Hwarang P20 håller med om det där med snusen till 100% :) Lät riktigt bra!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
nostalgi ;D vart är du nånstans? Spyder- asså varför kan vi inte bara utesluta tyskland ur världen? ja ghar så jävla svårt för tyskar.. dom fuskar på alla datorspel i hela världen, dom dricker billig öl, dom är skitfula och dom är besatta av porr i alla dess former. haha fan, när jag radar upp det där så inser jag hur inte-förvånad jag skulle bli om det där va jag när jag var vuxen. :(
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
Jag säger nog att musik hamnar mycket högt på min "sköna saker" lista.
Love Music And Dance
kom på en till grej- sojamjölk med vaniljsmak
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced
ähmen fy fan fimp
Love Music And Dance
Det lättaste vore väl att fråga mamma Mr.Queff !
fullfjädrad när jag kickat en gås..
IceBerg har du smakat ?
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced
fimp F23 Iof bara sojamjök.. Gör ibland ordning den dära jävla soja mjölken eller ris mjölk till några ungar på jobbet.. Men vetu vilken den värsta är.. Det är någon slags "oat milk".. Åhh jävlar vad den smakar.. --- Men jag är ingen tråkig en.. Så visst bjud mig gärna på ett glas "soja mjölk med vanlij smak" och en kaka. :)
Love Music And Dance
själva konsumtionen tar ju bort mycket av det sköna i sexet å att sexet dras ner till en mindre skön nivå än vanligt sex så de tar ut varandra.. så mycket av det roliga med sexet tas ju bort av själva vetskapen om att det är konsumtion.. några delar av sexet som är kul som tas bort vid sexköp är, spänningen i att fixa sexet (kan ju ersättas med spänningen av att göra något tbubelagt kanske dock), bekräftelsen man får av att personen man ligger med faktiskt gör det för att de tycker om/tänder på en o.s.v.. så är det i min värld iallafall..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
IceBerg ska bli! eller så går du till willy:s o köper den med vanilj. mmmmmmmm
sedan kan det mesta som är skönt vara skönare än sex men det beror ju helt på.. är man riktigt hungrig men inte kåt är ju mat tusen ggr bättre än sex, är man riktigt bajsignödig är ju att bajsa tusen ggr skönare än sex då sex inte kan vara särskillt najs medan man är bajsignödig o.s.v..
Att bli slickad medan man röker en spliff och kollar star trek... BYAAAAH!
Science Genius Girl
fimp jag tål inte mkt av de du skrev ! rolling stones,smiths å badkar e de som funkar för mig. de suger lite att vara laktosintollerant + ha svårt för alkohol å morfinet.
erorone okej men då kan du bada så dricker jag gin under tiden osså lyssnar vi på smiths!
fimp F23 Mäh.. Inte lika kul ju.. Jag vet inte hur man gör liksom.. :O
Love Music And Dance
iceberg jaja men jag bjuckar väl då
Tack!
Love Music And Dance
fimp jag ger ju den sjukaste fotmassagen så snöa på om du inte ska va med å bada?
erorone jag kan va med o bada. men frågan är vart vi ska få tag i ett badkar?
vet du vart plaskis i majorna ligger?
Fan hände med min soja mjölk...
Love Music And Dance
erorone nopes? IceBerg lungen de, du bor ju i sthlm!
min fotmassage anses förmodligen bättre än sex fimp vi kan ta de i sommar annars, jag bo nära havet :)
erorone fast jag har iofs pool
Fimp F23 THROW A GOD DAMN "SOY MILK POOL PARTY"!!
Love Music And Dance
fimp å de säger du nu?? vi kunde ju bli vänner för jättelängesen om du hade haft det på din presentation!
Producent
2007-01-17 13:47
janeway: det har ju fortfarande med sex att göra! oraaaaalsex är också en form av det :p
Nine.D Multifaceted Creativity http://www.INFININETY.se
iceberg haha sojamjölken kostar tio kr stycket . jag kommer bli ruinerad :P erorone ja men man får la hålla på godsakerna lite, är det inte så?
fimp till en viss mån men pool..de tycker ja nästan du borde bjussa på för gamle erorone!
Producent
2007-01-17 13:51
the pool, the sauna, the bar is mine!! MINE! (internt!)
klart det är clich
Att känna sig älskad är otroligt skönt att vakna själv i sängen på morgonen och sen kommer den man älskar och skedar dig, det är mycket mycket skönt. Att dricka ett stort glas vatten när man är som törstigast. Att dyka ner i vattnet en varm och svettig sommardag. sex på morgonen utan att ens säga godmorgon och sen dricka ett stort glas vatten
mellon så sex är bättre än sex?
Fimp: ibland
cliche ja, true shit... hm, hur kommer man ifrån det då? (för det e hemskt tevligt) Jag vet! Star trek + spliff + (tada tada tadaaaa!) baklavas!
Science Genius Girl
vara trött och få massage
Våld är skönt. Sex är skönt. ...kan det då bli bättre än våldsporr?Skämt åsido.
dom gånger man känner sig så jävla bekvämt lycklig!! som när , sommar vänner öl skön stämmning man har lite pengar, brajja, alla är sociala o glada, det känns då som man inte har några problem alls i världen och morgon dagen bara kommer le mot en ... jag älskar den kännslan, ifinner sig inte allt för ofta hos mig dock... men fyyfan då mår jag som bäst!!! det slår allt
Att räcka finger åt en stirrandes pensionär, det är najs.
spliffen efter sexet är jävligt skön :)
kärleken till pengarna är roten till problemen.
queff... nej fan tyskarna e bara openminded haha
www.myspace.com/spydaprod largemoney ent.
massage massage massage.. men det ska vara av någon som menar det, känna omtanken.. mjukt och fint..
Em snus efter maten är fan en orgasmisk känsla ...
Vakna upp pa morgonen och se draegglet pa kudden.. Kanna att man aer alldeles torr i munnen och sen bara ga till kylskapet och oeppna en naera pa iskall trocadero.. Mmh mmh mmhhh
Mikael Söderlund was here!
Producent
2007-01-17 18:49
janeway: det går utmärkt men star trek? ehh? se en soft film å dra en pizza efteråt är nicerr ;)
Massage och färskpressat juice......typ..Tropicana! skulle lätt skippa sex för de....!
um dois...