"liten och behändig" skulle jag säga.
kör en kim jong, platåskor och ta över ett land! haha, ja gråter!
Twelve Tribes of Israel
JA. jävla sopa.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Att fråga "Vad tycker tjejer om smala små killar?" är som att fråga "Vad tycker Malmöbor om tomater?" Med andra ord: Smaken är som baken - delad! Det trodde jag var ett allmänt känt faktum vid det här laget
WE'RE GROWING UP BY FALLING DOWN
Jag har liten snopp, vad tycker flickor om pojkar med liten snopp?!
There´s no point of living if you can´t feel alive....
Som sagt... "Vad tycker Malmöbor om tomater?" (För övrigt så är det tydligen så att mindre snoppar stimulerar kvinnan bättre än större.. G-punkten osv. enligt nån discovery-dokumentär, eller vad det var jag kollade på)
Jag älskar små, sköra människor.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
(För övrigt så är det tydligen så att mindre snoppar stimulerar kvinnan bättre än större.. G-punkten osv. enligt nån discovery-dokumentär, eller vad det var jag kollade på) det där är å andra sidan väldigt individuellt...många tjejer gillar stora kukar. så är det. precis som många föredrar mindre kukar. smaksak. det är ju ändå inte själva kuken som gör jobbet i slutändan liksom
Demento Så sant, så sant.. Så ännu en gång: "Vad tycker Malmöbor om tomater?"
Stora kvinnor love u ;) när du e smal, så va de för farbror jag i alla fall förut.
Ju smalare man är, desto större ser ens kuk ut... FYI
And I got no friends, all i got is co workers, with mack 10s, that will ride for me like Soul Surfers
Bli en poppare, rockare eller varför inte leka att man är en sönderknarkad, blek, smal pudding. Det tänder dem på ska du se! ;P
jag tänder på smala o små killar:) vet inte varför men jag dras bara till dom:P
men åh. Det värsta är ju att jag är seriös. Det är hett att se lite smått sönderknarkad ut och hur coolt är det inte att se sönderknarkad ut och sen inte alls ha dessa knarkarproblem utan i slutändan vara fullt frisk och normal. Bah, vilken drömmpojk!
det finns smala läckerbitar som ej ser nerknarkade ut, ja men det finns även nerknarkade spinkiga läckerbitar. nej det är inte coolt att knarka. men och andra sidan kan jag ej förneka mig själv att jag inte tänder på sånna där lite smått slitna söta människor.
Äsh ibland kan det vara väldigt vackert med slitet. Fast nu tänker jag mer på äldre kvinnor som kan ha dessa vackra linjer och det liksom visar att dem "levt" .
Men åldrande kan ju egentligen vara en typ av slithet, menar vissa åldras ju typ snabbare och då märks det humpf slithetsmässigt eller hur man ska säga.
neä. jag tror jag börjar bli trött. :/
smala killar med en jätte britisk ölkagge de är något många tjejer drömmer om.
igentligen e d inte d att jag e kort som ja tycker e jobbit d e helt soft..men d e grejen att ja ser så liten ut asså typ som att ja e en size mindre änn dom flesta å d får mig att må dåligt som faaan
pinsam Exakt vad bottnar känslan i? Att du inte ska tas på allvar i diskussioner etc? Att du ska få spö av nån större? Att tjejerna inte gillar din kroppstyp? Tror det är bäst om du går till botten med exakt vad det är som är källan till det dåliga självförtroendet. Vad är det som är så dåligt med att vara liten och smal? För tjejer som gillar små taniga killar finns det gott om, trust me...
jag tror du har missat en person i världen som 90% av alla chicks är smällkåta på - Travis Barker o han är ju ungefär i 50-kilosklassen så mitt tips: skaffa sleeves och en jävla massa sönderklippta tishor!!
asså d e laa d att inte tas på allvar o just om ja e ute eller vart ja änn e så när ja tänker efter en stund när ja sitter brevid nån eller så å kollar typ skillnaden på benen eller aa så så ser man typ bara got damn va liten ja e och d får mig att må kass.......och asså just grejen med att va liten e jobbigt. Fast d e mest när d gäller tjejer jag har problem för jag tänker så som jag gör d e skitjobbigt
supR P17 han e smal ja men han har fortfarande.. asså typ samma skelettstorlek som killar som inte e smala å normalstort huvud t ex...i dont
pinsam It's all in your head, du målar upp nån bild som inte finns där, som ingen annan ser. Tror du verkligen att folk går omkring och tänker "fan vilken liten människa, han kan inte ha det lätt"? Du måste förstå att du bara inbillar dig saker. Det finns gott om tjejer som gillar små killar.
jag kan använda mina revben som xylofon, är 175 cm lång och jag får ändå ligga. nu ljög jag bara. dom enda som vill gifta sig med mig är psykiskt sjuka. tur att sveriges psykvård är så dålig annars skulle jag aldrig få hångla.
Rehab is for quiters.
ingen som typ har samma problem eller kan hjälpa mig lite?....
Med vad? Läs vad folk skriver till dig i tråden istället, du ignorerar ju faktan som presenteras? //Peace
drar upp en asgammal tråd menmen......Har fort samma probelm, sånt som ja typ skrämms av och detta har hänt, typ man träffar någon tjej, så träffas man å så festar ihop, och på något sätt dras hon från mig och til någon polare istället, och det skrämmer mig så sjukt mycket. Astöntigt jag vet men thats my life sjukt deppigt=(
Visa vem som bestämmer, låt inte polaren hooka den bruden du ville ha, ge dig inte !
eh. alla tjejer har ju inte samma smak. det finns tjejer som gillar smala killar, det finns tjejer som like 'em chunky, och så finns det tjejer som skiter i vilket. har ju med preferenser att göra.
We call them winerbrods.
för att inte tala om brudar som tycker om små snubbar med taskigt självförtroende!
Du kan ju alltid börja med Anabola, men inte ett dug vettig av dig om du gör det tanken på ditt dåliga självförtroende och allt skit man har hört om det. Annars kan du gå till psykriatriker (stavning) så kanske du kan få Testeron piller verkar typ som anabola.
Anabola ärnog lite väl vanskligt. Hade knappast gjort susen med ett par bröst på en liten smal, osäker grabb.
Intressepenisen hårdnar!
lösningen stavas inte anabola, den stavas C-O-C-A-I-N-E
pinsam för fan... detta var för mer än ett år sen... du tror inte det är dags att du börjar träna? ändra din kost helt! ät 6-7 gånger om dagen, rejäl frukost, nyttiga mellanmål, proteinrika varmrätter, sallader. sluta kröka helt, skippa socker, du vill inte bli fet, du vill bli stor. börja göra kroppsövningar i någon månad... kör sedan maskinträning på gymmet i 6-12 månader, tre dagar i veckan. sedan börjar du köra lösa vikter istället och fortsätter din kost. du kommer gå upp i vikt drastiskt... bara under en och en halv månad av rätt matvanor och stenhård träning gick jag upp 6 kilo! du är 173 cm lång, det är ingen drömlängd men du är fortfarande inte kort... kanske under medel men det är ingenting folk tänker på eller som du kan påverka. det är din vikt du ska ta tag i... muskelmassan får inte bara dina armar och din torso att se större ut, utan även nacken och hela ansiktet. ge inte upp, du kommer inte märka resultat på ungefär ett år men gör du det rätt så lovar jag att det kommer. det tjänar ingenting till att bara sitta på nätet och böla över det, bara kämpa. lycka till.
Det känns förvånande att det finns folk som dessa i tråden. Som faktiskt är snälla och ger bra råd. Det är inte ofta man ser det på Whoa. Men självklart så hoppar det fram ett gäng puckon då och då, och skall visa sin vitsiga intelligens med hjälp av en spydig, och inte alls skysst kommentar. Skit i idioterna, använd dig av tipsen du fått... Go for it bwoi! Lycka till.
http://myspace.com/BoodaBlezzin
Jag kan ju göra dig glad med att säga att jag är 175cm, ca 48kg 19 år. Jag började gymma för ett år sen när jag hade samma vikt som nu, gick upp till 54kg av att träna 3*2 timmar i veckan, 3 stora mål per dag plus extra mackor hela tiden, kosttillskott osv. Vet inte varför jag slutade gymma och nu är jag liten och smal igen, fast det är man ju om man väger 54kg också. Aja, jag kan berätta för dig att man kan få hur mycket tjejer som helst om man är smal. Vissa brudar är lite konstiga då dom kan smeka mina revben och ge mig komplimanger om hur fina de är. Men i grund och botten handlar om hur du är, känner du dig trygg i dig själv så borde det inte vara några problem. Det gäller bara att bestämma sig i att skita i vad andra tycker om din kropp, spring naken runt skolan eller nåt, då är du mer cool än smal.
inte bränd, inte varm, bara rostad helt enkelt.
Sluta inte dricka bärs om du vill gå upp i vikt, jag gick upp 6 kilo på en hård diet av guinness och vanlig slapp hemma träning (lite sit-ups, armhävningar, olika hemmasnickrade övningar) och inte ett uns överflödigt fett ändå. nu brukar det aldrig löna sig att lyssna på mig, men jag var tvungen att inflika ändå.
Kanske skall tillägga att jag gick kanske 1-2 mil om dagen under den där öl-dieten.
1. Självförtroende 2. Din vikt är ohälsosam 2. Träna och ät bra så fixas dom två andra punkterna
HAHA två stycka tvåor!! hohoho
Jag kan ju göra dig glad med att säga att jag är 175cm, ca 48kg 19 år. dude..? vill inte vara taskig eller något, men jag tror nästan att du är farligt smal. för din egen skull alltså.
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
asså för din längd och ålder väger du väldigt lite, gå upp i vikt, men inte genom att äta på donken o skit för d e bara synd. Träna käka lite extra, drick proteindrycker osv. Skitsamma i hur du ser ut, de flesta skiter ju i utseendet o tänker på personligheten.
de flesta skiter ju i utseendet o tänker på personligheten. ok nu ska vi inte överdriva.
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Yun_DI P18 OK, jag pratade mer om tjejer! Och det är ju så de flesta fallen?