Jag uppskattar det på sina sätt absolut! Dock flyttar man ju ifrån om ett par år... E-tuna var jag i en timma i helgen det SÖG liten håla med inavel fy fan
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Linköping är fint . Skäggetorp ska man bo i . bästa stället.
Varför ?
SKÄRPNING Centralt ska det vara!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
krossad_anka F60, Linköping är inte så illa, visst Stockholm, Göteborg och Malmö är mycket bättre men det är inte så illa. Det finns en massa schyst galna studenter där (och en del rövhål, såklart) och man kan ha en hel del kul med galna fester (speciellt i diverse ställen i Ryd). Men visst, man tröttnar rätt fort på stället, det är ju en småstad. Har bott både centralt och i Ryd, båda funkar rätt bra, tyckte nog bättre om att bo i Ryd i och med att de flesta av mina polare bodde där och precis som överallt i Sverige så suger det att gå ut (visst, det är bättre i sthlm, gbg o malmö, men inte fan är det särskilt bra) så man vill ju vara/ha hemmafest iaf.
"Because the organizing power of labor is the only real threat to a fascist government, labor unions are either eliminated, or are severely restricted."
deluxe_ tss, ryd är ju centralt, inte långt att gå in till stan... ...om man inte har ett par kilo på sig iochförsig ;)
haha Jamen.. märker att du diggar RYD.. är du med i SOFFAN CRW eller? hehee
Nämn för-&nackdelar då!
Fördel: Deluxe_, -=simpsons=-, Ambushed_, Antoonee (eller hur han nu stavas?), kokkos... Nackdel: Allt annat som finns.
deluxe_ hehe nej men soffancrew e ju lkpgs elit ;)
cpbarn_nr1 Hur kan du dra upp ruttna ställen som Skylten? Jävla emo-hak..krossad_anka F60 Gullet.. :)jam F20 Hehe go Soffan! Sköna dudes!
haha vadå
ja jag vet ju vad plattan är.. men vad jag tänkte på mera var att det spelar väl ingen roll hehe :) Skyltern suger ju ändå : )
St Tropéz är ju fetare än Ryd alltså.. hahaha
jam Så vad gör du om dagarna då? hehe
deluxe_ haha jag chillar ;) vad sysslar du själv med då ganstah?
jam F20 Okey där ser man! Nää jag passérar snart 3e ring! Sen när det kapitlet är avklarat börjar väl CHILLMODE igen!
deluxe_ låter ju nice som fan ;) du får ju lära dig å chilla samtidigt!
jam F20 Chillar du every day i Ryd elleR?
deluxe_ det e klart man reppar ;)
jam F20 haha äkta äkta äkta..
dudå? vart hänger du i gäng då?
jam F20 Tornby City utgång diverse clubbar
deluxe_ jassåjasså... hahaha roligaste ungen på 1:an nu asså...
jam F20 aight bra skit eller??
hehe barnprogram, någon knasig unge som ringde in typ. programledaren hajjade inte ett skit ;)
man ska bo är h-burrow eller berga, men ryd är bra om man ska plugga..men säger bara h-burrow på sommaren bästa nära stan nära vattnet o allt.. Dirty-k: fucking råtta:) ekh is playd out baby..heheh gammlinghuset är bäst iofs:)
bi-to sardame
Ekholmen e kärlek mannen, men akta dig för G'sen utanför centrum. Söder bröder akta dig för dörrarna brrrrrrreeee. knulla j-lund nazi häng fitt jävlar, that aint hood. jag lovar EKH du kommer bli kär man.. fuck resten av lkpg Berga e soft iofs..
http://www.myspace.com/deezydeemusic
Linköping är världens sämsta stad. Seriöst.
by the way, ekh e one way in no way out foe life. ekh tatuerat på kroppen o man e fullbordad me kärlek loo.. fuck nkpg by the way. fuckin fel pratade idioter, låter som de e efterblivna eller nått. fuck that,...
Haha, vad kan man göra i Lkpg, mistah? jävla bögstad
Knacka små Laziale-fascister som dig.
Knacka små tuffingar som dig
rätt P1 vadå bög stad loo.. lkpg e ända stället i hela världen där du hitta kärlek o absolut i EKH. vilket du inte vet ett skit om.
jag vet itne men jag misstänbker att du kommer härifrån. varför dissa vart du växt upp loo.. de där du kan relatera o minnas allt man gjort o gått igenom.. horseface... inget fuck lkpg här bree...
krossad_anka: går inte fly du vet:) mistaha mistha: ekh boyo..ta lite discopulver o softa bro:) du vet sbr till gueensbridge..heheh delux_ du vet vilken del är bäst..hehe plätten hela sommaren
bi-to sardame
manogam P20 Alla sommarkrökningar längs vattnet bree!!!
det som går upp måste komma ner
bi-to sardame
Men nu är det vinter & vad gäller då???? varmare regioner söderut kanske..
ja tycker alla drar till spanien!
plätten är bäst..sjukt mycket grill där
bi-to sardame
manogaam grill som i grillat eller som lill grillen style? haha skoja..
sommarminnen är itne vid vattnet utan snutknas i centrum.. få ut dom min vän kom till mig sen..privat fest på andra sidan stan:)