Enya - May it be Sad as fökk.
Fuck me, I am weak
who wants to live forever-queen
Fundera ett tag på persiljan. Och medan du gör det står jag här borta och går igenom dina saker
Här slänger jag in några till Sade - By your side Aaron Hall - Miss you Nina Simone - Mr Bojangels Sin Banderas - Te vi venir Kommer inte på fler nu finns så mycket men återkommer ifall jag kommer på mer =)
Mera solsken till folket!!
Eric Clapton - Tears In Heaven Och du som skrev att den är äcklig. Vad är de för äckligt med den?
Om vi bara slutade upp med att försöka bli lyckliga, skulle vi få en väldigt massa tid över till annat!
Angie> Aaron Halls "Miss You" är inte sorglig. den är glad, don't get it twisted...love. /V
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Coldplay-The Scientist Jeff Buckley-Hallelujah
The Verve - The drugs don't work Des'ree - Kissing you Eric Clapton - Tears in heaven
Kent - 747
"En del människor byter parti för sin övertygelses skull. Andra byter övertygelse för sitt partis skull." Winston Churchill
Får hålla med gällande Imogen Heap - Hide and Seek, inte heeeelt opåverkat av O.C. kanske ;) Liquid Tension Experiment - Tearglass Joe Satriani - I Believe X-Japan - Voiceless Screaming Finger Eleven - Thousand Mile Wish Stabbning Westward - I Remember
Look with your own eyes - See with your own mind
Queen - Bohemian Rhapsody Cat Stevens - Seasons in the sun (inte helt säker på artisten, rätta mej om jag har fel) Evanescence - My Immortal
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Israel Kamakawiwo`ole - Over the rainbow/What a wonderful world
Skåne!
tragedy khadafi - permanently scarred incubus - mexico och alla låtar med mew...
Dance with the devil- Immortal technique
what u know´bout me
Red house painters - Uncle Joe Cult of Luna - Leave me here Leonard Cohen - Teachers
Korn - Did My Time
I'll see you in another life, brotha!
dance with the devil - immortal technique
a nigga with knowledge is more dangerous than a nigga with gun// they make the guns easy to get and try to keep niggas dumb//
whoa wants tom live forever är sorglig. Börjar typ jämt gråta när jag ser highlander :> men det är för att jag är så jävla emo :)
we have no rights | we have no future | no reasons why Just born to die
Skivsamlare
2005-11-08 10:43
Johnny Cash - Hurt
Yes! In Concert — For the love of music
Clawfinger - I guess I'll never know . mycket minnen.
- mjölksyra är livet
ghostface killah, mary j- all that I got is you bob dylan- oh sister
- nu går vi och hänger oss - aa eller så gör vi inte det
Immortal Technique - You Never Know (Sjukt sorglig) Immortal Technique - Dance With The Devil (Hemsk) Sen har jag iofs aldrig förstått varför man vill ha deppig musik när man är deppig? Jag vill iaf ha glad musik när jag är deppig, så man blir glad.
Mind Your Head...
whoa wants tom live forever råkade jag skriva :) hahah! Whoa vill aldrig dö!
man vill ju vältra sig i deppighet, glad musik förstör ju hela grejen...
Elliot Smith - Miss Misery är mitt bidrag
bärs, holk & mutta
byz feat amra - why do we always fight :(:(:(:(
Sinead O´Connor - Nothing Compares To You får mig alltid att gråta...
Wisdom is wonder
Last Emperor f. Poetic (?) - One Life Miles Davis - en från scetches of spain, jag har aldrig brytt mig om att kolla vad den heter bara lyssnat på den när jag är nere och blivit ännu mer nere
Rap is like star wars, only the stars die it's no sequels<br><br>
radiohead - exit music (for a film) och lucky.. man blir ju manisk deprimerad bara av introt.
Aaron Carter - Candy
"Don't schsch me motherfucker"
Uppar denna för folk har "inteletaiforumsyndrom"
finns så många, men den jag kommer att tänka på just nu är Michael Jackson - Little Susie
Thåström - fanfanfan The Streets - Dry Your Eyes Joe Purdy - Wash Away
Antony & the johnsons - fistful of love Bright eyes - landlocked blues Radiohead - exit music Mazzy star - into dust
visst
exit music är inte sorglig :O den är grym men inte sorglig
•pave paradise•
micah p hinson - the possibilities Bruce Sprinsteen - i'm on fire cranberries - empty tom waits - yesterday is here johnny cash - I still miss someone
en kvinna är ett heltidsjobb, det gäller att välja sitt yrke// charles bukowski - factotum
Stina Nordenstam - This Time, John kent - M
http://www.toptensomething.blogg.se
Madrugada - Majesty
De sinnessjukas historier är de enda värda att lyssna till
Joy Division - 24 Hours
Oh glömde Katie Melua - The closest thing to crazy Asså fyfan. Hörde den första gången på jobb o började grina i smyg.
Jeff Buckley - Halleljua Starsailor - Way to fall
du är kär i mig.
queen - who wants to live forever
'My tec'll roast ya body faster then Ferrari's Testarosa'
asså sorgligaste låten jag vet är ..... BRIDGE OVER TROUBLED WATER av Simon and garfunkle Låten spelades på min farfars begravning asså.... bara jag tänker på den.... :´(
^ Smart sagt.
Eric Clapton - Tears in heaven Last emperor - On life
som sagt Who wants tolive forever! Jag blir gale! har saknat den låten sjukt länge! kan inte tanka och hittar ingen som vill skick!
bobby vinton - mr. lonely samplad av akon och nämns i "fresh prince" som the polish polka king, men det är en fasligt sorglig låt och hans röst är helt underbar. kan man låta mer övergiven?
"är du full eller dum eller bara höger?"
pappa betalar - baby betty är också jävligt sorglig, men det är mest för att det är jag som sjunger...
"är du full eller dum eller bara höger?"
Sober - Karu kari? Rätt sorglig
helena_ F17 Tears For Fears orginalet mördar ju covern, även i sorglighetsvärde.... Annars, Jewel - Foolish Games Även om den är played out
Ibland är det alla andra som har fel!
guns and roses - november rain nine inch nails - hurt (fast johnny cashs vertion är lite mer smärtsam)
veraone, tommietwo, bullen & morris 4ever