I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Vad är det bästa med just DIN partner?

Övrigt - Blandat

2006-06-06 19:45
förlåt azziz :( läste din tråd.-
jag levde för kicken , precis som du

2006-06-06 22:03
jag gillar att han alltid somnar sist med flit bara för att jag tycker att det är läskigt att somna sist, thi.
jag älskar när han blir generad över vissa saker..

och den där blicken som säger att han gillar mig.. agh.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-06-06 22:14
jag dras till denna tråden ändå .. :( men det e kul o läsa.

2006-06-06 22:30
Yess fan va taggad jag blev att somna ensam inatt igen och igen....
Men lika glad är jag för det!

2006-06-06 22:32
neapaal : hey then we're two!

2006-06-06 23:03
Tråkigt nog är det ju bara samma personer som skriver.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-06-06 23:04
att hon pruttar mig ansiktet varje morgon, åh <3

2006-06-06 23:08
sättet han ger mig komplimanger på och hur han pussar mig på pannan.

Dom sötaste sms:en man för som gör att man tänker på honom hela dagen ut.

När han frågar om han får rita på ens mage och när man sen svarar ja blir lika glad som ett barn på julafton.

Åååh, tycker om å vara kär! ^^
Trodde du ja!

2006-06-07 11:55
jag gillar att han alltid somnar sist med flit bara för att jag tycker att det är läskigt att somna sist, thi.
hahab stackars kille, jobbigt krav?? =)

shunare haha "gå loss i trådar" mm jag gillar hur du beskriver det :D alltså det är klart att det kan bli sliskigt om det alltid är för klyschigt. jag gillar inte klyschor, mrn när man är kär blir man bara glad om denne verkar kär i en tillbaka... jag uppskattar honom verkligen, även om jag kan vara världens omöjligaste flickvän ibland, vi har ju våra tjaffs och inga bråk är så hemska som våra, menmen, jag klagar inte, jag har fått den trygghet och kärlek jag alltid velat ha.

men efter 3 år har ju såklart kärleken ändrats. till det bra om jag får säga så, man har lärt sig att verkligen ha kul och släppa loss tillsammans, fast ärligt talat så är jag fortfarande lika ivrig när jag ska träffa honom. jag hör knappt vad folk säger om han ska komma om någon minut. helt besatt. man kan inte ha en bättre bästa vän än min Manne
Femme fatale

2006-06-07 12:02
haha en hemsk men samtidigt rolig sak är när en människa är jättesnäll och bara för att de ointe är lika supoersnälla en gång så tycker man personen är hemsk istället för att uppskatta alla dem gånger människan varit schysst mot en..

jag till killen igår:

- fan vad jag är sugen på bio..
- mm
- vill du gå?
- har du pengar?
- njaaeeeeööö, nej.
- okey, säker på att du vill gå?
- vänta, är du ..snål???
- nej, men min budget är så tajt den här månaden.. förlåt bebis
- jaha...tystnad..skiner upp ..det gör inget du kan bjuda på en pizza istället :)

okey jag brukar inte vara såhär hemsk mmen han är så grymt generös och stenrik jämfört med mig och han tar jämt hand om mig och köper saker fastän jag säger nej, och i början var jag noga med att bjuda tillbaka och att köpa åt honom osv, men nu har de ju blivit vanligt att han tyvärr betalar för mig när jag är pank. känns hemskt, men jag är så grymt oekonomisk.. jag jobbar på det där.. ska köpa ett slott åt honom en dag som tack för att han föder mig =)
Femme fatale

2006-06-07 12:06
man betalar för varandra om den ene är pank. gäller oss båda men det som är kruxet är att han nästan aldrig är pank... .men har jag pengar går jag gärna och spenderar loss på honom eftersom jag älskar att köpa saker oavsett om det är till mig eller till någon annan.. spenderbyxorna är alltid på =)

Femme fatale

2006-06-07 12:52
när hon är nyvaken, nä, men typ alltid. min e finast mestast hela tiden. typ alltid. förrutom när hon ska va sne :)

2006-06-07 12:59
Min partner kan zappa, gora skuggfigurer och rulla cigg.

2006-06-07 13:27
det bästa med min pojkvän
är att han får mig att vilja bli en bättre människa.
han stöttar mig o finns bakom mig hela vägen
att vad jag än gjort o vilka drömmar jag än har komr han
alltid finnas vid min sida.
att han jämt ska va så gosig, nästintill klängig,.

men det absolut bästa e väl nog att han älskar mig o valt mig.

2006-08-31 03:52
Bästa med min älskling?

Jo för hon står ut med ett ass som mig. Finns lätt över 100 fördelar men hon är den enda som står ut med mig..
Det är inte lätt att vara tung när man ingenting väger

2006-08-31 08:34
min partner vibrerar och har batterier , jag gillar den för att den är så sköön :)
"A good dance is when you give a better impression of the music." <br><br>

2006-08-31 08:36
nashe.. stackars ni som tillhör mobilgenerationen!

2006-08-31 12:12
allt för utom drogerna. de gör han till en annan person som ja äcklas av.
kul att de körs

2006-08-31 14:00
det bästa med min e att hon just e MIN!!....
Har du läst ända hit så e du bara nyfiken!....

2006-08-31 14:03
att hon inte finns....

fast det är ju inte så bra....

2006-08-31 16:05
ModernDrunkard P21 haha bra sagt :D
"A good dance is when you give a better impression of the music." <br><br>

2006-08-31 16:13
tuttar
MMM Fikon

2006-08-31 16:14
haha hon e döv stum o lemlös... im in total control...
MMM Fikon

2006-08-31 17:14
jag gillar min partner för att han är rosa, stor, bråkar ALDRIG, tjaffsar inte om jag har en annan partner för tillfället, kan inte ens prata, har inga känslor som man kan såra, och har sex emd mig så länge jag vill.
det negativa med honom är att han behöver batterier och ses som vulgär, man kan heller inte mysa o se på film med honom.
skit.
men han är bäst.

2006-08-31 17:20
"Yess fan va taggad jag blev att somna ensam inatt igen och igen...."

Så sant... :/

2006-08-31 17:20
Allt min pojkvän gör är det bästa som finns :)
Blir helt knäsvag när jag hör hans röst, kan inte hålla mitt leende tillbaka. Älskar minsta lilla detalj med honom. Det finns inget bättre än att vakna brevid honom. Det första man får är alltid ett leende :) Älskar när han rör vid mig, eller tvättar min rygg när vi duschar. Allt han gör är underbart :D
Magnus Betnér <3

2006-08-31 17:22
Jag skulle kunna dö för lite besvarad kärlek nu >_<

2006-08-31 17:26
fan, man vill ju bara kräkas nu.

Jag vill me ha

2006-08-31 17:35
hennes fysiska attribut
Alla har rätt till min åsikt.

2006-08-31 17:45
det bästa med min partner är att han är den personen han är! :D
My whole heart for my whole life

2006-08-31 17:51
vakna upp på morgonen o bara se på henne :) mkt vackrare syn kan man inte få <3

2006-08-31 17:51
Jag älskar att hona ha lika störd humor som mig och kans skämta om allt!
Jag älskar att när hon blir arg (som hon blev idag) ska hon visa det genom att säga att jag får göra maten själv och ordna egen lunch till jobbet dagen efter, men när jag kommer hem så har hon redan gjort allt.
Jag älskar att se hennes ansikte på morgonen när jag ska till jobbet när hon sover med ruffsigt hår och halvöppen mun =P
Jag älskar hennes sätt att ta hand om våra barn !
Jag älskar hennes skärrade min efter jag kittlat henne på halsen ( du är så söt baby!)
Och alla andra saker med henne jag inte kan komma på nu pågrund av näringsbrist !
There aint no party like my nannys tea-party !

2006-08-31 18:01
hennes ogon, lappar och det glittrande leendet som alltid gjorde en skitdalig dag, helt stralande. charmen. rosten. hennes djupa, kloka, roliga, kreativa, arliga och sensuella sidor. HELA HON!

2006-08-31 18:53
ingen kärlekspartner men nåväl min partner.

jag älskar när hon är sur och allt som krävs för att cheera up henne är lite brottning och peptalk. då blir hon istället helt överpepp och börjar peppa en till sinnesjuka grejer.
jag älskar när vi kommer försent till bjudningar bara för att vi sitter hemma och kollar på tyra banks show som vi egentligen hatar.
jag älskar att hon gör allt mycket fortare än mig och med 10x så mer speed och sedan påstår att jag är lat när det egentligen är hon som är rastlös.
jag älskar när vi tänker och tycker exakt likadant, och att "det är fel på andra, inte oss".
jag älskar hennes fräknar och röda hår och lilla petite kropp som får mig att känna mig som typ hulken när vi ligger och skedar. för att sedan skämta om att jag är "domina i förhållandet".
jag älskar när jag ber henne att göra en tjänst och hon kommer tillbaka och gör ett "voff".
jag älskar att det bara är hon som vet vad jag menar med ovanstående exempel.
jag älskar hennes livssyn, värderingar och principer.
jag älskar att jag kan vara mig själv till 100% i hennes sällskap.

ingen kärlekspartner kommer någonsin vara bättre än henne. min lilla baeng och kulle. aaw.
baeng