I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Sexlust innan 15.

Övrigt - Blandat

2006-11-21 15:46

Sexlust innan 15.

Dessa dar

Allt nästan sjunker ner i åldrarna mer och mer hela tiden det vet ju alla.
Alla hoppas jag nu vet att det har kommit en "ny" lag för ett tag sen som gör att det är olagligt att ha sex när man är under 15 år och det spelar ingen roll vad det är för omständigheter det rör sig om. Det är olagligt och det kan bli våldtäkt mot barn sexuell utnyttjande av underåring osv. osv. Men det är inte det jag vill komma till utan istället se är det hur många har egentligen en sexualdrift ett sexliv innan man är 15 + ? Tänk att personerna inte ens har börjat i gymnasiet. Så var det inte på min tid i alla fall. Hur är det idag är det som alla säger att till och med sexlusten har sjunkit ner så lågt att 12-14 åringar är kåta och har sex med varandra fan när jag var så liten lekte jag med lego. Ska inte barn få vara barn. Eller vad är det som gör att så många små faller för grupptryck och annat och barn längre inte får vara barn.

Så jag släpper ordet fritt.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-11-21 15:49
vissa blir mognare fortare än andra.

jag själv väntade med min sexdebut, jag var 16 bast förlorade oskulden med en tjej jag var tillsammans med i 2 år, hur nöjd som helst över det, men man skall inte "tvinga" folk att dom skall vänta med deras debut,  jag tycker faktiskt det är deras grej, ingen annans

trots allt det är ju bara sex? om det är på bådas villkor så är det ju egentligen bara en bagatell tycker jag.
http://www.sthlmmd.se

2006-11-21 15:50
fridge: kunde ju faktiskt inte sagt det bättre själv

2006-11-21 15:52
Det är kul att knulla! Låt barnen få knulla för bövelen! =)
Barn gillar att ha kul! =)
Som dröm var den vacker att få!

2006-11-21 15:54
fridge: *kramar*
michaela: jo så kan man också lägga fram det,

2006-11-21 15:59
Jag var rätt sen med det mesta, men visst fan hade jag sexualdrift på högstadiet, åtminstone andra halvan. Det behöver ju dock inte nödvändigtvis betyda att man är mogen nog att hantera ett sexliv.
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår

2006-11-21 16:04
Sexlust hade man nästan som blöjunge för fan.. Men det var inget man gav sig in på.. men nyfiken var man.
Vid 12, 13 årsoldern kunde man faktiskt vara kåt då och då eller var jag bara extra snuskig som liten? HAHA!

2006-11-21 16:08
ta inte åt dig ifall du är en tjej men va fan!

var hade du dina bollarjag vet folk som gjorde massor i den åldern och alla kände inklusive mig själv att man hade ett svärd i byxorna dagen lång och när man vaknade

2006-11-21 16:12
en snubbe surfade porr på min dator när jag var nio år gammal, men han har nog fortfarande inte haft sex vad jag vet, vid 20 års ålder.
http://www.earforcefm.blogspot.com

2006-11-21 16:15
Civish
* "Alla hoppas jag nu vet att det har kommit en 'ny' lag för ett tag sen som gör att det är olagligt att ha sex när man är under 15"
- Eh, va? Det är väl snarare så att det är olagligt för en person över 15 att ha sex med någon under 15. Två 14-åringar kan fortfarande frivilligt nuppa med varandra utan att dömas för våldtäkt.

* "hur många har egentligen en sexualdrift ett sexliv innan man är 15 + ?"
- Sexdrift finns hos många från att de börjar närma sig puberteten, hos en del så finns det även en sorts sexdrift från långt innan dess (mer åt "oj vad det var skönt att gnugga sig mot nallen" än "måste koppla ihop min grej med hans / hennes grej").
Ett sexliv innan 15 hoppas jag att de flesta väntar med. Det är ett ytterst fåtal som är intellektuellt mogna nog att hantera det i den åldern (är i och för sig fortfarande ett gäng som inte kan hantera det bra när det fyllt 30).

* "vad är det som gör att så många små faller för grupptryck och annat och barn längre inte får vara barn."
- Du sa det själv: grupptryck.
Eller för att vara lite mer omständlig kring det hela: samhällets fixering vid kroppen som ett sexuellt objekt gör att ungarna också börjar göra det.
Ungar vill alltid leka vuxna och med de utsuddade gränser som finns nu så vet inte föräldrarna att det är okej för dem att säga nej till att 7-åringen vill ha string och stayups (extremfall, hoppas jag).
Finns alltid något småglin som hävdar att de haft sex och då börjar ju kapplöpningen om att inte vara sist ("alla andra har ju haft det"), så en del har det garanterat p.g.a. trycket...

10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;)
Mabande In The Park - once in a lifetime, baby
Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda

2006-11-21 16:16
Men hallå, asså porrbilder kollade man på som blöjunge, det var man nyfiken på långt innan man började knulla på riktigt.
Man hade ju fantasier och skrockade med polarna i sandlådan om sånna grejer..

2006-11-21 16:22
Man hade ju fantasier och skrockade med polarna i sandlådan om sånna grejer..

"örn örn örn!! min rallysupermegabil är så mkt snabbre än din!! förresten, tänk dig o fista dendär dagisfröken? höhö."

HAHAHAHAHAHA

2006-11-21 16:27

Fista fanns inte när jag var liten iaf...

2006-11-21 16:27
hahahaha

2006-11-21 16:30

<14..Inte bra
15> Bra

2006-11-21 16:31
ASUL

no shit?

2006-11-21 16:38
fall de e me nån som man tycker om o e lika gammal som så går de vel an nder 15 men fan en 13åring o en typ 16 åring tycker ja e sjukt fel iallafall o sånt hender veldigt ofta

2006-11-21 16:58
Ni kan ju inte mena seriöst att små tjejer 12-14 år inte faller för grupptryck ? Så vet man verkligen vad man vill när man är 12-14 år ? Man är ju hur liten som helst årskurs 6-8 an. Vet man ens var man vill då osv. Själva grejen med lagen är att skydda barn under 15 år för andra och för sig själva. Har ni tittat på er i skolkatalogerna och sett hur ni ser ut osv. Jag hoppas ingen lever kvar i samma värld som då.

Ps barn ska ju fan inte knulla. Barn ska vara barn,

obs endast åldern -15 för över 15 så är det mer okej fast iofs är det inte så många då som är redo för sex heller samma sak med massa 18 åriga fjortisar på krogen som inte ska dricka något alls.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-11-21 17:01
killarna är alltid kåta, tjejerna däremot i den åldern är fjortisar och fjortis åldern börjar vid 13, supa röka o knulla!
www.gbg031.se

2006-11-21 17:11
man blev nog kåt ganska långt innan femtonårsåldern skulle jag tro..

2006-11-21 17:11
Jag säger så här. Ni är pappor eller mammor till ert barn.
Kille tjej skit samma kön som kön båda lika mycket värda.
Är i 12-14 års åldern. Berättar att hon han har haft sex med en äldre person och gjort västa grejerna tv1000 stylish skulle inte ni bli rädda då ? Eller skulle ni släppa tillbaka ert barn till den personen igen ?

2006-11-21 17:13
jag förlorade min oskuld när jag var 14. va väl inget mer med det? Vadå grupptryck?
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced

2006-11-21 17:22
Jag var i ett seriöst monogamt förhållande när jag var 14 år. Jag vet inte vilken värld du levde i men vem satt och lekte med Lego när man var 14? Vi var ute på "discon", battlade dansare (sluta skratta), hookade med tjejer och allt var jättespännande. Första brösten, första kyssen, första allt.

Jag var redo, seriös och mycket ärlig mot mig själv och min flickvän när jag bestämde att jag var redo för sex. Jag hade kunnat göra det tidigare men jag kände mig inte redo, så det är väl subjektivt. En del hinner bli 17-18 innan de känner sig redo.

Det har ju både med den fysiska och den mentala utvecklingen att göra, alla är olika så du kan inte utgå ifrån att alla gör fel bara för att du var en Legonörd ;)

Men jag förstår din poäng, många känner sig pressade. Killar vill vara coola, tjejer vill ha bekräftelse och gör saker de inte är mogna för.
http://www.LQP.se - The Portal To Self (ehm, myself, that is)

2006-11-21 17:56
hmm skummade igenom snabbt bara men läste ngt i stil med "det spelar ingen roll om man e 11 eller 25" och ungefär "låt barnen knulla=)"
NEJ.
vi ska inte låta barnen knulla.barn ska inte knulla det hör man bara på meningen.Barn är barn och barn ska få vara barn barn. Visst sen om ngn är 14 eller 15 det känns mer som en siffra. men 11?hoppas det var ett skämt. en 11 åring kommer inte i ett naturligt läge för sex, det är en mkt absurd situation som upsstått om ett barn på 11-12 kommer till sex.

2006-11-21 18:52
Civish P18

shit yao, lekte du med lego när du var 14, var kommer du ifrån?

2006-11-21 18:57

Lego äger

2006-11-21 19:09
hehe
jag ville lätt ligga när jag var tolv fan fast det är ju lite äckligt med tanke på vilken liten skit jag var...

2006-11-21 19:11
att barn inte har en sexualdrift innan de fyller femton tycker jag låter som en fantasivärld påhittad av moralister.
jag vet jävligt många som fick sin första orgasm på egen hand i dagisålder, och även om den inte var så starkt knuten till en sexualitet, så utvecklades den inte långt därefter, även om den var långt ifrån en vuxens. hur mycket det än retar en att fjortonåringar har ett sexliv, så behöver inte det betyda att det är skadligt för någon inblandad.

put lube around uranus, bitch, i'm fucking out of this world

2006-11-21 19:19
för 12 år sen var jag 12 år... då hade vissa redan klurat ut det där med sex (jag hade det inte kan jag dock ärligt säga, trots att jag nog hade den fysiska förmågan), jag ser det inte som särskilt märkligt egentligen... det kommer vid olika ålder för alla. däremot hur många det sen är som är mogna att hantera allt vad sex innebär vid den åldern, det är ju en helt annan sak.

dock så håller jag med om att pressen på att bruka sex tycks ha gått ner i ålder, och det om något är ganska allvarligt i sig.

2006-11-21 19:29
det finns ju sexlust å sexlust... jag onanerade i lågstadiet... däremot så dröjde det en massa år innan jag började tänka på fitta...
What would macgyver do?

2006-11-21 19:30
pilsner:
vad f-n tänkte du på när du onanerade då? dicks? 

2006-11-21 19:36
Är det ok att dra på en 13åring i stjärten då?
det är ju bars sex... Låt barnen ha kul!!

2006-11-21 19:40
Började runka när jag var 9-10 kanske? Konstigt, Itnefan vet jag, jag tyckte det var skönt. Dom flesta tjejer jag känner nu förlorade oskulden när dom var 13-14 och är idag helt nöjda med det. Det hade jag också varit men jag fick tydligen vänta lite. Det gör mig ledsen.
http://soundcloud.com/80scrackpolo

2006-11-21 19:59
weiner P17

det är nog inte meningen? enligt vem eller vad? enligt dig?

2006-11-21 20:19
hmmm läste precis om barns sexualdrift i utvecklingspsykologin och nu för tiden är är det bevisat att man föds med en sexualdrift och Sexlust. Man har även bevisat att spädbarn kan få orgasm. Det är också vanligt för barn i 3-9års ålder att onanera/hyperonanera. så visst har barn under 15 en sexlust, Sen om man bör ha sex innnan 15 år är väll egentligen en individuell fråga.?

p.s. USA är det enda "västerländska land" där psykologerna/forskarna inte  tror på en sexuallust förräns i/efter pubertetern..(källa; Askland, L., & Sataoen)

2006-11-21 20:25
hah! när eran tolvåriga unge kommer hem med ett eget barn lär ni inte vara lika liberala!

2006-11-21 20:30
weiner P17

nä: fulla barn är ju inte bra. barn ska inte ha tillgång till alkohol. alkoholkonsumtion kan hämma utvecklingen.

2006-11-21 20:30
Såg just dokumentären "Barn som föder Barn".
Själv var jag 13 och hon var 14 när vi hade roligt första gången.. vi är fortfarande tillsamans och har ett fantasktiskt sexliv tillsamans, efter som att vi känner var enda liten kroppsdel av varandra.  Jag skämms fanemej inte över det..

Så länge båda partnerna är med på det hela så är det totalt helt ok. Visst, det kanske är lite överdrivet i åldern -12 men vafan.. barn utforskar..

Cheers
Minnerna sitter på skorna
-------------------------------
vi alla var toys någon gång..

2006-11-21 20:31
Sex har väl mer än bara kåthet att göra? Det är ju oftast starka känslor och tankar iblandande? Lagen finns ju för att skydda barn, för jo man är ett barn när man är under 15 från att bli utnyttjade. Låt barn vara barn, och låt dom få utforska sin sexualitet på egen hand och i den takt som känns bäst för individen.

2006-11-21 21:35

Men är det okej att bryta lagen bara för man känner för det och är lite sugen ? 15 år är ju gränsen då ska man väl hålla sig.

Inte fan ska en 14 åring köra mopped och en 15 åring övningsköra bara för han känner för det och att det är någon lust känsla.

Är det någon gång rätt att göra ett brott lagligt och göra det legetimt ?

Så då är det okej för era barn som ni kommer ha ifamtiden att ha sex när de är mellan 12-14 år? Att ha sex med någon som är äldre kan få könsjukdomar och hela kittet och barn o shit.

Är det rätt bryta någon lag för en känsla.

Jag e fett sugen att bli rik ska ja gå och spränga en värdetransport med lite deg och en 7.62 mm bössa på ryggen eller ?

Skit samma om man får sin orgasm när man är liten eller så det är ju hormoner som kommer och går barn ska ju fortfarande vara barn . Det finns ju en ålder för att det ska finnas en ålder för att skydda människor. Annars kan vi väl lika bra ha 14 på krogen och 13 på B körkort.

Ni kommer hamna hos soc när era barn föds om ni tar hand dom like crap.

2006-11-21 21:38
Vad jag vet brukar sexdriften infinna sig strax efter att puberteten har kickat igång, det varierar dock givetvis från person till person... men att bli förvånad över att kids under 15 har sex? o_O Det var ju inte ens förvånande när jag var i den åldern :)
Look with your own eyes - See with your own mind

2006-11-21 21:41
Michaela
Sluta vara sådär frispråkig och sexuellt frigjord, barn ska inte knulla. Dom kan få fler barn som får fler barn osv. Det blir som de ryska dockorna du vet, fast det tar aldrig slut, snart är det bara massa barn överallt, vem ska bli statsminsiter då? Om alla bara bara lekte jämt skulle ju samhället falla ihop.

2006-11-21 21:43
Jag blir inte förvånad över det. Jag blir upprörd av det att folk ska alltid hålla på att skynda sig fram till grejer bryta lagen.
Och jag menar jag tror inte direkt 12-14 åringar har så mycket annan info än lite från skolan och porrfilm. Så då blir det lätt det hära spruta i ansiktet och svälja sperma och hela skiten.

Som min svenska lärare sa en gång i tiden.

14 åriga tjejer ska inte svälja sperma och få facial i ansiktet. De ska vara unga de kan inte välja det , de vet ju inte ens vad som händer eller va fan en bitestikel är eller vad en prosta är och hur allt fungerar. När man är gammal och vuxen och har en egen idelogi kan man välja vad som är rätt och fel inte när man går i högstadiet och alla hormoner bara flödar.

Sen blir jag så lack på när tjejer är med killar när de är under 14 år sen ska de vilja och allt sen hålla på och anmäla sen när han "taggar eller han gör slut" Sen så blir det ledsna ba oj bilderna på mig är ute på nätet bölar va fan ska jag göra. 1 ta inga bilder 2 låt fan inte någon annan ta bilder på dig.

2006-11-21 21:47
priyan
vet inte om jag tänkte på så mycket alls... kanske tänkte på fitta... minns inte... hade hur som helst inte kommit in i stadiet där jag såg mina kvinnliga klasskompisar som nånting sexuellt...
What would macgyver do?

2006-11-21 22:13
Vadå att sexualdrift inte existerar innan puberteten!? Jag var var kåt som fan och ville knulla redan som 10åring. Hade fan inget med grupptryck att göra heller. Dock så är det ju lite weird om man som 10-11åring har sex men när man närmar sig 13-14 så är det ju inte konstigt överhuvudtaget att man har sex, bara ovanligt.

14 åriga tjejer ska inte svälja sperma och få facial i ansiktet.

Av vilken anledning tror du man som 20åring gör det? Antagligen av exakt samma anledning som dom som är under 15. Jag har inte den blekaste aning om vad en bitestikel är och jag jag vet knappt vad prostata är heller. men bara för att jag inte vet sånt så betyder det ju inte att jag inte är mogen för sex. knulla på så länge både parterna är glada så är det fan helt rätt!
SUCK SHAFT

2006-11-21 22:28
När man är äldre så har man en relation till mycket mer än som en person som inte ens har gått ut högstadiet. Man har ingen livserfarenhet eller saker att relatera till vad som ska vara rätt och va som ska vara fel. När man är mindre så kan man inte ta hand om sig själv därför har man en målsman och så man har förhoppningsvis 2 st föräldrar som tar hand om än och berättar vad som är rätt och fel.  Jag tror fan inte att någon föräldrer säger till sitt bra ha sex innan 15 års ålder om du är sugen gör det gör det osv. Och anledningen till att man kan ta ståndpunkt när man är äldre till det dära med att svälja och få facial är att då kan man skilja mellan allt rätt och fel man är mogen nog att ta hand om sig själv har förhoppningsvis körkort,bostad,fast jobb osv man har sett en helt annan världn en en 12 åring som inte ens vet vad en bostadsrätt är.

2006-11-21 22:42
Asså lägga sig i innan dom är 15 år måste man ju egentligen göra för det är inte bra. Som det står i lagtexten att man kan inte samtycka till det. Alltså jag tror inte att de vet vad de vill och ej hur kan man veta det när man är så liten. Jag tror inte en 12-14 åring uppskattar det eller får något utav det och jag vet inte rikigt. Jag tror inte de har en sådan relation till det och de e ju för fan sjukt att folk under 15 vet vad och hur man gör sont. haha fett läskigt man vet inte om man ska skratta eller gråta.

2006-11-21 22:43
civish:
hur ser du på att -15 har sex med -15?

pilsner:

jag förstår hur du menar, tycker bara det var lite lustigt formulerat. :) jag ber om ursäkt om det framstod arrogant eller nåt, jag borde ha klämt in en smiley ser jag nu. :/

2006-11-21 22:45
Samt något som jag kom på nu är något verkligen sorligt.
När man har gripit en person och tar in den i rummet "kön kvinna" har aldrig dock hänt en man har gjort de. Får man ofta sjuka erbjudanden för att inte kontakta vårdadshavare och annan myndighet. DET ÄR SORLIGT. Erbjuder sig själv och typ va ska man säga säljer sig eller bjuder bort sig själv. Fy fan

2006-11-21 22:47
Jag tror att det är en del som faller för grupptryck när det gäller sexuala saker.. och våran värld är allt mer sjuk idag och sex är inte lika "tabu?" som det var förr, idag ser man sex i allt :s Reklam/kläder/nyheter.. jag är faktist inte förvånad men det är inte rätt däremot att börja med sex innan man är iaf 15 år.. wtf jag är snart 20 och fortfarande oskuld men fick fick nog sexlusten vid en 15-16 om jag kommer ihåg riktigt, men inte tidigare än 15.. Barn ska förfan vara barn och låta saker komma när dom ska komma!! inte för att det är ballt eller coolt vilket många i dagens läge tror
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden?
* Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk.
* Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."

2006-11-21 22:51
2 st 12-14 åringar och båda vet vad det vill så de kan ju funka lix de klart men jag tror inte direkt mogna för det men hey alla mognar olika snabbt endel kommer i puberten snabbare än andra många med utländsbakrund som jag kommer ofta snabbare in i det än andra. Men jag tror att majoriteten är inte mogna för det annars skulle det inte ha en lagstiftning på 15 år då skulle de väl inte ha någon lagsiftning alls och bara släppa allt löst och ingen mer byxmyndighet. Jag är orolig för dagens ungdomar att dagen efterpiller ökar och sjukdomarna sprider sig och ungars okunskap. Jag tror att de finns en fåtal % som är mogen och kan ta vara på sig själv vid den åldern samma sak att många är nog mogna av köra bil och få körkort när de är 16 allt e ju inviduellt men man måste tänka över det stora hela. Om inte ens 18 åringar kan sköta sig på krogen hur fan ska 12-14 åringar sköta sex.

Och ingen har ju sagt hitils i den här tråden. Ja ska säga till min dotter son att ha sex innan 15 år att uppmuntra till det eller så och ingen skulle ju bli glad av att en 12-14 åring kommer hem pappa vet du jag fick ett Ansiktsprut idag och det var jätte mysigt och jag är med barn också o ps jag har gonore syfilis klamydia och jag har något som börjar lika herpes också. Godnatt jag älskar dig pappa o mamma