TeKoNe P23 well, gotta do what i gotta do :)
Emil_Brikha P27 Sen när är dina jävla spyframkallande moraliska värderingar något att ha? Du har en jävla översittarattityd som skulle passa en diktator, du vet vad som är rätt och bäst och din moral är den som gäller. Va fan skulle det vara dåligt att vara sexuellt frigjord för? Tror du människan är någon supervarelse som inte har några animaliska begär eller? Det är av att kväva sexualiteten som vi mår dåligt enligt mig. Det är upp till var förälder att uppfostra sin unge vettigt för att just hålla det som barn. Och sen att du blir upprörd eller vad det nu var över att "Östermalmssvennar" tar dina invandrartjejer? Lika hjärndött som då "svenskar" säger att invandrare tar alla deras tjejer. Vad fan vet du om dom som personer? Du är ytlig, fördomsfull som en jävla rasist och en moralisk krigare som får kyrkan att verka passiv.
Victoria inget att ursäkta dig för :)
-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie -Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.
Mitt ex är från Brasilien. Tycker inte alls det känns ovanligt
Dagisbarn hittat! Återfås mot beskrivning. MVH Personalen på Kristallen
Graffare
2006-03-31 22:36
Emil_Brikha P27 Jag morrar också när jag ser blattekillar men svennetjejer. Hur ska de veta hur man behandlar en svensk tjej? De som har växt upp i en kvinnoförtryckande kultur och betraktar henne som en statuspryl. Bara för att sedan gifta sig men en ärbar kvinna med slöja. Shit, du är fan sjukt korkad.
Alla barnen gjorde wholecars utom Hussein, han gjorde ett wholetrain. http://www.youtube.com/watch?v=hMM_T_PJ0Rs&feature=player_embedded
jag morrar alltid när jag ser blattekillar, eller blattetjejer. eller blattegubbar eller blattetanter. :)
Jag är tillsammans med Lena Handén. Hon är från södra ARMenien.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
blattekillar iz the shit;), hatar svenska killar :(
AayFukYuuuu :@
ChewwY_Formel1: Hata är ett starkt ord.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Fan, hatar invandrartjejer alltså.
PUNGEN SKA MED IN ANNARS KAN DU GLÖMMA DET!
duude vi hatar dig med.
här får du lite kärlek
Jag hatar folk som börjar på d och slutar på uude
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Sen rasar jag mot Isop öar
Jag hatar folk som skriver is med z:a också
Emil_Brikha: Är det inte bättre att låta invandrar tjejen avgöra om hennes svenska kille kan ta hand om henne än att låta dig avgöra det? Du inser väl att tjejen också gjort ett val när hon blev ihop med den svenska killen? skulle förvåna mig om en tjej blir ihop med en kille och tänker "ånej han kanske inte kan ta hand om mig för han är svensk" då skulle hon nog inte blivit ihop med honom från början.
Fy fan vilken tragisk diskusion det här är, all snack om jag gillar inte svennar, jag gillar inte blattebrudar gör mig illamående och mest illamående blir man av Brikha's inlägg, inga mer poster om hur uprörd du blir av att Svenskar har fördomar om dig o dyl när du visar dig vara av samma skrot och korn själv.
http://cosmichustlegroup.blogspot.com
MrKrikon... Tycker också Emils inlägg är osmakliga...
han e en jävla hycklare
det finns en chat! missa inte den...
hasseone P1 meningen går inte ihop tönt, DU är rädd för att bli hedersmördad ifall du blir tillsammans med en turkbrud? så alla turkbrudar har ngt med hedersmord att göra?
Besserwisser.... Ja de har det... fan kollade inte du på tv på hela 2004-2005 eller ?
Martinnn F23 spelar väl ingen roll ifall jag kollade på tv eller inte, jag vet mycket om hedersmord ändå, och så blir det enklare att förklara varje gång för idioter som tror att vi kurder/turkar/arbaber whatever har alla ngt med hedersmord att göra. så helt ovetande är jag inte. jag hoppas innerligt att du skojar förövrigt.
De gör jag inte din hedersmördare !
fulfrihet ett word upp till dig oxå, bar tänkt och talat!!!
www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se
_Tawar_ Inte för att detta hör just till denna debatten men nu föreställer du dig en snygg charmig kille du gillar. Folk påstår alltid att de är så trevliga att ragga på men nästan ingen är trevlig att ragga på.
Tycker du verkligen om när folk som du inte är intresserade i raggar på dig? Blir ju bara jobbigt att göra sig av med dom sen... för det måste man ju göra nån gång under kvällen.
Vem fan vill inte stoppa ballen i en svart brud?
Ride 13"s y que?
athnagzo: är du dum eller läser inte vad andra skriver och har du träffat alla brudar från mellanöstern området och deras familj? fan kan alla sluta vara så jäva inskränkta att tro att det går lika till i alla familjer?
//thugz4hugz marremuff representerar klenhet vekhet kärlek och tuffhet allt i en gosig och flottig pizzaförpackning,,, //
Tål inte invandrartjejer alltså.. samma sak som att bli ihop med en tjej som är 3 år yngre än en typ.
duude: och du är precis som en med en 3 årings tankeverksamhet och slutledningsförmåga.
//thugz4hugz marremuff representerar klenhet vekhet kärlek och tuffhet allt i en gosig och flottig pizzaförpackning,,, //
skönt att NÅGON fattar man man har försökt o förklara...
duude de räcker me ditt skitsnack nu alltså...
det finns en chat! missa inte den...
Fan, ogillar invandrartjejer som fan.
77 P29 håller med som fan, gäller inte bara denna tråd utan massa andra ytliga kommentarer han fäller hela jävla tiden. börjar bli jobbigt i längden!
true true, vi får väl helt enkelt vänta på att han ska bli bannad för jag tror inte att vi är de enda som blir upprörda när han skriver sån smörja.
seriöst vissa här e någ lite rädda å vet inte bättre, tror ni värkligen på att hedersmord e något som händer i varje mellanösterns familjs hem? följ kärleken å skit i regler..
?- Hur många bor det i Tyskland? - Gôr-many.
Jag tror jag blir tillsammans med svenskar för de är mindre komplicerade. Invandrar killar kan vara såååååååååå jäkla komplicerade
Ingen av mina pojkvänne har varit mesiga eller supit skitmkt.
jag tycker det är vanligare med en svensk tjej + invandrarkille...
“I have all the money in the world but I’d trade it all for a little more.” -Charles Montgomery Burns
För mig skulle det vara helt främmande att träffa en blattekille. Är själv halvchilenare och halviranier och när jag var yngre ville jag bara ha chilenare eller iranier. Då var det världens tabu att ens titta på en svennekille. Sen nångång när jag vbörjade gymnasiet upptäckte jag svenska killar och gick aldrig mer tillbaka till blattesnubbar. Min nuvarande pojkvän är engelsman, men det är aldrig någon som reagerar när vi är i sverige, bara när vi är i england, då folk poängterar för honom att han har en "mycket exotisk flickvän".
Fördomar är bara erfarenheter man inte hunnit få än.
Kärlek som kärlek.
Jag håller mig borta, vill inte att folk ska tro att min flickvän är terrorist eller något.
Word så det bara skriker om det på Emil_Brikha!! Det roligaste i tråden, haha så skön snubbe"Jag får varken invandrartjejer eller svenska tjejer så skyll inte på mig!!! "
och vem fan är du?
Sa Emil Brikha nåt vettigt?
DIF!
Haha Word 1 år senare!
my name is xelly smelly
make that two lol :(
my name is xelly smelly
Jag ångrar bittert att jag hamnade i den här tråden. 99% av er behöver en redig uppläxning av en eller annan anledning. Men jag orkar bara ta itu med en sak: Det går ju inte att leka finn ett fel i den här tråden för att felen är så många så man skulle kunna få hjärnsläpp efter fem inlägg. Ni antar ju femhundrafemtielva saker om folk ni ser på stan och visst är det helt mänskligt, men ni måste ju inse det själva också och ställa er några frågor: Sen när betyder invandrare konservativ muslim ? Själva ordet invandrare är laddat med en del värderingar och det är för jävla tråkigt att ni antar att en invandrare är någon från mellanöstern. Att det ska vara så låg nivå på den här diskussionen, även om det nu är whoa, det är ju pinsamt. Invandrare betyder inte automatiskt att man har svart hår. För att förtydliga: Danskar är invandrare också. Så när ni ser ett par på stan som ser svenskt ut så kan det ju lika gärna vara så att tjejen egentligen är.... hmmm vad ska vi dra till för exempel? Kurd/polack kanske? Men råkar ha ärvt många drag från sin polska mamma och därför ser ganska så västerländsk ut och av en väldigt märklig händelse inte bryter. Då antar ni ju bara att det är ett svenskt par. Och det där andra paret ni ser där det är en invandrarkille och en svensk tjej, tänk om han egentligen är adopterad? Är han svensk då? Vad är det som säger att den platinablonda tjejen med invandrarkillen är svensk över huvud taget? Det är ju knappast så att man är naturligt platinablond. Och det där jättesvenska blonda och blåögda paret, de måste väl ändå vara svenska båda två. För det finns ju inte blåögda blondiner i något annat land än Sverige. Ett sånt dilemma man ställs inför när man måste fundera över vilka personliga värderingar man lägger in i ett ord. Och en sån jävla tråkig diskussion där man bestämmer att kärlek och nationalitet går hand i hand. Speciellt i ett land som har tagit emot flyktingar så pass lång tid att det finns andra och tredje generationens invandrare, vilket innebär att de egentligen är så lite invandrare man kan bli. Hela begreppet invandrare är så förlegat och svenskar är faktiskt inte bara blonda och blåögda så jag tycker ni kan lägga ner hela diskussionen eller förtydliga den till: "Varför är min världsbild så skev så jag antar att fler invandrarkillar är tillsammans med invandrartjejer och varför har jag inte riktigt koll på vad begreppet invandrare är?"
Om jag har tråkigt i några timmar till kanske jag kan läxa upp er när det gäller hur löjligt det är med "Kom inte här och ta våra kvinnor för ni vet ingenting om deras kultur för att den måste bevaras intakt utan att förändras och kanske till och med förbättras. Kulturkrockar är bara av ondo och för aldrig något gott med sig" attityden.
I might be wrong... but you're just plain stupid!
Bättre sent än aldrig. Hur hittar man ens en sån här tråd, vad sökte du efter, remy?
Jag blir jävligt orolig och ledsen när jag läser vissa personers inlägg i den här tråden...Jag är iranie,kurd,rysk azerbajdzjanie (för er som ej vet googla Azerbajdzjan)..jag är uppvuxen i sverige o är jävligt integrerad i sverige o svenska värderingar, oskrivna regler osv. Jag kom till sverige när jag va 3 år o bodde i ett invandrartätt område o hade inga svenska vänner alls...sen när jag va 13 flyttade jag till ett område med bara svenskar o hade bara svenska vänner. Nu är min umgängeskrets väldigt blandad o jag kan hänga med alla slags människor. Jag dansar salsa, samba, street, magdans och öst- och västafrikansk dans, dancehall och är väl insatt i de här dansernas länder (kuba, brasilien, egypten, gambia,/senegal, uganda, jamaica osv) och språken som talas i dessa länder då jag känner att jag kan tolka musiken bättre o därav göra dansen bättre. Min pojkvän är halvjapansk och halvfransk och han har nordafrikansk (algeriskt) blod från sin franska sida åxå. Han är född o uppvuxen i sverige och han har åxå både svenska vänner och invandrar vänner. Han har rest en hel del. Varför kan människor inte förstå att vi alla är ett?? Låter jävligt klyschigt men så är det....jag menar om jag o min kille lyckas ha ett så jävla underbart förhållande som vi faktiskt har så bevisar ju det att etnicitet inte har ett SKIT med nånting att göra... Har ni ibland inte tänkt på att en iranier kan se ut som en chilenare, en ryss, en arab osv. Eller att en person från peru kan se ut som en thailändare lr en amerikan kan se ut som en svensk....ah u get the point....we are all one. Jag blir orolig för min o min killes framtida iranie,kurd, rysk azerbajdzjanie, japanska, franska, algeriska son/dotter.
If a fish coulda keep him mout' shut, him woulda neva get caught! Checka bloggen = http://lionesselli.blogspot.com