I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Vad är det bästa med just DIN partner?

Övrigt - Blandat

2006-05-28 22:58
TonyO när slutat man vara rädd egentligen? det ligger ju i vårt huvud. man får försöka trycka ner spökena inom en... jag brukar allit dföröska tänka på mina vänner, att jag swett fok omrkgin mig som har friska bra förhållanden. dock blir jag egoistiskt nog ledsen även flr min egen skull om det tar slut mellan värsta romantiska paret, typ "gjorde dem slut finns ju inget hopp för mig" så sa faktiskt min kusin om mig när jag blev lämnad. gulligt
Femme fatale

2006-05-28 22:59
al3 erkänn att du vill bli hop med mig och manne. får jag adoptera dig?
Femme fatale

2006-05-28 23:01

Amar F18
ska ja va ärlig så skulle jag sparka manne och sätta mig själv som pojkvänn så får du länna på LATINO LÖÖÖÖÖVE MI AMOR! GITTAR O SPANSK TEXT FRAMFÖR MÅNEN DU O JA AMAR!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-05-28 23:02

al3 hahaha vet du att jag haft en spanjor utanför mitt fönster iSpanien som sjungit världens fulaste smörsång på spanska och gett mig en ring där det står MARIA inuti??? hahahahahahahhhahaha
Femme fatale

2006-05-28 23:03

Amar F18
hahaha shit!
men du ser faktist ut som en maria!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-05-28 23:05

al3. haha men nu råkar jag inte vara en Maria?? ahha fatta att få en gammal förlovningsring? hahaha vilken player! :D han var så jävla smötig, typ om vi gick ett gäng på stan kunde han springa gatan fram som om han var med i en jamie blunt video och skrek spanska popstars låtar och gjorde obcena saker med alal lyktstolpar på vägen..

kan tilläggas att det var en grymt rolig resa =) att ha en riktigt Carlos utanför sitt fönster med smörsång är något som måste upplevas.
Femme fatale

2006-05-28 23:07

Amar F18
haha sjukt roligt!
spanjorer o turkar är ju som dem e mot turister :)
DO KAN SVENSKA? HEJSAAAAAN *slisk smile*

2006-05-28 23:09
haha al3 du gör alltid så jag måste bära dig till gästboken.. haha.. let's go
Femme fatale

2006-05-28 23:26

Tony0 ja absolut så länge det inte har hänt något. men biland är det skönt att få privilegiet att vara orolig. inte att jag njuter men då vet jag att jag inte tar honom för givet. det är en väldigt hårfin gräns där mellan att vara trygg och för trygg. gäller att balansera. hoppas det kommer gå bra och njut av att ha hitat kärlek.
Femme fatale
Toastare

2006-05-28 23:28
Det som är bäst med honom är att han får mig att känna mig trygg i mig själv och han har fått mig att förstå att när jag är mig själv blir jag älskad som mest. Det går inte att förklara... han är helt enkelt mannen i mitt liv och det får han mig att minnas gång på gång.. precis som han visar att jag är kvinnan i hans liv.
Jag skyller allt på Emma!

2006-05-28 23:31
Amar F18

jag måste bara påpeka en sak du sa att det är pest att vara singel...
det är fanemig mer pest att vara så himla beroende av nån att man inte kan leva sitt eget liv själv känner du dig inte helt förlorad ibland? jag hatar att känna mig ofullständig utan en annan person det är ju bara tecken på att man som individ inte finns längre...
hoppas du förstår mig..

men visst all lycka till dig ..

2006-05-28 23:45
Cholla,. nej men det finns både för och nackdelar med båda. att jag känner mig beroende av honom kan ju vara jobbigt men käsnaln av att vara hans är så mycket större än den beroendekänslan. om jag kände att han kvävde mitt liv skulle vi inte vara tillsammans. jag känner mig fri med honom
Femme fatale

2006-05-28 23:46
men jag förstår vad du menar. klart det kan vara grymt jobbigt också att känna sig så bunden til någon och så utlämnad framför allt.
Femme fatale

2006-05-29 00:14
Morgonmys. Ovärderligt.
En otrevlig jävel med ett hjärta av smultronpaj.

2006-05-29 00:58
Single is di shiet..

2006-05-29 00:59
tjejer är vackra när de sover.

menmen, jag säger som min kära gamle far (nej .han har aldrig sagt så, jag kom på det här i förrgår): Tjejer är som katter, söta men lömska.
we have no rights | we have no future | no reasons why
Just born to die

2006-05-29 01:00
hahaha jaa du har en poäng..

jag menar inte att lorifiera, men tråden handlade om det bästa emd partnen och så, finns ju massa jobbigheter också. det jag ändå ville udnerstryka varatt när jag vl är singel så trivs jag inte. eller trivs och trivs, det klart man får leva emd det men jag är nog förhållandetypen, det är altid kul att träffa nya människor vilkorslöst men jag tycekr att jag har den frihet jag behöver samt att jag för stunden mår bra med min pojkvän. vad mer kan jag säga.. om det en dag inte funkar så kanske det är så att jag kommer älska singellivet.. vad vet jag
Femme fatale

2006-05-29 01:01
Huvva. Jag skulle aldrig kunna tänka mig att var singel om jag hade ett val.
Just born to die

2006-05-29 01:01
riktat till ThomasQuick.

menar fö inte att man inte kan vara glad utan partner. jag kan absilut vara glad utan partner. men inte utan just manne. kanske för att han också är min bästa vän.
Femme fatale

2006-05-29 01:03
huvva, idag har jag lärt mig att flickvänner är krångliga.
Just born to die

2006-05-29 01:06
äh, jag skyller min krångelhet för kvinnlig mystik när min man klagar. :)
Femme fatale
Poet

2006-05-29 01:18

Vad är det bästa med just DIN partner?

Därför att jag en gång var en kall frusen hand
men hittade min varma gosiga vante.
What I said, yo!

2006-05-29 01:21
Jag mår dåligt när jag läser denna tråden! Ge mig en tjej nu!!
Vad är det du vägrar att berätta / Grabben jag ska nog få dig att berätta med hjälp av en stor jävla beretta - Organism 12

2006-05-29 02:04
Min högerhand ställer alltid upp för mig, den sviker mig ldrig och är alltid på gott humör.

Fan det är dags att skaffa sig en brud...
"I whistled for a cab and when it came near, there was a hispanic in the car with lice in his hair"

2006-05-29 02:06
första 3 eller 4 verserna i Bo Kaspers Orkester - Hon är så söt

beskriver väl det mesta
norman bates behemot
bubba fett alfred bello
arthur's detour azazello

2006-05-29 02:09
Att hon inte finns.
Hej, vi har aldrig träffats. Kommer du ihåg mig?

2006-05-29 02:10
Shakes P19

Högerhanden blir lätt tråkig. Inte ens den hjälper nu :(
Vad är det du vägrar att berätta / Grabben jag ska nog få dig att berätta med hjälp av en stor jävla beretta - Organism 12

2006-05-29 02:17
haha broed__

d va d tråkigaste ja läst sen nån längre upp sa samma sak
norman bates behemot
bubba fett alfred bello
arthur's detour azazello

2006-05-29 02:40
amen, läste inte tråden. fuck!
Hej, vi har aldrig träffats. Kommer du ihåg mig?

2006-05-29 04:51
Rowmire är så underbar jämt. Han är den som tog med mig på en promenad ute i parken och precis när han skulle enr på knä så började det att ösa. det hindrade honom inte från att fortsätta. han är den som kramar om mig och stryker mig på håret så fort han märker att jag är ledsen. han är den som försöker värma mig när jag fryser, även om han själv fryser. han är den som kommer med liljor (mina favoriter) då och då för att han vet att jag blir så glad. han är den som hjälper mig så fort jag ber om hjälp. Han är den som är stolt över mig. han är den som jag kan gråta ut hos när jag är ledsen. han är den som blir helt förtvivlad när jag blir sur. han är den som springer och fixar mat och medicin så fort jag är sjuk. Han är dom som tvättar och diskar trots att han själv är helt utslagen efter jobbet för att han vet att jag har migrän eller för att jag inte hinner. Han är den som alltid ställer upp och han är den som vad som än händer kommer alltid att pussa mig på pannan och trösta mig.

Det finns massor att skriva, men platsen är inte stor nog.
-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie

-Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.

2006-05-29 06:46
Det blev lite deppigt ett tag där uppe med en massa OT, men det löste sig tycker jag nog.

2006-05-29 10:53
allt han gör är det bästa med honom. minsta lilla detalj som gör honom till den han är.
när han väcker mej med frukost på sängen. han är så otroligt söt när han sitter och målar och är koncentrerad, man vill bara slänga sig över honom och pussa på han i flera år.
Det är många små detaljer som gör så man bara blir tokig och pirrig, som hans blickar, hans leende, hans skratt, hans mysiga sätt att vara mot mej, hans underbara pussar och kramar. han får mej verkligen att känna mej omtyckt och speciell.
att vi är så lika, men ändå olika. att vi kan diskutera om saker.

finns så mycket mer man kan säga, han är bäst för mej.
mmh.

<3
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language

2006-05-29 12:53
måste lägga till lite saker.
hans röst, hans underbara röst. älskar att höra den.
älskar att se på han när han sover. och när han leker barn, som nu, och leker ledsen. han är så underbart söt.
när han spelar in, söt söt söt. och när han sitter och fixar med låten. gaah. min kärlek.
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language

2006-05-29 13:05
hmm... eftersom du själv skrev många olika så plockar jag oxå nåra...

ett e att de e ett äventyr att hänga med honom, jag vet inte var kvällen slutar vad vi hittar på tillsammans eller vad som ska komma ur käften på honom, å hans sätt att se på mig, eller när han bara pussar mig o hur han ser ur när han gör de. o att han ibland vill styra men oxå följer när jag vill styra.

ja... ... <3
och..???

2006-05-29 13:11
Amar

haha har sett dej gå loss på trådar, men inte på detta sättet, damn va du skriver :)

iaf ville bara säga grattis, du verkar ha det fett nice på den fronten och verkar ha hittat en riktig god grabb. kul att se att det finns tjejer som uppskattar sånt där.

mina tjejer jag har haft har typ tyckt att jag varit en tönt när jag har gett dem en ros. eller när man är generös så rodnar de bara och bara: vafaaaan håller du på med???!?!?!??!?!! Jag MÅÅÅÅÅÅÅÅSTE få bjuda tillbaka..

som sagt, bara knas.
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha

2006-05-29 13:38
man kan ju inte säga en eller några saker som är bäst, allt med henne gör ju henne till den hon är, till den jag är kär i och ger min kärlek till.

sättet hon går på, hennes röst, hennes värmande ord, hennes sätt att tänka och grubbla på underliga saker, hennes generositet, hur hon kramar, pussar, kysser, myser och busar med mig, hur hon visar sin kärlek och får mig att känna mig omtyckt och speciell, även sakerna vi bråkar om som gör att vårat förhållande blir starkare, oavsett om det är små eller stora saker det gäller.
kan inte få nog av hur fin hon är, varenda liten del, från lilltåspetsen till spetsen av hennes längsta hårstrå... mmmh
shit vad jag låter smörig, men finns inte så mkt att göra, det är min baby och shit vad det känns bra

årets äckligt puttinuttiga, oh hell yes

min baby!
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta?
- Det släcks.

2006-05-29 19:40
Det bästa med min partner är att hon finns alltid inom en armlängds avstånd, hon säger aldrig nej när jag är sugen plus att hon hjälper till med en jävla massa i mitt liv.

Vet att hon alltid kommer vara med mig å ställa upp i vått och torrt :D
Japp! jag är en trollkarl!

2006-05-29 19:41
Min högerhand:

Ställer alltid upp för mig, vet precis vad jag gillar, sviker aldrig, har aldrig pms, osv osv osv.
Just born to die

2006-05-29 19:44
Det som får mitt hjärta att slå ett par extra slag är när vi sover, och vi skedar (alltid han som ska bli hållen om) när han tar min hand och drar den till sig så jag måste krama honom ännu mer...
Skåne!

2006-05-29 19:45
Fy fan va jag hatar kära människor....fuck give me a bitch now!!!

2006-05-29 19:48
jag hatar också kära människor :/

Men som bekant så är vi som ahtar kärlek bara avundsjuka/Fula.
Just born to die

2006-05-29 20:06
fantalight P16

jag va före dig ;)
Japp! jag är en trollkarl!

2006-05-29 20:13
att såfort jag går upp på morgonen (och ser ut som en troll i håret) så pussar han på mig och säger att jag är söt

vi tycker om samma töntiga saker, typ minigolf och highschoolfilmer

att han påminner sig själv högt om att det var längesen han höll på me mitt hår (å sen håller på me de)

och alla andra småsaker

2006-05-29 21:14
Xeodorf P23

jepp. Vi borde ha parmiddag ngn gång?
Just born to die

2006-05-29 21:35
uppstyrd & väluppfostrad.
wot.

2006-05-29 21:56

hur han tar emot mig när jag kommer hem till honom ibland, han pussar mig massor och lyfter upp mig genom att bara hålla i min rumpa (yeees I got a big booty, I dont have love handles I got boooty handles. öh) och får mig att börja asflabba... och sen fortsätter han att kramas och pussas och låter mig inte ens ta av mig skorna.

när han kom till flygplatsen efter att jag varit borta i ca 4 1/2 månad i Latinamerika (efter att endast varit ihop med honom en månad) och stod o väntade med min mamma och och en bukett röda roser.

när jag ryser till i sömnen för att jag fryser och han genast kommer o kramar om mig.

när han gör sin "evil face", ni vet den där minen the rock gör, ena ögonbrynet högre upp än det andra.

när jag försöker smeka honom lite lätt på kroppen kärleksfullt och han hoppar till och börjar asflabba för att han är så jäkla kittlig :)

när han säger "uuuuhhh...din snuskis" med värsta nördrösten efter vi har haft sex

när vi tittar varandra djupt i ögonen, och jag känner hur mycket jag älskar honom, och hur mycket han älskar mig

när han gav mig en snäcka innan jag åkte iväg till Latinamerika och pluggade som han hittade på en strand när han var typ 10 år gammal, som han då beslöt sig för att ge till en "speciell tjej" när han blev äldre. Jag har den i en liten ask här hemma... haha min sötnos

2006-06-06 19:25
jag önskar min pojkvän skulle skrivit här :P
han är iaf underbar, och varenda egenskap tillsammans blir ju till den jag älskar. ouh !
jag levde för kicken , precis som du

2006-06-06 19:27
att han inte finns
Mooving beyond borders of time,
Backwads but Forwardsš

2006-06-06 19:34
att han är brun

2006-06-06 19:37
ohh prata inte kärlek för fan.