I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Killar vill bara vara vänner med mig när jag är singel *snyft*

Övrigt - Blandat

2006-11-14 23:28
Penguin

Du vill ha skryta om att du e het helt enkelt, dfr gör du denna tråden =D

2006-11-15 00:02
Haha Amar.. Kanner igen det dar .. Har massa killkompisar och alltid tyckt att det var chill ... Men det stammer nog ratt mkt det dar med att i slutandan e det alltid nagon som far kanslor.. Och inte fan ar det jag ..!
det e javligt tarande till slut.. o sen forlorar man dom .. for att man pallar itnte att umgas pa samma satt nar man vet att dom typ analyserar o tanker pa ens beteende pa sant stort satt som tjejer gor .. uahh ..
men jag umgas mycket hellre me killar.. jag har javligt kul em mina tjejpolare, no doubt about it .. men i slutandan ar de me grabbarna ja trivs bast ..
 ja vet inte varfor folk envisas med att tro att jag ger dom signaler .. herregud..
ORKA vara sa sjukt chill som jag e helt enkelt

2006-11-15 00:05
amar:

Jag kan erbjuda 100% vänskaplig iaf, om det räcker?
•pave paradise•

2006-11-15 01:08
fattar inte grejen, klart som fan man kan chilla med bara en tjejkompis.. hmmm
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta?
- Det släcks.

2006-11-15 01:14
Dicecard 

Finns dock ej på denna jord att killar vill umgås med tjejer en längre tid och bara vara kompisar.

Efter ett tag så kommer det bli mer "jag skulle fan lätt sätta på henne alltså" känslor hur mycke man en vill förneka det.

så killar kan ej vara kompis med tjejer.

och tjejer kan ej vara kompis med killar om dom har pojkvän, för "killakompisen" kommer alltid vilja mer än va ni tror.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-11-15 01:15
spöket:

Förlåt...men fan vad bullshit det du säger är.
•pave paradise•

2006-11-15 02:36
Priyan, jag tar inte din "vänskaliga" invit som en diss.
Nästa gång du ser mig får du fanimej hälda och så bjussar jag på öl. Annars slåss jag.