alkor kan du inte lägga up nån mer pic på reeboken ? vill se lite hur dme ser ut från sidan och insidan :) ?
rosa är hett men DC.. röda DC isåfall :>
i get more pussy then panty!
www.projectedwin.blogg.se
www.projectedwin.blogg.se
Vart kan man köpa ice creams?
" With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know. " - Raoul Duke
Jet nike colourpack i slutet på december alltså? ;)
dessa fast med rosa och lila detaljer är det senaste inköpet. love them!
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se
conf det var ju tänkt så ja.. vetefan vad nike sysslar med.
tack jetjaguar :)
" With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know. " - Raoul Duke
Jet hehe, ovanligt :) men skjutton vad 'line-upen' såg fin ut.
De här köpte jag för någon dag sen... första icke-sneakers på länge.
Clarks X Chapter
ser ut som en tjejsko och sulan var knappst off the hock. liknande skor i snygg modell, hemps!
tjejskor tycker jag inte. sånna skor kan faktiskt vara helt ok beroende på vad man har till. iofs var inte jag heller så förtjust i sulan
Forumssignatur...<br>
Råkade hitta
den här sidan... Säkert old news för en del av er, men jag hade lyckats missa det totalt..
Sjukt många sneakers, bara de första 3 månaderna. En del betydligt hetare än andra, såklart
WE'RE GROWING UP BY FALLING DOWN
det är inte så många af1:or som imponerar tycker jag. Men 5 stycken har jag på köp-listan.. vore roligare att låta lite annat folk få göra skor till firandet.. men samtidigt fattar man ju varför d lägger mkt på basketstjärnor i och med att den började ju trots allt som basketsko. nu är den ju mer "street", så det hade känts mer naturligt att låta folk som verkar inom den världen få designa, typ som stash blue pack som f.ö. är en av mina favvos i samlingen av af1:or
HUr många ex görs den där lux supreme perfection(eller vad den heter ) afi:an i?
Forumssignatur...<br>
vore kul om folk länkade lite andra favoritsidor så man kanske hittar till något annat nice ställe att kika lite på. inte att handla på men att läsa lite om relaser osv..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
confidence vilka sidor kollar du på? jag kollar typ mest på ct-forumet, sneakerfiles, nicekicks och sneakerfreaker. det finns ju massa bloggsidor också som snackar om releaser och grejjer också fast dem har jag bara hittat ibland har inga adresser
Forumssignatur...<br>
jag kollar: ct sneakerfreaker iss niketalk sneakerplay hypebeast freshness slamxhype highsnobiety och en mängd andra också... en del av sidorna handlar nästan mer om streetwear än kicks dock och flera av dem ser man inte så mycket roligt på så ofta heller... kollar även en hel del bloggar...
Får tacka för tipsen på sidor.. tack, tack. Ni får gärna ge exempel på bra bloggar också, när det ändå är på tapeten..Trendnet Fast chansen är väl ändå ganska så stor att det kommer att släppas en del annat än just modeller designade av andra, än just basketspelare? Vet inte om Nike har skvallrat om vad som komma skall, men det där på den sidan är ju som sagt bara de 3 första månaderna. 3 down, 9 to go..
Är det någon som kommer ihåg den tiden när man skulle ha skor som ingen annan hade? Nu verkar det vara tvärsom.
Ride 13"s y que?
Kidd-Z bara skönt ju! palla vara så jävla speciell hela tiden, mycket lättare att köpa skor som alla andra har
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jetjaguar: hahaha. shit alltså. de skulle göra någon AM1 kopia med va? eller det kanske de redan har gjort.
Forumssignatur...<br>
ashid Shiiet, snygga byxer !
If the world didn´t suck, we would all fall off ...
Slick Alex - Mainstream is Everything "Rape is no laughing matter, unless you're doing it to a clown"
var inte rädd för att köpa båda ;)
Forumssignatur...<br>
men om jag MÅSTE välja endast ett par
Slick Alex - Mainstream is Everything "Rape is no laughing matter, unless you're doing it to a clown"
ja du svårt val. de där zx800 har jag inte sett innan. flip a coin
Forumssignatur...<br>
8000*
Forumssignatur...<br>
KnarkLeffe Tja, jag tycker det är trist...Det var mer sport förr, nu beror det på vem som har mest pengar typ.
Ride 13"s y que?
spank-jones. ta de som bäst överstämmer med din egentliga skostorlek. eftersom det lär skilja uppemot en centimeter mellan samma storlek för de diverse modellern. + att zx:en brukar vara extra tighta i storlekarna och stabsen är lite större än genomsnittsnike:n.
http://hoopdreamsblog.blogspot.com
Säljer en Nike jacka från kommande vår/sommar kollektionen om nån är sugen..länk
jetjaguar, pefekt för whoagraffare. kommer kråmstänk från the get go.
JetJaguar Från kommande kollektion? Har två kompisar som har den redan, och har haft den rätt så länge.. En månad eller 3 iaf Wierd Sjuukt fet jacka dock.. Sjukt fet
hlgrsn skumt. hade precis för mig att den låg i spring 07.. får kolla upp mina fakta tydligare nästa gång.. thanks.
mina nyaste har glott i ett halvår o nu var de på rean
Peppis: grisa inte ner dom bara =P
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
oink oink
Ska man behandla sina vita air force 1s innan man börjar använda dom?
http://duckdown82.tumblr.com/
SamsungZ: Tänkte faktiskt beställa de där nikeskorna, jävligt grymma är de
http://duckdown82.tumblr.com/
Producent
2007-01-16 15:49
samsungZ vill ocksa ha dom där sb-skorna! synd bara att dom flesta av dom där är kopior. men who gives a shit. dom är ända styggsnygga :)
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
Redaktionen
2007-01-16 16:19
fyra: Det där är iofs ingen skateboardsko utan Mick Vick's Air Force 1 från Collection Royale serien..