Lugn bara lugn, det ska nog ordna sig för dig ska du se...
Här skulle ironisymbolen behövas. Var det like whoa som man skulle använda? posta bilder på er för helvete!
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
Haha jag fick upp den, i dubbel bemärkelse (aa det där ironitecknet tack) Nice, men fan den var ju inte värre än hon som har för små tröjor på alla bilder
Människa! Hur okunnig är du inte i din visdomshögfärd! Tig ty ni vet ej vad ni säger.
Precis. Den hade kanske skapat rubriker om den publicerats i en mjukporrtidning på 30 talet.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Det är många som jag tidigare trodde var fula snubbar som visar sig vara ganska söta tjejer. Det ställer min whoavärld uppochner.
candide P24 okej robin hood . Du behöver inte rycka in och rädda folk.
whoopzidoo
Felici-JAH hehe, glömde använda ironitecknet på dig. Försöker inte rädda någon.
candide P24 ironi-tecknet?
whoopzidoo
Felici-JAH Kom in i matchen!
Människa! Hur okunnig är du inte i din visdomshögfärd! Tig ty ni vet ej vad ni säger.
Narcissus Jag känner mer för att sitta i publiken och ta det lugnt. I'm not a player.
whoopzidoo
Felici-JAH sätt dig ned o ta det lugnt då, o sluta hetsa upp dig på bilder folk vill lägga upp.
shupp shupp! pilliwillie!
haha blev Felici-JAH bannad nu?
shupp shupp! pilliwillie!
Felici-JAH Ställ inte frågor då
Hon blev bannad ja. Hehe. Coolt. Undrar varför? Kanske skrev hon könsord i nattråden. KarlKadaver. kan jag köpa dina utstyrsel?
ettsär Sweet
Vem fan bjöd henne?
galet många inlägg med tanke på hur få bilder som faktiskt lagts upp
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
hahaha blev hon bannad pga. det där? =) håll i kepsen nu, adminsen verkar vara på G
smells like funk
ettsär lär hålla med run-to-the-sun om det.
get down i got a tech!
skit ner dig...
Nice att hon blev bannad, palla läsa all skit som hon skriver. Spec när hon hoppar på den som har lagt upp det bästa kortet :)
det finns en chat! missa inte den...
ettsär u welcome :) skit mysiga bilder alla dom där svartvita du la upp. me like.
Transversal Vad har hänt med din armhåla?Det ser ut som om du har simhud mellan ryggen och bröstet.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
EmCi_Emm F17 Jag badar så mycket att jag har börjat mutera. Som han i waterworld!
KHOOOLERISH!
MarreB F19 Okej :/ då slutar jag väl då :)
^ Smart sagt.
här har ni mig på ett besök i paris
jaaaag
Idag är jag farlig
alla på whoa är fett fula. fulaste communityn
http://soundcloud.com/80scrackpolo
dundermannen P11 Ska DU säga?
^ Smart sagt.
ja, jag är ju snygg?
eller ful menar jag, ja jag är ju ful, alltså har jag rätt.
det finns ju massor av snyggingar här på whoa. mjau
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se
håller med LoRia F19 hoho.
Whoa är världens snyggaste community.
Sän är söt ja, många andra flickor här med.
Okej... Trodde jag sett dig på TV eller något :(