I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2006-10-03 08:05
Nej du lilla barbiedoll.

sånt tror vi inte på. kan jag ju lätt påstå att du ser bättre ut i jeans än vad jag någonsin kommer att göra ;)
dessutom är du sparkad ur gruppen, för du platsar inte ;D
looove ya!
Sariiiiiiiish

2006-10-03 08:06
DjBrunte P20

Ja det är ju tur att någon är sån också, akta dig bara för att bli för självgod ;)
Sariiiiiiiish

2006-10-03 09:06
Jag säger som Amar, det tänker jag inte skriva, det är då folk börjar lägga märke till det!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-10-03 10:10
i*10^(100)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-10-03 10:14
mina läppar & ögon är för stora & jag är för kort.
whoopzidoo

2006-10-03 10:18
dephass. haha dina tår?? jag har en koompis som har jätteroliga tår, de är långa som fingrar... jag kan inte se en annan anlending till att man tycker sina tår ser skumma ut, så berätta!

däremot så har man ju fan deformerat sina fötter pga för små skor men det är en helt anan historia. lilltån menar jag
Femme fatale

2006-10-03 10:32
So0: Inga problem, det är en fin balansakt :D
SHOW Stockholm | www.showstockholm.com
Producent

2006-10-03 12:09
inget längre faktiskt..
14 kg lättare än i våras and I'm happy =)
Nine.D
Multifaceted Creativity
http://www.INFININETY.se

2006-10-03 12:15
klart man har sina ful-dagar men jag har inte komplex för något. visst kan jag tycka att mina händer inte är så jävla snygga eftersom jag biter på naglarna men det är inte så att jag mår dåligt över dom på något sätt eller försöker "gömma undan" dom så ingen ser. mina fötter är inte heller några modellfötter men orka bry sig?

2006-10-03 13:46
Jag kan inte riktigt sätta fingret på det, men komplex har jag... eller , jag är nog en fullfjädrad sociopat när allt kommer omkring. Gott det är med smörgås. Ta det lugnt, Sverige, vi hörs! Bugar för alla stående ovationer. 

2006-10-03 13:47
dephass. haha du är plattfot =) mi nmamma är det och jag är nästan det..
Femme fatale
Producent

2006-10-03 13:47
fett värt att vara utan! :)

it been a while!
Nine.D
Multifaceted Creativity

2006-10-03 13:51
Jag tror inte man kan vara helt fri från komplex. Endera äger man inga speglar, pratar aldrig med någon eller helt enkelt är ignorant i sådant fall. Nä ja ääänt' bittärrrr

2006-10-03 14:14
lår, näsa, mage. resten är ja väl typ nöjd med tror jag.
Producent

2006-10-03 14:32
badan: njae, ett tag så kan man vara fri :)
jag har inget nu som jag stör mig på iaf..
Nine.D
Multifaceted Creativity

2006-10-03 14:36
Min vikt. Mår så jävla dåligt över den. Väger som man ska, men ser mig själv som ett fetto ändå

Producent

2006-10-03 14:37
mellanöl: gör något åt det då, som att träna lr nåt så det ser bättre ut?
Nine.D
Multifaceted Creativity

2006-10-03 14:42
eeh jag har inga=) livet e för kort för att va så full av diverse kompex...jag e rätt så självsäker , men det e typ nästan ''olagligt'' här i Sverige men men...can't help it:D
Producent

2006-10-03 14:43
betty: men det är soft, så det ska va =)
Nine.D
Multifaceted Creativity

2006-10-03 14:44
cliche

Yes, det jag har gjort, men gick upp nästan 20 kilo på 3 månader från mars till juni i år. Har blivit av med 6 kilo av det nu. Men innan när jag vägde 62 tyckte jag det var mycket och då kan du tänka nu :P   

2006-10-03 14:44
So0 F17
Fett heta ben ;)
DING DONG

2006-10-03 14:46
Jag har alltid varit övertygad om att alla har komplex, så det ter sig aningen främmande när ni säger sådär. Är ni verkligen HELT ärliga?HELT från tårna till fontanellen ärliga? Inget ni vill ändra på? Inget skrämmer er? Är ni Buddha eller? 

Producent

2006-10-03 14:47
mellanöl: oj, hur lång e du då?
jag e 1.80 å väger nu 66-67kg, vägde runt 80 innan sommaren..
så jag tycker att jag ligger bra nu, ville under 70 .)
Nine.D
Multifaceted Creativity
Producent

2006-10-03 14:47
badan: jag har faktiskt ingenting jag vill ändra på, det är bra som det är! ..
Nine.D
Multifaceted Creativity

2006-10-03 14:50
cliche: Tar du emot lärlingar, praktikanter? Kanske borde skriva böcker? Du kan bli vår generations feel good-frälsare.

2006-10-03 14:51
Eller är det helt enkelt så att du dricker mycket kaffe? Det fungerar för mig, oftast. 

2006-10-03 14:51
cliche

Jag är runt 1.75. Då jag vägde 62 kilo fick jag diagnosen anorektiskt tänkande för jag sade till min doktor att jag var fet och ville inte ha medicin som gav viktökning. Då berätta han för mig att jag var undernärd. Sen nu börjar jag jobba 08.00 och är verkligen ingen morgonmänniska så hinner inte upp och gå en timme innan frukosten. Går upp 07.30 och slänger i mig två mackor och hoppar på cyklen till jobb.

Sen nu när du säger det så ser man det på dig från bildtrådarna. Du var lite större då du hade längre hår än nu när du har rakat. Du får gärna ge mig lite experttips hur du gjorde för att träna bort det så bra. Kör just nu på Helsingörspillerna om du vet vad det är för något och de funkar väl rätt okej. Känns som de gör det iaf.  

Producent

2006-10-03 14:52
badan:
haha, mitt tidigare komplex var min vikt, jag fixade till det så att vikten inte längre är något komplex..
that's it for me.. !

some people got it, some people don't..
Nine.D
Multifaceted Creativity

2006-10-03 14:52
att du e s¨å jväla snygg.
shiiiet ska d va nödvändigt föör?:_P
orka
hälften hade väl räcklt.

jäävla brudar ska alltid överdriva.
gamertag :ridleywhoa
Producent

2006-10-03 14:53
badan: dricker ej kaffe, har hållit mig undan godis, socker och fet mat med såser osv under i princip hela sommaren, dock generöst med öldrickning och sista veckorna nu mest nudlar som mat..
men ptja, jag nådde dit jag ville, sen om det inte var det bästa sättet kanske skiter jag i.. !
Nine.D
Multifaceted Creativity

2006-10-03 14:53
Då är jag verkligen mysglad för din skull, cliche! 

2006-10-03 14:54
vill fixa mina tänder och så lite bättre hållning. Annars är jag nöjd med mig själv.
http://www.petar.se

2006-10-03 14:55
Komplex är en meningslös sak att ha. Jag är perfekt. Fysiskt och psykiskt. Lite högfärdig kanske..
Producent

2006-10-03 14:56
mellanöl: ah, å nu e jag inte snaggad, dom bilderna e gamla..
hehe, nu har jag lite att göra frisyr :D
å det enda jag gjorde för att gå ner dessa 14 kg var:

*äta mindre portioner, inte lika många ggr om dagen.
*jag rörde på mig mer, många många timmars gång..
*drack öl som fasen i 6 veckor, (det blev lite sommaralkis-style)

haha! så jag gjorde väl inget särskilt, käkade lite mer rätt, inte lika mkt å rörde på mig mer, det tog ju en liten stund att klara av det jag ville men ptja, inte så överdrivet lång tid..
redan efter 1½ månad hade jag tappat runt 8..
Nine.D
Multifaceted Creativity

2006-10-03 14:59
cliche

Många många timmar per dag eller menar du totalt? Ska sluta käka godis och dricka läsk(säger jag nu med en hel cola brevid mig haha) Och röra mig ännu mer. Har ju hund så måste ut och röra mig fast jag inte känner för det vissa dagar vilket är bra.

2006-10-03 15:01
Såhär på rak arm vill jag bli bara bli mer till freds och distansiera mig från ideal och fasadpolering, snarare än att bli snyggare. Blir jag snyggare tar jag bara bort symptomen och inte problemet.

2006-10-03 15:04
mellanöl. du vägde 62 ynka kilo till din längd och kände dig tjock? :( blir ledsen när jag hör sånt. jag är mycket kortare ä ndig och när jag vägde 62 så såg inte ens jag tjock ut...fastän jag är så mkt kortare en dig. du ser jättebra ut ju. nojja inte
Femme fatale

2006-10-03 15:08
Amar

Tack eller vad man ska säga. Den bilden jag har på min pres är hur jag ser ut nu. Den är tagen för en månad sedan ungefär. Men jag har alltid haft i huvudet att jag vill vara långsmal, typ som Molle från baren och club goa. Det är hur jag vill se ut. Sen har jag inte en muskel på kroppen och muskler väger mer än fett så du kan ju räkna ut resten själv :(

2006-10-03 15:12
mellanöl jag tycker du ser frisk ut, din armar är smala men ditt ansikte är ine insjunket som vissa bantare har.. tar du hand om dig själv? jag hoppas verkligen det, tycker du ska din doktors ord på allvar, och att du förstår att 62 kilo på en kille som du inte är mycket.. fan nu känner man sig enomr i närmman hör dig tala om att vara fet. Fast det är från kroppstyp till kroppstyp hur kilona lägger sig. det här låter jättekonstigt men när jag vägt 62 kilo har jag haft helt platt mage tom när jag sitter ner tillskillnad från polare som kanske väger 54 kilo men som ändå har en bula på magen. om du förstår vad jag menar.. 62 ser jättelite ut på min kropp och de är helskumt. nu väger jag iof mer och måste verkligen få bort för jag väger mer än vad jhag borde för min längd..vi har anlag för viktuppgång i familjen och om jag inte tränar samt äter lite snålt så ser jag tyvärr stor ut. 62 är precis lagom med ögonmått på mig..

Femme fatale

2006-10-03 15:15
mellanöl, man får ju också acceptera sin kroppstyp lite. som jag sa hade jag noll mage, alltså den gick fan nästan inåt vid 62 men däremot hade jag kvar breda höfter, rumpa och bröst. det är ingen idé att sukta efter en långsmal kropp ,t.ex. med min kroppstyp då likosm benstrukturen finns där vid höfterna som breda och brösten genetiskt är stora. självkalrt blir brösten och rumpan mindre vid viktnedgång men dina gener har ändå något att säga till om.

acceptera dig själv, du är frisk, du ser bra ut och det finns inga fel på dig
Femme fatale

2006-10-03 15:24
Amar

Allt mitt sitter på magen typ. Har rätt smala lår men har en liten kula som vägrar försvinna. Men det börjar fixa till sig nu. Man kan känna magmusklerna genom fettet. Ska sikta på att ligga runt 65 med muskler istället för fett till nästa sommar. Det ska nog gå vägen om jag fortsätter som jag gör nu. Sen kvittar det vad folk säger till en att man inte är tjock tex. Har man ett "fel" på sig själv så kvittar det vad folk säger. Som vissa tjejer säger att de inte har stora bröst, men de har jävligt fina bröst om man ser hur de passar till kroppen. Brudar på 50 kg kan inte ha tuttar som väger 1kg styck

2006-10-03 15:31
mellanöl  jag vet att fixeringar kan vara förödande oavsett vad folk säger men om alla s'ger att de inte ser vad du menar så får du ju acceptera att det kanske mer är fel på din inställning än din mage? *nypa* det ordnar sig nog, överdriv bara inte och nvänd sunt förnuft, träning ska vara bra och inte en plåga. själv gav 200 situps om dagen noll resultat rent utseendesmässigt för mig när jag vägde mycket eftersom rutorna låg udnern fette, man kunde känna men inte se.

Konditionsträning är det bästa för att få bort magen, ut och spring och kombinera sedan emd eventuella situps etc. tyvärr är det svårt att punktförbränna så du kan ju tappa lite överallt av kondiitonsträning menmen..

måste kila nu men lova att ta hand om dig. du är jättefin
Femme fatale

2006-10-03 16:45
jag & cliche verkar vara de enda utan komplex?

2006-10-03 16:46
komplex har man väl alltid ., fick en såndär "parrasollstång" lr va man ska säga., rätt på kinden så jag fick ett fult ärr (bild på press) .  men de e bara o försöka gilla läget ..
- men nog om dig nu.

2006-10-03 16:48
Nostalgi: du kan ju inte vara seriös med att du menar att man skulle se något fult ärr på den där bilden? du har ju ett superfint ansikte.. eller är det jag som är blind?

2006-10-03 16:53
vart är ärret?

2006-10-03 16:53
det syns inte så bra på den bilden kanske . men kollaru under vänstra ögat ser du som en halvmåne . det är ingen höjdare att alltid se det när man kollar sig i spegeln . syns mer i verkligheten :/
- men nog om dig nu.

2006-10-03 18:02
mitt iraniesyndrom!

2006-10-03 18:22
jag orkar inte bry mig om att jag är ful, det är INSIDAN SOM RÄKNAS!!!!!!

2006-10-03 18:24
min fetma som jag drabbats av det senaste året.
men det är på väg bort nu.