var sak har sin tid mitt barn....
Jag är lite inne på lhabias spår. Ersätt puckona
Thats so 97<br> Le Life Quiet<br> ---Input Moustache Here---
Det är juh lite det jag insett... och börjat jobba på.
Jag har aldrig haft några tjejkompisar som jag regelbundet umgåtts med och därför förefaller hela tjej-kille kompisrelationen a la Friends mig inte alls naturligt. Förlåt :(
För ren vänskap kan bara uppnås mellan två killar.
penguin F19 ska vi fika någon dag?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
PENIS , Smålångt till Tyskland? ;(
penguin F19 Håller med dig helt o hållet, varför är det så?? Va hos en kille igår och kolla på film, jag tog det bara som en kompisgrejj. När jag kom hem tjatar mina 2 manliga sambos om att "det är klart han vill ngt mer". Blir galen på er pöjkar.
När man ser ljuset i tunneln är det oftast tåget som kommer
penguin I feel you! Det är så trist att det är så! Det verkar som att man måste vilja vara mer än en kompis om man ska hänga med någon av motsatt kön. Att det krävs en lång förklaring om man inte är ute efter någon pojkvän, innan det känns okej att gå på stan och kika på skor.
"en riktig vän slår en inte rakt i ögat"
penguin F19 Men jag är i sverige ofta :) har ju lite släckt och vänner där. Jag bjuder!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
penguin F19 Har ej orkar läsa igenom hela tråden. Men varför vill du ha killkompisar när du har pojkvän? Varför vill du gå på fika med en killkompis när du har pojkvän? klart som fan både din kille och din killkompis undrar samma sak.
spöket , men omg. Det där var juh så hjärndött att jag övervägde att inte svara.
jag har inte pojkvän (vad det nu har med saken att göra? Jag har..två tjejpolare inklusive min rumkamrat. Kanske borde bli lesbisk så jag har rätten att umgås med killarna, när ja faktiskt trivs bättre bland dem, är det det du säger?
Jag tycker du verkar ha en ganska skum ungängeskrets... pallar dom inte att umgås på normala vilkor så är väll dom inte dina vänner?
Det är inget skumt med mig? ;(
penguin teambanan , vi kan flytta upp i skogen och spela xbox tills vi dör. -> Hade varit finfint, men jag lovar att jag hade blivit betuttad i dig däruppe i skogen en vacker dag, sen blir allt helvete :) Men vi får spela lite 8-bitars nästa gång vi ses ändå :D Fast hoppas det inte blir i en skog.
Not a follower, so Twitter has never been an option.
teambanan, haha iofs. Hade vi varit de enda människorna i denna skog så hade nog både dina och mina frustrationer och begär tagit över.
Fast jag betvivlar inte att vi hade haft ruskigt skoj.
Haha, vi får nöja oss vid GTA och NES i e-tuna, right?
kom hem till oss och chilla nån gång då! :)
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
exakt. hade säkert haft askul! det betvivlar jag inte heller.. hade iallafall lyssnat på den fetaste musiken, och vi hade sluppit problemet med bra hiphopklubbar.. starta en egen eller nåt :] nu blir det prison break. det måste vi ha i skogen.
Not a follower, so Twitter has never been an option.
teambanan , vi kan ha eget prisonbreak.
du behöver nya vänner.
We call them winerbrods.
Jag tror inte det bara gäller killar...för det verkar som det alltid händer mig med när jag försöker skaffa tjejpolare....dumma brudar...:P
Moderator
2006-11-14 18:01
Men jag förstår faktiskt inte riktigt. Hur kan så många killar ha problem med att umgås med tjejer utan att vilja något mer? Några av mina bästa vänner genom tiderna har varit tjejer. Ofta kan man få ut betydligt mer av att umgås med en tjej än en kille. Fast ofta är det skönt att sitta och klia sig på pungen och fisa i manligt sällskap också.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Inget fel med att dom här killarna vill ha a lil sumthin sumthin och när dom inte får det så vill dom inte hänga... Ganska logiskt.
alltså jag e intresserad av musik .. o brudar har 0 musik smak.. blir lätt då att man skippar hela vänner grejen ...
it aint hard doin right, its just hard 2 succeed i wanna live but its hard 2 breathe
Varför skriver du det där här?
orka med djävulens avkomma, kvinnor e bara gnälliga, duger bara till en sak eller två,
Jag säger inget! Läkerol, makes people talk shiet!
Moderator
2006-11-14 19:30
ToyboY Om du tillfredsställde dem lite kanske de inte skulle gnälla så mycket. *imiterar ett imponerat oooooh å publikens vägnar*
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
jag har haft väldigt få näras killkompisar som det endast blivit neutrala känslor med. sure vi är bara människor men efetr ett tag är det bara så att jag känner mig otrygg. min bästa polare och jag myste jämt förr och vi såg det helt vänskapligt. han brukade poängtera det ofta. sen smyger det sig fram att han haft känslor "flera år"? en annan nära vän har också låtsats bara ha vänkspaliga känslor, sen så visade han intresse, och jag var smickrad och började fudnera lite mer. jag sa tillslut atyt jag inte ville förlora vänskapen och han bedyrade att vi kan give it a try och om det inte funkar så blir jag fortsatt bra vän ändå. yeah right, idag pratar vi inte ens eftersom jag inte ville involvera mig på ett djupare plan. jag kände mig lurad på mitt förtroende och önskar att jag aldrig började "dejta" min vän
Femme fatale
och det värsta av allt är att min egen pojkvän har sagt detta ungefär:"Ja, man börjar ju undra med tanke på att alla din killkompisar visar intresse för eller senare, jag påstår ingenting men du kanske ger fel signaler?" Ja eller hur, jag är typ det mest antiladdade person som finns. En sån där typ som gillar att slå på dig och äta dig ur huset samtidigt som jag beslagtar din tv och ditt chipsförråd. ingen flörtkula här inte. Var på en killkompis frst en gång med cirka 100 killar per tjej. typ fyra tjejer på hela stället. han fyllde år och jag var där. vad gör killarna? de sätter på en PORRFILM. alla tjejr sitter kvar och tittar medan stackars oskyldiga jag går och kastar dartpilar mot en tavla. jag var den enda som inte drack jag pratade inte med någon jag nämnde att jag hade pojkvän jag gav en kille en chipspåse vem var samtalsämnet som kvällens flörtis dagen därpå? flickorna som drack och såg på porr? nej, det var jag. Tack och lov så känner min polare som hade festen mig tillräckligt väl för att ta död på det ryktet
Femme fatale
Moderator
2006-11-14 19:49
Kom dock på nu att det är faktiskt ofta så att när väldigt bra tjejkompisar får pojkvänner så glömmer de lätt bort en. Då känns det lite ruttet att ha ställt upp i alla lägen och så.
"Gå o kolla på skor" HAHAHAHA
Kaptenkrok. förälskade människor är skrämmande egocentriska. det är bara att hålla ut tills det värsta neonrosa sprayen lägger sig. jag har alltid tagit vara på polarna när jag skaffat kille förutom med min sista snubbe nu. Jag var helt uppslukad av honom, och han vqar inte direkt den första som jag varit intrsserad av. det handlade snarare om att han och jag bor så nära att han var så lätt att umgås med. han blev ens bästa vän och kille samtidigt. en komplett person. det låter hemskt men såfort ens kille blivit ens bästis va, så är det så enkelt att ringa honom istället. har dock reprarerat kontakten emd min banrdomsvän och idag är vi tajta och umgås igen efter en svartsjukeperiod från hennes sida. gulligt men jobbigt at bolla
Femme fatale
jag hatar män. de tror alla är kåta slynor för att man ska ut emd dem jag bjöd en kille helt oskyldigt på julfika som tack för hans generöst nedsatta vara för mig. jaja... slutar med att han verkligen tror han är ikondyrkad och blir allmänt dryg trots att han först blev jätteglad. blä. måste få ventilera jag hatar män. även om jag bara umgås emdmän
Femme fatale
Amar F19 Ja, vi vet att du är het, get over it
hiccory , hah. om det ändå vore så väl. finns så mycket snyggare tjejer de kan fastna för,. de lär inte vara därför. jag tror mitt misstag är att jag är så mysig. it must be my persona :)
Femme fatale
hiccory. jag har anlitat en signalcoach. även känd som min kusin, alias kebaben här på whoa. hon ser direkt vart jag gör fel, fast hon är ju iof Manshatare med stort M så hon misstolkar alla inviter. hon tittar alltid misstänksamt på mina killkompisar och ryter åt mig om jag står på en allför nära radie kring min vän.
Femme fatale
penguin: nästa gång vi ses ute nånstans erbjuder jag dig mitt vänskapliga sällskap (med betoning på: vänskapliga )... (inte menat att tas för en diss)
jag efterlyser manligt sällskap som är 100% vänskapligt men som när jag blir singel gärna får flockas med pompa och ståt. yeah right.
Femme fatale
priyan du är mitt enda hopp. jag har spelat ganska mycket schack på sistone. *värmer upp*
Femme fatale
amar: och jag som har gett upp hoppet om dig...
priyan. varför då? var det inte du som har för mycket stolhet för att ens föra en konversation på nivå 2? ahahha :) jag är ju snäll! jag törs bara inte spela mot dig när jag fortfarande inte spelar nå bra. jag har planer på att vinna.
Femme fatale
Anledningen för mig personligen till att inte ha så många kvinnliga vänner är attom flesta är jävligt tråkiga... Sen harom tydligen massa konspirationsteorier om att man vill bajspacka dom i en orige med fäbojäntan i bakgrunden...
hiccory. du har samma inställning som min kille. han trivs bättre med killar, tro't eller ej men han har inte en enda tjjepolare. jagf håller med om att många tjejer inte är så roliga , tror faktiskt det är min killighet på humorfrotnen som gör at jag går bra ihop med killar. den största anlendingen till att jag i största delen av mitt liv uteslutande umgåtts med killar har just varit för humorn och kravlösheten
Femme fatale
Moderator
2006-11-14 20:31
Amar Jag är din vän om du fixar en hängmatta.
Kaptenkrok. i denna kyla? du kunde göra en jessica simpson istället:ten thousand lifetimes together, is that so much for you to do? svar: eh hell yeah
Femme fatale
Moderator
2006-11-14 20:51
Man kan ju ha hängmattan inomhus ju.
Kaptenkrok.. hmm.. inomhus är gjort för kojbygge med hjälp av madrasser. 'får idéer'
Femme fatale
Moderator
2006-11-14 22:40
Vad för idéer? Här ska inte ske någon våldtäkt av en stackars gammal kapten. Kojor är iofs soft.