Personligen föredrar jag kort och smal framför muskler anyday. alltså det finns något för alla hur PK det nu än låter.
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
190, 71 kg. vi snackar biff här..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Vad är grejen, så jävla kort är du ju inte? Jag är också 173 och anser inte mig själv att vara kort, dock väger jag 20 kg mer än pga träning 4 dagar i veckan men det kan du ju också ordna om du nu vill bli större.. Vem vill ducka för att komma in genom dörrarna? Hell nah, inte jag iaf. Mään, ut på stan, köp lite nya kläder (förövrigt sitter kläder bra mycket snyggare på någon som är 173 cm än någon som är 193 cm), sätt igång att träna och ta tag i dig själv. Egentligen, den enda som kan påverka ditt självförtroende är du själv! Keep it up, finns fett med brudar som kommer vilja dejta dig om du bara ger dig själv en chans att inse det!
I got more kicks than Jackie Chan.
Hahaha, fan va bra att man läser en gammal tråd och snubblar på ett inlägg och bara: "vad är det för nån bitterfitta som skrivit det där idiotinlägget. Tadaa, det var jag!"
Ingen problem så länge du uppföljer följande två kraven: 1. din snopp mäter mer än 25 cm på längden och 5 cm på bredden 2. din plånbok rymmer några miljoner, du har lägenhet mitt i city och du blir körd i en limousin. Det är enda som tjejerna är ute efter i det här livet.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ja vet håller med er fult ut, jag skulle inte vilja vara längre, men det är min vikt just, och nya kläder t ex, finns liksom inte ens ett par shyssta jeans som jag kan fylla upp, en tröja i small är fortfarande värsta mellanrummet mellan tröjan och min rygg i svanken, å allt detta tycker bara d e så sjukt jobbigt kan inte sluta tänka på det=(
börja äta
Pinsam, om du vill gå upp i vikt träna och drick proteindrycker osv. Jag försökte gå upp i vikt förut, så jag åt på donken varje dag. Fyfan, min kondition är åt helvete, och jag gick inte upp i vikt så pass mkt, kanske två kilo. Men fortfarande, jag kan äta hur mycket som helst men jag går inte upp i vikt, undrar om du också är så? Träna i så fall
Pinsamt: jag har typ samma problem, och på det blir jag retad på jobbet för att man är så lite och smal :((
Rocka kamelen en gång
Jag är kortast av alla mina polare, dock inte speciellt liten. Jag har aldrig haft något problem med tjejer osv, även om dom vart länge än mig. Allt handlar om självkänsla..
"Graveyard? Vadå, typ cykelbana eller?". . .
vet inte, men jag vet vad vi tycker om smala sma snoppar!
Hahaha, ja börja träna! Det löser alla dina problem! Folk alltså...
when Im first you dont go next<br>myspace.com/askinovic
Lär dig från De Vito han får tjejer trotts att han praktiskt taget är dvärg och små tjock..
my name is xelly smelly
Hey Al Pacino är typ 167 cm, få kvinns skulle banga på honom! Det handlar om självförtroende, stil och karisma. De gånger jag lyckats charma en kille så har jag känt mig självsäker och avslappnad, vågat prata om mig själv, skämtat, klätt mig smickrande, o.s.v. De gånger det gått åt helvete (eller trakterna omkring) är när jag klätt och betett mig som en grå mus.
folk har olika smak, svårare än så är det inte.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
Graffare
2008-02-28 11:52
pinsam X1 Gör dig själv en tjänst och gå in på sweseduction.com
Alla barnen gjorde wholecars utom Hussein, han gjorde ett wholetrain. http://www.youtube.com/watch?v=hMM_T_PJ0Rs&feature=player_embedded
jo al pacino är 168 ja, det är inte längden som är jobbig ja skulle knappt kunna tänka mig att vara längre, men hade man tatt han som samma person om han var smal och vägde runt 55kg, elelr hade man tatt han helöt oseriöst och "pojkaktig", det är där mitt otroligt jobbiga problem ligger
JanieJones F23 Hey Al Pacino är typ 167 cm, få kvinns skulle banga på honom. Hmm undra vara få kvinnor skulle banga på honom hmmmm ja det är en bra fråga hahahha..
Det kan inte ha med kändisskapet att göra? aha juste det hade ja fan glömt haha..
We don't really dance, We just rub the dick on the ass.
i feel ya. jag är iof 1:73, men är jäkligt smal. tjejer är inget problem för mig, eftersom jag är fantastisk hursomhelst. men snubbar har jag svårt att umgås med eftersom dom ofta utnyttjar varenda sekund av överlägsenheten. kläder är svårt att få tag på också.. men mitt ex fick mig att köpa stuprör, som faktiskt funkade ganska soft. satt sjysst, och man såg inte så smal ut. sen brukar jag alltid köra t-shirt + någonting som täcker mina armar. hm.. jag tror att man måste träna upp sig, men jag har varken tid eller ork att sätta igång nu, s'atte..
fantastiskt
Är 187cm lång och väger 103kg blandat muskler blandat chips. enda som faktist stör mig är att det är svårt att köpa snygga t-shirts och skjortor typ. Men seriöst, jag tror ditt självförtroende kommer öka drastiskt när/om du träffar en kvinna som tycker om dig för dig, inte för hur stor eller liten du är. Det där med att träna vore som att säga till en anorektiker att banta tror jag inte på. Jag har gått upp 20kg sedan jag började träna och det är ett äkta självförtroende som ökat, även om jag inte hade dåligt innan. Mår man bra på utsidan är det lättare att må bra på insidan, även om de flesta säger tvärtom ska vi inte hyckla med att om man är nöjd med sitt utseende och sin hälsa så mår man bättre generellt.
Rock out with your cock out!
FRAM MED DOMPAN O SPRUTTA så löser det sig
jag tror själklart också att mitt självförtroende kommer öka mycket när jag träffar någon som gillar mig för den jag är, men har inte gjort det hitills vill inget annat än de. Känner mig som en halöv människa som jag lämnat utanför den delen, har liksom haft sex en gång pinsamt å netryckande=(. Men med den materialistiska och vridna bilden av vad som är snyggt, normalt har jag svårt att hänga på...
vad har du emot att träna då? det är ju det enda som kommer hjälpa dig?
böja käka o träna så e du inte smal längre iaf halva problemet löst.. en annan grej ja lurar lite över e varför stora feta brudar ofta dras till väldigt smala killar? gillar vissa tjejer att se ut som jättar.. dont get it
www.myspace.com/spydaprod largemoney ent.
Spyder P25 , har du någonsin hört talas om nån tjej som vill se ut som en jätte bredvid sin pojkvän? hahahaha. jag dör.
fantastiskt
Spyder P25 menar du att vad man har för killsmak skulle påverkas av hur man själv är bygd?
Misery_chick klart det kan göra det. att hur man upfattar sig själv kan påverka är helt självklart för mig.
det är väl bara att hitta tjejer som är små och smala själva.skulle jag vara liten så skulle jag inte ha något problem med korta killar,så länge dom är lite längre än mej iaf.men nu är jag lång så jag måste ha långa killar,skulle kännas konstigt med en jättekort.vilket är synd för man ser ändå ganska många korta snygga killar. det finns ju många tjejer som är hur korta somhelst.
AayFukYuuuu :@
garyowens P21 jag menade väl mer att det känns lite skevt att välja parner som om det vore en handväska som ska matcha ens utseende.
Misery_chick ok. nej jag tror inte det är nåt medvetet ytligt val, utan mer psykologiska anledningar till att det kan bli så.
200 cm 100 kg lyckad och populär. Mao skaffa styltor och träna.
Vatten är ett farligt gift, vilket omger Visby stift
Vissa gillar ju "pojkaktiga looken" men det beror ju på HUR tanig/liten du är, och om du har fult/snyggt fejs to go with it. Jag menar det är ju skillnad på att vara lite average smal, o inte så lång, och på att se ut som man suttit i fångläger på vatten och bröd , samt är dvärg.
jag har vart jävligt spinkig. inte för att jag någonsin har haft dåligt självförtroende. men om du vill gå upp i vikt. börja ät mer helt enkelt. mer kalorier än du gör av med och sedan gymma. det kanske skullle kunna ge dig en självförtroende boost, att se lite större ut. gå upp så mkt du bara kan en kort tid sen börjar du kontrollera det lite mer så att du inte lägger på dig massa fett. jag väger nu typ 85 kg, är 184 cm lång. ska gå upp till ca 88 och sedan deffa till 83 lr något sådant, vilket skulle innebära en vältränad kropp till sommaren =) inte biffig, men vältränad. jag har ökat mkt i muskelmassa och vikt senaste tiden och det gör att jag känner mig lite mer självsäker i vissa sammanhang, typ då man inte har kläder på. undra om det jag skrev egentligen gav något, skitsamma. skrivet är skrivet
http://www.soundcloud.com/mr-rnbck http://www.soundcloud.com/brormusik
jag känner mej rätt liten och omanlig. tanig klen jävel och ser ut som 17 med kasst självförtroende. men det är bara att skita i det o verka ball ändå! pojklooken funkar ju faktiskt på vissa tjejer. så vänta vänta o vänta bara så hittar du åxå en tjej som uppskattar dej för den du är.
JohnJohansson: Haha känd eller inte, han har karisma! Jag skulle inte banga om han vore en "vanlig dödlig" person!
haha. tips. tjej bryr sig ej om utseende i lika stor utsträckning som kille, av naturliga skäl. dom tror att dom gör det, men dom bryr sig bara om utseende om det säger något om dom själva. enligt grottmentalitet är det ej optimalt för tjej att ha kille som med moderna termer är snygg. det är optimalt för tjej att ha kille som är stor, stark, smart, och/eller rik samt inte slår henne fördärvad. det är dock optimalt för Man att ha Kvinna som är snygg med något sånär moderna termer, dvs stora höfter, stora tits, bra hy whatever. såååå...bli rik, bli smart, skaffa bodyguards och som någon smart tjej(!) sa: jobba på självförtroendet, killer man. gl hf! OBS detta var den sk biologiska tönteriteorin in short, trodde jag inte att pöjken ifråga skulle må bättre av att höra den skulle jag dra någon visa om att livet handlar om att hitta den partner som är perfekt för dig, hooka alla bitarna i livets pussel osv, det som alla vet är sant men ingen pallar höra OBS
asså mina erfarenheter säger att utseende spelar jackshiet roll när det gäller sånt... det handlar om utstrålning! bara utstrålning!
www.enrichopic.spreadshirt.se YOU wont be disapointed.
mysteriska bruden.. ja klart som fan att de gör, ja skulle aldrig kunna ha en tjej som e längre än mig tex.. vet inte hur många ggr ja sett tjejer me en redig kroppshydda dras till riktigt smala snubbar
www.myspace.com/spydaprod largemoney ent.
Spyder P25 antagligen inte så ofta bara att det sticker ut så man tänker på det och minns det väl.
Spyder P25 så om du skulle gå och kära ner dig i en tjej som är längre än dig så skulle du avstå efersom hennes längd inte matchade din?
jag har svårt att se mig själv med en tjej som är längre än vad jag är. jag är 188cm så det händer ju inte alltför ofta dock. jag dras generellt sett till ganska små och korta tjejer. Därmed inte sagt att det spelar nån roll i slutändan. Preferenser betyder jack shit när man faller för någon.
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac
Producent
2008-02-29 18:34
haha jag har ocksa märkt det där med olika kroppsbyggnader som dras till helt motsatsen, eller sa är det för att det sticker ut mer som ja tänker pa det. 99% av alla killar jag känner som är 2m +, gillar sma (typ 160-165cm) tjejer som är sadär lite smatt knubbiga och glada. medan dom själv är skitlanga, stora och ser skräckinjagande ut. har ocksa sett tjocka tanter vara ihop med jättesma tarniga gubbar. fast det är främst lite äldre människor. tror faktiskt aldrig jag har sett en överrund tjej med en liten pinne.. som är i min alder eller mindre.
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."