I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Bakisångest

Övrigt - Blandat

2005-07-07 13:21

Bakisångest

finns det något värre än bakisångest? släng upp lite nice historier om när ni hade ångest som mest dagen efter, och vad som bringade detta fenomen till er?

Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan:
vad skulle promoe ha gjort?
Och sen gör jag det. - Stepfucced

2005-07-07 13:26
Att vakna upp klockan 5 på morgonen på en stor, blöt och äcklig åker utan skor, mobil och plånbok var ingen hit. Kändes ganska surt att behöva vandra genom den där gyttjan 30 minuter innan man hittade en väg. Med den värsta bakfyllan jag någonsin haft. Sedan att behöva jobba samma dag.. hoho. Då var det ångest.
phow phow.

2005-07-07 13:28
Qiurk ja , en gång efter en personalfest och två flarror vin så gick jag upp och jobbade kl 07.00 . nyktrade till vid tolvtiden på dagen.
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced

2005-07-07 13:35
Kommer ihåg när ja gick från krogen till jobbet kl 5 på morronen.. fy fan
 Greenline/Uffline

2005-07-07 13:36
jag får bakisångest utan att ha gjort nåt dumt. rent fysiskt liksom.
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår

2005-07-07 13:37
Och när man har sex med någon och uuuuusch... dan efter. man har gjort allt, analsex, gett världens sämsta avsugning etc etc... :( DÅÅÅ mår man dåligt.
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced

2005-07-07 13:42
Slickot när jag tänker efter har jag mest ångest för att jag presterat dåligt, eller varit för kåt typ när jag haft sex full. Im wierd huh?

2005-07-07 13:44
dan efter. man har gjort allt, analsex, gett världens sämsta avsugning etc etc... :( DÅÅÅ mår man dåligt. - Konstigt hur killar och tjejer reagerar olika på samma situationer. Dagen efter dessa events hade jag varit rätt nöjd, trots den magra avsugningen..
Denna användare saknar häftigt citat samt förmågorna; att tänka, att stava samt förmågan att skriva begripliga inlägg.

2005-07-07 13:47
slickot ja absolut, man säger saker man inte borde säga typ; kan inte du ta mig i röven, snälla?

Sånt ångrar man som fan dagen efter.

2005-07-07 13:49
Jag har en nu!!!

Skulle igår hem från klubben, tog en taxi hem! Upptäcker när vi e framme att jag inte har några pengar, så jag lämnar min mobil i pant o springer upp till min lägenhet för att hämta pengar...
Vad händer?
När jag kommer ner e taxin borta, självklart för att jag e så full tänker inte jag mer på det då, men nu när jag har vaknat dagen efter kommer jag ihåg att jag lämnade min mobil.

Jävla fittan snodde min mobil!!!!
Minns du när vi åkte tåg? Du tittade ut genom rutan och jag moonade. Folk trodde vi var tvillingar!

2005-07-07 13:49
Nu har jag ångest!
Minns du när vi åkte tåg? Du tittade ut genom rutan och jag moonade. Folk trodde vi var tvillingar!

2005-07-07 13:59
slickot när är en tjej pinsam på fyllan då?

2005-07-07 14:09
jag har gjort alltför många otroligt korkade saker så det känns så ovärt å ha ångest över det,
http://www.sthlmmd.se

2005-07-07 14:17
jag vaknade i cellen och fick gå hem sen vaknade jag hemma kom inte ihåg nått från kvällen innan förutom att jag hade skrikit alla svordommar jag kunde till en kompis pappa och somnat på en cyckelväg och slängt iväg min cyckel!

2005-07-07 14:27
OneLove ja ok.

2005-07-07 15:01
Nä nu ska jag gå o trycka i mig en bakispizza och vältra mig i ångest.

2005-07-07 16:01
jag lovar alltid saker på fyllan, det ger små ångest dagen efter.

eller att ringa sådana människor man inte pratat med på flera år... jag är fan farlig på fyllan.
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha

2005-07-07 16:34
det värsta är ju när man pratar massa strunt med personer man inte borde snacka med.
boat sluts looking for work in borlänge, sweden

2005-07-07 16:51
jumpcut: hahaha skön grej!
http://www.sthlmmd.se

2005-07-07 17:49
Festade en kväll i lumpen, stället vi va på hade happyhour hela kvällen (bartömmning)

KOmmer tillbaka fulla som svin till regementet, för lite liv av oss och väcker en del. Runt 5 tiden på morgonen så drar en lumparpolare igång en cdspelare me lejonkungen musik på högsta volym och vägrar stänga av som hämnd för att vi väckte henne när vi kom hem. Sen när man väl fick sommna om så börjar nån dåre blåsa med en visselpipa i korridoren. De va vår major "BRAND ÖVNING!!" ut och stå i snön fram till frukosten ush. Då ångrade man sig lite att man va ute o festa halva natten:P
Släpp sargen och kom in i matchen nu för fan bollen är rund!

2005-07-07 19:34
crazyswayze hahaha vill du bli min pojkvän? låter som en rolig kväll det där :)

2005-07-07 19:45
Drog hem en brud från andra sidan stan =).. hon var fett tänd osv osv..

vi lägger oss i sängen!.. jag går upp igen.. spyr i papperskorgen och somnar.

Jag har ingen forumsignatur.

2005-07-07 19:45
Jag har lyckats göra en massa pinsamma saker på fyllan, fast aldrig nån vakna-bredvid-fel-kille i alla fall.. skönt de :)

fjorton år, en av de första fyllorna, dan innan jag skulle på konfaläger och sitta på en svettig buss klockan sex på morgonen, min paps hämtar mig hos kompisen klockan ett, jag ramlar in i bilen "oj, snubbla på skosnörena"... fet ursäkt med flipflops.

har sålt min kompis till ett gäng fulla tyskar en gång också för att en stund senare sakna henne och kidnappa henne från den stolpe de bundit henne..

2005-07-07 20:36
CrazySwayze jag tror det:)

2005-07-07 20:44
Ok. NU kommer minnet av att jag hånglade med en killkompis som har en flickvän som hatar mig för hon tror att jag vill ha honom. NU. sent. uuusch :( drama,drama,drama

2005-07-07 20:49
Fimp - sånt skulle jag inte klara av, att ha hållt på med ngn som har flickvän. tyckte att det var okej förr, inte för att jag gjorde det men ändå. fast nu skulle jag inte ens tänka tanken..

jag får oxå ångest även om jag inte gjort ngt, vill knappt dricka pga av ångesten som följer med i paketet.
www.unt.se/musikbloggen

2005-07-07 20:57
tänkte först dela med mig om dagens bakfylla och ångesten från igår.. men skippar det kan hända att någon man känner läser detta :)
//Erik (aka Pipen)

2005-07-07 21:04
ghettoqueen Full och dåligt omdöme.

2005-07-07 21:08
kan dock berätta en annan sak. första rejäla fyllan.
en kompis pappa ägde resturangen på golfklubben så vi var där och festade. det var dessutom sista dagen på scandinavian masters så fanns massa öl kvar i öl tälten, och jag menar, GRATIS ÄR GOTT. :)
anyways.. kvällen levde vidare utan att jag kommer ihåg så mycket, ap full är jag och det jag kommer ihågdagen efter är:

* spydde o pissa på terassen
* ragga på en 27 åring (det här var sommaren mellan 8an-9an eller 9an-1an kommer inte ihåg)
* jag fick skuts halva vägen hem av en tjej från securitas med golfbil
*andra halvan har jag fått berättad dagen efter, att jag fick hjälp av en polare hem och vi blev tydligen stoppade av polisen o grejjer.. :)
* spydde inne i hallen när jag kom hem..

det var ångest det.. och sedan dess kan jag itne drick en klunk öl utan att spy..
//Erik (aka Pipen)

2005-07-07 22:20
suck.fick en stor ångestklump i magen av att läsa den
här tråden , börjar minnas saker som jag försöker förtränga &
försöka intala mig själv att alla andra har endå glömt det.

damn.

2005-07-07 23:36
fimp..hur kunde du va så full så länge på två flaskor vin?
faty fat faty

2005-07-07 23:47
paraden, OH två flaskor vin pallar inte jag! är en smal tjej okcså, men ändå!

fan jag får alltid alltid världens ångest på morgonen dagen efter, spelar ingen roll om man gjort något dumt! men om man typ haft sex med nån (eller gjort nåt liknande) med nån kille när nån va i samma rum, så får man höra det efteråt, och det är bland det jobbigaste och pinsammaste :/

2005-07-07 23:51
hahahahah
CrazySwayze vinner genom att kasta kött på sitt ex!
HAHA
kasta kött! galet..
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly

2005-07-07 23:56
Eccan, haha KASTA KÖTT är rätt kul faktiskt :D alltså, det låter kul!

2005-07-08 00:00
Lovato F18
yes yes!
Får jag kasta kött på dig, då?
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly
Poet

2005-07-08 00:03
jag köper alltid upp/ger bort mina pengar och mina kläder på fyllan!!

fyfan alltså!

ÅNGEST!

"nääh, men dwe är bara å taa" <-- jag! fyfan för mig
"life's a garden, dig it."
Poet

2005-07-08 00:05
köper inte upp mina kläder...men ger bort dom
Poet

2005-07-08 01:03
): gaj etni

2005-07-08 01:17
jag får bakisångest när jag varit trevlig mot nån jag egentligen ogillar, vilket händer allt för ofta när jag är full. jag blir ett socialt monster när jag är full.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-07-08 02:28

Oj...

Testa att vakna och tro att kvallen slutade vid typ 1... Men sen fa veta att man tagit E, hanglat upp 5 killar (minst) pa kvallen + en tjej, sedan dansat i typ 3 timmar och sen avslutat med att ha sex med killens polare i en soffa... ehh...

Da hjalper liksom inte ursakten "det man inte kommer ihag har inte hant". Jag ar inte med min kille langre om man sager sa. Efter ett tag borjade jag dessutom komma ihag att jag fizzlat - och jag hade javligt kul... MEN! FET angest.
Alla kanner Apan
Apan kanner ingen

2005-07-08 03:04
CrazySwayze P21

huh? om hon varit drogpåverkad så pass att hon fått minnesluckor när hon "misskött" sig så ser iaf jag det som förmildrande omständigheter. värre är det med folk som är medvetna om sina handlingar och sen försöker skylla det på fylla, trots att de minns alltihop. att inte veta vad man gör och att veta det är två helt skilda saker ju.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-07-08 03:10
CrazySwayze P21

skevt sätt att se på saken tycker jag. om din tjej blivit drogad på nån krog och sen knullat med nån utan att veta det, hade det varit samma grej då?

2005-07-08 03:37
CrazySwayze P21

ser inte skillnaden faktiskt. är man borta så är man.

2005-07-08 03:59
Att skylla på droger/alkohol är bara fult och oansvarigt och knappast förmildrande om man inte blivit nerdrogad omedvetet...

2005-07-08 04:04
GAIA P23

så... om man tar drogerna själv, men under en period av fyllan där man inte vet vad man gör, så är det okej? eller om nån lurar i en det? men inte annars?

2005-07-08 04:10
junkgirl

Kan man inte hantera droger eller alkohol bör man nog hålla sig undan dem eller ta konsekvenserna...

2005-07-08 04:11
GAIA P23

det där besvarade inte min fråga.

2005-07-08 04:14
Junkgirl

Läs mitt svar igen så kanske poletten trillar ner, :)

Den enda förmildrande omständigheten är om någon drogar dig, annars får det vara. Försätter du dig frivilligt i ett tillstånd där du riskerar att göra bort dig får du ta konsekvenserna av det senare, så enkelt är det bara...

2005-07-08 04:17
det är inte okej under några omständigheter.
Yeah!

2005-07-08 04:18
GAIA P23

okej. då förstår jag hur du tänker.

2005-07-08 04:21
Junkgirl

Yeah, när man tar den extra flarran eller provar den extra drogen så skriver man samtidigt under ett kontrakt där man får ta ansvar för vad man gör under sin påverkan, så ser iaf jag det...

//Peace