nuss: Haha :) ja jag kände för en stor förändring så jag rakade av mig håret, men det är skönt jag trivs i det.
-Skadeglad- och Isoptera: Tack :)
I'm almost famous, you people are halfass, almost anus.
men alltså. var det bara jag som typ.. bara såg brösten på skissens bild? =S
ah.ok. era mansgrisar ;) candide är ju inte så monogam heller märker jag. hahahaha
Förlåt sän. Hon betyder inget för mig, inget alls. Det är bara du. Och kanske hennes bröst, men bara för att du påpekade dem.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
Pablo Emilio Escobar Gaviria född 1 December 1949, död 2 December 1993 colombiansk knarkkung och maffiaboss, ledare för Medellínkartellen.Enligt uppskattningar tjänade Medellínkartellen 25 miljarder USD under sin glansperiod.
hans motto var plata o plomo vilket betyder silver eller bly, vilket innebar att antingen accepterade man en muta eller så blev man skjuten. SILVER ELLER BLY DIN FITTA
I en "riktig" diskussion (kanske ordet dialog funkar bättre här) är dock båda parterna beredda på att ändra sin ståndpunkt.. Att försöka hålla fast vid saker och ting över lag fungerar verkligen inte. - blunt_smoke
I en "riktig" diskussion (kanske ordet dialog funkar bättre här) är dock båda parterna beredda på att ändra sin ståndpunkt.. Att försöka hålla fast vid saker och ting över lag fungerar verkligen inte. - blunt_smoke
nuss är lite schizo i think ;) candide: så mina bröst duger inte .. oh that hurts.
Vafan. Kvinnor. Dina bröst är bäst Sän, världens bästa bröst. Posta bild.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
jag var iof ironisk ;) men ok. tack för den =P
Jag förstod det med. Men jag menar det ändå.
Lyricist
2007-03-01 21:33
Zteve-O Du skulle inte skrivit "norsk", för då avslöjar du att det är för bra för att vara sant..
Lyricist
2007-03-01 21:46
Skoly P14: OBSAVERA JAG ÄR 14 HAN ÄR 23, vi unga äger dom älder ( PÅ VISSA SAKER ) ::D
hlgrsn såg cool ut. modell slash nörd slash stilfull ungefär.
katt_ Haha.. Oj! Jag tror att jag tar det som en komplimang? En väldigt fin sådan.. (om det nu var det)
WE'RE GROWING UP BY FALLING DOWN
Brunsås såg iaf ut som en man.
Walking the street of dreams
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
Wowawiwa. Sän Sän Sän!
vilka fräsiga pantertanter-tights =P
det där kändes..privat. jag känner mig som en snuskgubbe. =O
kolla upp typ. en liten liten bit?
men länken är ju ett par inlägg upp bara.
WE'RE GROWING UP BY FALLING DOWN
?- Hur många bor det i Tyskland? - Gôr-many.
http://i116.photobucket.com/albums/o10/cpt_hadok/SSL20909.jpg jag på urf
Dags för en ny tråd eller? ;P
^ Smart sagt.
Det borde ju bli så, att en ny tråd kommer till skott. Fixa pokernylle.
ohh det va en som va jätte söt men tänker inte säga vem
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
yessssssssssssssssssss tack cornelis
candide P24 Ordnat, only for you
^ Smart sagt.
gud vad skadeglad är söt . Har ni sett !!!!!?!?? :O
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Finns faktiskt väldigt många vackra damer i denna tråd. :)
Finns redan en ny tråddddd :(
^ Smart sagt.