om man konditionstränar mycket samtidigt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
d finns bara 1 sätt: träna. ut å spring bara. å strunta äta en massa på kvällen. ja gick ner 28kg på 8 månader. så d kan inte va jättefel.
Jag har Focus mot toppen som Colin McRae i VM-rallyt!
jag vill gå ner omkring 20 kilo också. har lyckats gå ner 30 hittills men nu har det stått stilla i ca ett halvår eller mer då jag behövde vila lite, that sux ass. jag ska köpa en mixer snart, ett joggingband. ja, kalla mig lat men jag går inte ut i fuckin kylan med alla bittra stockholmare som jag vill slå på fejjan för dom står i vägen. så hellre hemma ^^
What I said, yo!
Jiwbow Grattis, det är duktigt av dig. en sak till, man måste ha motivationen. motivationen är en motherfucker, man måste ta bort allt det dära mentala i huvudet som man haft kanske i ett år eller som vissa andra.. i hela sitt liv. så för att få bort tjockisgubben i huvudet så måste man psyka ihjäl den. haha. feting nice när man krossar tjockisen sen.
What I said, yo!
jävla fetisar.. alla e antingen dumma i huvet, lata, dåliga gener eller helt enkelt trivs med att va tjockisar de värsta jag vet är de feta som hela jävla tiden whinar om hur feta dom är o aldrig lyckas göra nått åt det.. riktigt dålig karaktär hur jävla svårt ska de va.. börja träna sluta äta så jävla onyttigt.. bara o bestämma sig o köra hårt
www.myspace.com/spydaprod largemoney ent.
om jag inte hade haft fobi för att kräkas så tror jag lätt att jag hade varit anorektiker i dagens läge. men här sitter jag, kort och halv nöjd.
"if you cant beat them, join them"
anorektiker : äter inte bullimiker: spyr upp maten
What I said, yo!
om jag inte äter och spyr, blir jag en blandning dÅ? som sagt, jag har fobi för att kräkas så jag är inte så himla insatt i det där.
"if you cant beat them, join them"
jag skulle kalla det för typiska ätstörningar. inte äta, men då man äter så spyr man upp det.
What I said, yo!
Jo om man är liten väger man litet, om man inte är av bly
Människa! Hur okunnig är du inte i din visdomshögfärd! Tig ty ni vet ej vad ni säger.
jag har gått ner runt 20 kg på ett halvår genom att inte äta så mkt skit.. :) knappt tränat nåt, promenerat hem från skolan nån gång i veckan typ.. (det tar ca 1,5h).
Din forumsignatur är rätt irriterande när man läser i trådarna du skriver i. Ändra till vanliga textrader är du snäll.
Allt du behöver är lite självbehärskning och en tandborste.
Bra initiativ Fyra!!! Fattar inte varför folk ska se det som sin plikt att peka ut för anorektiker att de är pinnsmala och borde gå upp i vikt när det ses som elakt och tjockismobbning när man gör detsamma för någon som är överviktig som dessutom gnäller på att han/hon är fet.Spyder : Alltså thank you!!! Gjorde en tråd om onyttiga människor med svaghet för sötsaker som bara gnällde och gnällde och blev kallad för en massa saker av efterblivna whoaiter som skulle hota med att tvångsmata mig för jag kunde absolut inte ha sunda matvanor eller en sund vikt.
Ah, bra sida du länkade fyra. Håller på o bantar inför sommaren nu, men jag har kommit in i en skit-i-allt-o-ät-va-fan-du-vill-period! Men den går över snart förhoppningsvis. Jag har hittat sjuka pro-ana-sidor också! + många andra bra :) Bara man klarar första 2 veckorna så är de ganska lätt sedan tycker jag.. Suget försvinner, och man mår mkt bättre när man tränar o äter rätt!
Om vi bara slutade upp med att försöka bli lyckliga, skulle vi få en väldigt massa tid över till annat!
one_mic P17 Som nån sa, gainers eller vad det nu heter, men om du vill gå upp i vikt så kör med typ 80% protein och 20% kolhydrater så får du både och =9 Kör du med bara 100% protein så går du inte upp nåt i vikt :)
LAAAAAARD jävla brudar
Empress
, för att få en bra bantining borde du går ner 20 kilo på ungefär 2 år, om inte mer. annars blir det ju jojo-bantning, och det vet vi ju alla hur det slutar.. du väger mer än du gjorde när du började.
Now, Dance Everybody!
Man får hjärntumörer av aspartam + att produkter som innehåller sötningsmedel såsom light läsk är äckliga. Svårt att bara sluta dricka läsk, det har jag gjort.
That's what she said!
Om du ska gå ner i vikt så kan du vell gå ner till en bra vikt. 50 kg är fan lite om man är 1,68.
Ta mig inte seriöst Jag är inte på riktigt
Har inte orkat läsa alla inlägg i tråden men... Man kan äta ÅTTA gånger om dagen och ändå gå ner i vikt. Det gäller bara att äta rätt och i lagom mängder. Max 3 timmar mellan målen. Då mår kroppen bra också. Äter man sällan ställer kroppen in sig på svält och behåller allt den får i sig. Äter man lite men ofta så vet kroppen att den ska få mat, så den kan göra sig av med det som den fått i sig,
Jag vill ha roligt , inte trevligt
Producent
2007-02-17 18:27
Lynguistic du. det där med kcal-intaget är olika, därför skrev jag "kcal per dag blabla" en ungefärlig uträkning är om man tar längd x 10 x 2 = kcal. (finns mer nogranna uträkningar) dvs. om jag käkar 2400 kcal per dag sa innebär det att jag äter som en 180 cm lang man. sa sluta bessra dig :)
och det där med myter etc. jag tror KNAPPAST att du vet bättre än en dietist. googla lite! ta reda pa lite info om kroppen!
penguin har ingen anledning att bli frustrrad eftersom min vikt och bantning inte angar henne.
och som sagt. läs igenom mitt inlägg istället för att skumma igenom det. jag har faktikst skrivit att det är bättre att äta nyttigt 6 ganger om dagen, framför en crash diet.
nu tänker jag inte diskutera mer med dig.
Äppelmos det där är total bullshit och är ett rykte som startades genom att en gubbe (som INTE har gjort studier om aspartam) drog tradar mellan aspartamhaltiga livsmedel pa marknaden och den ökade procenten av hjärntumörer i usa pa 70-talet (som förövrigt kunde bero pa vad fan som helst)
Producent
2007-02-17 18:33
fimp! :O NEJ! har du vart knubbig? det kan jag INTE tänka mig. du har den smäckraste kroppen pa whoa. ge mig alla dina knep!
Niobe Men du var ju bara dum i huvudet som dömde ut ett beroende men som tyckte att ditt eget alkoholkonsumerande var OK. DÅLIG jävla karaktär att behöva supa sig full på helgerna... Lika jävla dålig karaktär som att äta sig fet. & alla andra jävla puckon på detta forumet som skryter om sin alkohol- och tobakskonsumtion är lika dumma.. Vilken jävla karaktär att röka sig hög? Karaktär att bli beroende av cigaretter? Karaktär att behöva supa för att ha roligt på helgerna? Ni löper lika stor risk för hjärt/kärl- och lungsjukdomar som överviktiga.
Skåne!
playerjoe & philazophie: egentligen känns ett grattis till er viktminskning fel, så jag säger: way to go! starkt jobbat! har ju själv gått ner 40% av min vikt så visst går det om man verkligen vill. det är inte enkelt, men det går. det gäller bara att göra det av rätt anledningar och känna att det är det man mår bäst av. finns inga genvägar, det slår tillbaka förr eller senare, iaf av vad jag lärt mig sen tidigare. det ska på nåt vis vara kul att gå ner i vikt. det ska inte kännas jobbigt eller som en fet tröskel varje gång man ska sätta igång och motionera... det är väl det jag iaf lärt mig. sen så är det verkligen träning och äta bra som gäller. en sak som ingen verkar ha nämnt i tråden är att om ni ska gå ner i vikt så ska ni def avstå från alkohol (det verkar inte alla ha klart för sig). alkohol är en kaloribomb i sig och dessutom så förbränns inte fett, såvitt jag vet, så länge kroppen arbetar med att rena bort alkoholen (giftet). drick juice utan sockertillsatser och småät inte. ät ordentligt och vettigt, det lönar sig mer. om någon vill träna med en pri i stan (sthlm) nåt kan ni ju höra av er. :)
priyan, vad/vart tränar du?
penguin: ingenting... det kanske inte framgick tydligt nog men jag är öppen för förslag om nån behöver sällskap och hjälp med motivationen... jag har som sagt gått ner rätt många kg. eg, är jag mest sugen på lagidrott framför styrketräning, men löpträning eller nåt kanske kan vara aktuellt. om mitt vänsterknä pallar. :/ om du undrar frågan som i vad jag annars tränar nu så cyklar jag lite och försöker gå raska promenader. spelar innebandy också i en korpgrej, typ. plus att jag knappar en hel del på mitt tangentbord (fingerträning räknas!)... men ja, som sagt...
Hmm.. Jag är ca: 169 och ja väger 50-53 kilo något sådant.. jag vill gärna gå upp men e svårt..
Iam Not My Hair,Iam Not This Skin,Iam The Soul That Lives Within'
priyan, ah, jag läste bara sista meningen. synd att du inte är brud, annars hade du kunnat haka på paintball.
penguin: räcker det inte om jag bär behå, målar naglarna och bär läppstift då? kan addera lite mascara och köra med urringning också? paintball hade annars varit kul... aldrig testat.