komplex
Vad är era största komplex? :)
Mina ben tyvärr.
Sariiiiiiiish
de mesta. är inte så snygg, typ mage, ass, lår, överarmar,kinder, hår, näsa, mun....wellwell har inte så mkt andra komplex än just för mitt utseende. och att jag kan vara så jävla dryg ibland, de har jag komplex över också :-)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Soo du har jätte fina ben :|
Samtidigt som jag vill säga ingenting vill jag säga allting.
Thats so 97<br> Le Life Quiet<br> ---Input Moustache Here---
MItt fett! hahaa
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Min längd :( Vill vara längre!
Om jag tar på din kuk älskar du mig då?
nejdu barbiedoll, mina ben är inte fina kan jag lova :)
Sariiiiiiiish
rätt mycket, pallar inte rada upp. man ska inte göra folk uppmärksamma på ens fula sidor för de är då de kommer börja märka dem ;)
Femme fatale
Har komplex över att jag är snyggare än allmänheten, mår dåligt som fan.
devv P1 mohahah den va bäst :D
jag har komplex för mina komplex. :/
fridge yeah right dude, är fylld av komplex som alla unga är, mycket kanske jag kan ändra på och andra kräver operationer som jag inte tycker känns särksilt aktuellt. man får väl acceptera sin lott vad gör man, det sämsta man kan göra är att stirra sig blind på sin drömkvinna, behöver bara sättta på tvn och bänka mig framför libanesisk tv och få komplex direkt. eller om man går förbi en spegel så blir det väl blä. men vem bryr sig. orkar inte ta itu med mitt utseende haha.
Femme fatale
magen.
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced
alla har sina dagar. vissa dagar tycker man ju hela en är fel, fel, fel, ful, ful, ful. man ska varavglad att man frisk, resten ordnar sig
Femme fatale
fridge .vi kan byta kropp, skulle döda för att vara naturligt smal. Vi är breda i familjen, alltså bred benstomme, och min kropp är mycket av allt, nu menar jag höfter, rumpa, bröst, mage osv, om det inte vore för midjan så hade jag sett ut som en boll. det är ett jävla helvete att ha såna anlag. Däremot så tycker jag mycket om mi nkropp när jag går ner och tränar, alltså formen, men vägen dit...damn
Femme fatale
fridge. läste i en tråd om din träning har du inte gått upp alls? träning tar ju tid med resultat. förut gjorde jag 200 situps om dagen och ingenting hände, dvs det kändes om man petade på magen djupt därinne men det syndes nada på utsidan. armhävnigar däremot tycker jag ger resultat direkt. man känner verkligen på armarna.
Femme fatale
Hade komplex över mitt hår, så jag klippte av det.
My heart lives in my vagina.
Th1ef . va, vad hände? eller hur, var det längden du hade komplex över? Jag har mest komplex över konstiga saker, det kan vara allt från lutning på ögonbryn till avstånd mellan ögon etc.. helt skadat, och nätr man upptäckt alla småfel så blir det en sån ful helhet..typ ufo. mend et går över när man nyper sig i armen och intaalr sig att man är dum i hvudet som bryr sig så mycket om skit
Femme fatale
fridge , armhävningar tränar olika delar ebroende på hur brett avstånd man har mellan händerna har jag hört. det gör fan en massa för armarna, jag får form direkt eller jävligt snabbt. de blir starkare och det känns som fan bara man spänner minsta. mina armar blir snabbt tränade
Femme fatale
Amar det var fel på allt, kvalitén, längden, tjockleken. Tyckte inte att jag passa i något. Så jag klippte av det.
fridge,. men jag kör ju tom chickenvarianten, den på knä och ändå får bra resultat hahaha. de låter iaf som du börjat gå upp, lycka till med ditt mål iaf!
Femme fatale
Thief. så du klippte kort och det löste sig? haha låter underbart Jag har så jävla långt hår nu att de nuddar svanken, helt hippielångt...måste kapa det snart
Femme fatale
fridge haha du är den enda som säger mitt riktiga namn förutom mantis kanske =) tufft
Femme fatale
Amar Har bara luggen kvar nu, känns fett kosntigt men både jag och fridge gillar det:)
fridge. hahaa vad vet du om mitt hår? nej men helt seriöst jag var hemma hos min kusin igår som jag inte hade träffat på några månader och hon var såhär ungefär: -vad-fan-i.helvete! Shiat, det är ju helt bohemiskt långt! håller med, helt hippiestyle, hade en jävla 70tals morgonrock på mig häromdagen och jag såg verkligen ut som om jag bor i ett kollektiv... hår till svanken fatta! aplångt. men jag vågar inte klippa, för många trauman hos frisören haha tänkte på mig. =) ja . :)
Femme fatale
Thief, between du passar att vara brunett, vad är du naturligt? min pojkvän föreslog att jag skulle färga håret rosa eftersom det skulle vara "så jag" men jag tror jag avstår även om jag är öppen för förslag
Femme fatale
min vikt! im slim-jim! :D
död åt bill o´reilly!
Mina ben
Superflajj. http://aakermans.wordpress.com
Som alla andra ungdomar skäms jag naturligtvis över min uppenbarelse. Mina komplex måste dock sitta mest i min längd och i min kolossala spinkighet. Med mina ståtliga 158 cm över marken (det är vad jag enträget intalar mig själv, det kan mycket väl vara ännu värre) och mina motbjudande icke-existerande vader ser jag, vid vissa tillfällen, helt fruktansvärd ut. Bombastisk som saker som kallas bombastiska saker.
flaaajjest F19 då kanske vi kan bild klubb då? :D
Sariiiiiiiish
Ibland min långa hals, men det är bara på riktigt dåliga dagar; annars inget!
Hej, vi har aldrig träffats. Kommer du ihåg mig?
Barbiedoll nä så modig var jag inte hehe. Det är väl runt 5-8 cm där bak.Amar Tja svår fråga.. Föddes med vitt hår, sen blont och nu antar jag att kastenjebrunt är min riktiga:) Tack så jättemycket
Jag tror vi alla väntar på att Th1ef skall lägga upp en bild på sig själv i den nya frisyren. Så vi antingen får skratta åt en annan människas totala misstag eller avundas hennes sex-appeal.
Th1ef okej, jag tycker att du va modig ;D, jag är lika rädd för frisörer som små barn är för att borra hos tandläkaren. Mitt hår växer så sakta :/ så varje cm är betydelsefull :D soo då kan ju ja få vara med i eran klubb :|
näsan...... men ja ska get it done :)
mina tänder, vita och sådär men usch, helt knas. min längd. 154cm oftast, 155cm när jag har bättre dagar mina fötter, som är typ 35-36 så jag får oftast söka skor på barnavdelningen mina fingrar, korta och tjocka. en kompis säger att det ser ut som grodor, andra säger att det ser ut som snoppar och prinskorvar. mina eksem, om man nu kan ha komplex för det. dom är iallafall kroniska och jävligt störande, dock osynliga, vilket är bra. och alla ärr jag har överallt.
MoDo - the Heart of hockey!
Min tjocka mage. Det spelar ingen roll hurmycket jag tränar eller äter rätt, den försvinner inte. Sjukt irriterande eftersom resten av kroppen är fit som fan.
http://www.LQP.se - The Portal To Self (ehm, myself, that is)
min kropp.
junkgirl. du av alla? späd och fit?
Femme fatale
Amar F19 tro det eller ej, men jag har haft anorexia i 3 omgångar. vad ögonen ser och vad andra ser är inte samma. ^_^
ajdå, det visste jag inte.. låter jobbigt :(hoppas du mår bra idag
Femme fatale
barbiedoll Ja, vi kanske ska bilda en stor klubb då? "vi som har komplex för våra ben" haha..
Sariiiiiiiish
soo, de låter som en bra idee fast du borde iof inte få vara med. För jag vet nog ingen som är så snygg i jeans som du.
Graffare
2006-10-02 23:23
min tuttar...å mina ärr på låren annars e jag ganska nöjd med de gud givit mej :D
http://beltontorsk.tumblr.com/
Konsertbesökare
2006-10-02 23:24
passa-pipan: jag är SLIMJIM o jag lever upp till det också....in your face. :)
jag har komplex over min brist pa en pengasmarthet och medveten stravan efter pengar. Pengar som behovs for att forsorja familjen och nan gang i framtiden skaffa fru och barn och hus. att jag later mina intressen (som forbannat nog ar manga, men inte en enda jakel tjanar man pengar pa) rada over mina val, men just for att jag samtidigt vet att jag borde strava efter batre utbildning och en trygg ekonomi (sa jag kan forsorja min familj) sa kan jag inte gora ett javla skit helhjartat. allt kanns fel. skitbajspengar. mina tuttar och min snopp ar jag nojd med. det var min bok det.
Music for film: http://www.nimashams.com
Har för lite fritid för att ha komplex, hade väll en del komplex för min kropp när jag var yngre men gjorde något åt det och nu är jag olyckligt kär i mig själv :D
SHOW Stockholm | www.showstockholm.com