L-Boogie mwaa domdär är så sjukt heta :)
mjao!
Slog till på mina första Jordans någonsin i fredags. Sjukt sköna, nu måste det bara bli lite kallare så att man inte svettar fötterna av sig varje gång man har dem på sig ute....
JordanXXI
King Schlong - Up in bitches asses like a thong...
Jag såg Adidas' Boop först bara för nån dag sedan. Vad finns det för andra i samma serie? Länka och visa, tack! ;P Alkor Haha.. Nej du.. Mmm.. Får la pröva med mig fram helt enkelt
WE'RE GROWING UP BY FALLING DOWN
//thugz4hugz marremuff representerar klenhet vekhet kärlek och tuffhet allt i en gosig och flottig pizzaförpackning,,, //
hlgrsn finns asmånga, ett par ascoola med grodan kermit :D
SKU - SKU - SKULASON!
hlgrsn
kolla där för de andra skorna i serien.
Forumssignatur...<br>
September so far.. ser ut att bli en dyr månad.
Den lila Staben är förresten till salu, använd till videobutiken en gång (10minuter, 300meter, torr asfalt.. hehe). storlek 9
bud börjar på 800kr. nypris 1199..
img342.imageshack.us
Jaguar. tyckte inte den färgkombon på staben var så het. Däremot footpatrols nya fyfan..måste ha! Kommer ni få hem den? Har frågat på eran sida men fick inget svar.
Forumssignatur...<br>
Den verkar inte göras i så många ex eller?
Forumssignatur...<br>
JetJaguar var jobbar du ?
SKU - SKU - SKULASON!
alkor ang. Staben så såg den mkt bättre ut på bilderna som kom ut för ett bra tag sedan.. hade bestämt att jag skulle ha den redan då, men nu ångrar jag mig.. å andra sidan ser den mkt bättre ut med de ljusblå snören som följer med.. Den nya FootPatrol-staben får vi inte in, blir nog samma som fick den bruna FP polkadot AirMax 90 som får den.. dvs. FootPatrol, SlamJam, Colette, Hideout mfl.
alkor Köpte du HUF am90 sen förresten? Hur har det gått isf?
Jetjaguar. ah åk tråkigt. slamjam och colette är det engelska sidor med? vet du om den kommer blir svindyr? Japp jag köpte dem har inte använt dem jättemycket än men en del. Inga tendeser att spricka än så länge. jag är väldigt nöjd med dem. Beställde förresten eran adidas sko igår.
Forumssignatur...<br>
åk = ok hehe, stavar som en kung
Forumssignatur...<br>
Nån som har tips på bra rengöringsmedel för sneakers? Brorsan flyttade och tog med sig alla såna grejer. Hade nån gel i grå flaska förut som jag tyckte fungerade bra.
JetJaguar Jobbar på sneakersnstuff?
alkor www.slamjamstore.it och
www.wesoldout.com italiensk resp. fransk sida.. inte säker på att dom får den men det låter ganska troligt. Jag tror inte den blir spec. dyr heller.
Kul att du beställde zx700, du kommer inte bli besviken! :)
adamskie stämmer
Jetjag: "This product will be in stock on Thursday 14 September, 2006" Stog det på colette så de får ju in den iaf. Jag får väl surfa runt och se om jag får tag på ett par. tack för länkarna. Om du skickar ett par till en Victor i Jönköping imorgon så skriv y0 på en lapp ;). De kanske skickades idag iofs.
Forumssignatur...<br>
Hur håller ni era sneakers fräscha då? Behöver tips på hur man tvättar air 180's på bra sätt. Lite lustigt material i dom, så man vet ju inte riktigt hur det skulle reagera på vissa saker
WE'RE GROWING UP BY FALLING DOWN
tävttar iaf mina vita sneakers med tandkräm å en borste
Iam Not My Hair,Iam Not This Skin,Iam The Soul That Lives Within'
Adidas Shot Adidas Kicks Adidas ZX700 Nike Elite Det är dom som är intersanta sen har jag ett gäng andra skor
Nike Af1
Adidas stansmith limted från 2002 med röd kant.
Nike tennis classics
Puma Roma
Reebook classics
sen ett par fula skor i typ warp. Sen tror jag att jag har ett gäng till jag inte kommer ihåg
"IT'S AN OLD GAME, MY LOVE..."
rofeman: du är inte lika cool som mig och har rosa kant på stan smith rosa nya casual färgen på sneakers
//thugz4hugz marremuff representerar klenhet vekhet kärlek och tuffhet allt i en gosig och flottig pizzaförpackning,,, //
moufassa: Hjärtat, rosa trainers funkar bara på lacoste polos och skjortor annars får det vara för mig;) Givetvis är det casual med rosa överhuvudtaget. Specielt plysh dräkt. Mums!
"IT'S AN OLD GAME, MY LOVE..."
jetjaguar e det ett par Reebok Koyomi jag ser i hörnet?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
-Bullen- P22 tveksamt.. det jag vet är att det kommer AF1 Undftd "mistakes" i oktober, innan det kommer antagligen mighty crown dunk hi, steve nash am90 och jose rizal af1 mfl. nu i september..
JetJaguar okay, synd... jose rizal är heta... tänkte köpa dem på nort när jag var i berlin för några veckor sen men jag hade inte cash... steve nash tycker jag är lite för mycket, däremot var ju mighty crown dunksen mycket hetare än court forcen...
bullen fin samling du hade.. du gillar SB dunks? :) r0feman de där zx700 var fin fina.
Forumssignatur...<br>
här är mina http://im g56.imageshack.us/img56/8224/spacerfa6.g if
Dom som blundar ska ja blända å och dom som slocknar ska ja tända!
Dom som blundar ska ja blända å och dom som slocknar ska ja tända!
alkor Tack tack... jo jag gör ju det, men jag gillar faktiskt även vanliga dunks och jag föredrar höga över låga Men min favorit modell är am1 även ifall jag bara har 4st...
damp_cdc fan det fulaste jag sett
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
det är inne att vara ful nu
vad är grejen med att skjuta folk? eller mörda folk.
Forumssignatur...<br>
My three year old son can do that, and I don't even have a son!
fy-vad-läbbigt dom va fräcka.:D
alkor P23 Man får feta hiphop-poäng av att ha många kills på dödarspelet :) ...Eller nåt
Signatur får rum här
damp så feta :)
i get more pussy then panty!
Xtremesia Riktigt prisvärda! :)
My three year old son can do that, and I don't even have a son!
JetJaguar, hur ser undftd "mistakes" ut?
i get more pussy then panty!
åffer hett ;)
Forumssignatur...<br>
confidence: kan inte posta några bilder men den ser ut som den undftd AF1 som släpptes för nån månad sedan fast andra färger.. kommer två st.
jaguar: ännu en fråga då :) vet du om nikommer få hem några mer av de där reebok månadsskorna?. De ljusblå du har är fin fina(hazuki)
Forumssignatur...<br>
Not all drugs are good. Some... are great!
Vans skorna är hur fräsha som helst!
Live Hard, Die Young