Komplex är för fula och feta människor.
har nog inga komplex längre :) hade komplex för mina öron i många, många år. tog hål i övre delen av örat och mina närmaste kompisar jag träffade typ varje dag märkte det inte förrän efter något år då jag hela tiden döljde mina öron. försvann efter högstadiet, sen dess är jag nöjd med min kropp :) hade ett tag för min näsa också, precis som många andra iranier... men sen var det så många som tyckte den var söt, att jag kom på andra tankar :D
Delam tange barat
simpelicious P20 knäpp eller? ;D
Sariiiiiiiish
simpelicious P20 Jag tror nästan det :)
Sariiiiiiiish
öron? jag har alvöron, de är spetsiga uppe, ser roligt ut..
Femme fatale
Amar haha, det är ju skitkooolt ju! :D
amar, shiiiit! :D de verkar ju asgrymt
haha ja efetr sagan om ringen kanske då alla jävla lajvare i skolan påpekade att man hade alvöron hahaha. innan de så var de bara skumma.. jag brukade täcka mia öron förut men har slutat med de..de ser ju normala ut förutom lite spetsigare topp bara
Femme fatale
Amar F19 Då tycker jag att vi byter öron :)
Sariiiiiiiish
NOPP, Amar's öron är mina!
haha ge mig :) nu tror ni att de är sylvassa det var inte det jag menade med alvöron, men de har likosm en mer spetsig form..jeje
Femme fatale
So0 F17 I dont, i swear.
DING DONG
Barbiedoll F18 JAG SKA HA DEM
Sariiiiiiiish
Barbiedoll och SoO kan ni inte få ett öra var och gå med huvuden tätt ihop så ingen ser era Amar-lösa öron?
Femme fatale
simpelicious P20 Du har inte sett mina ben :) dom är hemliga och osynliga på samma gång.
Sariiiiiiiish
Amar F19 Jag måste nog tänka på det ;O ge ett öra till barbiedoll låter inte så lockande.
Sariiiiiiiish
nej, jag vill ha båda! :(
So0 F17 nejnej, dom är fett heta, precis som din stjärt ;)
DING DONG
simpelicious P20 Har du slagit i huvudet i något?
Sariiiiiiiish
simpelicious P20 vad busig du är ;p
Sariiiiiiiish
simpelicious P20 sweetie ;)
Sariiiiiiiish
Lyricist
2006-10-03 23:36
soft att det inte bara är jag som har komplexer för vikten.
cliche blazade ju som fan över sommaren, därför du gick ner i vikt ju.
yeah so i did what any grown up man would do , i went out like a BETCH!!
Producent
2006-10-04 00:47
phatie: så de ska va..! mellanöl: totalt.. bombomachides: lite sånt kanske hjälpte, men munchiesen u know..
Nine.D Multifaceted Creativity http://www.INFININETY.se
ingenting, för det är så det ska vara tycker jag, så vid minsta lilla tanke intalar jag mig motsattsen
mitt största komplex är barbiedoll, för hon är som en svans på mig som vägrar gå bort, hon är som dedära extra kilona som vägrar försvinna runt mage,lår och rumpa :D
lol
mitt största komplex är svalla, hon är som en stor irriterande vårta som aldrig vill försvinna och det värsta är att ibland rinner det det var ur vårtan
fan va kul ni verkar ha ihop
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ja, ;D du kan få vara med o leka om du vill ;D
Barbiedoll F18 usch , men jag kan berätta en hemlighet för dig frida, det är inte varr som kommer ut :D det är något annat kladdigt. och sen måste ja be dig att sluta slicka min hund i rumpan när du är här på besök.
lol
men det var ju du som sa att vera gillade det, du sa ju att du brukar göra det också :O håll dig till ämnet kvinna o sluta stirra i kors!
hahah.. ja, jag kanske sa att jag brukade det, bara för att se dig göra det :O stirra i kors gör jag bäst fan jag vill :D
lol
din snorhyvel, nu gör du bäst i att vara tyst!
vem har smittat mig? barbiedoll?
lol
bannade skulle ni va ;(
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Innan du trycker skicka! Säger du verkligen något vettigt i ditt meddelande. Det är INTE en regel på whoa att man måste skriva nåt i alla trådar man läser. Så skriv inte inlägg i stil med "Ok", "Cleant", "Ball", "Dra åt helvete", "Du suger", osv osv. Utan har du inte något vettigt att säga som tillför diskussionen något så låt bli att skriva nåt. ville bara påminna.
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se
sorry, ska vara seriös nu. :/
känns som att jag har kommit över hela den "jag är så ful och mår så dåligt över min fulhet" grejen. just nu trivs jag med både utseende och kropp. när jag var yngre hade jag skitmycket komplex över min proportionellt för stora rumpa, men nu är jag snarare stolt. typ. och så vidare. men jag vet att när jag får ungar ska pappan bekosta bröstlyftning och "tummy tuck".
We call them winerbrods.
mina tänder, men som (tur?) är ska jag få 2 tandställningar inom kort.
Haters gon' hate...
Kaal P17 Tur kan du säga om du tänker på resutlatet, men otur kan du säga när du har i den. För de gör jääävligt ont! Jag hade mina tänder lösa i flera månader och kunde bara dricka soppa typ ;)
Sariiiiiiiish
behåring kring vårtgårdarna
Man behöver väl inte vara polare för att suga av en bög?
So0 F17 haha fan va jobbigt det låter. alltså var dom verkligen lösa i flera månader? brr jag funderar på att avbeställa dom där tiderna nu. hehe ne men det blir ju gött sen när man får ta bort den, om man nu får det :O
Haters gon' hate...
Jag gillar att jag har hår på magen!