I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Killar vill bara vara vänner med mig när jag är singel *snyft*

Övrigt - Blandat

2006-11-13 22:39

Killar vill bara vara vänner med mig när jag är singel *snyft*

Jag duger att umgås med när jag är singel, inte när jag är upptagen.

En vän/bekant frågade mig "bara du och jag, vad är du ute efter egentligen?" När jag frågade om ha nville umgås ngn dag, och göra ngt som inte inkluderade att båda är fulla.

Att umgås med folk i normalt tillstånd är viktigt för mig. Och vad är det för fel på killar när de automatiskt antar att man är ute efter ngt när man bara vill ses över en kaffe eller kolla skor på stan?

Eller min andra killkompis som skulle följa med ut på öl ikväll, när han fick veta att jag inte var pepp på att åka hem till honom sen och supa sönder mig så bangade han "var juh för trött", not like i didnt see it coming..men endå.

Är det så konstigt att jag blir ledsen över den här behandlingen?
Eller bör jag ge upp mina relationer till killar och bara umgås med dem när jag är intresserad så de får som de vill.

Varför varför kan vi inte sluta tänka med våra genitaler, och börja se över andras avsikter instället för att automatiskt anta att de är intreserade på ngt plan.

2006-11-13 22:41

Lägg ut så kanske han bjuder på fika. Inget är gratis, stumpan.

Så fontanell knullad är jag.
UTE EFTER SVENSK HIPHOP VINYL!
KOLLA MIN PROFIL!

endel människor klarar inte av att umgås socialt utan alkohol, och i dom flesta fall e jag lika dan, men jag försöker inte få mina tjejkompisar i säng.
tja e de du som e sad? du fett skÖöÖön på graffa!
kan ja få köpa en skiss av dej??..
Styleline x2

jag hakar lätt o kollar skor=O

Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta

2006-11-13 22:46
Kreativ, sålänge du inte blev lobotomerad av en penis som liten så duger du som skoshoppare.

2006-11-13 22:46
Du kan va smått skrämmande när du inte är i alkoholiserat tillstånd babe. Du känns så likgiltlig till allt. Men u is the shit när det gäller att hänga, för du har en jävla bra klädsmak, så ring mig när du vill kolla skor nästa gång ^^

2006-11-13 22:47
penguin,

bra! när drar vi?
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta

2006-11-13 22:47
Akos, masa dig till sthlm ngn dag, då.
Eller så får du ta med mig tills gbgs uteliv efter nyår.
Eftersom Sthlm vägrar ge mig hiphopklubbar får väl du göra det.

2006-11-13 22:49
Kreativ,
NUPÅENGÅNG.
Eller den dagen jag faktiskt har råd att shoppa skor.

2006-11-13 22:51
ah okej:(

Men hör av dig så drar vi!

2006-11-13 22:54
Penguin: true that!
Jag lär dyka upp lite oftare nu I guess. Kan väl inte kosta mer att åka neråt än vad det gör att åka uppåt ;P

Fast gbgs uteliv suger åsneröv!
Men sure, om vi tajmar det nångång efter nyår då jag åker ner och hälsar på så sure as hell ^^

2006-11-13 22:55

sätta sig och fika måste vara det mest okreativaste sättet att umgås med en tjej/kill kompis..

www.justdet.se - svensk hiphop

2006-11-13 22:55
Ah, fan vad kefft, jag skulle fan gärna ha fler tjejpolare som bara hängde och gjorde ordinary shit om kvällarna, inte så mkt fest etc baserat. Typ sitta och lira tevespel ihop och äta godis.

2006-11-13 22:56
DET DÄR VAR INTE SNÄLLT.
FOLK KAN JUH TRO ATT JAG FAKTISKT BRYR MIG.

>_<

hahahahhahaha! soft editering!!!

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

Dom hoppas väl på för mycket, eller så kan dom inte ens prata med en kvinna utan att ha alkohol i kroppen.
i'll make you disapear like gas in the air...

Det beror helt och hållet på vad det är för slags människor du umgås med. Men jag tror att det helt enkelt finns väldigt många människor ute i samhället som är så dumma så att dom endast tänker med sina genetalier. Om man vill komma bort från det får man söka sig till de människor som har lite intelligens.

Så jag skulle väl säga att du ska testa o finna vänner på annat håll om de du har inte är tillfredsställande.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-11-13 22:58
GAIA, när börjar vi?

Och vem säger att jag bara följer ett mönster av killar som jag umgås med. Eller plockar jag ut nålarna i stacken helt random?

2006-11-13 23:05
penguin

När du vill, hoppas du gillar fightingspel, ;)

2006-11-13 23:06
GAIA, Jag spöar dig i tekken fem.

Moderator

2006-11-13 23:08
Kanske för att varje gång man ringer dig svarar du med "Vad fan vill du?" och när man forsätter samtalet kommer "Det kommer jag inte ihåg". Ofta man törs ringa och fråga om du vill göra något då :P

Nä men du har väl otur helt enkelt. Eller fan vet vad det beror på. Du är säker på att det inte är hjärnspöken att alla killar bara vill komma in i dina trosor? Förmodligen är du det men ville ändå ställa frågan.

Sen så vill jag också spela tv-spel med penguin och GAIA.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick

Möjligt, har aldrig varit så haj på tekken... :(

Är mer åt DOA, Soul Calibur och Mortal Kombathållet. Street Fighter är för pussies. Köper du med dig lite lösgodis och chirre?

tss.. värsta är ju tjejer som är hur trevliga som helst när de är singlar och sen haffar kille och sen ser man dem inte på två-tre månader, sen dyker de upp på msn typ "I'll always love u", sen byter de till typ "sexigt kex" eller fan de nu hittar på och tadaa så kan man prata med dem igen!

2006-11-13 23:11
-verbose-, jag hatar när folk skiter i en pga pv/fv. Hänt mig med två av mina bästa vänner. Så usch, aldrig att jag skulle bli sån.

Och kaptenclaw,
jag säger alltid åt dig att ringa mig när jag är full, för jag är oftast dyngpackad är när skiljs åt. Så det räknas inte /:

2006-11-13 23:22
ni talar inte om riktiga vänner här, väl?

2006-11-13 23:29
nhoj.. nej nej mer bekanta som man slösnackar med på msn/träffar nån gång då ochdå.. gör jag iaf.

2006-11-13 23:47
Dantes, Kille jag snackade om först trodde jag ville ngt förut. Och jag sa KLART OCH TYDLIGT att jag inte vill ngt annat än vänner.
Till kille nummer två också. Men ingen av dem verkar förstå frasen "bara vara vänner".

Och ja, dom killarna skär jag av på en gång, jag har mina gränser också.

2006-11-13 23:56
värkar hänga med en del härliga muppar till neandertalare helt enkelt.

2006-11-14 00:00
Vilka dumheter, jag sitter ju och super med er sk-kärringar dagarna i ända, vare sig ni har snubbar eller inte å inte rör det mig i ryggen!;P fast på andra sidan av myntet är jag ju inte speciellt social när jag blir berusad och sitter och muttrar i ett hörn utan anledning
Not only am I not learning, I'm forgetting stuff I used to know

2006-11-14 00:27
vill dom inte va kompis med dig när du e singel vill dom väl aldrig va kompis med dig..

klart dom tänker med det bättre huvudet..
det gör vi väl alla..
cry me a river!
--> thcrew

2006-11-14 00:31
haha...om jag ska utgå ifrån mig själv så är det för att jag känner mig mer pressad att vara intressant och underhållande när jag umgås med tjejer så det blir mer ansträngande eller vad man ska säga. att hänga med nån och vara sitt totala slitna jag funkar liksom inte om det är en varelse av motsatt kön. men jag har å andra sidan utslaget på hela mitt liv inte haft så många tjejkompisar direkt...

2006-11-14 00:32
för att förtydliga, du e ledig, dom ser fittan inom räckhåll och tänker att nu när hon e singel har jag min chans att få trycka..

its a hard knock life!
cry me a river!
--> thcrew
Rappare

2006-11-14 00:37
vänner av det motsatta könet är grymt överskattat... finns inget incommon ..
it aint hard doin right, its just hard 2 succeed
i wanna live but its hard 2 breathe

2006-11-14 00:42
Låt er inte luras av patriarkatets fasad!
våldtäktsmän och djur e dom hela bunten..

Behöver bara känna doften av fitta så slår det slint för männen!
cry me a river!
--> thcrew

2006-11-14 00:44
Wolfi, underskatta inte männens förmåga att förnimma minsta lilla variation i luften.. blodhundar e deras närmsta släkting..

apor my ass, dom är iaf lite kultiverade!
cry me a river!
--> thcrew

2006-11-14 00:52
Wolfi, skönt med en ärlig man i denna förnekelsens näste!

cry me a river!
--> thcrew

2006-11-14 00:54
Wolfi P34
om en 14-åring går på en mellanstadieskola så är nog fittdoft hennes minst problem...

2006-11-14 00:59
hahahah :)
cry me a river!
--> thcrew

2006-11-14 01:00
så länge hon e blond och någorlunda välutvecklad e det väl praxis att gå i mellanstadiet som fjortonåring?

Patriarket finns överallt..
även på mellanstadiet!
cry me a river!
--> thcrew

2006-11-14 01:14
1. du har bara pajas kompisar
2. du fnaskish ?
3. intelligentare vänner skulle vara ngt att rekommendera

2006-11-14 01:19
Wolfi P34: Exotiskt!

2006-11-14 02:07
Gulligt bountyboo-skämt där med rubriken...

Sviniga killar..
•pave paradise•

2006-11-14 02:15
bounty e typisk man,
hon är som arklöv, bytt sida!

Patriarkatist bounty, spatziba!
cry me a river!
--> thcrew

2006-11-14 07:20
hajjar snarare inte varför inte fler tjejer kan bjuda sina polare på  ett skjut då å då. polare ska ju ställa upp för varandra för fan!
"Göteborg - Ett gruppboende för efterblivna fiskare" - Magnus Betnér

2006-11-14 08:59
hahahaha ..
dina killkompisar e keffa, eller bara for kata ..
eller sa ar du sjukt trakig att umgas med och inte ball for fem ore, som jag da... jag har miljoner killkompisar.

2006-11-14 09:31
Wtf, jag bryr mig inte mo killarna vill umgås med mig eller ngn annan. Det är det här jävla beteendet som gör mig så fruktansvärt förbannad.

Dantes
, han som sa att "jaha, är du upptagen? Men då kan vi juh inte umgås." Har jag kännt ett tag, typ ett år..då reagerade jag mest som "Meh!", men nu skulle jag inte svara om  han ringer.

2006-11-14 10:15
äh killar och tjejer kan inte "bara" vara vänner. efter en tid kommer någon av idioterna få känslor och sen äre bara knaaas..

det är en ond cirkel. jag har roligare med tjejer än med killar, men antingen så får man själv känslor eller så får tjejen det. och är det en upptagen tjej så har man oftast en svartsjuk kille efter sig sen..

så alla är muppar, jag skippar vänner nu.
jag gör slut med alla och blir en eremit.

depp :(

hah
Not a follower, so Twitter has never been an option.

2006-11-14 11:13
teambanan, vi kan flytta upp i skogen och spela xbox tills vi dör.

Dicecard, Roni, Kaptenkrok osv; missförstå mig rätt och ta inte åt er. Läs mellan raderna lite, ni är inte som dom andra puckorna.

2006-11-14 11:37
Meh, jag gillar pubertala penis-skämt.
Att slåss också.

Producent

2006-11-14 11:37
klart det ska funka, iaf om man har gemensamma intressen förutom sex n booze.
Nine.D
Multifaceted Creativity
http://www.INFININETY.se

2006-11-14 11:53
Illa att vissa inte är sig själva framför tjejer, alltså att de är HELT annorlunda med sina grabbpolare än med tjejpolare. Jag själv beter mig helt likadant, vare sig det är tjejer eller killar. Egentligen inte dock, men jag anstränger inte mig extra mycket eller tänker mig för när jag är med tjejer, det faller bara in naturligt vad jag kan och inte kan eller ska och inte ska säga.

Penguin:
häng mer med killarna du VET är bra och ersätt de andra.
•pave paradise•