Vad tycker tjejer om smala små killar?
asså ja mår fett dåligt....ja e kille, å ja känner vekrligen att ja inte har nått att ge eler att ja räcker till för att få tjejer på nått sätt ja e kort men d e inte d som spelar så stor roll för mig utan att jag e "liten" asså rätt smal å a e liten helt enkelt.....e d bara ja som känner så emot mig själv eller va tycker ni tjejer rent allmänt finns d nått tilldragande hos en sån kille
det finns små brudar också, liten beror ju på vad man jämför med. det ska nog gå bra ska du se
Det som är tilldragande är utstrålningen. Du måste dock tycka om dig själv för att utstrålningen ska vara tilldragande. Det betyder att din storlek inte behöver göra dig mindre attraktiv, kanske mer tom. Jobba på självförtroendet, mitt tips.
paj, pajjen, pajson - en maträtt av gräddad deg med fyllning... mm jummie!
Nej, är du liten o ful så får du aldrig någon kvinna. Kanske om du har flera miljarder. Dock måste det vara miljarder, inte miljoner. Miljoner är fett ute i år.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
kortfattat. jag bryr mig iaf inte om utseende. dock bryr jag mig om attityd har du inget självförtroende och är de du visar utåt skulle jag inte falla för dig. agera säkert även om du inte är det. eller better bli säkrare. och de behövs ju inte tjejer för o få mer självsäkerhet. hitta ngt du är bra på.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
kör en kim jong, platåskor och ta över ett land!
((MAAD))
Inte för att jag vet hur tunn du är, eller för den delen hur gammal du är men...Det går alltid att biffa till sig om man nu känner för det, typ gymma ett par ggr i veckan så borde du som kille, om du även äter rätt, vara större inom ett par månader. Dock så är det, enligt mig, inte så himla viktigt hur stor en kille är men det skiljer sig markant från tjej till tjej. Har många tjejkompisar som har krav magrutor, feta biceps, snygg rygg osv.. Men. The thing is: om inte du tror på dig själv, varför skulle någon tjej tro att du är något att ha? Så...antingen så tränar du dig i form (och skaffar styltor?) eller så får du nöja dig med de kvaliter du har :)
Delam tange barat
ett sätt att få bättre självförtroende är att ställa sig framför spegeln, helt naken, och titta på sin kropp. Alla detaljer som kroppen har. Allt det fina och allt det fula. hitta ngt du är bra på och sug på känslan av att vara bra på ngt. Ge beröm till dig själv. Säg att du själv är duktig, att du själv är bra.
fast alltså, glöm inte att det varierar sjukt mkt. jag t.ex. gillar absolut inte muskulösa snubbar. inte alls. och på något sätt har jag fixat fram någon smak för just smala, taniga killar. så bara för att du är liten och smal betyder det inte att du är oattraktiv. men skulle du känna dig bättre om du la på dig lite extra kilon som består av muskler - vad hindrar dig från att börja träna? och som pajson så klokt tipsar om, ställ dig i spegeln och se allt det fina som finns. det är mkt mer än vad man tror.
Du kommer att få vad du tar. Tar du människor som endast gillar dig för ditt utseende så kommer du troligen inte få speciellt vettiga människor heller. Så se det som något positivt, det är positivt att du e så ful så du inte får tjejer. =)
du känns som min kompis lerkan. ni skriver likadant. om samma sak. jag har ju sagt att du oxå komemr få tjejer, bara du slutar tänka i negativa banor. =)
smala killar kan vara riktigt söta ändå! Storleken spelar ingen roll. Personligheten är viktigast. Det handlar inte om att du måste vara den som pratar mest eller skrika efter uppmärksmhet varje gång du ser en tjej. Tjejer faller för blyga killar med! Sen så är säkerhet en sak för sig. Visst föredrar man en säker kille, men det finns tjejer som kanske känner att de vill hjälpa dig att få ett bättre självförtroende och faller för din osäkerhet. Jag tycker inte att man ska förändra sig bara för att några tjejer eller killar för den delen skriver på whoa eller visar i skolan att de vill ha en kille med självsäkerhet och bra attityd. Man ska förändras för sin egen skull, eller kanske inte alls. Det finns 6 miljarder människor i världen, och det finns en människa för alla tror jag. Leta vidare, men inte bara för att leta. Om du inte tänker på att varje tjej du träffar är en potentiell flickvän så kanske du ser att det sitter en tjej mittemot dig som har längtat efter att få sitta i ditt knä istället. Man vet aldrig.
aniii... En person med bättre självförtroende mår oftast bättre? Man är inte lika ledsen över sig själv, har inte lika många hinder inom sig?
skaffa nån jävla äcklig tjockis till tjej då så kan ni kalla er helan o halvan o dra ut på galna äventyr tillsammans
STICK YOUR DISCO UP YER ARSE!
Lynguistic P21 frågan är hur han överhuvudtaget kommer att kunna lära känna tjejer om han är ful/känner sig ful, han lär ju knappast göra ett gott första intryck? oavsett vad tjejer/killar säger om att "utseende spelar ingen roll", så är det faktiskt utseende/karisma det som får en att öppna upp ögonen för någon först. har du hört om någon tjej/kille för den delen som tagit kontakt med någon för att den var ful eller gick med kutad rygg och kollade ner i marken? (Nu räknar vi inte med "tycka synd" om kontakt...)
Delam tange barat
Det är ganska uppenbart att han letar sympatiknull
STICK YOUR DISCO UP YER ARSE!
One word, fly! köp lite nice clothes och klipp dig! works for me. alla känner sig snygga i ett par sjysta jeans =)
UK
MickMästarn P18: hahahahahaha you made my night =))
BAHA!
hur lång är du+
att ge en person rådet att börja träna för att slippa sina komplex e ju ungefär lika smart som att be en anorektiker fortsätta banta för att hon känner sig tjock..
cry me a river! --> thcrew
Säger bara: Dylan...snygg, rik, hemlighetsfull och äger en pistol. Snygg kan du bli med lite träning, rik kan du bli på lotto. Hemlighetsfull är bara att lära sig hålla käften och pistolen skaffar du hos din lokala gangstaturk. All set, what ya waitin for? Det är allt brudar vill ha. Jag lovar.
Det är inte hur viktig man är utan hur viktig man verkar
PS MUSKLER ÄR SKITSEXIGT DS
Det är inte hur viktig man är utan hur viktig man verkar
jag håller med peppis!! attityden is the shit, faktiskt. en kille som ser helt skrämd ut bara man fångar hans blick går fetbort. attityd, lite stil, massa självförtoende och krydda med en nypa intelligens-sen är det bara spela spelet. you go boy
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se
Skaffa självförtroende och så whipps där har du massor med brudar dräglandes efter dig. Tjejer vill ha killar med självförtroende.
Även blinda hönor kan hitta korn - ibland en jävla massa korn. Tro mig och cheer up :)
^^ ja, det finns ju faktiskt blinda kvinnor. där sa du nåt daviden... nåväl, jag vet hur du känner mannen. men tro mig, det är inte värt det. ibland måste man bara lägga all osäkerhet och ångest åt sidan och helt enkelt ta för sig lite. ingenting kommer gratis och du kommer bara ångra alla missade brudar om du inte tar tag i dig själv. som någon sa, attityd i kombination med intelligens är ganska viktigt, om inte det viktigaste - du vet väl själv hur det är för dig med tjejer. (jag håller fortfarande på och lär mig själv det här)
lyftr på hakan nu grabben , du har bergis massor av fina egenskaper som jämnar ut de korta osv . i belive in you boy!
MickMästarn P18: hahah .asså du e så jävla rå :D
- men nog om dig nu.
fridge P17 Snabb pa att svara nar det galler korta man?
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
Walla Lynguistic hade den fetaste komentaren... Girls dont like boys Girls like Money and Cars
I min umgängekrets och tonårstid är det e små, taniga o spralliga jävlarna som hookat upp flest tjejer.
Minns du när vi åkte tåg? Du tittade ut genom rutan och jag moonade. Folk trodde vi var tvillingar!
sen är det ju skillnad om man är ute efter den stora kärleken eller att ha en ny säng att sova i varje helgnatt. Det förstnämnda finns bara i sagornas värld och det andra får du genom att vara självsäker på gränsen till dryg. Precis som alla andra säger så är det ju självsäkerhet som gäller. Gäller dock att dosera den rätt.
Jag är också "kort". Jobba på självförtroendet. Försök hitta saker du är bra på. Våga visa vad du kan
Dagisbarn hittat! Återfås mot beskrivning. MVH Personalen på Kristallen
It´s al about självförtroende. Har du det så har du kommit en väldigt bra bit på vägen, och då löser sig resten med lite träning. Men hur man får det e ju tyvär den svåra biten. Styrketräning e ju en bra grej. Och att kliva ur sin comfort zone ofta och mycket. Det är väll dom bästa tipsen jag kan ge dig.
Internetrappare, tränining är inte nyttigt för din själ om det sker av fel anledning, av samma anledning det inte är nyttigt för en anorektikers själ att gå ner mer i vikt..
Det är vi långa och slanka som plockar. Det vet ni väl, så väx till dig lite pojk.
När jag var yngre var jag kort och tanig och jag är fortfarande inte den längsta snubben i historien MEN jag visste inte om det. I min värld var jag det snyggaste som någonsin gått i ett par Buffalos och den synen på mig själv överförde jag på det motsatta könet. It's all in your mind bro. Med den rätta attityden, charmen och självsäkerheten kan man få VEEM man vill
Människa! Hur okunnig är du inte i din visdomshögfärd! Tig ty ni vet ej vad ni säger.
narcissus, lämpligt användarnamn för inlägget..
Narcissus P23 Du sa det. Exakt så är det.
alltså jag brukar inte dras till små killar, eftersom att jag själv är liten, hur fel det nu kan låta. men, då har jag träffat en kille som är lika kort som jag, och mindre kanske tillochmed, men eftersom att han är så genomgod och bra så skiter jag i det. eller allt jämnar ut sig och blir bra hursomhelst. så stor eller liten bör egentligen spela någon roll. sen att han tränar och bryr sig om hur han ser ut gör ju inte saken värre, inte för att jag brukar bry mig om det heller.
MoDo - the Heart of hockey!
joda Javisst, jag valde det med omsorg och jag älskar det nästan lika mycket som jag älskar mig själv. Det klingar så vacker när jag viskar det för mig själv innan jag skall sova. Dessutom ger det utlopp för litet självironi, men bara litet...
Människa! Hur okunnig är du inte i din visdomshögfärd! Tig ty ni vet ej vad ni säger.
Börja snusa, spotta ut snuset på diverse fruntimmer. Var jävligt hård och örfila dem när de säger emot. Där har du attityden de flesta tjejer gillar. När du gjort det ett tag så kommer självförtroendet per automatik och du känner den varma ilande känslan krypa upp för ryggraden. Det du inte har fysiskt måste du väga upp med att vara jävligt ball.
Yeah!
var inte menat som någon kritik :)
hehe nejnej jag inser det komiska i det hela
som alla så :) allt ligger i självförtroendet! jag menar, jag var tanig innan, nu är jag tjock :P och vidare lång är man inte :) men va fan, lika glad är man ändå :) pöss
"angel headed hipsters burning for the ancient heavenly connection to the starry dynamo in the machinery of night,"
Rachel F35 Nej såklart ingen väljer någon PGA att den är ful. Däremot finnns det andra kvaliter som jag tror det finns många människor ser före utseendet. Och dessa kvaliter är inte utstrålning eller något sådant ytligt. Förresten så har jag väl inte sagt att det är bra att känna sig ful?
Det finns inga bra människor, bara mindre dåliga...
won´t be more? too bad!! =)
min pojkvän är liten och smal.. men å andra sidan är väl han normallängd bara jag som är gigantisk... och jag tycker han e sexy.. så, ja... egentligen är ju allt det jag sagt fel eftersom jag mäter ifrån mig själv.. och jag stor så.. jag säger såhär Jag som är stor och längre än många andra även killar.. är ju van vid att killar är små och kortare.. jag tycker inte det är något fult alls, det är helt okej! Men självklart har jag ju alla kvinnors undertryckta dröm om att vara liten och bli omhändertagen av en stor man, men eftersom det aldrig kommer hända så.. har jag vant mig.
varför är det bara tjejer som skriver några vettiga saker?alla P18 verkar ju smått dumma i huvudet.
pinsamt
vet flera tjejer som föredrar spinkiga herrar...att tro att man som kille måste ha vältränad kropp är ju ungefär som tjejer som inbillar sig att alla killar tänder på trådsmala blondiner. det funkar inte så helt enkelt. different strokes osv.
Jag skulle hellre ha en spinkig kille än en musklknutt. Tycker det är obehagligt med hårda kroppar. Dessutom är jag rätt kort (164) så jag hade kännt mig jättefånig med en kille på 2 meter. Lite pappa-dotter känsla. Nejdu det är bra med smala och små killar.
"Det är varje människas förbannade plikt att bli ett original"