I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

När ni klubbar? Om toalettbesök

Övrigt - Blandat

2007-01-08 19:13
det roligaste är alla som skriver "har aldrig garvat så här mkt i hela mitt liv hahahahaha, jag gråååååter av skratt hihihi".
hela whoa är ju ockuperat av hysteriska bajspubertala småbarn i vuxenkläder! I like it =)
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se
DJ

2007-01-08 19:16
Bajsa i handfatet.

Alternativt: Väx upp!

//NickeMannen
I'm back!

NickeMannen medverkar här med benäget tillstånd av sig själv.

2007-01-08 20:53
Men igentligen efter 21 år in the making borde man fått bättre stil på toabesöken...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-01-08 21:31
lägg en touchdown bara, när korven nuddar vattnet innan den släpper från arslet.. kräver dock en hel del skills

2007-01-08 21:40
PNKS P22
min polare gjorde en i tisdags!
Men lika glad är jag för det!

2007-01-08 21:47
Hur vet man att man har gjort en? Jag menar korven har man ju ingen känsel i o för mig ser ja inget intresse i o kolla när det "pluppar" ner....
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-01-08 22:09
Alla kollar väl i glipan mellan bena när man dassar? Alla jag känner kollar mellan benen,det är en vanesak
Bara för att se vilket fräsigt lass man precis dumpade :D
Wa wa wee wa!

2007-01-08 22:50
"Blir man bajsnödig måste man ju bajsa, vart man än råkar bara! Bajsa i bajamaja är dock inte så nice, när man hör en egens korv landa på någon annans."

Eller då man känner rackaren splasha i urinet som samlats där nere. Inte så kul om det skulle splashas upp i rumpan... Synd bara att det behövs väligt mycket papper för att kunna köra anti-splash-metoden på ett dass.

Cocain: Är det inte ett större problem med "bromsspåren" som kommer på kanten då du bajsar snett då? Lite ljud kan ju inte vara någonting mot blicken från personen som går in på toan efteråt och ser en massa spår på kanten?

Förövrigt vill jag bara tipsa alla bajsgastronomer och siten www.ratemypoo.com . Tror att sidan är så, och jag varnar alla för att gå in på egen risk, om ni e känsliga för bajs.
 biffko to di world

2007-01-08 22:53
esh fritt fall är ju det enda som gäller. stå upp normalt och puta sen bara lite med röven,satt den precis når över främmre porslin kanten sen ere bara drop it like its hot lixom
Carlsberg don´t do circumcisions.
But if we did.
They´d probobly be the best circumcisions in the world.

2007-01-09 17:15
Torre1

klart det är ett problem, men finns toalettborste så är det ur världen också.

men finns inte det... då är det kört. då kan du lika gärna ta livet av dig.
Ni kanske undrar varför kvaliteten på filmen är som den är... ja, det är ju bara för att det är så.

2007-01-09 17:41
man får ju stå för sin skitkorv! leave that shit alone, låt den åka ner med den fart den förtjännar!
smells like funk

2007-01-09 18:19
"när ni klubbar"
Konstig titel för innehållet, jag tänker mer på att skaka rumpa. Hör väl lite ihop, man kan ju skaka lite på rumpan för att få ut korven också..

2007-01-10 17:32

Har kommit fram till en ska under läsandet av tråden:

De flesta människor skiter, för det mesta luktar bajs illa. Tydligen hörs det också att man bajsar.

Sluta var så känsliga och rädda, alla människor skiter!

Och ja: Bajs luktar illa!

2007-01-17 18:13
Hahaha, ibland blir man lite nojjig haha
Mikael Söderlund was here!

2007-01-17 18:19
Men va fan, slaepp bara loes.. Vad ska dom saega? :)

"Du far inte bajsa sa mycket pa varan toa!"
Mikael Söderlund was here!

2007-04-03 21:24
måste köra igång tråden igen.
Ni kanske undrar varför kvaliteten på filmen är som den är... ja, det är ju bara för att det är så.

2007-04-03 21:33
att klossa utan att spola max på vattenkranen och täcka ytan med papper är ju otänkbart. förövrigt väntar jag hellre till dagen efter med att skita om tillfället inte känns rätt

2007-04-03 21:42
KArlKadaver

dig kan man lita på!
Sångare

2007-04-04 01:01

"..badar i bajamajor"- Kaos.

Lät lite skoj sådär..

2007-04-04 09:55
Eller så sätter man sig helt enkelt o skiter rakt av, skäms man själv eller eventuell partner då är man rätt körd för framtiden!

Man ska veta att man lever när man skiter!
Bara för att d..d..d..dduuuu är rädd ff.f...förrr miiiig!

2007-04-04 10:19
En annan fråga är hur skulle ni reagera om ni sket sen när ni skulle torka er finns det inget toapapper? haha skulle vart lite pinsamt
The Only Good System Is A SoundSystem!
http://www.myspace.com/thundahvibesound

2007-04-04 10:26
Det är coolt och bajsa. Man ska vara stolt över allt som kommer ut från sin bakdel.
Att gå runt o kalla alla för brushan får din mamma att framstå som en hora

2007-04-04 10:32
En annan idé slog mig.

Om man själv inte hör när plupparna landar i havet så kan man inte skämmas så mycket för dom.

Så håll för öronen, så kan du inte skämmas.

Det man inte hör har aldrig hänt! :)
Att gå runt o kalla alla för brushan får din mamma att framstå som en hora

2007-04-04 10:49
jag har svaret you idiots

bajsa hur du vill för jag kan garantera att folket där ute inte sitter och väntar spänt på att höra ett "plupp" ljud

for fuc sake...whoa...vart får ni såna här användare ifrån?
http://teachmesoul.blogspot.com

2007-04-04 11:19
kör spökskiten lite svår men ändå! xE
inte så många som kan men..
"Korven" ska vara så lång så den går sakta ner i vattnet och lägger sig på "golvet" i toan sen släpper du korven från rektum så de blir ett sånt sug så den bara flushar iväg i röret direkt!
Ljudfritt å bra, akta lukten xD

happy poop
Put My Willy Wonka In Your Chocolate Factory! ¯|_(º_o)_|¯ -Whatever

2007-04-04 13:10

Här är en bajshändelse som hände min systers kompis. 
Nu kommer alla tro att jag är mytoman och hittar på allting, nej det är sant (detta är min systers bästa kompis) jag skrattade så jag grinade då jag hörde det. Iaf....
den här personen hade varit i stockholm över en helg, (bor egentligen långt ifrån stockholm, tur var väl det) i stockholm hade hon en planerad dejt.. de träffades, han bjöd på middag, dom gick ut osv osv.. hade det trevligt. det hela slutade med att hon sov hos honom, fast han skulle upp och jobba nästa dag.
Nåväl.. på morgonen när hon vaknade kände hon att det var dags att göra sina behov, Perfekt tänkte hon! nu när ingen var hemma. Hon gjorde det hon behövde men när hon skulle spola så gick det inte! hon "fiskade" upp allting i en påse. gick sedan ut till köket och skrev en lapp som löd ungefär såhär: "hej hej, tack för en jätte trevlig och fin kväll igår, jag hoppas att vi ses igen 01506910 /Maria" ungefär.
gick ut, smällde igen dörren (som går i lås av sig självt) och upptäcker att hon har glömt bajspåsen brevid lappen på köksbordet!!!!!

2007-04-04 13:28
Hahahahaha.. hur är det mellan dom nu? Fan jag undrar hur jag skulle reagera om jag fick en sån lapp med en bajspåse brevid.

2007-04-04 13:36
haha, skulle ju kännas som att man vart fetdissad iaf:)
wemcrewclickclackgang!

2007-04-04 13:38
2.Teflonskiten
Glider ut så snabbt och lätt att du inte ens märker det. Det finns inte spår på papperet, utan du måste kolla i muggen för att vara säker på att du skitit överhuvudtaget.

Tänk om det kunde vara så bra efter varje fylla!
wemcrewclickclackgang!

2007-04-04 14:05

sjukt va folk e bry!

2007-04-04 14:07
scrfmf 

Den där har man ju hört på 1000 olika håll. Din syster är en lögnare!
Aldrig mer....

2007-04-04 14:10
jag har varit tillsammans med min pojkvän i ett år o jag kan frtfarande inte skita när han är hemma jusst pga av samma problem . sjutk

2007-04-04 16:37
scrfmf 

Var ärlig nu.. Du ljuger ju? Skäms du inte lite? ^^

2007-04-04 17:27
hahaha va? nej, nu ska jag snacka allvar med min syster.
precis då hon hade snackat i telefon med sin kompis sa hon det till mig och mamma.. e min systers kompis en lögnare?!

nu blir jag arg som har gått på alltihop, om det här skulle vara påhittat så förlåt whoa

2007-04-04 17:27
de e alltså jag som e blåst..

2007-04-04 17:43
Fan jag är ju expert på sånt här, lyssna nu..

Precis när ni släpper ut allt mellan himmel å jord så spolar ni samtidigt, detta reducerar allt möjligt pluppande å fjärtande..
Skulle ni vara oroliga att det ändå skulle låta kan man alltid lägga till en harkelhostning för ännu mer reducerande av obekväma ljud :D problem löst...

Hur gör ni med doften då?

Jag brukar personligen alltid tvätta händerna med rikligt med tvål sen vifta med händerna över heeela dasset ( tro mig detta funkar :D  ), skulle detta inte funka, repetera ett par ggr...

så var det fixat, å ta för guds skull inte för lång tid på er på toa, då det blir uppenbart vad som gjorts där inne, ligg runt en till två minuter max...inte kul men vafan gör man inte i en satans situation som denna....

dags å fortsätta häva pilsner, skål å hej!!
You´re not a bigshot, you´re not even a mediumshot...you´re an asshole!!

2007-04-04 17:46
och skulle personen ifråga inte ha nån tvål så skiter ni järnet springer ut å knockar alla å lubbar hem......
You´re not a bigshot, you´re not even a mediumshot...you´re an asshole!!