Coola ord?
vilket är det coolaste ordet du vet? det kan va vilket språk som helst
jag gillar cunt. YOU CUNT! cunt.
cameltoe
Bara för att du är paranoid, ska du inte tro att de inte är efter dig
Westside
Fuck me, I am weak
jag älskar ordet ja det är så najs, man kan säga det på så många bra sätt, sålänge man inte säger "ah" mmmh ja
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
Kaerlighed är det bästa ordet!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
elma det är äpple, på turkiska. som Selma, utan S. haha och jaja, det är ägg (plural) på bosniska :D jaje = ETT ägg.
fantasy, fantasia.
What I said, yo!
Jag gillar ordet Acetylsalicylsyra starkt ska vi ut och sänka lite Acetylsalicylsyra mot huvudvärken?
spliff macht frei
sommar
Om du lever ditt liv efter vad andra tycker så lever du inte ditt liv.
Brutalt
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
mm CUNT låter jävligt coolt =)
^ Smart sagt.
Yeeeaaah - Om man säger det på rätt sätt. Eller så ska man sätta licious efter allt man säger...det gör jag hela tidenlicious. jag är ganska retarderad för det mesta. Retarderad är najs förresten!
Credit crunch crunch baby
ponani! schysst snällt ord elelr gegveck! oxå schyyst! ananrs peace! alla ord e schysst de beror på hur man uttalar dom och vikken dialekt!
död åt bill o´reilly!
Jag tycker gura låter coolt, om man erkligen säger ordet gurka o verkligen tänket på vad man säger så är det nog samtidigt det fulaste ordet på svenska.. guuurka!
Som man bäddar får man ligga ;) Glöm aldrig det!
Mamelon. Bröstvårta på franska.. mmm...mamelon.
BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJ!! "Och här ser ni Krutov, med ett ansikte endast en mor kan älska" - Arne Hegerfors
jag gillar "läckert" för det låter liksom lite snuskigt
gurka*
Som man bäddar får man ligga ;) Glöm aldrig det!
exotic, om man säger det lite sjukt sexigt. m m mmm
jag levde för kicken , precis som du
Poof
hon e ju en riktig pingla, snacka om bekräftelse
Jihad för det heter min pojkvän
HAHAH JAG SÄGER BA ETT ORD LUGNT ! Lugn !!!
--/roadlake rep.2010+
salicylsyrevaselin tycker jag är ett ballt ord
I was surrounded by powerful entitys of angelic emergence
ball e ett ballt ord.... Ball. peez
prefix for death.
Fancy-pants sitter som ett smäck!
cock
“I have all the money in the world but I’d trade it all for a little more.” -Charles Montgomery Burns
Ordet nej på alla sätt man kan uttala det
www.susei.blogg.se
Jag älskar akkurat
Dagisbarn hittat! Återfås mot beskrivning. MVH Personalen på Kristallen
Allora (italienska) ar mitt absoluta favoritord. Man kanske kan oversatta det till engelskans "well" (som i oh well. inte som i I'm doing well) Mycket anvandbart och rullar bra i munnen. Allure, motsvarigheten pa franska fungerar nastan lika bra. Jag kopte ett nagellack forra veckan bara for att fargen hette Allure.
"Östermalm for life. Hårdare än Trenchtown!" http://fnochjag.blogg.se
SWITCH!
http://www.sthlmmd.se
anpassnings förmåga
"Bara för att du är paranoid betyder inte det att ingen jagar dig."
LABOTASH! annars är prat som i "YOU FUCKIN PRAT!" rätt grymt
La_Latina hehe heter han verkligen då... det är COOLT
Jag tog stolen och kastade den på henne när hon sprang när för trappan (yeeeees) och träffade henne och hon började gråta som en hora/snopp_dogg p19 om bråket med sin lillesyrra
sen är väll cool ett cool ord
Jag tog stolen och kastade den på henne när hon sprang när för trappan (yeeeees) och träffade henne och hon började gråta som en hora/snopp_dogg p19 om bråket med sin lillesyrra
Yupp min pojkvän heter Jihad. Fatta vilka blickar man fick från folk när jag på fyllan bråkar med min syrra ang. att hon trodde jag flirtade med en kille (som ej var min pojkvän) vilket jag inte gjorde Jag skriker: "Jag är trogen Jihad och jag vill bara ha Jihad" det folk hörde tack vare jävla Osama var ju "jag är trogen -heligt krig- jag vill bara ha -heligt krig-"
La_Latina HAHAHAHAHAH så skön haha
Ass. enbart för det är det ända vettiga ordet för just ass. röv/arsle/rumpa/göt låter bara riktigt groteskt och smutsigt.
UTE EFTER SVENSK HIPHOP VINYL! KOLLA MIN PROFIL!
Mitt favorit ord är LEENA!!! De e ett namn.. Men de e ett ord också.. typ.
M-dog e lite ballt
Chill! ;)
www.Myspace.com/InsoMusic
Utrycket : Fuckin' Faggot! Skönaste utrycket jag vet och jag använder det dagligen :)
se där e ganska nice och passar in på alla meningar .
clara är häftigt
behöver ni funkis så bjinga bilen!
Emellertid. klingar i munnen tycker jag.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
candide P23 Aaah fan.. De har jag aldrig tänkt på!
Jag gillar klappträ eller mähä! :D
Magnus Betnér <3