I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

kidnappa din kompis flickvän

Övrigt - Blandat

   

2006-04-07 18:49

kidnappa din kompis flickvän

ville bara berätta en liten händelsen som hände igår.

Det började med att vi är en grupp på skolan i klassen som håller på med en projekt film.
Och vi hade bestämt igår att alla i gruppen skulle komma och va med och filma så den blev klar så snabbt som möjligt.
Men en kille i gruppen vägrade komma och sa att han skulle va med sin flickvän istället.
Vi vart ju förståss lite irriterade och tänkte att vi skulle hämnas på han.
Och vi kom på "tänk om vi kidnappar hans flickvän till lokalen så får han komma och hämta henne ?"
Så vi ringde till hans flickvän och bad henne komma till lokalen vi hyrt i stan och sa att vi ville prata allvar med henne.
Medans vi satte upp videocamera för att filma allt och gjorde oss i ordning.
Hon kom och kom in i rummet vi var i och jag och en annan polare sa att vi går ut så du får prata i enskilt rum med min 3e kompis.
Dom börjar prata om en massa saker, när jag plötsligt knackar på dörrn och säger att jag måste hämta nå saker ur rummet bakom "flickvännens" stol där hon sitter, när jag tar fram en stor svart sopsäck och drar den över huvvvet samtidigt som min kompis börjar tejpa fasst henne i stolen.

Vi ringde våran kompis som vägrade komma och sa att vi hade gisslan och lade på.
under tiden filmade vi allt och så, som sagt var det väll rätt flickvän vi "kidnappa" så det itne gick i överstyr.
Utan vi hade det kul och sitta där och titta på våran väns flickvän fasttejpad på en stol i en svart sopsäck med en skoter facemask på. det var en trevlig stund!


PS: om nån utav er kom in och såg oss 3 killar med filmkamera och en tjej fasttejpad i en stol så måste jag säga att inget hände!