Bebisar gillar att suga på saker = Freudiansk teori om att barn har en sexualitet. Det där därför man gillar att suga kuk:P
go with the floooow
Men det betyder inte att man ska knulla när man är under 15. bara för att man har lusten. lagen finns av en anledning
go with the floooow
metamorphose F18 jag gillar inte att suga kuk..
nej jag skojade, menar inte att alla gillar det. men du förstår kanske lite min tanke med det orala liksom? eller vad Freud sa.
go with the floooow
Va den stod när jag var 8. Och runt dem åldrarna hade jag ett antal ömsesidiga sexförsök med jämåriga flickor. Det var väl dock en blandning mellan lek och sexsualdrift. Inte fan vet jag men jag minns att jag hade stånd när vi låg där nakna. Fick inte in den dock. Tänkte på det här om dagen. Man måste varit sjukt medveten redan i den åldern.
den gick upp när jag var 3 bre.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ja, eller man vet ju inte så mycket kanske om allting. Men man har en lust som driver en. Jag kommer ihåg att jag och min kompis och kusin, som va tjejer, lekte sexlekar. Fast inte värsta sexet, utan utforskade varandra vart det var skönt. vi provade att hångla också..
go with the floooow
Graffare
2006-11-22 20:52
torskade osksulden när jag vara 12, med en skitful brud..allt pga trycket att vara först
"Är det inte märkligt att vi lever i en värld där det är helt ok att visa bilder på vapen som dödar liv, men förbjudet att visa en bild på en penis som skapar liv?"
Ja alltså, det jag menar är ju självklart inte att man ska ha sex för snabbt. Utan bara förklarar att vi föds med sexualitet redan från början.
go with the floooow
13-14 var jag as-kåt.. oskulden rök 14 år gammal
The sky always had little fluffy clouds..
jag vet när man gick i 5-6 kunde man ju va riktigt kåt.. Själv vart jag inte av med den fören jag var 14 med en tjej jag var tillsammans med tills förnån månad sen ...
/Mvh Q
har hört skitmånga kids i högstadieålder påstå att "det är pinsamt att vara oskuld när man börjar gymnasiet". eh. alltså i den åldern hade jag inte ens en tanke på att ha sex, än mindre nån sexlust...
We call them winerbrods.
det verkar vara ganska varierat.. men jag va fett kåt när jag va typ 9
go with the floooow
konstigt. I högstadiet var det ju det enda man tänkte på fan.
metamorphose: "Sexlust har man redan som bäbis. Jag skämtar inte, det är sant. Man föds med en sexuell drift.." -> lust att utveckla det där lite? vore intressant att höra resonemanget bakom det.
Civish Att man alltid, bortsett från det undantag vid låg skillnad i ålder/mognad som jag tidigare hänvisat till, gör sig skyldig till ett brott när man har sex med någon under 15 och är äldre själv är inget nytt med lagen. Man har dock döpt om det till våldtäkt mot barn och sänkt kraven på tvång.
Sexuellt utnyttjande finns dock kvar och HD har efter att den nya lagen trätt i kraft också dömt ut det. Två fall där 25-åringar haft sex med en 14 respektive en 13-åring dyker upp i minnet. Ganska kraftig åldersskillnad, och ändå dömer man inte för våldtäkt.
Det är helt enkelt inte så djävla mycket som har ändrats, vilket alla verkar tro.
"jag har fin hår. som en waterfall."
När jag gick i åttan/nian var det största grejen på hela skolan att ett par (som hade varit ihop en längre tid) hade haft sex. Idag verkar det som vardagsmat. Frågan är ju om det är en bra eller dålig utveckling. Min personliga åsikt är att det inte är bra någonstans.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
habibi_yayo: Om jag får svara.. så krävs det mognad för att kunna ha ett sexliv och hantera sexuella relationer på ett bra sätt. Det handlar inte så mycket om det rent fysiska som om känslor runt omkring och allt vad sex kan innebära. //NickeMannen
I'm back! NickeMannen medverkar här med benäget tillstånd av sig själv.
habibi_yayo: För att sex kan väcka en massa känslor hos människor och många som även över 20 klarar inte att hantera det på ett snyggt sätt. Det är viktigt att man kan kommunicera om det med sin partner både före och efter. Dessutom kan sex leda till graviditet, könssjukdomar och liknande som man inte alls är rustad att hantera när man är 13. //NickeMannen
Som NickeMannen säger, varje handling har en konsekvens.
PampersBabyDry Det var 2 år sedan, det är knappast "back in the day" :)
det är ju också en grej att ha en sex lust innan 15 års ålder men att göra något med lusten e ju en helt annan sak eller va tycker ni ? Klart folk är sugna osv men jag menar mer utföra själva grejen i praktiken innan man är 15 år osv mer mogen osv osv. bara för man har en lust betyder de väl inte man måste göra deT?
Har inte orkat läsa alla inlägg men vi gav varandra porrtidningar i födelsedagspresenter till varandra när vi gick i 3:an, dvs 9 år gammla. Dock bara för att vara roliga. Porrtidningen kastades väl ganska snabbt men sexualdebuten kom för många vid 14-15 års åldern. Andra lite senare men det var mer pga av blyghet, feghet eller att de inte var snygga så ytlig som tonårsåldern är. annars kommer jag ihåg när jag o bästa polaren praoade i sexan, då var vi 12 år gammla och han hade fått fingerpulla en brud i sitt trapphus. Där började det och blev bara "grövre".
Minns du när vi åkte tåg? Du tittade ut genom rutan och jag moonade. Folk trodde vi var tvillingar!
Priyan Det jag menar är att man föds med en "sexualitet" eller hur man ska kalla det. Killar drar sig i snoppen utan att veta varför, för de kanske tycker att det är skönt, tex. Men jag menar inte att småbarn går och har sex som vuxna. Men man har sexualiteten inbyggd i sig, men den utvecklas såklart. Men ett exempel var min mamma som berättade att en liten unge på 1 ½ år typ låg och juckade mot en kudde en gång när hon var hemma hos ungens mamma. Fatta vad tidigt, det är iof ganska bisarrt! Men jag menar, innan man vet allt om vad sex är, så ligger många där som 8 åringar och pillar på sig själva i sängen utan att veta varför. Många småbarn leker ju även mamma pappa barn, och den som är pappan och den som e mamman kan ibland också leka "att göra barn". Så ligger de på varandra. Förstår du min tanke typ?
go with the floooow
metamorphose: ja, jag förstår hur du menar och tänker. det är bara det att jag har svårt att riktigt koppla det till sexualitet. isf vore det ju inte helt orimligt att barn även förstod skillnaden mellan tjejer och killar i ung ålder (på ett sexuellt plan)? eller skulle det vara en inlärningssak då menar du? knepigt det här, hur vet man att det är på ett sexuellt plan och att barn inte bara utforskar kroppen? jag menar, om möjligheten till att genomföra sexuella aktiviteter och känna sexuell lust samt kåthet inte finns, ligger det då verkligen i barns natur att ha en sexualitet?
Priyan jadu, det var en bra fråga. vet inte vad jag ska svara på det dock. men jag tror verkligen att kåthet finns. eller jag VET eftersom jag själv var väldigt kåt när jag var runt 9-10 år gammal, och att man har hört av vänner att det är normalt att man är det.
go with the floooow
Sorry jag är bäst på att upprepa mig utan att komma ihåg att jag redan gjort det
go with the floooow
metamorphose: jag har inga riktiga minnen av min barndom på de punkterna. jag har antingen inte haft några sådana upplevelser eller så har jag duktigt förträngt dem. man kan ju undra vilket. :) intressant vilket som ändå, det känns ju inte helt orimligt ändå att någon form av sexualitet kanske finns med redan vid födseln. vi kan ju tex simma redan som bebisar och inlärningsförmåga finns vid födseln osv. men ändå... svår fråga no doubt. har det gjorts någon forskning på området? vore intressant att få veta. en tanke som bara kom just nu rent spontant vore ju att om småbarn har en medfödd sexualitet, hur reagerar då egentligen en liten flicka som följer med sin pappa in i herrarnas omklädningsrum på ett badhus? eller en liten pojke som följer med sin mamma.
metamorphose: Som Priyan är inne på.. Kan det inte bara vara så att vi som vuxna lägger sexuella aspekter på det som barnen gör och tolkar det utifrån perspektivet att småbarn just skulle tänka och känna som vi gör? Utan att ha någon egentlig inställning till om småbarn har sexualitet (och det beror ju också på vad man menar med sexualitet) så känns det som en väldig risk att vi gör det. Om vi säger: "Kolla små barn har sexualitet, han tog sig på snoppen" så är det ju egentligen kanske bara vi som lägger något sexuellt i det? //NickeMannen
....och på det viset lär vi barnen att det är en sexuell handling och vips så ökar vi barnens medvetenhet angående sex och så bidrar vi indirekt till att det kryper ner i åldrarna...
sj va man 13
Eh hallå, minns ingen dagis? Det var för fan en sex år lång orgie!
Skåne!
Klart fan.. de flesta förlorar fan oskulden innan 15.. eller många iaf
masturberade i sexan mellan legolekandet:D
Subdominant_: Öh, nä? //NickeMannen
Mabande P29, lagen säger faktiskt att ungdomar under 15 inte får ha sex. De får inte ha sex med någon äldre/yngre/i samma ålder. Det är helt enkelt olagligt att ha sex när man är yngre än 15 år. Och den lagen kom till för att skydda barn från att bli sexuellt utnyttjade, och för att det ska bli lättare att sätta dit dem som uttnyttjar dem. Har man haft sex med någon under femton år oavsett om hon/han är med på det är det olagligt. Och då kan inte utnyttjarna komma undan.
Man föds med sexlust och man dör med sexlust. När barn har den kallas den för lustkänsla/libido, och den stimuleras genom att sugreflexen. Sen så upptäcker barn sitt könsorgan vid typ 1,5 årålder och då sitter de och pillar där ett ganska bra tag, för att det är skönt. sen vid typ 13årsåldern utvecklar man en vuxensexualitet, alltså sex som vi ser på det, knulla.
om man ska tro på freud vill säga.
NickeMannen Du sa inget som var fel :D Hence mitt andra inlägg.
i 5an kom sexlusten!
Minns att min bror sa till mig att han hade träffat en 13-årig tjej när han jobbade som hade haft trekant. Det är väl lite att ta i kanske...
Yeah!