Calexico/Iron & Wine - Dark Eyes
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac
Dränk dig i brainstorm istället ;) Nä men Viva La Vida borde du egentligen uppskatta, väldigt komplex musik. Otroligt många lager av musik.
Look with your own eyes - See with your own mind
Fake Problems - Crest on the Chest / Cold on the Soul Preprise
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac
PenDragon: Jadu...det är intressant det du säger. Jag hör av mig om jag är i Tokyo någon gång, så vi kan diskutera det här på riktigt.
•pave paradise•
Rocky Votolato - The Light and the Sound
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac
Richard Thompson - 1952 Vincent Black Lightning
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac
Richard Thompson - Beeswing den killen kan spela gitarr.. har fortfarande inte hört någon göra en cover på den låten utan att förenkla fingerplocket..
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac
Bomb The Music Industry! - Never Trust a Man Without a Horribly Embarassing Secret
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac
Billy Bragg - The Price I Pay
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Refused - Hook, Line and Sinker
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac
Guns n' Roses - Every rose has it's thorn
Oringatality-Battles brooooooooooooooooor! http://www.whoa.nu/forum/svensk-hiphop/battles/716525/1.aspx
lhabia Hehe gör det :) Musik är alltid kul att diskutera.Låt: NadiaArtist: Nitin SawhneyAlbum: Beyond Skin
Look with your own eyes - See with your own mind
Låt: Summer's EndArtist: Foo FightersAlbum: Echoes, Silence, Patience & Grace
Look with your own eyes - See with your own mind
Låt: WhirArtist: Smashing PumpkinsAlbum: Pisces Iscariot
Look with your own eyes - See with your own mind
Rocky Votolato - I'll Catch You
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac
Skivsamlare
2008-09-29 18:36
The Tiny - Closer
http://www.kulturkompaniet.nu/
Producent
2008-09-29 19:20
06-joan_baez-i_am_a_wanderer
Gallows - Kill The Rythm
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac
Era lata jävlar, använd er av mallen!!!
•pave paradise•
haha förlåt lhabiaArtist Gallows Låt I Promise This Won't Hurt Album Orchestra Of Wolves
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac
Men nu gjorde jag om mallen något.. jag är återigen ledsen
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac
Låt: The '59 Sound
Artist: The Gaslight Anthem
Album: The '59 Sound
År: 2008
Label: SideOneDummy
Genre: Punk Rock
Albumets rating på Amazon.com: 4,5
Skivomslag Musikvideo
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac
Hahahaha...vafan då...
•pave paradise•
lhabia : där fick du en mall motherfucker! ;)
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac
Du höjde definitivt ribban iaf, I'll give you that. Känns som att hela Whoa måste göras om för att den nya mallen ska kunna nyttjas ordentligt.
•pave paradise•
Låt: The PotArtist: ToolAlbum: 10.000 Days
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
and don't fuck with the original mall madderfakka ;P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Låt Radars over the ghost of ChernobylArtist Lights out asiaAlbum Eyes Like Brontide
http://arspedia.org/wiki/Hip_Hop http://arspedia.org/wiki/Babylon http://arspedia.org/wiki/Vapen#Bananbomb
Låt: Man On The Silver MountainArtist: RainbowAlbum: Ritchie Blackmore's Rainbow
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Låt: Mystery MountainArtist: JourneyAlbum: JourneyÅr: 1975Gitarrist: Neal SchonOrganist: Gregg RolieVokalist: Gregg RolieBassist: Ross ValoryGitarrist: George TicknerTrummis: Aynsley DunbarBetyg: 12 av 10
Look with your own eyes - See with your own mind
Låt: Of A Lifetime
Artist: Journey
Album: Journey
Sjukt kaxig låt att lägga som förstaspår på debutskivan, otroligt jävla bra.
Look with your own eyes - See with your own mind
Skivsamlare
2008-09-30 08:02
Fan vad jobbiga ni är :PLåt: If winter endsArtist: Bright EyesAlbum: Letting off the happinessÅr: 1998Label: SaddlecreekGenre: Singer/songwriterBetyg: 9/10. Vad lyssnar du på just nu?-tråden känns mer och mer som random frågeformulär på skunk. *pust*
http://www.kulturkompaniet.nu/
Haha, sen kan man ju nöja sig med låt, artist och album också ^^
Look with your own eyes - See with your own mind
Skivsamlare
2008-09-30 08:26
Ja, det är ju klart. Men en annan vill ju knappast vara sämre så att säga :P
http://www.kulturkompaniet.nu/
Låt: HarbingerArtister: Mike OldfieldAlbum: Music Of The Spheres Vackert.
Look with your own eyes - See with your own mind
Joy Division - Twenty four hours
Jag finner inga svar, det finns inga svar!
Fyfan vad jag kommer att göra er vansinniga när jag fixar en ny dator och får ljud igen...hohoho...
•pave paradise•
Låt: The TempestArtist: Mike OldfieldAlbum: Music Of The Spheres Det är svårt att förstå hur någon kan vara så multitalangfull som Mike Oldfield... spelar fler instrument än jag kan komma på, gudomlig gitarrist och dessuton en sjuhelsikes kompositör av klassisk musik (som bevisat på denna skivan). Det är så stort.
Look with your own eyes - See with your own mind
Låt: Dazed and ConfusedArtist: Led ZeppelinAlbum: The Song Remains The Same Episkt :)
Look with your own eyes - See with your own mind
Joy Division - Disorder
Jag finner inga svar, det finns inga svar!
Artist: Copeland Låt: Careful Now Album: Eat. Sleep. Repeat.
•pave paradise•
Cannibal Corpse - Gallery of suicide
Jag finner inga svar, det finns inga svar!
Latyrx - Lady don´t tek no
Gerdaman
Parken - Dagar I Arkadien
Anima Sola
Använd mallen då...:(
•pave paradise•
lhabia: haha, den där mallen betyder verkligen allt för dig :) men jag håller med, den är bra.Låt: Suture SelfArtist: The Loved OnesAlbum: Keep Your Heart
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac
Den är ju behaglig, speciellt när man inte har ljud på datorn. Då kan man inte lägga upp grejer själv ju.
•pave paradise•
Låt: Strawberry Swing
Artist: Coldplay
Album: Viva La Vida
Look with your own eyes - See with your own mind
Skivsamlare
2008-10-01 19:52
MABD - Stockholm
http://www.kulturkompaniet.nu/
Producent
2008-10-01 23:12
The s.o.s band - take your time
http://www.soundcloud.com/luegoods