Producent
2007-01-16 16:35
jaggan aha :I JAG BRUKAR INTE HA FEL NÄR DET GÄLLER KOLLEKTIONER! förlat
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
du är förlåten. hur gick det med Fafi skon förresten, fick du den såld eller?
Producent
2007-01-16 16:40
jag sparar dom fortfarande! saklart. jag säljer inte skorna förrän dom är riktigt värda! sa om typ 10-15 ar sa är det en sucker pa whoa som kommer köpa dom för dubbla värdet idag miinihihih! :)
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
If the world didn´t suck, we would all fall off ...
brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrraaap
nån som kommer ihåg sidan med massa nikeskor och kepsar som matchade?
http://duckdown82.tumblr.com/
niketalk.com Och sen 'showcase'
Eller så kollar du längre upp i den här tråden..
Tror att det var jag som länkade den, fakiskt
WE'RE GROWING UP BY FALLING DOWN
Azom P16 Tack tack. ska köpa nya snart har haft de där i 5 månader nu..
Dags att ta in folk på min "kompislista" igen så bara att lägga till mig. (förutsatt att vi snackat då).
jag kollar i min lokala skobutik. bloggar å skit e ba onödigt. då ser man massa skor man ändå inte kommer kunna köpa :)
Efx sjukt cleana dojjor, inget läder iheller eller?
" With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know. " - Raoul Duke
http://hoopdreamsblog.blogspot.com
I be around, just out of sight
Bullen:
Vad gäller nya releaser så tar ju samtliga dom sidorna du listade uteslutande sin info från nsb.org's kanaler.
www.nikeskateboarding.org listar ju allt som kommer.
-------------
naero Det tror jag inte de gör eftersom de sidorna bevakar betydligt mycket mer än nike sb...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Bullen: Jag har ett rätt hyfsat hum om vilka som contribbar till HB och ISS, och jag vet att NSB.org's kontaktnät är betydligt bättre för just sneakerdelen eftersom det är det enda dom sysslar med. Så de facto blir fortfarande att det enda du behöver för att ej missa något är NSB.org
alla länkar ju till varandra och tar lite här och där. Don´t belive the hype kids
Blev dom Ska köpa ett par till i maj. lite högre sko.. nå Air force 1s elle ngt..
"We were somewhere around Barstow on the edge of the desert when the drugs began to take hold."
eBay, får du leta på. Eller nån re-seller butiker typ vintagekicks.. men då blir d överpris. Det var en butik i Holland som gjorde dom ihop med Nike. Patta.nl. Se sålde slut very fast.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Trendnet: Dina kicks på bilden?, svårt att urskilja något förutom typ De La High, vad för heat går att finna i mängden?
www.projectedwin.blogg.se
http://img.shopping.com/cctool/PrdImg/images/pr/177X150/00/02/15/2f/17/34942743.JPG
UFFLINE !
Jag ser jordan 4:or en 5:a, SnS zx700, mtv rap clyde. size? AM90, CT clyde, inside out AF1. (stussy dunks?) och annat godis. fin samling trendnet. :)
Forumssignatur...<br>
Trendnet: du ligger då inte inne med lite skor.
BRÅNX - ONSDAGAR, SMÅLANDS NATION
Trendnet: Väldigt fin samling!! Går du med de flesta eller har du många ds? och vart man hittar informationen om saker och ting är rätt skit samma, som tidigare sagts så länkar alla till alla och använder andras bilder hur som helst...
Bullen: Med skillnaden att NSB enbart kör skor, och dom andra siterna kör allt möjligt, så missar ibland dom andra, medans just då NSB inte missar något skorelaterat, och dessutom oftast är först med allt. Slutsats, om man bara vill veta vad för skor som är på gång som är NSB allt man behöver. alkor: Jag sa heat, Jedis,Clot,Bacon,Amsterdam,Hulk,Haze,Supreme Blazer,Hi,Lo,UNKLE,Hawaii,SBTG osv.
nearo: jag svarade inte på dig utan jag kollade bara lite och tyckte han hade schyssta skor. Det var de jag kände igen när jag kollade snabbt.
Forumssignatur...<br>
Förresten tycker jag tex ct clyde är "heat" men men :)
Forumssignatur...<br>
naero: Okay, nsb är kanske bäst ifall man bara vill ha skor... men en fråga bara? är det bara sneakers eller är exempelvis visvim och clarks något de också har koll på?
Bullen: Visvim vet jag dom rapporterat iaf, hittade mina FBT Ancestors genom nån hotlink på deras bulletin.
http://www.zappos.com/images/V/Vans11/1729-90704-d.jpg
Funny att folks definition av heat endast begränsar sig till Nike. Sjukt överprisade Nikes dessutom. Vem som helst med en fet plånbok kan ju sitta hemma framför datorn och beställa fyra par Paris-dunks och från Napsize, Flight Club eller nån annan reseller-butik. Ett par Air Flow t.ex (för att hålla kvar vid Nike) slår alla Supreme/Clot/Futura/Stash-collabs med hästlängder när det handlar om "heat". Men det är ju bara min åsikt.. :)
New Balance M576 Aviator dem i jackets serien är dem nåt att ha ? ser för övrigt rikigt cleana ut
i got this guitar and i learn how to make it talk
att d blir överpriser är ju för att folk vill ha dom. supply and demand. jag kan iofs inte förstå varför nån skulle lägga 2000 dollar på ett par af1 ps2.. fulaste jag sett på länge. men att vem som helst med plånbok köper jag inte riktigt. måste ju finnas några att köpa oxå. ta t.ex. nike dunk supreme.. visst, napsize kanske sitter inne med ngr.. men inte så många storlekar nuförtiden. alla har väl rätt o köpa skor, men jag tror inte att de som sitter med kulorna letar skor på napsize.. heat för mig är skor som gjordes för ett bra tag sen som man sällan ser i sizes längre.. så om nån kommer med ett par höga af1:or, lila.. då tittar jag dit :)
Det är klart att det blir överpriser för att folk vill ha dom, men att nån vill ha random hypebeast-sko så badly att priserna överskrider $1000-strecket är ju bara bizarrt.. Det är klart att alla får köpa skor, menar bara att det mer känns som en tävling om vem som har råd att köpa dom dyraste skorna. Lite som guccifejjorna runt Stureplan köper dom sig in i en "subkultur" (om man nu vill kalla det så)..
Det sköna med dom som "köper sig in i" olika stilar ofta försvinner när de hittar ngt tuffare. Sen Cali börja ta hem alla allover-hoodiesarna å skit så har ju antalet "streetwear"-människor ökat, många av dom såg man med acne jeans å enfärgade v-ringade tischar förra året.. snart hakar d på nästa trend :) Har man känsla o koll på kicks så får man ju tag på de "senaste" till humana priser.. rätt åt idioterna som bara köper för att en blogg har skrivit om dom, som får betala överpris
Producent
2007-05-10 19:39
trendnet. herre mondeu! folk klagar på att jag har för mycket sneakers. men du har säkert 2/3 mer än mig! good job. jag är avis!
fortf ingen som vet vart man kan få tag i låga vita 07 af1?
www.myspace.com/spydaprod largemoney ent.
Spyder Redevil här i sthlm har ngr kvar tror jag. inte så mkt sizes dock
JetJaguar: Tycker inte en prisbild på 1000$+ för Supreme Hi/Low är speciellt orealistisk, skorna var limiterad redan när dom släpptes, och vill man ha sådana nya 4 resp 5 år senare blir det ju till att betala därefter också. men går man bara ner ett snäpp till VNDS så droppar du genast 2-250$ i pris beroende på vilken modell och storlek. Jag anser helt klart mina sz12 supreme hi (blå) vara värd dom 900$ jag pröjsade för att få dom DS.
trendnet: yep, jag håller med dig. naero: well, jag ska inte lägge mig i vad folk väljer att lägga sina pengar på.. men det jag tycker är trist (om jag ens ska palla bry mig) är hypen kring allt som nån avdankad halvkass gammal writer etc. lägger fingrarna på. och i många avseenden, om man ser igenom all hype och fixeringen om vad som är ansett som coolt bland hypebeast-människor, så är det ofta jävligt mediokra skor egentligen. Btw.. $900 för ett par Supreme Hi's är insane, hoppas du har glädje över dom och att de används.
naero: förresten, du nämnde hawaiis i din heatnamedropping.. tänker du på kicks/hi dunken eller SB-dojjan? lite nyfiken bara.
JetJaguar: Supreme Hi's i sz12 går för runt 1000$ och uppåt DS dom få gånger det dyker upp några. också dom enda av dom gamla releaserna som jag skulle pynta sådana summor för, har ett par orange hi, och då nu ett par blå hi, gillar designen fruktansvärt mycket och jo givetvis kommer dom användas. Jag menade Hawaii SB