Världens sorgligaste låt (alla kategorier)
Som rubriken lyder vilken är den sorgligaste låten du vet? Måste ha några i lager till deppiga höst dagar.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
två softa depplåtar: hearbeats - jose gonzales och shorleine - anna ternheim
if this country is so goddamn free then I can burn your fucking flag where I damn well please
Pearl Jam - Black (världens smärtsammaste och vackraste låt.)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Moderator
2005-10-16 21:47
Jeff Buckley - Halleljua Johnny Cash - Hurt
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman
red house painters - katy song suicide is painless
www.myspace.com/lebandmask
radiohead - street spirit(fade out) joshua radin - closer isis - in fiction fast alltså, sorgliga vet jag inte riktigt om de är, men deppiga är dom.
www.myspace.com/lebandmask
Joy Division har mycket bra låtar att deppa till.
Still in the bridge
brother ali - rain water aesop rock - daylight david and the citizens - on all american winds thomas dybdahl - damn heart elliott smith - st ides heaven mary lou lord - not half right bob dylan - you're gonna make me lonesome when you go smashing pumpkins - mellancollie and the infinite sadness johan borgert - jenny
Jeff Buckley - Halleljua..är riktigt sorglig om det är den låten jag tänker på, vilken film är den med i?
prince - sometimes it snows in april
http://wifebeaterlove.blogspot.com
Zenil P20 Vet inte om den är med i någon film men den har väl var med i O.C i allafall.
Johnny Cash's Hurt går iaf inte upp emot originalet. vilken jävla johnny cash hype. iaf, jag tycker Gary Jules - Mad world covern är sorglig.. originalet är ju inte ens sorgligt imo ^^
kichi
I'll Be missing you - Puff daddy feat Faith evans, ja den är faktiskt sorglig. Sens å är väl ändå Shoreline Orginalet bättre med BD
DIF!
mad season - wake up blir jag nästan lite rörd i hjärtat av
http://www.kommandot.se/wp/
stina nordenstam - everyone else in the world kristofer åström - how can you live with yourself jag älskar dom låtarna men jag kan inte lyssna på dom, det går inte. mår så jäkla dåligt då
jag tar tillbaka allt jag skrev
Lauryn Hill - the ex factor Sinead O´connor - nothing compares to you
it wasn´t me
R.E.M - everybodu hurts, kan tyvärr inte lyssna på den längre
Eels - It's a motherfucker Lamb - Feela Woven hand - Ain't no sunshine
In the old days it was not a crime
Katrina and the Waves - Im walking on Sunshine........
we have no rights | we have no future | no reasons why Just born to die
Realzone tror den är med i "tears of the sun" eller vad den heter, riktigt skön låt.
Pearl Jam - Black Radiohead - No Surprises, Fake plastic trees The Smiths - I know it's over Raekwon - Heaven & hell R.E.M - Everybody hurts The Cure - Untitled
Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.
Johnny Cash-versionen av Hurt är bäst, eftersom han har otrolig känsla i sången, och om man vet nåt om hans liv och hur det nästan förstördes av droger vet man hur bra den passar in på honom. och videon är fruktansvärt sorglig (det är dels bilder på den 71-årige Cash som sjunger, och han ser verkligen ut som ett narkovrak, och så är det arkivfoton från den gamla goda tiden). Trying to get to Heaven av Bob Dylan är också amazingly cool.
Det blir något att berätta för barnbarnen i lumpen på puben!
damn! glömde ju Pink Floyds sorgliga mästerverk: Comfortably Numb Nobody Home The Thin Ice över huvud taget är The Wall perfa sorglighets- och höstalbum.
Det blir något att berätta för barnbarnen i lumpen på puben!
Will Oldham-I see a darkness
the smiths- i know its over
Nirvana- Where did you sleep last night
men vafan! Eric Clapton - Tears in heaven. ¨ Herr_Tamburinman Comfortably numb är väl inte så sorglig? På the Wall måste jag säga att Vera är den sorgligaste, inte för låtens skull, men för scenen i filmen där låten spelas. När han står på tågstationen och alla barnen kramar om sina pappor som har kommit hem från kriget. Och han leter och letar utan attt hitta sin pappa. Det är fan sorgligt.
we have no rights | we have no future | no reasons why Just born to die
Converge - In Her Shadow
•pave paradise•
Connie Francis-the end of the world Ray Peterson-tell Laura I love her
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
jag tycker du måste finnas krisina från duvemåla är vidrig. kan inte lyssna på den
All jävla musik som görs nu är fan sorgligt
jeff buckley - halleluja e solklar... imogen heap-hide and seek frou frou - let go
hej.
Skribent
2005-10-20 11:31
Eric Clapton - Tears In Heaven
"I've heard it all before; gangstas, pimps and whores<br> Quality is poor<br> A girl like me needs more" - Ms Dynamite
Maxwell- This woman's work Counting Crows- Colorblind
"What the fuck?! That ain't no fuckin' name, yo. That ain't that nigga's name. You can't be serious. Barack Obama. Get the fuck outta here." - DMX
haligh haligh-brighteyes tony joe white-widow wimberley subcity-tracy chapman stepson och capsized-samiam henry lee-nick cave overstand-sensefield crown of thorns- social distortion come pick me up-ryan adams gryyym tycka synd om sig själv låt-lista
//thugz4hugz marremuff representerar klenhet vekhet kärlek och tuffhet allt i en gosig och flottig pizzaförpackning,,, //
alci acosta --- "moso" alci acosta --- "no vale la pena" the cure --- "love song"
Eric Clapton - Tears In Heaven Michael Andrews - Mad world
tracy chapman - the promise får nästan alltid tårar till den låten, tycker man hör i hennes röst hur hon verkligen känner.
www.unt.se/musikbloggen
alla som skrivit Tears in Heaven; tråden heter världens SORLIGASTE låt, inte världens äckligaste och vidrigaste jävla skit låt.
Graffare
2005-10-24 09:27
last emperor me alicia keys - one life är brutal
Lifehouse - Everything James Blunt - Goodbye my lover Pearl Jam - Black Prince - The beautiful ones Joss Stone - Understand Whitney Houston - I believe in you and me Brian Mcknight - Back to one John Legend - Live it up Radiohead - Fake plastic trees, street spirit (fade out) , creep, Red house painters - Katys song Tool - Sober
Mera solsken till folket!!
mst representera med Mascagni-Cavaleria Rusticana (intermezzo)
Blow my mind....the one below the waistline.
Haha.. Varför vill ni ha en massa depp låtar? det är la inte bra..
Forget success if you cant pass a piss-test
Immortal technique - Dance whit the devil Elliot smith har bra skit också!
Andres. FUCKKENEFÖREVIGT
Thåström-Kaospassageraren
inget är på riktigt, eller hur?
kom just på, jag lyssnar inte på sorgliga låtar. inte med flit i alla fall. Nån jag kommer på just nu är: Audioslave - Like a Stone och Getaway car.
Elliot Smith - Needle In The Hay rätt deppig.
jag lägger också till Arthur Russell - A Little Lost
houman sebghat i-112 (feat. victoria elimenza)
de hundra första åren är värst
Air - Playground love Jääävligt fin, man får en tår i ögat :) därför är den sorglig