Dina Sneakers! [Bildtråd 2]
Fortsätt här. Vart väldigt jobbigt att scrolla ner hela tiden.
testa använda bokmärke så slipper man skrolla :)
Forumssignatur...<br>
well well, behövdes en ny hur som helst med 90% länkar som inte fungerade. bilder!
vad är bokmärke?
http://www.homage.nu/
du lägger ett "papper" i en bok för att veta vart du vart sist.
Hangaround
2006-06-07 18:21
http://matildaberggrens.blogg.se
vilken gäller?
i get more pussy then panty!
dalit::fresh!
JastwoProductions<br>"ring snubben som gör skor och kepsar av papper"<br>-Whatone
men fan att folk vagrar ge sig med alla dessa fula skor :/ kommer bli som i forra traden att folk antingen lankar till skitfula skor eller borjar lanka till skateskor och dyligt :(
We all walk in a path chosen, from the cradle till the caskets lowered
www.soleservice.no dessa har jag lagt ut annons på i köp och sälj..
Helt oanvända, och säljes för 600kr eller högstbjudande i gbg.
det är storlek 43 men förstora för mig, men det va tanken att dom skulle blivit mina sommarsneakers annars.
phaties borjar iaf likna nagat
jaquil du anar inte hur stolt jag är över dom. tar hand om dom som de vore mina bebisar! limited-edition också : ) på den färgen iaf.
haha ^^
phatie F0 det ar sa man ska gora med sina skor. hatar folk som gar runt i gras och vagrar tvatta osv. :/
ja, jag blir ledsen när jag ser sånna skor :(
:( vilken med friskt psyke blir inte det?
phatie F0 tighta! finns dem typ i hel vita?!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
al3 aah. fast då är det gula snören. finns typ på Nilson och Wedins å sånna affärer. och dom är inte alls lika fly som mina rååååsa ;D
VArför ska det vara så mkt snack i bildtrådarna, det är fan jobbigt.. då måste man scrolla och scrolla och hålla ögonen öppna för länkar.. kan inte alla bara langa in en bild på sina skor och dom som inte har en länk kan väll skita i och skriva...
och vill man ha ngt att säga om andras skor kan man väll ta det i gb?:O
Pååp AdidaZzz pjuks
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
kollektion...hehe Ol'school skorna var mina när jag var liten, vet att det inte är sneaks men ville ha med dem ändå...fick inte med dotras skor...tar dem sen.
''I haven't done any drugs or smoked a joint or nothing for a whole week, man.<br>And I feel so good, I want to get high. You know what I mean?''
Knoccout, den första funkade med men nice men bättre upplösning.
nu en fråga, kanske du, kanske självklar men... räknas skateskor som sneakers?
sen en till fråga, är det nån som har ett par addicolour eller hur det stavas å som har målat dom som vill dela med sig om resultat å målandet!?
fast helt svarta, gillar inte vita pjuk
hon e ju en riktig pingla, snacka om bekräftelse
Knoccout P17 dina var ju kalasbra :D HAK nej usch, skateskor ar skateskor. sneakers ar sneakers :P sneakers gar du med och pussar pa och tar hand om. skateskor skatar du i savida du inte ar en tontig poser vilket ar ungefar lika haftigt som att jag skulle ga runt i wrestling klader foratt jag tycker det ser frant ut.
Canadicken P21 din var ratt cleana ocksa
aenima De där var nya för mig.. Vad heter de?
WE'RE GROWING UP BY FALLING DOWN
behöver ni funkis så bjinga bilen!
haha oj vilka ful snygga!
behöver ni funkis så bjinga bilen!
ice ice baby :)
oh jag vill ha jeans skorna.. ge mig!
Maybe sometimes, we feel afraid, but it's alright <br> The more you stay the same, the more they seem to change. <br> Don't you think it's strange?
Ni med adidas Originals Stan Smith, vad fick ni ge för dem? inte 699:-? har inte för mig att dem var så dyra.
maniack: jag betalade 500 for mina tror jag med det var ar och dar sedan.
http://hoopdreamsblog.blogspot.com
mm jag undrar för jag köpte ett par för några år sen och jag har för mig att dem gick på typ 400 då... sjukt pris
otroligt mkt nasty. hälften vågar man inte kalla för sneakers. hehe jag ska sätta ribban högt strax
Nu kommer jag väl få mothugg från både höger och vänster, men typ överallt utom bland bling bling-negrer som tror att pengar är samma sak som stil och bland en del i sverige så är box fresh sneakers helt fel. Det ska synas att de är använda, utan att vara sönderslitna. Fo sho. Själv rockar jag ett par helvita Nike Air Force One lotops, ett par Dior-sneakers, ett par helsvarta Nike Air Force One lotops med customs på tårna och swoosharna samt hälkappan: en bild på Al Pacino i Scarface när han skriker "say hello to my little friend" och ett par Adidas Superstar 35th anniversary Missy Elliot limited edition. Det är väl de som kan kallas sneakers i min garderob... Ska se om jag orkar ta bilder imorgon.
Jeux d'Hiver! untzuntzuntz "Kan graffarna SNALLA halla sig till limm och sina egna forum." -QanA
alltså, jag har en helig relation med mina skor. för mig avspeglar skorna mitt liv. som bekant säger ju skorna ALLT. varje sko representerar sin egen tid, och kan därför berätta en historia. jag sliter dem med kärlek och omtanke. självklart rengör jag skorna, men jag lackar inte om nån trampar på dem. jag tycker att slaviskt hålla skorna rena är känslolöst.
baeng
MINA! ett par ur samlingen..
Just my 5..
Mina http://img62.imageshack.us/img62/6125/17 3121154031457pl2.jpg Inte så rena längre men men