Vad är det bästa med just DIN partner?
Har du en partner så finns det säkert något som får din hjärta att rusa 20ggr snabbare, jag vill veta vad det är. Jag blir alldeles varm inombords när min flickvän knatar ut ur duschen i mina mjukisbyxor och ett vitt linne, när hon sover och har hår som lagt sig över hennes ansikte, sättet hon tittar på mig på morgnarna och hennes ansiktsuttryck när hon märker hur bakfull hon är. Hit me!
hans smilgropar, hans skratt, att han inte har nån aning om vad han snackar om precis när han vaknar, att han tycker det är skämmigt att springa till tåget, att han alltid säger "det löser sig" om allt (fast också det som gör mig galen ibland), när han retas med mig (fastän jag alltid blir arg), sättet han tar på mig på... och alla andra miljoner saker som är han.
Superflajj. http://aakermans.wordpress.com
Att hon är lika skum som mig, its love.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
För att hon kan se på mig med den där blicken som gör att jag blir knäsvag och sen ler hon och glittrar så starkt att jag blir ännu mer kär i henne. Och när hon är nyvaken så är hon förmodligen sötast på jorden med sitt ruffsiga hår och halvöppna ögon.
www.nativeswedes.se
att Manne blir blyg när vi inte pratat på ett tag. (t.ex. efter en resa) då säger han hur mår du 8 gånegr i sträck och fattar inte vad han själv frågar efter, att han aldrig någonsin missat att ringa mig när han sagt att han ska göra det. inte en enda gång Átt han ringer mig det första han gör på morgonen knappt vaken att förstå vad han gör och det sista innan han lägger sig. att han tar våra tjaffs på så stort allvar, sitter där med tefatsstora ögon och förösker förstå vad som hädner. jag får inte lämna rummet innan vi blir sams igen. han grinade när vi bråkade första gången. (ahha elakt att säga skanske men jag var tvungen) han berättat saker för mig om sig själv som jag vet att han aldrig våpgat berätta förut. att han som är världens blyagste person har blottat hela sin bakgrund för mig.att han alltid lyckas få den där småchockade minen när vi ska ut och han beklgara sig över att han inte komer få ha mig ifred. o att han alltid insisterar att hålla mig sällskap hem, han väntar ibland två timamr utanför mit hemspråk och sover tills jag koimmer ut bara för att vi ska hålla hand 10 min hem han hittar på en massa fula anlendingar att komma förbi mitt hus för att säga hej. Han är också jätterar när han ska bli arg och varnar alltid innan: Älskling sluta, jag komemr bli jättearg.. finns så jävla mycket kan fan inte nämna allt i tråden. men helt enkelt för att han alltid är där, den som alltid tar handom mig, som kommer förbi med chili cheese från Burger king en vanlig skoldag eftersom han vet att jag tycker om dem, att han alltid är så generös och att han alltid visat sin kärlek så öppet och ohämmat. att han får mig att leva
Femme fatale
Det bästa med min tjej är att hon inte finns
Människa! Hur okunnig är du inte i din visdomshögfärd! Tig ty ni vet ej vad ni säger.
fan seriöst sånt här går inte att plita ner på whoa, man kan fan skriva en hel bok om sin partner..
lurv-Manne blir kammad av mig. gillar det inte helt ser det ut som..
files.upl.silentwhisper.net mm kärlek, vill fan aldrig bli singel, aldrigaldrigaldrig
Femme fatale
miggedy, efter en natt på krogen så ber jag fan om ursäkt..... they are the shiiiiiit!
PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS
Mer bärs
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
eh
damn amar.. fan tillåmed jag blev lite röd om kinderna där... kan väl inte säga mer än att jag e glad för er..
Face it motherfucka, I can pay to get rid of you I got more heads in the hood than pagan rituals
varje gång jag ser på tavlan han målat till mig, på honom och mig, så pirras det lite i magen. jag älskar att vakna utav att höra honom säga , "hanna jag har gjort frukost till dig" :) sen det där underbara leendet på läpparna så glömmer man alla andra bekymmer. haha att han satt utanför duschen och spelade på mobilen medans jag stog i duschen för att jag inte vågade vara nere i källaren själv , kallar jag för kärlek :D jag skulle nog kunna skriva en bok...
jag levde för kicken , precis som du
Narcissus Ska vi bilda klubb?
Whipper är sjuk i huvudet //OSTbre
sattet han stracker sig efter mig for att halla om mig nar vi har glidit ifran varandra under natten...han vill alltid halla om mig. att han litar pa mig till hundra procent. hans blick, hans lukt, hans satt att ta hand om mig. iofs allt som har med honom att gora...han ar det basta och finaste som hant mig. Jag har aldrig varit sa har lycklig i hela mitt liv o det ar tack vara honom. o jag haller med amar o hannich. man kan skriva en bok.
Hej FRA! Jag har ingenting att göra med al-Jihad, al-Fatah eller PKK. Jag har aldrig gjort Hadjdj eller tillverkat en bilbomb, jag vet knappt ens vad Al Manar betyder. Men tack för visat intresse! puss
Är precis som mig :) MEN HEY!! Det är ju JAG!! :O
*snaark*
fyfan snällt till oss som är ensamstående och bara e tilsammans med Léna handen <3 :(
När man läser sånt här vill man verkligen ha en pojkvän!
Om vi bara slutade upp med att försöka bli lyckliga, skulle vi få en väldigt massa tid över till annat!
al3 Och hennes fem vackra döttar... :(
EPF. Jag håller med Er. Sådant här får mig att känna mig misslyckad, ifrågasätta mitt utseende och se över mitt liv.
hehe, det är sånt här som gör att man är stolt över sitt beslut att göra slut med tjejen...
EPF F18 ORD! fast flickvänn vill jag då ha!
för att han e bäst ! han e den gulligaste o mysigaste killen! sen e han otroligt söt när han skissar o e ute o målar =) för han ser så löjligt glad ut då =D sen e jag glad att han lärde mej att måla :D han e söt när han ler så man bara vill krama o pussa på han. han e helt klart underbarast!
Be kinder than necessary, for everyone you meet is fighting some kind of battle.
littlevix hahahaha :D fast erkänn att de är ganska sött när han sätter dig i badkaret och tvättar bort ink från ditt ansikte ;P
Trodde du ja!
littlevix näe men de e gulligt när jag gör de på hans =)
Be kinder than necessary, for everyone you meet is fighting some kind of battle.
hahaha =D
Shazzie_ F14 Är du 14 så är de ingen bråtska med det :) Lev du livet ett tag till! :) al3 Ja, usch. :( Ge mig dig!
Om vi bara slutade upp med att försöka bli lyckliga, skulle vi få en väldigt massa tid över till annat!
Alla spontana konstigheter som hon slänger ur sig med en mysig blick...
En otrevlig jävel med ett hjärta av smultronpaj.
Det allra bästa med Henke man är hans röst. Det kvittar hur ledsen och nere jag än må vara men så fort jag hör hans röst vet jag att allt går bra. Att det är så jäkla småroligt att han inte kan ge mig presenter eller julklappar som inte är tekniska. Som nu när han ger mig en Ipod för att han "bara" gav mig pengar till en skräddarsax i födelsedagspresent. Han är så rolig....
Ingen dör oskuld. Livet knullar alla.
Ghaa, ligger hamma och är bakis-deppig-ångestig. Och så hamnar jag i en hylla kärlek tråd, bläää, va ensamt det blev nu :(
När man ser ljuset i tunneln är det oftast tåget som kommer
man kan ju säga så mycket, samtidigt vill man inte i en tråd ta det känsligaste och privataste, saker som är mellan oss och säkert grymt ointressant för även den emst vänligt inställda. alltså det som gör bra förhållanden så grymt mysiga är att man är så interna, man får ju samma humor och man är typ fastklistrade. jag som annars aldrig blir kär blev likosm kär i mi egen granne! har honom fem minuter ifrån mig och det gör en jäävligt bortskämd. Alltid när jag eller han ska utomlamnds så grinar jag. Jag kan inte leva utan Manne och jag skiter i hur det låter. För det kan jag inte. Jag kände av det förra sommaren och jag kan säga att jag gick runt som en levande död, hade så ont i hjärtat, andnöd, ångest och allt annat äckligt tills det blev vi igen På sätt och vis är jag ledsen att jag ännu inte fått känt på att jag kan vara utan honom. en så länge har allt bevisat att de inte går. Kände från första dagen att det här inte blir som vanligt. Fatta att jag träffar killen varje dag och ändå saknar jag honom direkt när han går. Han är den enda person som fått mig att grina, enda killen också för den delen, utanför familjen, ibland gråter jag för att jag tycker om honom så mycket, gråter skrattar och gråter igen. jag är världens lyckligaste flickvän.
Femme fatale
Det bästa med min darl är då han väcker en på söndagar klockan 8 genom att hoppa i sängen, då han blir supertjurig då han förlorar mot mig i basket och då han skriker som en tjej då han hittar en spindel i sin lägenhet.
My heart lives in my vagina.
ThomasQuick. det beror ju på. att du blev singel må ha varit din bästa investering men när jag blev singel under ett 4månaders uppbrott så har jag aldrig någonsin varit så krossad. Jag gick under, och det var verkligen inte okej. Så även då hade jag svarat att singellivet är pest, för det tycker jag verkligen.
Femme fatale
men jag kan vi inte nämna deras störiga sidor istället? mycket roligare !
Femme fatale
man kan skriva en bok.
Medlem i Mobbade Whoa Användare Crew M.W.A http://www.otechdesign.com
maud. alltså inga allvarliga sidor men klart de finns. Fast jag håller emd om at jag har det oförskämt bra. Men fan det känns som om jag förtjänare det efter diverse idioter jag träffat. Äntligen har jag hittat en stabil kille..
Femme fatale
tycker bara det är roligare om tråden tar en vändning. tror folk tycekr sånt är roligare att läsa än bububu jag älskar dig nussnussnuss så vad är era älsklingars jobbiga/knäppa/irriternade sidor?
Femme fatale
amar, släng upp en egen tråd, jag tror det blir roligare både för miggedy och dig om båda sakerna hamnar varförsig.
okey sorry..sant
Femme fatale
sen om vi håller oss till äment .. en egoistisk sak är ju att man tycker det är så jävla skönt att bli älskad. att höra någon säga att man betyder hela världen för den personen. man blir somdrogad när man får höra så starka yttringar från en annan människa. Att av allt han kan göra och det liv han lever, av det har han dedikerat varje dag under 3 år till mig. Jag kan knappt fatta att en person vekrligen älskar mig därute och tänker på mig ofta. Man får värsta suget i magen när man tänker på det. Och samtidigt är det ju läskigt att man kan bli så beroende av att vara älskad. Jag missbrukar nog absolut kärlek..när jag väl får den.
Femme fatale
vem vill inte missbruka kärlek.
ja men det var ju det som var vårt problem. iaf från hans sida, jag har alltid älskar honom stabilt, men det är kalrt att man kan få sig en tankeställare. det fick han, är jag kär i kärleken eller den här tjejen? Idag vill han nog inte erkänna att han faktikst tappade känslor för mig, dels för att han fetingångrar att han gjord eslut, men jag tror nog det var så skulle inte tipsa en enda person här i rummet att göra slut emd sin partner inan de noga tänkt igenom. alla förhållanden måste ha upp och ner, även om ni är snälal mot varandra så kanske man inte alltid känenr sig som unviersums käraste människa. men man MÅSTE tillåta sig själv att inte vara helt hög på kärleksrus. Huir ska man anars känna av toppen om man aldrig varit nere? Jag brukar ta det med ro, när känslorna går back en aning, för jag vet att de komemr tillbaka, vilket de alltid gjort. Jag har varit tillsammans emd andra kilalr så jag vet detta. jag är hans första tjje oh han är ju lite främmande emd de konstiga saker som kan hända uppe i skallen,, älskar ni varandra och känenr attraktion samt kan känna svartsjuka så är det tecken på att du inte är över denna person helt. Ge allt en chans. Personligen hade jag önskat att han gått igenom sin svacka tyst, för det tog lång tid att bygga upp tryggheten igen.. Än idag tror jag inte på oss alls lika starkt som innan. Jag hoppas dock lika starkt men jag har kommit enr på jorden, även den som säger sig älska dig mest i världen kan lämna dig utan att du egentligen gjrot något. Kärleken är skum. Men jag och min kille vet nu båda två att vi ladrig skulle få för oss att säga "nej jag känenr mig inte så kär just nu" för vi är ju det, men allt går i perioder.
Femme fatale
maud. alltså man ska inte ge upp för lätt. jag blev kär efter en månad att vi blev tillsammans! jag är nog lite speciell är det gälelr det, fol kbrukar bli kära och sn bli ihop, jag blir bara intresserad och sen blir man tillsmmans. i början får jag alltid ångest och äcklas av killen. Det är något fel på mig men jag fösöker alltid finna än väg ut, känenr mig fast och så. Kanske för att jag när jag väl är i ett förhållande verkligen inte vill ha ett korr förhållande. just därför nojjar jag lite i början. var det rätt? etcetc. menmen jag blev ju kär. gött. njut av kärlekn maud. du kan ju inte ens få garantier som gift. man lever inte så himla länge, ska man slösa sin livskvalité på att tänka framåt och glömma nuet så missar man sitt liv på vägen mot målet. Jag vet att de är svårt, speciellt som man är livrädd att bli sviken, men det kan man bli ändå. hädner hela tiden.
Femme fatale
sen är jag grymt realistisk. allt efetrsom jag tränat mig till att bli så osårbar som möjligt. märker jag från start att denna kille inte är bra så lägegr jag ner honom totalt. jag blir aldrig olyckligt kär innan jag fått killen. eftersom jag inte tillåter mig själv det. jag har satt sån press på mig själv att jag tillsist verkligen fungerar så. jag struntar i om det låter iskallt men det är lika bra. är det dåligt redan från början när det är då det sk var som mest spännande, då drar jag. Men när en kile väl fått mig på kroken, då är jag den största drömmaren som finns.
Femme fatale
Att till och med när han går i sömnen (allvarligt talat) så berättar han för mig hur mycket han älskar mig. hahaha nej va söt.
Femme fatale
amarr fan sluta skryt om dit paradis bröllop för oss som lever celibat :( haha.. säkert så fåru 6 orgasmer varje gång ni älskar o han e säkert bäst på att laga mat också! allt verkar ju perfekt haha
ditt paradis förhållande mena ja amar :) hehe
al3. hahaha jaja sen står man där emd svansen mellan bena om det tar slut. nej men vad, jag satsar på detta sen om han inte hänger med så är jag nog för kroissad för att bry mig om mitt kära skryt i tråden.. känns så sjukt att skriva detta då, då jag faktikst förra sommaren höll på och dö av sorg. aja, fan blir bara deppig när jag tänekjr på det. maud,. var glad istället attdu hitat någon. men du är precis som jag. tänekr för mycket helt enkelt. äh men om vi säger såhär som en kär bob marley en gång sa: In your life you have some trouble, if you worry you make it double, så donät worry, be happy.
Femme fatale
al3 haha.. säkert så fåru 6 orgasmer varje gång ni älskar o han e säkert bäst på att laga mat också! nja men ingen kan riktigt räcka till för amar. (tidsmässigt) men det blir ett klart mycket väl godkänd. och jah kan inte alls laga mat så han får väl göra så gott han kan.. mamma ska lära mig laga amt i sommar..det hat hon sagt sen jag var 12 =)
Femme fatale
Amar F18 haha okej, men laga mat är bäst då hade iallafall ja varit bra för jag lagar mat som en KUUUUUUNG!