men det verkar ju inte ha försvunnit nåra pengar för man kan kolla hur mycke man har gjort av med.. så hoppas det bara e nån ful liten tant som skickar till sin farbror :(
Född för att springa med saxar!<br>
Min morsa skickade ett mess mitt i natten en gång: Stilnoct kommer döda dig.
Herregud..det kanske är ett rop på hjälp (till sin morbror) :O eller så snor de pengar..jag skulle då aldrig svarat, isf genom internet på någon smssida..typ passagen.se.. :D ajja lycka till
här får du lite kärlek
hennes farbror lär vara högt uppsat maffia eller har bomber iaf
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jumpcut P22 Nej,men du vet säkert hur man blir på dom.:) I hennes flumm ville hon väl säga mig att dom var farliga.
no kill pls :((
jumpcut P22 Nej inte alls bra,problemet är att hon blandar med alla möjliga benzodiazepiner.. Ja,hon blir flängd iallafall. Hon hade väl tryckt i sig för många o sen ville berätta det,men det blev lite felformulerat.
Kom igen nu då!! Fortsätr ringa/skriva till dem!!
Vadå, ska man ha ett argument också?
nån som skickat i helvete fel
haha sjukaste på länge
vafan.. skit i de du!
later onekligen som ett nigeria brev per sms! haha. det var en ny touch.
hmm, ingen ny översättning på de senaste smsen?
...Jag skojade bara!
hahha va ball om det hade dyket upp en postorder brud utanför gurkans hem nåndag :D
http://www.myspace.com/cliq75 "LVT baby baby!"
jumpcut P22 Ingen som svarat efter dt? det här är ju spännande:P
...Jag skojade bara!
Jag fick ett nytt idag utan att jag skickat nåt mer till dom.. OM KENAPA TAK BISA TLP , NUNING MAU BICARA PENTING SEKALI . BISA APA TIDAK DI TUNGGU SEKARANG ! OH YA OM NO HP NYA YANG MANA AKU BINGUNG SOALNYA KEMARIN SMS ADA DUA NOMOR ATAU OM SEKARANG TEMAN DI RUMAH ORANG INDONESIA . BLS mycket längre än dom andra :S
Greve-Gurka P1 wheey :) jumpcut P22 we need ya ;P
...Jag skojade bara!
faaaaaaast :P
This is my new hobby =) Spännade o checka vad fok tycker är viktigt way over there : så pass viktigt att dom skickar till en stackars svensk karlsok från whoa haha
24/7 always keepin it.
skriv tillbaka på svenska så dom oxå får en utmaning!
go to jams and you can see the player! or just hear me in you cd player!
tompabompa P18 känner du en dvärg? :o
D.Ä.S.H Dvärgar Är Superhjältar!!!!
http://www.myspace.com/cliq75 "LVT baby baby!"
lätta den roligaste tråden på länge! det här lär ju bli en sån tråd som whoaiter kommer att snacka om om nått år eller så i någon tråd och skriva; minns ni den där snubben som fick ett sms från indonesien? och alla komemr att skriva massa inlägg med; hahaaa, ja just det. och så kommer det finnas några färskingar som inte vet för dom va inte med men vågar inte fråga vad det hanlar om! samtidigt som det är skit kul så tycker jag synd om henne om det är så att hon är i någon sorts situation där hon behöver hjälp, smsen kasnke är skit dyra frö hennes ekonomi. vi vet ju inte hur väl ställt hon har det...
Original Cassidy- fixar biffen och står för skandalerna. (A)- Det vet du!
Glitch F18 men då borde hon väl inte fortsätta skicka.. hon borde ju fattat att det inte är hennes farbror vid det här laget :S
spännande! översättning på dom sista smsen någon? peace
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly
Jag går och lägger mig men hoppas nån översätter inatt.. Kanske har blivit dödshotad av 27 ilskna samuraier eller nåt, alltid bra att va förvarnad...
hahaha..*klickar på favorit* men seriöst..ni kommer starta en internationell kris! gumman kommer klaga på telebolaget att en massa tokiga svenskar smsar henne och sen blir det krig!!! =( sanna mina ord!
•pave paradise•
mausoleum, poision, organ är tre av orden iaf. och det är fortfarande något väldigt viktigt. jag tror också att hon nämnde något fosterhem eller något liknande.
And I got no friends, all i got is co workers, with mack 10s, that will ride for me like Soul Surfers
Hahahaha herregud vilken rolig tråd. Skrattar rakt ut här :D Men det måste väl finnas NÅN indones på whoa som kan hooka översättning på alla sms som kommer?
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
jag hade ett missat samtal från ryssland en gång, det var också lite skumt...
och när man svarar så får man en räkning på 100.000 kr typ? :o
jumpcut: de vet att vi idiotiska européer kommer göra precis allt för att fatta vad det står?
•pave paradise•
jumpcut: tsss...fransmännen skulle ju bara kolla ner på indoneserna, fnysa och radera sms:n
•pave paradise•
kanske nån som skickat till fel nummer? skulle kanske skicka till en indones i sverige ;)
these drugs aint as good as we wish they were
loolita: mycket möjligt..finns massa olika gissningar längre upp i tråden..jag fattar noll dock, men det är kul att läsa
•pave paradise•
heh ok orkade inte läsa
these drugs aint as good as we wish they were
Men jag vill ju ha översättning :(
Gurkan men asså hon skriver ju in ett tidigare mess där hon undrar om han bytt nr. dooh!
Original Cassidy- fixar biffen och står för skandalerna. (A)- Det vet du!
Graffare
2005-07-25 15:12
Vi vill ha en övesättning!
Alla barnen gjorde wholecars utom Hussein, han gjorde ett wholetrain. http://www.youtube.com/watch?v=hMM_T_PJ0Rs&feature=player_embedded
säger som Nattugglan. NU helst :D
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly
Upp med tråden för fan.
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
fortfarande ingen översättning :(
Det va väl inte så sjukt, jag tog ett foto på min sperma idag med nallen o mmsa den till en killkompis, det är ju snudd på sjukt iallafall :)
jag älskar dig!
Lugnt, det är därför jag är här. Ge mig mob# eller email så skickar jag till dig med, there is enough love to go around. Don't you worry son
jag älskar dig!
Haha, prova hitta.se :D
soundcloud.com/brormusk/sets
Dom ringde och väckte mig idag och skrek på indonesiska :( Fatta ingenting först men sen efter jag skrikit tillbaka på svenska och lagt på så fatta jag vem som ringt.. "BLABLABLABLABLABLABLA" "VAFAN VÄCK MIG INTE CP SNACKA SVENSKA" "BLABLABLABLABLABLABLA" "JAG FATTAR INTE HEJDÅ" =/
Jag e faktiskt inte förvånad att just du får ett sånt sms greve-gurka :D