Saker som är bättre än sex.
Många kommer höjja ögonbrynen, bröla och säga "hörru äru tönt eller! sex är det bästa som finns! charter och tribaltatueringar kommer på andra plats!" men allt jag ber av er är att fortsätta läsa. Försök att hänga med här. Det finns vissa saker här i livet som är, rent utsagt, jävligt sköna.
Att ha sex Att kissa (är sådär solo, men blir skönt när man är riktigt kissnödig)Att bajsa (är alltid skönt, skönare än kissa, och extra skönt när man är riktigt bajsnödig)Att äta när man är jättehungrig Att KONSUMERA (snacka inte skit, ni vet att det är skönt)Och så vidare, och så vidare. Feel free att fylla på.
Det jag försöker komma till, dvs min poäng med tråden, är följande:
Att kombinera saker som är riktigt sköna borde ju vara en hit. Eller?
Att bajsa medans man har sex, är ju på pappret himlen på jorden.
Fast inte FAN får jag för mig att göra det. Och inget bullshit om "normer" och "du vill inte det bara för att det är onormalt", jag säger: Det är jävligt äckligt och usch, nejtack, hejdå till den situationen.
Däremot så finns det faktiskt två punkter (jag vet att man kan kombinera mer saker, men vi håller oss till att försöka kombinera saker med sex-biten.) som går att kombinera!
Nämligen: Att konsumera och att ha sex.
Låt oss leka med tanken en liten stund.
Att konsumera (som är skönt, på samma sätt som att TJÄNA pengarna är)
är skönt. Att ha sex är skönt. Att KÖPA sex borde ju, även det, på pappret vara jävligt skönt, och det är inte nisch-belagt och "onormalt" på samma nivå som att bajsa och ha sex är! Sen att många (inklusive jag) tycker det är hemskt och inte borde förekomma, hör inte till saken.
Slutsats (i grova drag): Att köpa/sälja sex borde alltså vara det skönaste som finns. (särskilt då sistnämnda)
Någon som provat det, och kan bekräfta min teori?
(OBS! Denna teori har framkommit genom diverse halv seriösa, berusade och bitvis förskräckliga diskussioner mellan mig och en vän. Det här är ingenting vi kommit fram till på en dag, utan det har tagit oss flertaliga diskussioner och tillfällen för att tillsist knyta ihop påsen. Det hela började med att vi diskuterade en bekants oskuld, och tänkte att denne kanske betade av allt annat som var skönt, innan denne provade på sex.)
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
Sen att många (inklusive jag ) tycker det är hemskt och inte borde förekomma, hör inte till saken. haha :) men det borde ju vara skönare att knulla på en hora samtidigt som man äter en kebabrulle. inte sant?
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
att ha sex är nice att sova är nice så iaf. jag tror inte jag sov, men jag var fan inte vaken heller. enligt flickvännen var jag inte vid medvetande dock kommer jag ihåg vissa saker som om det gjordes i en dröm. jag var inte full heller och tydligen hade jag väckt kärringen och sedan satt igång (med hela grejen, förspel osv.) men iaf. det är inget att rekomendera rent känslomässig för jag kommer inte ihåg en enda känsla, varken fysisk eller mental stimulans. min slutsats är att DIN slutsats inte stämmer eftersom det inte finns någon stimulans. nu använde jag mig iofs. av mitt eget exempel och inte ditt föreslagna så du kanske har rätt. jag snöade in på min kombination. aja, peace
medvetenhet i sina egna drömmar...finns nog inget bättre än detta
''I haven't done any drugs or smoked a joint or nothing for a whole week, man.<br>And I feel so good, I want to get high. You know what I mean?''
hehe, har somnat medan jag tagit av mig kläderna. drömde sen att jag tog av mig sista plagget och gick å la mig. sen tyckte jag det va så sjukt så att jag vakna. sen somnade jag om :P
dessutom finns det ingen som helst logik i att allt som är skönt kombinerat blir ännu skönare.
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
Att skratta riktigt mkt eller att vara riktigt lycklig.
Att känna att man verkligen verlkligen älskar ngn, typ sina flräldrar eller syskon... Corny men snat.
Why the fuck can't emcees emcee no more?
Om man kombinerar två grymt sköna grejer till en gemensam leder det till att dom tar ut varandra och det inte alls blir skönt...
Kuken mina damer är ingen leksak, det är en smaksak "You´ll never walk alone" Liverpool FC
MiBunDemFiyah har en väldigt bra poäng, ett aspekt som vi diskuterat men som jag hade glömt.. Då snurrar vi på det hela då! Finns det två GRYMT SKÖNA saker man kan göra, som INTE tar ut varandra? (förslagsvis en psykiskt skön sak gentemot en fysiskt skön grej, men hittar ni två fysiska/två psykiska saker, är det pluspoäng)
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
Det är skönt att vara stenad, och det är skönt att knulla. Att knulla stenad är riktigt jävla skönt.
Still in the bridge
fysiska: att vara blazad och att vara full. jättekul att kombinera om man inte är n00b och däckar o spyr. psykisk+fysisk: att vara kåt och att knulla.
Fysiska: Att sitta och lapa sol är skönt. Att sitta och lapa öl är skönt. Att sitta och lapa öl samt sol = sommar = festival = überskönt.
Kuken mina damer är ingen leksak, det är en smaksak "You´ll never walk alone" Liverpool FC
Snus efter maten. Snus med öl. Snus med cola och en nice film. Morgonsnusen. Snus man spottar över en tjejs axel innan man börjar hångla. Suger att alltid ha slut på snus på nätterna....... I miss my grov...
Me? What? naw, I'm the kid closing curtains<br> Perfect? No, I'm a brew slamming guy with a purpose<br>http://www.thewrestlinggame.com/wg.asp?w=110101
chips och bearnaise suger tillsammans
Veritas Amicus, Henkso Amicior!
Hwarang - hehe sitter och morrar lite för mig själv här, en snus kvar i dosan och det är för kallt för att gå och köpa
Veritas Amicus, Henkso Amicior!
kalleballe1 för över pengar till hennes bankkonto då?
Henkso P22 Gissa vem som hittade en dosa i soffan för 10 min sen!
Me? What? naw, I'm the kid closing curtains<br> Perfect? No, I'm a brew slamming guy with a purpose<br>http://www.thewrestlinggame.com/wg.asp?w=110101
hörru kalleballe! ge mig ditt eller din morsas kontonummer, jag för över 40spänn direkt.. jag har det knapert nu, men fan inte så knapert att jag inte kan ge en landsman på äventyr i england, en dosa snus! vi kan ta det på pm
hur full är du Queff? haha
Något som är nästan liak skönt som sex är i alla fall att dricka lite sprit, röka fett kulkenfärgat godis och sen skanka loss till feting tunes!
inte alls faktiskt! det smärtar mig att se att ingen annan reagerat och agerat som mig tidigare! usch! ni borde skämmas!
Producent
2007-01-17 08:13
Det beror väl på vem man har sex med.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
Att kissa och bajsa samtidigt.
Thats so 97<br> Le Life Quiet<br> ---Input Moustache Here---
tänk att ha sex samtidigt som man hänger på whoa...whoaa..det vore nåt för er nerds!
www.gbg031.se
att ligga i min säng (som är den bästa för övrigt) under duntäcket med dunsockor på.
syumoan akoinwe!
Att gå hem från jobbet etfter ett tungt nattpass
AIK
Konstigt att ingen har nämnt musik. En fet platta+sex+spliff måste ju ändå vara en jävligt grymm kombo. Om man dessutom köpt sexet har man ju fyra stycken skitenkelt.
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
Spela dataspel och få ett duktigt blowjob går ju inte av för hackor. Sedan att äta samtidigt som man har sex... annars är ju de flesta adrenalin kickar, om inte bättre men iaf jämstälda med sex.
Rock out with your cock out!
Skivsamlare
2007-01-17 10:19
att ha mer pengar än man trodde att man hade
http://www.soundcloud.com/adamkross
Producent
2007-01-17 10:30
hubler sa en av grejjerna, nya prylar är roligt.. nåt som att lära sig nytt trick på skateboard, när man sätter det första gången och landar cleant så är det jävligt soft! sova är ju asnice när man är trött och sen vakna upp å kunna vila vidare :) vakna upp med nån som e soft är nice.. äta gott när man är hungrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrig! .. när skoldagen är över och man kan dra ifrån.. lektionen börjar igen, fan..
Nine.D Multifaceted Creativity http://www.INFININETY.se
de sjukaste e ju när man tjänar pengar! de e ju en galet skön känsla, spec när man sålt något åt ett företag å vet att provisionen kommer göra mig till hi roller på krogen på fredag alterantivt att de blir 2 par nya sneakers,minst! annars e att ge blod jälvigt gött, man känner sig aldeles snörrig i huvudet å ändå duktig..+man får massa massa mackor å dom kollar INTE snett på dig när du stoppar ner 3 st i fickorna å nickar åt dom :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Breakare
2007-01-17 11:00
sova
HERB, bust a cap in yo ass
Att ta en lvl i wow är alltid skönt, att ta en Killtacular (4 pers inom några sec) på halo 2 är också mys. Att ta en snus efter 1-2 dagars snus abstinens är också en höjdpunkt
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
så att ha kiss, bajs och matsex med en hora är enligt dig den mest ultimata upplevelsen man kan ha? :P
SUCK SHAFT
att få lite socker, efter flera gadars abstinens är ju också coolt :]
- men nog om dig nu.
Lyssna på musik och ha sex. jag vann
vakna klockan sex på en lördag och ta en morronsnus kombinerat med en morgonsnus kombinerat med gears of war, kombinerat med musiken som via mp3n är kopplad till boxen samtidigt som flickan kommer in naken och har duschat och får fart på sexbiten litegrann i bakgrunden multi-kombo. 10 poäng!
sex på eftermiddagen that is
Producent
2007-01-17 11:20
erorone: sant, en bra dag på jobbet där det är provisionsbaserat känns mycket bra!
jag tycker det är skönt att nysa.
och rapa när man käkat för mycket
eller druckit mycket kolsyra är också nice.
attt va hög
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
*att vara allmänt lycklig e alltid skönt *ligga i sängen o mysa o veta att man behöver inte gå upp så man kan ligga där hela dagen *att få en cola när man vaknar o e bakfull e nästan lika skönt som sex, fan va underbart de e. hmm..
de iofs jävlgt nice attt komma på klockan 18 på en lördag att ja inte behöver klä på mig om jag inte vill!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag har glömt bort hur sex känns men jag tippar på att förtära ett glas äppeljuice är skönare
dricka varm choklad gjord på valhrona på chokladbaren på skanstorget morfin dricka gin och lyssna på smiths. Pizza,rödvin, rolling stones och ett badkar ...iofs slår fylla sex rätt stenhårt ändå. speciellt den man har när man är ensam.
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced
Producent
2007-01-17 12:20
blaze och sen froda loss totalt är flexxigt! å sen fortsätta detta under några timmar ;)
cliche piiizzaaaaaa :P
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced
Producent
2007-01-17 12:21
ja pizza är en av alla grejjer som är flashiga att froda loss! :D
scat is the shit.. tyskar HAR roligare
www.myspace.com/spydaprod largemoney ent.
haha äääckligt
att glömma bort att någon är skyldig en pengar och sen få tillbaka dom. då känns det som man får pengar och att man cashar in en skuld