I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Sexlust innan 15.

Övrigt - Blandat

2006-11-21 22:59
Jaja det helt klart men jag tycker fan synd om människor och vill deras bästa. Jag är ju ingen egoist jag vill människorna det bästa man kan ju inte bara skita i sina medmänniskor.

jag gjorde slut med en kompis en gång för hon gång på gång fuckade ur det dära med sex och grejer. Kan ju dra historien här så ni fattar hur SJUKT folk de finns där ute.

Hon har sex med någon randomkille tar hennes oskuld bla bla bla ja ba okej ta de försiktigt bara så de inte blir något dåligt och så lova mig det.

sen hon berättar hon har haft sex med någon anna kille i skolans gym ja ba vah ? vem fan var det osv? hon ba nej jag vet inte osv. ja ba shit du mår int ebra aså du måste skärpa dig gör inte om det.

Hon ba jaja okej nej nej förlåt jag skäms och grejer.

Sen kom den sjukaste mest äckligaste grejen som jag har hört när det gäller frivilig sex.

Hon sitter på pendeltåget en kväll och börjar prata med en man. Mannen är en sydamerikan som mig fan va bad :(

Hon är 14-15 års åldern nu mannen är ungefär i 25-30 års åldern.
han frågar vill du komma hem til mig och ha sex med mig i min villa typ.

HOn ba ja .
sen alla detaljer och shit säger hon

ASÅ JAG DOG jag kasta ut henne ur mitt hus sen har jag aldrig sett henne.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Moderator

2006-11-21 23:06
Civish  Så om två personer personer som är typ 14 och är riktigt mogna och har pratat igenom det ordentligt vill ha sex så ska de inte få det för att lagen säger det? I det här läget känns det verkligen inte som att lagen ska ha något att säga till om saken.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick

2006-11-21 23:08
Civish P18

Kompis, du är 18, vadå 'din tid' ? 3 år är inte en generation.

Sä länge båda är villiga och lyckliga med att "do it" så let go liksom! Damn, jag hookade jenna jameson när jag gled i pampers och innan jag fått tutten ur munnen fan.
soundcloud.com/brormusk/sets

2006-11-21 23:08
"alla vill ha sex och njuter av det och gör det bara för sin egen skull"

Tro mig alla vill inte tro mig.

asså lycklig ? av att blöda eller ? fucking shit aså

o ja många har sex för att få bekräftelse samma sak tjejer lägger ut massa bilder på snyggast på sina string och börst jag vet inte vad och msn camar och strippar och onanerar.

jag vet fan 14 åringar som har såld blowjobs för 500 kr till torskar.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-11-21 23:12
Sluta vara en sån moraltant, dom flesta (vad jag vet) blöder lite granna iallyfall när dom torskar oskulden. 

Men okej tjejjer kanske inte är helt utvecklade i den åldern, och är.. hur ska vi definera det? 'trånga' men wtf? tror du då en kille har värsta king dingaling big dick när han är i samma ålder?

det är ju till o med bevisat att tjejjer är före killar i utvecklingen.
soundcloud.com/brormusk/sets

2006-11-21 23:15
Schri P2

Haha jag e lika mycket 18 år som du är 2 år din sucker

O jag heter också KEKE shit det här e WHOA

2006-11-21 23:16
Schri P2^^

haha du kunde inte läsa heller va ? hon hadde tyckt 2 killar innan. du e verkligen 2 år kan inte var bröstmjölk du fått i tutten alla fall.

2006-11-21 23:20
Men jag antar att ni är sonna killar här på who som skulle tacka JA till alla erbjudanden om sexuella tjänster på arbetstid med den gripne i rummet eller ?

2006-11-21 23:21
slipmat P1

märker du inte  direkt så seriöst. Men hur många under 15 år är sexiga och halvanaka på mtv och trånar efter allt ? har du missat hela temat eller ? under 15 år ? shit folk e dumma i huvet här 4 real.

2006-11-21 23:22
slipmat P1

Haha hon mår ju psykist dåligt och fan mig en ful än också man ser ju 100% att hon e besatt av 666 luficer

2006-11-21 23:23
visst, jag håller med.. men att skriva som så att det är en "lag".
folk bryter mot lagen dagligen, det går knappt inte att leva en dag utan att bryta mot en lag.. Viss, att knulla någon är ju mer än att köra för fort med bilen, men vad i helvette, barn mognar totalt olika fort..

Exempel:
jag känner en som är 187 cm, odlar skägg, ser i allmänhet ut som fan MEN, han är mogen och går i 7an! Sen vet jag en som går i 1ring och inte har kommit in i pubiteten.. alla mognar olika fort, så man välljer nog helt själv (tillsamans med partnern) när man vill ha sex för första gången..

Själv är jag tillsamans med en tjej som är äldre än mig.. vi hade sex första gången när jag var 13 och hon 14.. vi tyckte att det var rätt för vi kännde varandra välldigt bra då.. jag kanske mognade tidigt..

Jag kommer också ihåg när jag var mindre och gick på dagis.. Min bror hade lärt mig hur man runkade och sa att efter en stunds "runkning" skulle det kännas skönt. Jag som var lika nyfiken som alla andra barn, testade detta en dag på dagis inne på toaletten, en lärare kom in på toan o såg mig stå där och frågade vad jag höll på med, jag svarade nöjd "runkar". mamsen och pappsen sa bara tt jag skulle vänta tills jag blev lite äldre. jag tyckte att det var skönt så jag fortsatte med det när jag kände för det.. so what?
jag tyckte det var skönt, det är ju inte så som droger eller nått, men kännslan av att få orgasm är jävligt skön (som förhoppningsvis du vet).
            och nu när jag har flickvän, det är jävligt skönt att få orgasm med någon man tycker välldigt mycket om.

även om man är under 15 så kan man mycket väl vara kapabel till att ha sex.

FUCK THE LAW, ceep on fuckin´ ffs!

Cheers
Minnerna sitter på skorna
-------------------------------
vi alla var toys någon gång..

2006-11-21 23:23
slipmat P1

Du måste ju läsa det har jag skrivit ovan att tjejer erbjuder sexuella tjänster för att komma förbi en torsk och anmälningar när de har begått brott.

2006-11-21 23:29
ah jag hoppades du var ironisk :D

2006-11-21 23:30
"Haha hon mår ju psykist dåligt och fan mig en ful än också man ser ju 100% att hon e besatt av 666 luficer"

haha klockrent =)
"Jag hatar inte mycket, men när någon uttalar whoa fel, börjar jag hata den personen." - Dr.Octagon

2006-11-21 23:36
Man måste ju bry sig om anndras problem för annars så dör vi ut.

2006-11-21 23:42
slipmat P1

För folk som inte förstår. De ju de själva grejen. För 12-14 åringarnas föräldrar verkar ju inte bry sig eller veta vad som händer och ta sitt ansvar. Jag läser vad folket skriver de blir ju problem och de kan ju ge men och psykiska besvär iframtiden.

2006-11-21 23:50
slipmat P1

De funkar ju inte att blunda för verkligheten. Då kan vi lika gärna blunda för allt annat som inte hör till ämmnet i världen mobbning krig svält våldtäkter osv ? fettma och alla andra problem som finns och folk blundar inte.
Polisen och åklagarmyndigheten verkar inte "bry sig så lite angående allt det hära "

2006-11-21 23:55

Jag hade sexlust i 3:an

k1337oris

2006-11-22 00:08
När jag gick i 3:an på lågstadiet så fanns det en "klubb" i en paralellklass som gick ut på att medlemmarna knullade med varandra.

Lite sjukt när man tänker på det såhär i efterhand.
Dagisbarn hittat! Återfås mot beskrivning. MVH Personalen på Kristallen

2006-11-22 00:13
Jag blev av med min när jag va 12 med en tjej som jag var ihop med ett år..
"det går aldrig och går det - ja då går det åt helvetet i alla fall"

2006-11-22 00:27
ehhh..klart som fan man var kåt när man var 11-14..då var de ju som värst för fan!

2006-11-22 01:46
Civish P10

vad menar du med "bryta mot lagen"?

byxmyndig
put lube around uranus, bitch, i'm fucking out of this world

2006-11-22 02:28

Ja olagligt.

2006-11-22 02:48
föreslår då att du läser i länken. det är nämligen inte alls olagligt att ha sex innan man fyllt 15.

2006-11-22 03:48
orkade inte läsa igenom allt.
men fan. ifall nån ska kunna åka dit på det måste ju ena anmäla den andra. är båda mogna ena 15 andra 14 så är det väll bara att hoppas att den som är 14 ångrar sig.

hela poängen med lagen är ju att den ska skydda 14åringar som blir lurade till sex. vare sig det beror på att lite är lite segt funtade i skallen eller om de är påverkade av något.

altså, låtar man bli att supa ner en 14 åring och dunka henne eller lurar nån iqbefriad lirare att det botar hennes sjukdom så är det ju lungt. rent teorektisk iaf..
mest en kul grej...? (känns barre bus)

2006-11-22 09:09
Det är inte olagligt att ha sex när man är under 15, så det finns ingen lag att bryta. Man är ju för övrigt inte ens straffmyndig. Lagen handlar om att det kan vara olagligt att ha sex med någon som är under 15 om man själv är över.

Angående vad Cluny påpekar så finns det ett snitsigt undantag från regeln, ifall det är liten skillnad i ålder och även i fall där det är liten skillnad i fysisk mognad om jag inte minns fel. En 15-16-åring kommer inte torska för att ha sex med sin ett eller två år yngre flickvän om det är ett normalt förhållande.
"jag har fin hår. som en waterfall."

2006-11-22 09:17
Haha Civish man bryter inte mot någon lag ifall man har sex innan man är 15, det är bara en statlig rekomendation, inte en lag.

Däremot kan man fällas om man är över 15 och har sex med någon som är under.
www.myspace.com/republik16 jaynez mannen

2006-11-22 09:46
Helvete vilka idioter det finns på whoa alltså.

Civish är nog den enda vettiga jag har sett hittils. Big up!

Boogey & Snorty

Ni har inte hört talas om den nya våldtäktslagen? Nej, jag märker det. Idioter.

Iklädd lappmössa höjde Skellefteås lagkapten Hardy Nilsson SM-bucklan inför 12000 åskådare i Scandinavium och miljontals tv-tittare.
Äntligen fick Skellefteå AIK sitt första SM-guld i ishockey!

2006-11-22 10:43
luthgr3n

Du får gärna peka på var jag har fel i det jag säger istället för slänga dig med skällsord. Innan du gör det rekommenderar jag dig att slänga ett öga i brottsbalken, "6 kap. Om sexualbrott". Paragraf 5 och 12 kan vara av intresse.

Det kanske helt plötsligt visar sig att allt sexuellt umgänge med personer under 15 inte rubriceras våldtäkt och att det inte är ett brott alls "om det är uppenbart att gärningen inte inneburit något övergrepp mot barnet med hänsyn till den ringa skillnaden i ålder och utveckling mellan den som har begått gärningen och barnet samt omständigheterna i övrigt."

2006-11-22 10:47
Paragraf 5 och 14, inte 12, ska det vara.

För övrigt vill jag ännu mer gärna veta hur ni får det till att den minderåriga i fallet skulle utföra ett brott genom att ha sex?

2006-11-22 10:49
boogey

Det kallas ignorans. Man slutar läsa när man hör att det är olagligt att ha sexuellt umgänge med folk under 15 år och istället för att ta reda på under vilka premisser det gäller så fantaserar man vidare om att det är sjukt att två 14åringar begår brott om de har sexuellt umgänge.

2006-11-22 10:56
Då har jag missuppfattat. Trodde att lagen innebar att ingen 15+ fick ha sex med en -15. Ursäkta för det.

Amfetaminpsykos

Ignorans javisst, men ingen har sagt (vad jag har läst, dock bara skummat tråden) att det är olagligt att ha sex mellan två 14åringar. Sjukt är det däremot. Barn ska vara barn.
Iklädd lappmössa höjde Skellefteås lagkapten Hardy Nilsson SM-bucklan inför 12000 åskådare i Scandinavium och miljontals tv-tittare.

2006-11-22 11:13

Men man kan ju inte straffas innan man fyller 15, sa lite jobbigt att ha nat som ar olagligt for dem da.

"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.

2006-11-22 11:19
jkstr

Självklart är det skillnad på hur mogna olika 14åringar är. Vissa kan vara redo för det men långt i från de flesta. Och jag vet att många har jävligt stark sexlust i den åldern, men borde inte Lena Handén räcka och en gammal jenna jamesonrulle räcka för att tillfredställa de flesta? Och ett par som verkligen är mogna för sex i 14årsåldern kan väl gå för sig, men det skadar ju aldrig att vänta.

Är nog bara nojjig kring detta då lillsyrran som är 14 har kille och jag bara ser rött då jag tänker mig vad jag höll på med i den åldern.

Och ja, en 20åring med en 14åring är bara plain nasty..

2006-11-22 11:24
Haha jepp. Och det hjälper ju inte till saken att festandet har börjat och att min gamla umgängeskrets härjar kring 92or.

Men det löser sig väl, hon vet vad som gäller. :)

2006-11-22 11:32
haha som att det skulle vara förbjudet för två 14åringar att ha sex med varandra

vilket straff skulle dom få med tanke på att dom inte e straffmyndiga?

2006-11-22 13:08
Känns som att mycket av det jag skrev i mitt inlägg har antingen ignorerats av folk med inställningen "sålänge som man inget hör och ser så finns det inte", eller bara hoppats över. Borde insett att ingen skulle orkat läsa någonting som var över tre meningar långt...

Ett av de dummaste resonemangen är i alla fall "vadå grupptryck, jag hade sex när jag ville det, så då kan ingen annan ha fallit för det"...

10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;)
Mabande In The Park - once in a lifetime, baby
Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda

2006-11-22 13:43
det är inte olagligt för två personer under 15 år att ha sex med varandra i lagen mening. Men jag vet inte direkt om föräldrarna skulle bli så glada för det och föräldrarna är ju ens målsman och de har stöd av föräldra lala kommer inte i håg den skiten och föräldrarna har fan rätt att nästan bestämma vad dom vill innan barnet blivit myndig.

men för en person som är 12 år och har sex med en 16 åring så gör sig 16 åringen skyldig sig till ett brott.

2006-11-22 13:50
16 åringen gör sig skyldig till brott vare sig

De har vart tsm i 3 år.
De vill båda är kåta och sugna på varandra.
Om det har skriviet ett fucking kontrakt på att båda vill

16 åringen gör sig fortfarande skyldig till

Våldtäkt mot barn.

VART FAN VAR ALLA NI NÄR NYA LAGEN KOM I APRIL I ÅR ?

DJ

2006-11-22 13:58
Felet så många i den här tråden gör är att man inte skiljer på olika saker.. Bara för att man kan, vill och är nyfiken på något i en viss ålder är det inte säkert att man bör eller ska göra detta.

//NickeMannen  
I'm back!

NickeMannen medverkar här med benäget tillstånd av sig själv.

2006-11-22 14:03
men civish, länka till någonstans där man kan läsa om den nya lagen.

2006-11-22 14:27
håller med NickeMannen..

I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac

2006-11-22 16:52
Jag håller också med Nickemannen, fast jag tycker inte att det är fel på många i den här tråden, bara på deras resonemang.

I övrigt är min åsikt att frivilligheten, samtycket, ska regera vad det gäller sex. För att det ska fungera handlar det i stor utsträckning om att upplysa unga människor om vad sex är och inte är, samt hur man skyddar sig. På så sätt ger man människor chansen att fatta ett eget beslut som är grundat på annat än vad som känns bra för stunden.

2006-11-22 16:54
Ah så sa han inte alls, jag håller med Nickemannen till fullo helt enkelt :) Fast min åsikt är bra...typ.
DJ

2006-11-22 16:56
Erkan:

Det första förstår jag inte... Har jag sagt att det är fel på många här i tråden?

Annars håller jag med. Upplysning är viktigt och det som ska vara vägledande, men det är iofs ingen motsättning mellan det och att ha en 15 års gräns som jag tycker är bra och generellt hjälper mycket mer än den stjälper.

//NickeMannen
I'm back!

NickeMannen medverkar här med benäget tillstånd av sig själv.

2006-11-22 19:27
jag hade aktivt sexliv när jag var 13 fram till jag var 16 då tog det slut mellan mig o den tjejen, jag tycker inte det är något konstigt med det? känns det rätt, then make sum sweet loooove

2006-11-22 19:27

Eh klart man har .. jag var sjukt kat nar jag var 6,7,8 typ..misar

2006-11-22 19:33

Sexlust har man redan som bäbis. Jag skämtar inte, det är sant. Man föds med en sexuell drift..

go with the floooow

2006-11-22 19:33
Sen är man ju inte mogen för akten förns senare, men man föds sexuell på en gång
go with the floooow

2006-11-22 19:40
det betyder alltså att mammor tillfredställer sina barn på två olika sätt när dom ammar :)