Det blev Ryd (Rydsvägen 262.) Bör jag vara nöjd med mitt val eller ska jag gå och hänga mig??
Kuken mina damer är ingen leksak, det är en smaksak "You´ll never walk alone" Liverpool FC
Häng dig. Jag kräks över allt som har med lkpg och göra. Helvete vad trött jag är på den där staden. Bo där ett tag, sen skickar du ett PM om vad du tycker.
Fan, detta lät ju negativt. Jag som är laddad över att flytta söderut igen :)
Kuken mina damer är ingen leksak, det är en smaksak "You´ll never walk alone" Liverpool FC
Åh, jag ber om ursäkt för det där. Visst känner jag så, men det behöver inte innebära så för dig. Det är ju klassiskt som fan: "Fan vad trött jag är på den här stan".. Alla nya städer brukar ju vara nice att bo i i något år.. Lycka till, och va jag tycker är väl irrelevant..
Grattis. äh, ska du plugga då har du hamnat i rätt stad och rätt område. du kommer säkert att ha kul när du hänger med de andra studenterna.
I´m with stupid--->
Skönt att lämna stan nu till hösten. Slippa alla jävla bönder på krogen och allt drägg. :)
Asdöd Förstår hur du tänker, brukar själv känna mig less på en ny stad efter nåt år och får lust att bege mig vidare. Får se hur länge det blir i Linköping men förhoppningsvis blir man kvar där under sin studieperiod åtminstone ayaros Tack :)
det blir nog roligt för dig. när man flyttar till en stad då är ju allt lite spännande, speciellt när det gäller studentstäder. då har man ju någon form av säkerhet liksom. personligen så hatar jag lkpg och vill inte vara här längre än nödvändigt. sen så är jag ju uppuxen här så.. alla har väl lite blandad känslor vad det gäller deras hemstad.
I´m with stupid--->
just det, skaffa en cykel!
I´m with stupid--->
Jo, det får nog bli så. Här uppe i Sundsvall e det ju inga avstånd så jag har kunnat skippa cykeln. Tycker Linköping verkar vara en rätt skön studentstad + att jag får närmare hem till Skåne
cykel finns alltid att skaffa vid resecentrum, haha
crazy_breaker: nej inte alltid.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
YARDEN, WASASTANS-BOYSEN Innerstan, resten kan kvitta... fuck alla förorter
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hahahah & ofta det är "BRA" uteliv i förorterna.....
Deluxe_: Word up...
krossad_anka Håller du med mig???
Deluxe_: det vet du att jag gör.
krossad_anka Aiiiit sweet..
skäggetorp !! Is the shit. hhaa
AngeliC Skäggetorp är ett segregerat misslyckande!
Linköping suger, flytta till Ljungsbro, åk 521 och lyssna på Thule NIGGUH!!
va?
linköping är inte så kul som de låter... vet många som bor där men som tycker Norrköping är bättre, finns mera göra här :)
_-eLin-_ F2 Alla städer erbjuder olika typer av aktiviteter helt klart..
Deluxe_ haha , men du fattar väl att jag driver haha=) fanns en anledning till varför jag flytta därifrån=)
AngeliC Soft.. Var bor du nu då?
Skäggetorp, skäggetorp... jag säljer din mamma kloss för kloss. YO!
Den som säger att Berga är långt från universitetet kan inte veta mycket :P Tar max 30 min om man cyklar från Berga, förbi Hagalund och garnisonen, och sen under rondellen vid Statoil och vidare mot lambohov.
Hazn_ P0 Ah ja allting är ju relativt.. men Berga är inte nära i förhållande till Valla & det dära..
AngeliC Jaha, du har flyttat tillbaka! Det var en kort visit aight :)
Deluxe_: Kan stämma. Men samtidigt så är Berga roligare än Valla.
Hazn_ P0 Ja mycket möjligt att det är. Gillar inte någon förort i Linköping direkt..
På vilket sätt skulle någon förort vara roligare än någon annan? Som student tenderar det dock att bli roligare i områden med mkt studenter, dvs T1 och Ryd i det här fallet. Så det är väl vad man ska sikta på iaf. Berga känns lite avsides att bo som student.
Deluxe_: Tror du at fel uppfattning om vad som är förort.
Man får bo var man vill, antingen bor man på ställen för att man inte har något val eller bor man där man valt att bo pga olika anledningar, t ex orter där det bor mycket studenter. Själv är det city uppskattas!
Hazn_ P0 Nejrå det har jag inte. Men jag förstår att du tror det eftersom att jag förklarar allting utanför stan som förorter. Men det gör jag inte egentligen men du förstår säkert vad jag menar & syftar på. Låt mig omformulera mig såhär; Jag själv föredrar centralt & med det menar jag t ex innerstan. Att bo utanför tycker jag är ganska segt, men alla är vi olika!
de enda linköping har är ett skrytbygge som kallas cloettacenter.
Deluxe_: Trodde du menade att Berga, Ryd, Skägget o alla andra områden va förorter :p
Deluxe_ haha ja, men de va kul ändå:) Men klubbarna i stan sög palle._-eLin-_ F2 haha faan jag va aldrig där! Har dem årliga chokladfestivaler? =)
AngeliC haha tyvärr har dom ju inte det :( men ett dåligt hockeylag som lirar där.
Lkpgs stolthet e väntsalen. slutdiskuterat!
vessma P26 Ah för väntsalen är ju såå mycket att komma med :) kanske var något för några år sen VSMAFFIA
elin ahahha ja där ser man
Linköping suger. Bodde där en månad och det var en månad för mycket.
Tarantino P-1 Vad bor du i nu då? Eskilstuna? HAHAHHA
"Det blev Ryd (Rydsvägen 262.) Bör jag vara nöjd med mitt val eller ska jag gå och hänga mig??" Det är ett schyst val av boende i Linköping som student. Jag känner en hel del folk i din närhet, så när du ser de mest konstiga människorna du har sett, håll dig borta, de är inte att leka med (iaf om man vill kunna plugga något, fester som vara i mer en vecka hjälper inte ens studerande).
"Because the organizing power of labor is the only real threat to a fascist government, labor unions are either eliminated, or are severely restricted."
Deluxe_ Eskilstuna är väl inte heller så schysst men jag bor hellre här än i Linköping
vessma: väntsalen? i resecentrum eller va?
By the way.. Nu när vi ändå är igång med Linköpings snacket: är det någon som faktiskt uppskattar Linköping här? Ser inte ut som så..