I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Bakisångest

Övrigt - Blandat

2005-07-08 05:11
det var nog crack.
Yeah!

2005-07-08 11:10
paraden 2 flaskor vin var det jag köpte. Sen drack jag flera drinkar och cider efteråt som jag blev bjuden på.
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced

2005-07-09 01:16
Fy fan, har fortfarande ångest för onsdagskvällen :(
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced

2005-07-09 03:57
rackarns!
Yeah!

2005-07-09 05:02
Hotel Skånegatan

Klockan är ca. 09:30 på morgonen på Skånegatan i Göteborg. Det första som man ser när man vaknar är en orange galonmadrass som stinker spy och urin. Första tanken som slår mig är:

"FAAAN INTE IGEN" <- 3dje gången i fyllecellen.

En snut kommer och rycker ut en ur cellen, samtidigt som man börjar få tillbaka minnet från gårdagen, jämför med butterfly effect, när ashton kutcher får tillbaka sina minnen från "tidigare" handlingar.

Kolla plånboken så fort dom släpper en ur grindarna, 1900 kr i kontant i plånboken, då jag nyss fått 20 papp i muckarbidrag från lumpen är detta en extra svettig upptäckt.

För att sedan vingla bort till 7/11 klockan 10 på morgonen för att köpa 2 sexpack återställare är ju minst lika ångest.

Fyllecell är värre än nått annat "bakisångestminne" NÅGONSIN.

Spec. När man får sitta i 9 timmar för att man slängt käft på väg in i snutbilen. Detta är en annan gång och en annan historia dock..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-07-09 05:05
derhundt: bra gjort att bli LOB:ad tre ggr. Bra för registret.
Yeah!

2005-07-09 05:11
komplex. visst är det, har inte hindrat mig hittills, iof har jag itne vågat ansöka om lämp än.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-07-09 05:14
det skulle nog bli problem om du vill ha nåt jobb där du ska bli godkänd av länsstyrelsen.
Yeah!

2005-07-09 05:15
Försvinner om ett halvår, har inget med belastningsregister att göra..

Företag/folk som anställer mig kommer inte kunna se det.

Bara soc.

2005-07-09 05:17
tror inte att det försvinner så snabbt. polisen samt länstyrelsen kommer lätt se det.
Yeah!

2005-07-09 05:21
polisen skiter jag ju i, inte nån fet chans att jag kommer söka anställning där direkt.

länsstyrelsen kommer tappa infon inom nått halvår/år.

2005-07-09 08:32
Vakna upp i en kall hiss på tågstationen i Linköping (Jag bor i stockholm) helt utam pengar och med några skåningar som stirrar på en
The people of that desert culture were warriors, poets, lovers and priests. That they were also raging drunkards is a fact that is usually ignored today.

2005-07-09 09:13
har rätt ångest nu efter en 70is igår....

inte bra inte bra,,,men tänker inte öppna hjärtat för alla...
ni får starta en diskution privat om ni vill höra..
goda råd är dyra, jag ger dig rätt gratis...

2006-01-31 17:15
rök istället

2006-01-31 17:16
päronpung P21
- Och för dom idiotiska orden tackar vi päronpung!

2006-01-31 17:18
nej det e fan jobbigt
I en "riktig" diskussion (kanske ordet dialog funkar bättre här) är dock båda parterna beredda på att ändra sin ståndpunkt.. Att försöka hålla fast vid saker och ting över lag fungerar verkligen inte. - blunt_smoke

2006-03-19 14:43
hatar ångest.. mår satan... vill dööö... gillar inte bakfylla... ahhh... skona mig och skjut mig i huvudet... fy faan...
-------------------------------------------------- ----------------
FACK AFF!

2006-03-19 14:45
Bakisångest är kemisk. Man får bakisångest även om man betett sig belevat hela kvällen (vilket jag givetvis alltid gör, jag har inte kräkts på bilar på flera veckor).

2006-03-19 14:48
Eh... jag får utan att igentligen ha gjort nått... visserligen e jag lanske inte normalast på fyllan (snarare tvärt om).. Faan alltså... går inte å beskriva riktigt... men faan vad jag mår kass och har ångest..
FACK AFF!

2006-03-19 14:52
jag skulle få ångest om jag satt på whoa å snackade om att jag hade analsex!
JMD, Jag Måste Dansa!

2006-03-19 14:57
där satte du huvudet på spiken....
FACK AFF!

2006-03-19 14:57
shorty

då kommer ju frågan... HAR DU ÅNGEST?
FACK AFF!

2006-03-19 14:58
haha absolut inte! Själv? ;P
JMD, Jag Måste Dansa!
Användaren är inte inloggad x 

2006-03-19 14:58
jag har ont i hela kroppen, ingen aning om vad jag gjort. tomt på pengar och sådär. det går dåligt nu!
life sux, die.
Dinero Primero.
Rated X X X.

2006-03-19 14:59
haha..... nä, inte om du lägger fram d på det sättet
FACK AFF!

2006-03-19 15:01
haha ok :) men kanske för nåt annat då?
JMD, Jag Måste Dansa!

hur upplever ni som får bakisångest den? jag har aldrig haft det och vet inte riktigt varför man skulle få det. vad är det egentligen??
Rhetoric
1. the art of speaking or writing effectively
2. skill in the effective use of speech
Hangaround

jag får ångets av denna tråden.

2006-03-19 15:04
Shorty
Har alltid sjuk ångest när jag e bakfull utan att igentligen ha nått å ha ångest för.. men när jag väl har gjort nått... DÅ JÄVLAR vill man inte riktigt finnas..

Rhetoric...
tänk dig vanlig ångest... och multipliserar du den med väldigt mycket så e d närmare en bakfylleångest...
så e mina iaf...

SpT
man får ju bygga på ångesten så gott man kan när den väl kommer
FACK AFF!

2006-03-19 15:06
men vad är ångesten över? att man varit full?
Rhetoric

2006-03-19 15:07
om du inte gjort nåt så kommer nog ångesten p.g.a. att du använta alla dina Endorfiner dagen innan :P
JMD, Jag Måste Dansa!

2006-03-19 15:07
näää...vissa kan få ångest när man e bakfull utan att igentligen veta varför.. jag e en "vissa"
FACK AFF!

2006-03-19 15:08
Shorty
kan nog ligga nått i d....
FACK AFF!

2006-03-19 15:08
hmm weird... varför har man ångest om man inte gjort nåt dumt? Bara för att man va full?
JMD, Jag Måste Dansa!
Hangaround

2006-03-19 15:11
dimeone P34
så sant så sant.

Men jag har ofta ångets pga mitt enorma blackjackberoende jag får på fyllan. Jag vinner rätt ofta och rätt stora summor då jag inte fegar i spelet. Men pga att jag kan sattsa maximalt så kan mina pengar gå åt rätt snabbt. Och när man vaknar dagen efter och ska köpa pizza och inte har ett öre kvar, då har jag ångest. Men i fredags gick jag dock 400 + :) Men vart rätt full på lådvinet så jag vakna 17:00 med en enorm huvudverk. Men pizzan satt där den skulle.

2006-03-19 15:12
Blev så in i helvetes full när det var student firande i Landskrona förra sommaren att jag vakna hos en 22årig tjej (som antagligen hade dragit hem mej i hopp om något). Väl hemma hos henne hade jag spytt ner HELA hennes lägenhet. Vaknar på morgonen "VAR I HELVETE ÄR JAG, VEM FAN HAR KIDNAPPAT MIG". Kollar mig runt och det ligger en brud brevid mig. "Fyyyfan, hur fan har jag hamnat här och vem fan är du?!" Jag har inte en aning om hur fan jag har hamnat hos henne och varför. Är sjukt förvirrad och nästan helt vettskrämd! Jag slänger på mig kostymen och hittar dörren, därefter går jag mitt i sommarens varmaste dag (fortfarande stuprak) i kostym, ca 1 mil hem. Vaknar senare på eftermiddagen och har helt glömt var bruden bodde.

Och jag hade flickvän. Det är ångest!
dingrinn.blogspot.com
Användaren är inte inloggad x 

2006-03-19 15:13
bakisångest kan komma lätt. vaknar man hemma och inte har nån aning om hur man kom hem, har ont i hela kroppen, blodiga handflator, inga pengar, ringt massa gamla ragg osv. så är den berättigad.
life sux, die.
Dinero Primero.
Rated X X X.

2006-03-19 15:14
trimmad
det har hänt oss alla... men varför ha ångest över det? kul grej ju.
Rhetoric

2006-03-19 15:30
bakisångesten är kroppens sätt att berätta för en att man hade roligt dagen innan...

den är automatisk och inget man kommer ifrån :)
-Ditt tillrättavisande pekfinger i en hopplös värld infekterad av dumhet!-
"Du är inget snygg längre efter den kommentaren..."

2006-03-19 15:31
i så fall har min kropp aldrig roligt.
Rhetoric
Hangaround

2006-03-19 15:31
Son_of_Allecz = Bakfullgubben.
Befinenr du dej i det läget just nu kanske om man tittar på ditt msnnamn :)

2006-03-19 17:45
SpT

Blackjack och fastpoker brukar vara jävliga på fyllan..
Har ofta lite ångest över hur mycket cash jag bränner på en kväll.. har nog inte varit under 1500:- de senaste 2 åren... Faan.. för mycket...
FACK AFF!

2006-03-19 17:51
Jag försökte supa mig till att ha roligt igår, vilket resulterade i en karatefylla och hål i plånboken samt att jag har övertrasserat mitt konto och det kommer kräva ett par studiebidrag och löner för att få upp nivån till plus igen... det är min ångest idag.

Jag var dock den enda igår som inte hamnade i fel säng, får trösta mig med det.

2006-03-19 18:40
bakfylleångest va imorse när ja vakna på ett hotel, ingen aning om varför ja va där.. sen började allt sakta komma tillbaka från kvällen innan, dansa på bord, strippa me min kompis för hennes kille.. uscha..
ich kenne nichts das so schön ist wie du

2006-03-19 18:48
hatar och ha wastat pengar på något man itne vet..

jag vaknade upp 500 kr fattigare fast min polare bjöd mig på allt igenom hela kvällen... vetifan vad jag gjorde av pengarna.. = /

Hangaround

2006-03-19 19:31
dimeone P34
Ah du ser. Det är hemskt. Men det värsta är när man vinenr upp till 200 plus o sen ska man dubbal upp skiten för att kunna köpa den där drinken som är liiite dyrare o liiite godare, men inte ett skti får amn ut.

Phluphphelicious P20
Hell yeah. Vi är ett oskillat folkslag, men ack så grym man känenr sej när amn lägger in den sista 20:an och kommer hem med 300:-

2006-03-19 19:35
När man har haft sex med upptagna tjejer; någon gång i månaden. Det var väl allt.
Hej, vi har aldrig träffats. Kommer du ihåg mig?

2006-03-19 20:22
som någon skrev där uppe, när man varit trevlig mot folk man egentligen hatar.

när man säger endel saker till en del människor som inte borde få höra. KNASMÄNSNIRKORAHYAH

2006-03-23 15:19
Själva uppvaknadet var det inget fel på, jag vaknade i min egen säng (yeey). Kom sedan på att jag dagen innan spytt ner min nya pojkväns trappa, somnat i ett hörn, alla hade gått därifrån, jag vaknade, gick till Statoil där jag hittade min bror som fick köra hem mig.
My heart lives in my vagina.

2006-03-23 15:41
Jag somnade på vagnen och åkte runt i tre timmar, vågade inte kolla om det var samma vagn när jag gick av om det nu skulle varit så att jag bytt och jag inte skulle kommit ihåg det..

Det är fett med ångest när man inte minns nåt från kvällen innan.
Vissa säger jag minns inte, men ändå kommer de ihåg vad man pratat om, när jag inte minns, så minns jag fan inte, total black out, lyset kan tändas när man kommer hem ibland.. det är inte kul att vakna och inse att man bara minns halva kvällen och att man kom hem, inte hur, bara att man gjorde det.
"Vi är inte utvecklingsstörda, vi är bara människor som störs av utvecklingen."