I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

När ni klubbar? Om toalettbesök

Övrigt - Blandat

2007-01-03 21:23
Jag har inga problem att skita hos polare och så! fast att dömma av denna tråden har vi nog en rätt störd relation till bajs.. Att låna ett gäng seritidningar och komma tillbaka 20 minuter senare är inget nån reagerar på direkt..

Kniper det däremot riktigt jävla illa får man göra som jag gjorde en gång när jag och mina polare skulle upp och hälsa på en polare som pluggar i dalarna... Jag skulle köra upp och var något sjukt risig i magen, gick på toa typ 5 gånger på 2 timmar eller nåt. (inte magsjuk utan tillfälligt risig tarmflora eller nåt)
Men iaf så käkade jag Travello vilket gör att man blir förstoppad! Funkade skitbra, sket inte på typ 1 dygn! Dock var jag rätt gasig men det är lättare att göra sig av med!
Större delen av vistelsen gick åt att diskutera hur min mage mådde...

2007-01-03 21:30
nu har jag var varit riktigt risig i magen i 3 dagar (efter nyårshelgen) den här tråden har ju iallafall gjort att man inte tycker så synd om sig själv
Men lika glad är jag för det!

2007-01-03 21:32
jh F17
försök inte! du bakfyllaskiter också!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-01-03 21:33
det luktar skit här inne

2007-01-03 22:46
Alltså när jag gick i gymnasiet så kom det hä upp med att tända eld på sin gas upp men vår lärare avrådde oss starkt från det! Han motiverade det med att det forfarande finns brännbart kvar i tarmen... ja ni förstår vad det hela kan leda till! Mycket sveda och värk! Samma princip som att inte spruta på tändvätska efter man tänt osv. =D

2007-01-03 23:13
Snara

bakfyllebajset får en att känna sig som en människa igen, kan nog vara det bästa bajset (men usch så illa det lutkar).
paj, pajjen, pajson - en maträtt av gräddad deg med fyllning... mm jummie!

2007-01-04 08:43
Pajson F20

Hur jävla intresserad av bajs är du egentligen? Jag har bara skummat tråden men du har fan skrivit minst 20 inlägg typ. Äter du bajs också?

2007-01-04 08:49
Menige-E P19

HAHAHA så jävla bra
Holden makes a great deal to australia

2007-01-04 09:07
Ett tips jag fått som fungerar bra på att hämma lukten är att spola samtidigt som avföringen lämnar kroppen, så att den inte hinner ligga i toan utan försvinner ut i avloppet på en gång!

Sen så är dom mest klassiska tipsen för att minska ljudet som redan sagt att ha på kranen och slänga papper i toan! Att även dra på musik fungerar men det beror ju såklart på sammanhanget!

En sak som jag är förvånad över att ingen tagit upp är att man sjunker ner så djupt i toan att asset nuddar vattenytan och plasket undviks genom att kablen går direkt i , sen torkar man sig torr på gästhandduken! Har adrlig testat men borde fungera!
"I can make you love me" - Tupac - Let Them Thangs Go

2007-01-04 10:41
hhahHaAHHAah

mm, läste de flesta inläggne faktiskt haha, nu mår jag lite mer illa än innan, men yeah:) störd tråd hhaha

"ta den i handen"-va nog de äckligaste jag läst här på whoa.

2007-01-04 20:32
hahaha jag fastnade en gång när jag var typ 6 år, morsan fick dra upp mig !! :D

2007-01-04 23:18
jag tappade mina nycklar i dasset efter jag krämat en gång. Ingen var hemma o jag skulle till skolan, så jag lät korvarna ligga kvar där tills morsan kom hem o hon fick fiska upp dem.

värt att nämnas är att jag var runt 9 bast.
Ni kanske undrar varför kvaliteten på filmen är som den är... ja, det är ju bara för att det är så.
Hangaround

2007-01-05 00:41
Många har sagt det, men det tål att sägas igen. TA FÖR VANA ATT ALLTID LÄGGA PAPPER I TOAN NÄR DU SKA BAJSA! Det gör jag och det har jag gjort sen jag var liten. Det hörs ingenting, och dessutom, man slipper obehagliga toavatten-stänk på skinkorna.
http://matildaberggrens.blogg.se

2007-01-05 00:51
Dalit F19
Istället ligger skiten på pappret och luktar så otroligt underbart =)

2007-01-05 01:04
..

2007-01-05 08:57
haha, fy fan vilken jävla tråd...

har inte garvat så här mycket på länge lol asså

2007-01-05 13:01
I japan spelar dom musik på toa. Japaner > Alla andra.
UK

2007-01-05 15:44
HAHAHAHHAHHAHAHHAHHAHAAAAAAAAAAAAAAAAA
walla babak

2007-01-05 15:46
Pajson, ja verkligen.

Man går upp på morgonen och känner sig som skit och hur det bubblar och lever i magen, att bli av med det är underbart!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-01-05 16:00
ALLA skiter ju för hundan det är väl ingen hemlighet, så varför äre så skämmigt?

2007-01-05 16:04
lägg ner toa papper ja, då blir det tet litet "swoosh" ljud bara när det drar i pappret.
smells like funk

2007-01-05 17:48

Fy fan vad jobbigt det kan vara ibland. Minns i somras när ja hade finbesök i 3 dagar och var tvungen att strypa rövhålet hela tiden, usch vad ont ja fick.

Men annars så kan jag vara ganska bekväm med att bajsa på andra ställen, har skitit på fest flera gånger o sen sket jag på krogen med en gång. Bra meriter;)

2007-01-07 21:19
Jag har kommit på den perfekta lösningen! En gammal och beprövad metod bland alla rädda bajsare där ute. Ta en tjock toapappersbunt och håll den så nära analgrottan som möjligt. Bajsa på pappret medans du håller i det och inte ett ljud hörs. Men tänk att lägga ner korvarna varsamt så att inga pinsamma ljud uppstår. Lycka till, tacka mig senare.

2007-01-07 21:31
HAHAHAHAHAHA
Twang System fi de werl

2007-01-07 21:38
 Loysaa 
You go girlfriend, jag lovar jag ska ta upp denna tradition som vi en gång i tiden gjort med murra *storsmilar*
Mooving beyond borders of time,
Backwads but Forwardsš

2007-01-07 21:38
HAHAHAHAHA jääävlar vad sjuk tråd, jag sitter här och gråter :D
Sariiiiiiiish

2007-01-07 22:55
Loysaa: analgrottan might just be det äckligaste ordet efter geggveck, det tar jag av hatten för!

2007-01-07 23:07
Menige-E P19

Haha, det har du allt rätt i. Måste vara riktigt intresserad av bajs, aldrig tänkt på det förut. Tack!

Snara F18

Precis!

2007-01-07 23:14
för helvete...
 www.soundcloud.com/lirzproductions

2007-01-08 01:23
Jag förstår verkligen inte hur man INTE kan bajsa utan 'skvättskydd' (dvs. papper i toaletten först)

Vad är ni för grobianer? :)
"Den tjocka killen i Trippel Ett"

2007-01-08 01:24
Sjung r&b.

R Kelly har ofta plupp-ljud i sina låtar.

2007-01-08 01:59
FYFAN HAHAHAHAHAHHAAAHAHAHAAHAHAA
ALLA SKRIVER SÅ KLOCKRENA SAKER! =D

HAHAHAHAHAHAHHAHH ÅRETS TRÅD!! AHAHAHAHA
Wa wa wee wa!

2007-01-08 02:00
"Om man råkar dra till med en ljuv prutt så brukat i alla fall kopiera lätet och börja beatboxa med liknande ton."

-haha.

2007-01-08 02:21
bara lägga papper i toan haha bajsa på väggarna, inte tänkt på papper innan?
Om du lever ditt liv efter vad andra tycker så lever du inte ditt liv.

2007-01-08 04:51
en anna fråga brukar ni bajsa när ni är ute på krogen???
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br>
inte målaren tillståndet

2007-01-08 10:18
Blir man bajsnödig måste man ju bajsa, vart man än råkar bara! Bajsa i bajamaja är dock inte så nice, när man hör en egens korv landa på någon annans.

2007-01-08 10:21
aaa va sjukt aldrig tänkt att dte är så när man badar i bajamajor
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br>
inte målaren tillståndet

2007-01-08 10:54
hehe, vi har rörmockare här just nu och till deras förvåning så hittade de loysaas bajskorv inlindat i en drös toapapper, men det vet hon inte än för hon sover. hahahaha!
Mooving beyond borders of time,
Backwads but Forwardsš

2007-01-08 14:15
Pajson 

Folk få ha vilka intressen dom vill, smaken är ju som baken(och vad som kommer därifrån)

2007-01-08 15:27
funky_fresh 

You are just so full of shit

2007-01-08 15:31
hatar när allting verkar lugnt, man bajsar ut en ganska stor och schysst jävel och märker till sin förskräckelse att den bara satt där som en kork för helvetet som sprutar ut efterår... uuuh

men skoj :)
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta?
- Det släcks.

2007-01-08 15:38
kaos
Lite som snara säger, är man bajsnödig så måste man göra't, vart man än är. Bajamajor är dock bäst, där bajsar flera samtidigt och ljudet går ihop, ingen som vet från vilken baja som ljud + lukt kommer ifrån, alla låter och luktar lika mkt!

Menige-E
Ja, smaken är då verkligen som baken. Fast jag måste säga en sak, bajs är inte mitt största intresse, inte ens i närheten!

2007-01-08 15:39
och det vill du att jag ska tro på ? haha

2007-01-08 15:47
Menige-E
Försöker bara lura er alla, få er att tro att bajs är mitt största intresse.
Producent

2007-01-08 16:28
haha jag har tårar i ögonen.
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."

2007-01-08 17:54
heheh fyfan att skita i fyllan, däckade samtidigt en gång tror jag, klarar inte av att ta det så lungt så länge.. sen att göra de på krogen eller på allmänna toaletter överhuvudtaget där det är jättesvinigt är ju ingen hit !

2007-01-08 18:36
åh, jag var och åkte bräda i romme, och gick in på toa och pissa, sen hörde jag världens "fjärt", och fyfan det var omöjligt at hålla sig för skratt! så jag fick vänta inne på mitt bås tills han var klar och hade gått ut, jag ville inte gå ut och möta en fet biff som skulle mörda mig för att jag skrattat åt hans fis.
PAO!

2007-01-08 18:38
HAHAHA  men e du dum på riktigt, lägg i papper så slipper du även få vatten/pee uppflushandes i röv... 
Well all I need is my 40, some Buda and my Timbs
my biggity black benz with them 19 inch rims...

2007-01-08 18:49
Om man råkar dra till med en ljuv prutt så brukat i alla fall kopiera lätet och börja beatboxa med liknande ton.
Bästa jag har hört fan..

Årets tråd, alla langar upp störtsköna grejer.... fyfan!

2007-01-08 19:07
fURb

HAHAHAAHHAHAHA jaa! Det är fan det äckligaste!
Hellre plumsljud än vatten upp i krysset,bajsvatten even!
Det åker ner,sen upp igen,sen ner..sen tillbaka.ond cirkel.

Wa wa wee wa!