Ni måste ju kunna skoja bort det.. ropa högt efter ploppet kom: "Fan de där hann inte ens lämna röven"
Men lika glad är jag för det!
annars kan man ju alltid bära med sig en jonisator som man kopplar till ventilationen, då jonerna lägger sig på det som luktar o neutraliserar det men då måste man ju ändå spela musik lägga papper i toan o sjunga o låtsas som ingenting när man kommer ut.. undrar va mc gyver skulle gjort, han lär ju ha ett vattentätt knep som involverar gummisnodar gem o freestyle batterier?
asså vafan, jag drar alltid igång kranen när jag pissar istället, för att ge snabeln lite motivation och inte freeza. fatta hur många gånger jag måste blivit felaktigt misstänkt förövare om jag vart på en redan stinkande toalett!
Not only am I not learning, I'm forgetting stuff I used to know
men då vet du ju i hjärtat att du är oskyldig :)
fester brukar det ju oftast vara hög volym på, så där är det mer lukten och tiden som är jobbig. annat är det om man haft bortamatch och tjejen har sängen väggivägg med toaletten och man vaknar upp med århundradets bakismage som bara skriker om att få komma ut. så sjukt jobbigt.
Rehab is for quiters.
Hahahahahahaha! trodde först du skrev "korven ranglar mot en av väggarna"
24km Haha! Tänk så vidrigt för dom då! Höra massa plurrar, pissefall, diaré fisar och sånt.
Haha vilken rolig tråd =) Mitt tips för att slippa lukten efteråt är att spola så fort som möjligt efter att man har torkat sig. Sedan tvättar man händerna och häller massa flytande tvål i toan. Efter det så låtsas man typ snyta sig eller nått och kastar ner det pappret i toan och sedan spolar man. Då luktar det mest tvål. Funkar bäst vid stressbajsning.
puss
Blondskutt Men sluta dumma dig! Klart man spolar direkt efter man har torkat sig, det behöver du inte tippsa om!
hehe jo det är väl lukten som är drygast...sist jag var på praktik på en skola så passade jag på att smyga ut medan barnen hade gympa för att gå på toa i omklädningsrummet. kände mig rejält taskig i magen. hinner inte vara tillbaka i gympasalen i mer än 10 sekunder innan läraren ropar att det är vattenpaus. resten förstår ni nog...tio killar i sjuårsåldern kommer inspringande i gympasalen och skriker om hur vidrigt det luktar på toaletten...yay! :) jag har aldrig någonsin gjort några åtgärder för att minska ljud osv...annat än möjligen att tillämpa ringmuskelkontroll så man inte exploderar ner i toan that is.
Haha först och främst, underbar tråd hahhaa! Jag brukar nog bara lägga papper så att det inte ska höras. Och jag hatar när morsan frågar ska du kissa? när man är på väg mot toaletten. Man vill liksom inte säga "Nej, jag ska bajsa.. och skönt kommer det att va!"Ni måste ju kunna skoja bort det.. ropa högt efter ploppet kom: "Fan de där hann inte ens lämna röven" Fyfan, man har en flicka med sig hem.. sen skriker hon så?!?! Jag skulle iaf aldrig träffa henne igen, jävla fifan!
Det som inte dödar, det härdar!
jag hatar när morsan frågar ska du kissa? när man är på väg mot toaletten. Man vill liksom inte säga "Nej, jag ska bajsa.. och skönt kommer det att va!" haha varför frågar hon det?
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se
hon kanske har en fetisch och vill kolla på...
urs, demento=(
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se
hahhaha ni är dumma i huvudet.. inte vet jag varför hon gör det. Hon kanske vill göra något efter mig och undrar hur lång tid det tar? :P
Det som inte dödar, det härdar!
Sätter mig alltid lite på sne så korven landar mot en av väggarna, så smällen mot vattnet inte blir så direkt. xxplosive shit?
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
Tycker väl inte själva lukten eller ljudet är pinsamt, men obekvämt o få en touchdown (då vattnet åker upp) och allt blir blött o äckligt, därav pappret ;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Lägg toappaper i toalettstolen Sätt dig ner Skruva på vattnet (i handfatet) Bajsa Viola!
Inget bajsljud kommer att höras.
(glöm inte torka dig efter)
Mooving beyond borders of time, Backwads but Forwardsš
Jag var med om att en snubbe satt på toa länge o väl, så gick en annan in, 2 sec senare springer han in i rummer o skriker "Nån har bajjat o inte torkat sig!!!" Klart så sprang alla in o kollade o där låg dom utan papper. killen hade lagom svårt att förklara bort det haha :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
funky_fresh - vattnet i kranen funkar inte...när vattnet rinner så hörs det ju ut => alla fattar att toalettbesökaren gör "#2". det räcker med toapapper. det jobbiga är dock om pappret blir blött av vattnet i toastolen och liksom sjunker ner, så bajsdunsen trots allt gör ljud ifrån sig. då får man göra som cocain och sikta mot en av "väggarna".
We call them winerbrods.
Hahahaha denna tråden är för underbar Folk tycker synd om en katt som inte finns Killar hävdar hårdnackat att tjejer inte krämar ut avföring Tips om att bajsa sig i handen för att det inte ska "plumsa" HAHAHAHAHA jag dör
de har aldrig krigat, rånat, hustlat eller snott, eller fattat att man formas av den plats där man bor
http://guc.supa.nu/bajslistan/ Pinsam tråd ...en annan pinsam sak är att köpa toalettpapper, så jävla obvious vad man ska göra med det.
Tror att det var någon standup-komiker som drog en skön line ang. inköp av toalettpapper;
"Jasså, det ska hem och skitas!?"
Asså vadå "SÄTTA PÅ VATTNET"? HAHAHA folk kommer tro man är dum i huvet. Jag sitter alltid minst 5 min, fett skumt att dra på och av vattnet hela tiden då man känner att det kommer lite :D
de har aldrig krigat, rånat, hustlat eller snott, eller fattat att man formas av den plats där man bor
katt knepet är fett bra, man behöver inte ens gå till toan om amn inte vill... man kan torka sig med katte också HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!! En tråd om hur man ska skita ljudlöst :D Detta gjorde min dag!
Jag bodde vägg i vägg med en toalett förut. Hördes in ngr pruttar ibland :) Kändes ifs mest skönt, för då vet jag att även jag har rätt att råka låta på toaletten.
paj, pajjen, pajson - en maträtt av gräddad deg med fyllning... mm jummie!
Plumspapper är nyckeln till ett lyckat förhållande. Jag brukar iofs hänga upp lite wünderbaums i rövhåret också, bara för att vara på den säkra sidan.
Dagisbarn hittat! Återfås mot beskrivning. MVH Personalen på Kristallen
Lägg papper i...
Ngt som får bort bajslukten är ljus, värmeljus!
paj, pajjen, pajson - en maträtt av gräddad deg med fyllning... mm jummie!
man SKA kissa o bajsa på toaletten. jävla mes. skitsamma liksom....
detta är sant! min poalre var på fotbollsträning. Fick sjukt ont i magen och springer till holken. Han sätter sig och får en riktig jävla bamsekorv som luktar helvete. Han mår så illa av lukten att han ställer sig upp och spyr i handfatet samtidigt som han får kramp i låren... han trillar och börjar lipa och ropar efter min farsa som är tränare. hahaha... farsan intygade sanningshalten.
Ni kanske undrar varför kvaliteten på filmen är som den är... ja, det är ju bara för att det är så.
nej cocain det där är inte sant...
We all walk in a path chosen, from the cradle till the caskets lowered
jo, jaquil det är förbannat sant.
Ni kanske undrar varför kvaliteten på filmen är som den är... ja, det är ju bara för att det är så.
Toaletter är ofta väldigt bra isolerade just för detta.. sen vad är problemet? är det bättre att man håller sig så man får åka till akuten med förstoppning? jag skiter på och skiter i om det låter.. fast sen vet jag ju också att det inte låter så värst mkt för som sagt det är isolerat.
va fan har du för toalett om papper inte hjälper? är det typ 3 meter ner till vattnet eller? eller står du upp och skiter?
Haters gon' hate...
äh vem bryr sig om det låter.. alla bajsar och det är skönt
snara wooord.. bajsa e nice som fan... bättre än sex..
Klumerull så hur kan man då kombinera två av livets stora glädjeämnen?
xxxxman John - xxxxmans World
Min tjej kompis berättade att när hon satt och Basta på St:Erikbadet i Stockholm att några tjejer i bastun hade en het diskution om detta ämne. Då 1 av dessa flickor tyckte den bästa lösningen va att fånge det med handen. (OBS, Hon som berätta det var då 12 år och dom som snacka om det var 14år(Förmodligen fjortisar.)
Den här kom jag på när jag satt å baja på jobbet för ett tag sen: Jag tar bort lukten när jag bajsar// med "Charm Room Fragrance Candlescent 2 in 1 Odoure Neutralizer"// Inspirarad av toaparfymen som stod på handfatet... ...låter nästan som en catchig reklamjingel
Knatte, Fnatte, Tjatte fuck up!
Fan, och ironiskt nog blev man bajsnödig av att läsa tråden.
Asså dom som fångar bajset är ju sjuuuukt äckliga, hoppas det kommer ut till alla ni känner att ni gör det.
Nej men det är väl ingen som helt seriös "fångar" björnen med handen inlindad i papper?!
du måste jobba på det där med touchdowns helt enkelt
men man kan ju ta den där koppen som toaborsten står i och fånga upp bajset. sen kan man ju välja helt själv hur mycket man vill att det ska plumsa.
http://www.kommandot.se/wp/
jackan: som professionell bajsare är mitt dyra råd till dig. sätt dig på toaletten tryck allt vad du har njut titta in i syrrans rum och säg "ohojhoj"
ta en handen och ha papper i den, så använder du med att fånga korven o sen lägga den i de blöta :)
Holden makes a great deal to australia
Pirlo Är du seriös?
där luktade det verkligen inte hallon haha
det mest foolproof måste ju vara att köra med dämp-papper och sen köra på med glade, men säg till alla att du boffade gladen när du var inne på toan :) du kanske blir betraktad som en idiot men du slipper bajs situationen. btw den roligaste tråden på sjukt länge och ja jag skäms över de hahaha
bögen som bajsar