Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
Niobe like your style! tumme upp
Niobe. Hur blir det nu med det där vita underkläderna och silkeskuddarna du lovat mig?
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
Niobe
Du liknar lite på
Abedisi från OZ :).. ingen diss.
friends!
There is no way to peace and love, peace and love is the way.
hahaha
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Riie: Fan vad sweet. Jag älskar Adebisi, snubben är ju kung!!! (Sen har jag fått höra Eddy Murphy och Martin Lawrence och Will Smith men de avfärdar jag bara som en "alla negrer ser likadana ut" grej)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Candide: Jag har redan sagt ja och fimp med. Men hon behövde alkohol stimulans och kikkis blev veto-out
Sweet. Dåså. När blir det?
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
Niobe haha, Eddy Murphy skulle jag fan däremot ta som en diss om jag vore du :D
There is no way to peace and love, peace and love is the way.
Riiie: Haha, nej då, det är ju ändå Eddy what have you done for me latley Murphy. Annat vore Jaleel Fucking White aka Steve Urkel. Ge mitt ett nackskott istället. Fan så mycket nådigare. Men på fuck you bilden tycker jag själv att jag påminner om Steve i hans psykotiska smile.
Jag säger hej hej, vilken underbar dag det är... Ville bara kunna trycka på grejen....grejen ni vet...
ettsär var toookigt sweet!
Candide: Pick a date and time.
Haha det är rätta takter haha
haha fan va mkt fult folk, haha
Skulle vara kul ifall alla som säger va fula alla är la upp en bild på sig själva också.. haha
^ Smart sagt.
alla på whoa är fett fula. fulaste communityn hmm, tycker nog precis tvärtom faktiskt
Ja, jag tyckte också att Sän var söt
ask Beavis, I get nothing Butt-head
sittin down four eyesFan jag tycker det finns mycket snyggt folk på whoa. inte lika mkt hip hop stil som jag trodde :)
pop full a beer
Lyricist
2007-01-21 19:25
en död moderat är en bra moderat
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
Jag tycker att karlkadaver är lite obehaglig. Lite som vargen i Bamse.
Karlkadaver =/ som sagt så ser du lite läskig ut. som vargen, fast oberäknelig och tjackad.
BANNA KARLKADAVER ! han sätter skräck i whoa.
Håller helt med sig ettsär. Det är så stora kontraster i kallekadavers bilder. Ena stunden slickar han tjejer, andra ser han ut som en svärmorsdröm i 30-talets tyskland. Oberäknerlig var ordet!
haha, men karl är ju en liten nerdy kille. mer lam kille får man leta efter.
men han är ju så sööööööt!
hmm ska försöka lägga upp nån bild...
Sovande så var han ok, herr kadaver. Men man vill inte gärna väcka honom.
Fan att du är så ung JH, annars hade jag friat direkt.
Candide & Bamse mnja, men jag har nog ändå störst chans.
ettsär: Du har inte så stor chans efter att jag har satt karlkadaver utanför din dörr. Tänk dig den mordiska blicken. VAD KOMMER HAN ATT GÖRA MED MIG?!?!?!?! kommer du att tänka.
Kalle. Håll dig borta. Ditt mörker ska inte förstöra fler människor. Ställ dig utanför ettsärs dörr.
hennes mamma är japan.
hehe, yes, jag vet allt.