Greve-Gurka P1 vadå du visste vem det var?? vem va det då??
här får du lite kärlek
Kepish Jag visste inte vem det var men jag fatta att det var indonesen.. Jag skrek på svenska för jag va helt nyväckt.
Född för att springa med saxar!<br>
DAS P16 Och varför är inte du förvånad? :P
Greve .. du vet alla utlands samtal via mobil så får mottagaren pröjsa ungefär 30-40% av kostnaden?
24/7 always keepin it.
Flumm_Simon P19 Ja, men det är nästan värt det.
jahaaa så du menar..hehe
här får du lite kärlek
greve för det kan absolut inte hända någon annan, så e det bara :)
Greve-Gurka P1 Skulle hålla mig inomhus om ja va du! ;)
Det var inte jag, det var han som sprang!
åkersbergas_keffo P19 Höll sig farbror Joakim inomhus när björnligan storma pengabingen? SKULLE INTE TRO DET!
kan inte nån översätta det där sista långa smset nu?
eller hur! översätt.. :D
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly
Toastare
2005-07-26 17:12
haha, sjukt roligt tråd... men som många sagt är det ju som ett Nigeria Brev (vilket också blev en rolig mailkonversation i Nöjesguiden för nått år sen) Innan fick jag ofta mail från Malaysia/Indonesien som jag inte förstod något av..men svarade aldrig på. Nu har de utökat sin teknik och ger sig på sms...de kommer fortsätta sms:a till de som svarar, ringa bla bla och allt går som sagt ut på att man ska ge dem kontonr för att stackarna är i knipa... Byt nr till mobilen...
Jag skyller allt på Emma!
nigeriabrev från indonesien per sms eller ej. jag vill ändå ha en översättning >.<
Toastare
2005-07-26 17:17
ja, det är ju ändå intressant... i Nöjesguiden försökte de bli vän med Mr.(nånting) han svarade artigt i början men tjatade mer och mer om kontonr.
Jag skyller allt på Emma!
men troligt man ger ut kontonummer.. finns väll iofs dom som gör..
vafan.. skit i de du!
"HEJ JAG SER DIG, DU SITTER I ETTANS SPÅRVAGN MED EN FUL UNGE SOM HAR EN TUPPKAM, PASSA DIG JÄVLIGT NOGRANNT ANNARS VET DU VAD SOM HÄNDER" telefonnumret stod aldrig.
det roliga var att jag verkligen satt i ettan med en kompis
Hans_ P19 Man får ju hälften av dom 9840 miljoner som dom ska skicka via ditt konto :P
besserwisser1 F15 Var det en ful unge med tuppkam breve dig? :o
Greve-Gurka P1 nej det var en jättefin flicka som hade en jättefin tuppkam =)
besserwisser1 F15 Jaha, det var ju bra :)
Greve-Gurka P1 Du är inte farbror joakim, du är greve gurka! o dessutom kommer björnligan inte från indonesien!
Greve-Gurka P1 hahahahaaha :P fan, jag vill ha översättning på de senaste smseeen!:P
...Jag skojade bara!
åkersbergas_keffo P19 du kan ju ingenting.. björnligan har faktist släkt i alla länder.
Greve-Gurka P1 Nu va det så att vi pratade om björnligan, inte om deras släktingar!
Finns det INGEN som kan översätta????? Hmm kan frga min brors rumskompisa ha när från något sådant land (asiatiskt , ursäkta om jag förlopät någon nu men jag har ingen riktigt koll på vart han är ifrån)
24/7 always keepin it.
Ledsen att göra er besvikna men hans rumskompis hade flyttat för 2-3 månader sen(GBG Student lägenheter ni vet)... fan aldrig får vi se slutet på det här...
24/7 always keepin it.
Det måste väl finnas nån indones på whoa!? åkersbergas_keffo P19 Björnligan är ju internationell.. och jag tycker vi börjar hamna lite off-topic.. ÖVERSÄTTNING PLZ!
hahahaha...fortfarande lika rolig
•pave paradise•
ok! Det stod nåt i stil med: jag fick sms igår! är det nån kompis till dig som inte e indonesisk?
.....
"Dra upp old topics is the shit"
Vilken tråd! oj oj oj, dom som är lata och inte orkar läsa, LÄS!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Soomersault P18 Oja, kanske är en ny trend. Läste typ denna i sommras, höhö!
Forumsignatur:
tyckte den va lite intressant för faktum e att det finns inget land i hela världen som e så duktiga på sms:a till fel nummer som indonesien...jag bor i indo och jag får konstiga samtal å sms nästa varje dag....
.....
BAKKALA DERKA DERK!!! DERKA DERK MUHAMMED JIHAD!!!!!!!!!!
Hangaround
2006-03-21 13:23
Om KENAPA BISA TLP, NUNING wanted to speak VERY IMPORTANT. Could OR NOT IN is waiting NOW! OH Om NO his MOBILE PHONE WHICHEVER I was CONFUSED the MATTER YESTERDAY smsed had two numbers OR Om NOW the FRIEND in Indonesians's HOUSE. BLS
.....
"m KENAPA BISA TLP, NUNING wanted to speak VERY IMPORTANT. Could OR NOT IN is waiting NOW! OH Om NO his MOBILE PHONE WHICHEVER I was CONFUSED the MATTER YESTERDAY smsed had two numbers OR Om NOW the FRIEND in Indonesians's HOUSE. BLS"
fan då vågavägravalet F21 :P
"Om why able TLP, NUNING wanted to speak VERY IMPORTANT. Could OR NOT IN is waiting NOW! OH Om NO his MOBILE PHONE WHICHEVER I was CONFUSED the MATTER YESTERDAY smsed had two numbers OR Om NOW the FRIEND in Indonesians's HOUSE. BLS"
hehehe.... kassian de loh=stackars dig (indonesiska)
.....
det är ett terrorhot, släng genast mobilen innan den exploderar
Tell them it's okay even though it's fucked.
Lilla vän...de va "slang"....inget du kan hitta på sånna sidor...
.....
"Jakarta slang" vill jag tillägga.......
.....
Varför verkar alla jumpcuts inlägg borttagna? :P
njut