fräsigt och fräckt.
vegan power
Sedermera Popsnöre Idiot Pokkers Nice Fiyah Opettajataritta (utan lärarinna på finska) :P Punani är det värsta ordet jag vet.
Still in the bridge
Pepp är nice att säga också.. det är rätt indiepop men ändå.
vegan power
de här är iof inte ett ord, men jag älskar att säga det: "de e lunch". Jag tror att paolo robertos polare säger de i en stockholmsnatt. Detta är en mening för "de är lugnt"
...
steees.
Den Svenske Fanclub
Torskblock slår nog det mesta!
...One Of Many, GBG'z...
nejnejnej, nu kom jag ju på vad som är det skönaste ordet! Såpass passar till allt
Diggar orden Pillimarisk , Fuckwad och Sweet ! De är dom ballaste orden!
Trodde du ja!
JÄST
Jag säger inget! Läkerol, makes people talk shiet!
sen är alltid TWAT hur bra som helst, kna man säga jämt
Jag diggar paracetamoxyfrusebendroneomycin starkt :D förövrigt så finns det en sjukt bra låt som heter det också (Y)
För att det är ute med forumsignaturer.
Alltså ordet lunch som i lugnt
grabbar va snackar ni om... delta 9-tetrahydrocannabinol heter det ju =)
WHADUP
Det ända ordet med rätt touch är PLEASURE, säg det om och om igen så ska ni hajja va ja menar
kioskmongo är ett ord som är funktionellt i alla lägen!
schtekare är ett skönt ord att säga . är som godis på tungan ass¨å av någon konstig anledning . rökpenis är ett påhittat ord som jag gillar att änvända oxå :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hell Yeah! Oh, Hell No! Mother Fucker! Son of a Bitch! Biaatch! ... yo' ass, t.ex: Blocked yo' ass oh no you didn't ... , t.ex oh no you didn't just said something about my mother
Get Random!
vederkvickelse. så skönt att uttala det
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fis.
Hej, vi har aldrig träffats. Kommer du ihåg mig?
bong
Som man bäddar får man ligga ;) Glöm aldrig det!
ya fucking twat whata twat she had a nice twat twat passar i alla lägen
nördzor
"Bara för att du är paranoid betyder inte det att ingen jagar dig."
Improvisera... det låter asfräckt
förälskade-havsanemoner Fiiint!
När man ser ljuset i tunneln är det oftast tåget som kommer
HASSLA är gött att säga, liksom hustla med svensk betoning på u:et
Ordenador (spanska för dator)! jävla koooooool
Anima Sola
lönnfet, fulsnygg, mjuktuff...
WWW.ISMEN.NU
mormor.... ex. Hörru din jävla mormor!
...
LÖK! ex. din dumma lök jag var sjukt lökad i helgen jag ska bara sitta framför teven och löka sköna lökar
Vad är det här, någon form av slogan?
WORD...är ett fint ord
hundra
No cake for the impurity!
knicke dick jocke, det är fan ett bra ord eller jubjub, kanske även plåster droska eller varför inte pajsare från italienskans paisano. många coola ord fins det i alla fal.
charm är ett ballt ord :)
rastafari, eller rastafarajd som det uttalas..
Tell them it's okay even though it's fucked.
MALAKA
Bäng eller Knall Like: "Fett med bäng" "Ja va så jävla knall i helgen". Knall sitter fint i munnen. wiihoo0!
"Nothing says leave me alone like doo doo-butter in my pa-ants"
Kalas Det ligger så bra i munnen och låter hemtrevligt.
My heart lives in my vagina.
Jo tjena, med ett utdraget "e" och en stark betoning på "a" :D
I live my life one videogame at a time.
Th1ef Kalas är ett jäkla bra ord:P sen ska man dra ut lite på a:na
Fannyy! Ja eller hur. visst är BÄNG ett as skönt ord:P. annars är ju Knas ett alternativ:)
liffa -4sure det är lätt grymmast..;) typ ditt jävla liffa....som idiot fast cleanare..:))
"Dom sjunger ju inte, dom står på scenen och sprattlar med benen. Och så pratar dom istället, sjungpratar. Rappare. Och så rimmar dom också!" - Tant på tjuvlyssnat.se