Th1ef Det kallas att vara 15, det har inget med traditionell bakisångest att göra.
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
¨bakfylla och ångest idag igen.... FY FAAN
-------------------------------------------------- ---------------- FACK AFF!
jag kommer ihåg när jag jobbade som tidningsbud när jag var full...hehe många tidningar som fick fel adress och fan va lång tid det tog
hon e ju en riktig pingla, snacka om bekräftelse
Välkommen till min värld!
Producent
2006-03-24 18:24
vilka fjortisar ni e!!!!!!
i make music
jag hade en rejäl fjortisfylla för bara några veckor sedan. Var på en hemmafest med kära vänner. Slutade med att jag spydde ren kaluha över hela badrummet.. vaknade på en soffa med världens baksmälla, och med hundhår över hela kläderna.. (tror fan att hundjäveln sovit på mig eller nåt) det värsta av allt var att gå till jobbet.. just den dagen av alla jävla dagar hade vår platschef bestämt sig för att ha ett möte om företagets bristande lönsamhet.. vi satt där 30 pers i ett rum.. jag luktade riktigt vidrigt, hade stora spyfläckar över hela byxorna (märkte jag först då!), och kände mig spyfärdig.. självklart satt jag närmast chefen av alla också.. det var ångest..
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac
polisen grep oss på torget inför 50-60 pers. inte kul dan efter men då skratta man nästan.
brukar ringa upp/prata med folk jag egentligen inte borde ha nån kontakt med av olika skäl... sånt ger ångest dagen efter. speciellt när det känns som om jag borde be om ursäkt för det jag har sagt..
kärleken till pengarna är roten till problemen.
ähhh, fylleångest är för nördar här är iallfall 3 saker jag är nöjd över: 1. Spytt över en tjejs vita linne och på brösten 2. "Torkat" av bardisken med penis och pung 3. LEkt Ultiamte figthing med en hel pub + en pike styrka
nog bara haft en rejäl bakisångest. och det berodde på att jag vaknade upp med en hand lindad som en baxarhandske. under dolde sig 13 pinfärska stygn å det mitt i handen.. ajjaj. (fortfarande ingen känsel i pekfingret.) illa.
den värsta ångesten e väl att inte veta vad man har ångest över, utan bara fatta att nått inte gick som man trodde?
Håll käfften när du pratar med mig!
vaknar på en äng, fryser som fan, snuten väcker en. får följa med till fyllecell, inser i bilen att jag tappat en sko jackan hela lönen (utan att betalat hyra) tappade även nåt billigt samuraj svärd 25g röka en halv burk flunizar. men den sista tappat delen var bra skulle blivit massa tjafs annars. --------- har även fått för mig att sno fioler från en krog, gick bra tillls jagg träffa snuten som skulle plocka mig för att jag inte kunde gå, var lite pinsamt att förklara varför man hadde en fiol jävlel.. --------
fimp F23 usch vilken vidrig fyllekärring du är:(
äähh, palla ångra vad man gjort... sånt man aldrig skulle gjort i nyktert tillstånd är ju bara ballt när man gör det på fyllan!
allt från blivit arg på hela världen o slagit polare på käften till o hångla med bästa polarens brud till o vakna utan kalsonger med minnet av att man knullade en prostituerad...
Jag fiser THC !
Rest haha, fan vad hårt liv du måste ha levt!
hehe ja fyfan bakisångest har man haft en gnutta för mycket av....
Jag fiser THC !
äsch.. bara bita ihop och överträffa det värsta man gjorde sist :D
hahaha! jag brukar tänka att det inte finns nåt som inte ett självmord kan råda bot på, då börjar jag genast känna mig som om jag har kontrollen och må bättre.
hehe själv försöker jag tänka att ingen kommer bry sig om en månad eller nån vecka men det e fan hårt när man öppnar ögonen alltså..
Jag fiser THC !
Ångest är ju halva grejen med en fylla. I remember one time när jag skrev mitt namn med en sprayburk i en hel trappuppgång, det var ångest dagen efter. Shit asså...
skönt o läsa att man inte är ensam om de!!!1 fast de visste ja nästan
har haft ångest sen i lördags. vart så störtpackad och vakna på söndagen och kom kanske ihåg 50% av kvällen och undra hur många vänner jag hade kvar vilket är sjukt ovanligt för att va mig. så nu är jag renlevnads människa tills jag är över ångesten. hoppas det går fort...hehe....:(
NÄ fan jag pallar inte!!!orka palla liksom!!!!
vakna upp med röd färg på nya sneakers å sen se råfula tags över nån som man normaltvis inte tagar över kombinerat med att ha kvar på tok för lite pengar på kortet å skulder att betala är ju inte riktigt va man drömmer om. dock va de inte så farligt tillslut å de va längesen nu :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
I'm a relatively respectable citizen. Mutiple felon perhaps, but certainly not dangerous.
Jag höll tal inne på en krog där jag anklagade i princip alla jag någonsin träffat för att ha aids.
Vatten är ett farligt gift, vilket omger Visby stift
snälla fimp, avsluta ditt konto.
fortsättning följer.
Poubelle Men hon gjorde faktiskt tråden för två årsen..
Man mår som man förtjänar dagen efter. Idag har jag mest ångest över hur mycket jag drack och hur mycket drickat kostade.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
kontoutdraget dagen efter e ju nästan alltid ångestframkallande. sen e ju alltid kvart i två raggen en annan ångestfaktor.
www.enigmatic.se
mantis ja, och då var hon... 21? jaja det bra underhålning
fortsättning följer.
har sjuk ångest över att jag förrförra fredagen lyckades supa bort min nya, one-of-a-kind, dyra och absoluta favoritjacka. ingen aning om hur fan det gick till. tog ut den ur garderoben och la den i min väska på det sista stället vi var på - sen: gone. bakisångest känns verkligen som ett sånt där dark place inom en. bara tankarna börjar närma sig området så får man panik och försöker tvinga bort dom, för det vrider verkligen hela kroppen både fysiskt och psykiskt ur led att hamna där. nu är jag lite av ett kontrollfreak när det gäller mig själv och mina beteenden så när jag tappat det ordentligt kan jag nästan inte stå ut. har idag lite lätt ångest över hur mycket pengar som gick igår. ska dock alltid bjuda på fyllan så jag är van, och i övrigt gick allt bra så det är rätt lungt. :)
Ångest när man har ca 15 sms när man kommer ut från fyllecellen där det står hur dum man är och hur lite dem vill veta av en.. plus hela lönen borta och en anmälan imot sig... Ringde dock upp dem 3 som skickat sms dagen efter och försökte be om ursäkt och förklara att jag inte viste vad jag gjort.. men det blev inte bättre av att ja ringde dem klockan 8 på morgonen.. Imorrn är det ny lön då får man ha ångest på lördag igen. men då kanske man har pengar kvar att fylla upp sig igen med..Ajöö